• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    overigens, ik haat het :'( ze doen zo gemeen tegen mijn Fredje, naja, jouw fredje D':


    Ja, ze doen gemeen tegen MIJN Fredje :( Ja, hij is van mij. Ik ben heel erg bezitterig als het om hem gaat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ja, ze doen gemeen tegen MIJN Fredje :( Ja, hij is van mij. Ik ben heel erg bezitterig als het om hem gaat.


    hij zit ook in mijn hart; in dit geval Ralf zijn Fred (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    hij zit ook in mijn hart; in dit geval Ralf zijn Fred (:


    D'awh Red is echt zo ontzettend lief. Zij hebben zeg maar nooit relatieproblemen omdat ze perfect voor elkaar zijn en het altijd met elkaar eens zijn (H)


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    D'awh Red is echt zo ontzettend lief. Zij hebben zeg maar nooit relatieproblemen omdat ze perfect voor elkaar zijn en het altijd met elkaar eens zijn (H)


    Dit. is gemeen voor Kealathan en Cage :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dit. is gemeen voor Kealathan en Cage :'x


    (A) Ik ben echt ontzettend onhandig met woorden soms, want zo bedoelde ik het niet. Ik bedoel dat ze het altijd met elkaar eens zijn en nooit problemen met elkaar hebben (als je het zo schrijft klinkt het ontzettend onrealistisch). Maar Cage en Kealathan zijn ook perfect voor elkaar, alleen zien ze het zelf soms niet helemaal (vooral Jonah niet)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Met een kleine glimlach keek ik naar mijn sneeuwbal voorraad. George kwam nooit door mijn sterke verdediging heen. Ik had om precies te zijn 15 ballen gerold en er was nog geen spoor van George. Misschien had hij er geen zin meer in of…. ‘ARGHH!’ immens veel sneeuw viel over me heen wat ook mijn sneeuwballen mee nam. Oh merlin; ik lag helemaal onder en met dat voelde ik een zwaar gewicht op mij landen wat bijna heel mijn maaginhoud naar boven duwde.
    ‘En dit is voor het nat maken van mijn mooie witte blouse!’ zacht hoestte ik. Merlin- Georges spieren waren te zwaar.
    ‘G-george… die blouse was jouw lichaam aan het verpesten; je mag eerder zeggen- stoute blouse.’ Moeizaam rolde ik onder hem door wat sneeuw in mijn oor deed komen. ‘Arghh.’ Murmelde ik vol ellende voordat ik overeind kwam.
    ‘G-george… G-geor-g-ge..’ bibberde ik van de kou voordat ik met mijn door de sneeuw tastte en Georges lichaam vond- en in plaats van medelijden met hem te pakken pakte ik mijn enige sneeuwbal wat niet gesneuveld is om het in zijn gezicht te drukken voordat ik snel een weg door de sneeuw baande wat tot over mijn knieën kwam en er toch een kreetje vol spanning mijn lippen verliet door de sneeuw wat mij steeds kouder deed worden tot ik mezelf maar moeizaam in de sneeuw drukte om een berg sneeuw voor mij op een hoop te maken zodat ik een bunker; een bescherming voor George.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘…Nu niet Jonah. Ik kan geen bal vangen met mijn vingers op dit moment zonder een gruwelijke pijn te ondergaan..’ Ik glimlach en klim op mijn bezem, waarna ik naar hem toe vlieg en met mijn handen die van hem vastpak, zodat zijn handen warmer worden. Ik glimlach en kijk hem aan in zijn ogen, maar realiseer me dan dat ik dit niet moet doen omdat we niet meer 'samen' zijn.
    'Sorry,' mompel ik en ik haal mijn handen meteen weg. 'Ik-het spijt me, Kealan. Je gaat trouwen met Victoire en dat moet je vooral doen, maar ik kan het gewoon niet aan om jou met iemand anders te zien, of te weten dat je ooit iemand anders zal hebben. Daarvoor hou ik teveel van je.' Ik kijk weg. 'Het klinkt echt gestoord als ik het zo zeg, maar het is zo.'
    Zuchtend kijk ik naar zijn bruine ogen terwijl ik probeer de gedachte van vanochtend en alle andere geweldige momenten die ik met hem heb gehad weg te duwen en te denken aan de fijne momenten die ik met anderen gehad heb. Maar geen daarvan komen dicht bij die van Kealan. En hoewel ik weet dat ik een tijdje geleden echt verliefd op May was, kan ik me nu gewoon niet meer voorstellen dat ik gelukkig kan zijn met iemand anders dan Kealan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Nee, ik hou van je en dat is alles wat mij wat uitmaakt. Voor mij is op dit moment niks te snel. En we hebben al meer dan een jaar iets, hoewel we vergeten zijn het te vieren,' zei hij met zijn gewoonlijke glimlach en trekt me zoals gewoonlijk naar zich toe waardoor ik met een ietwat verlegen glimlach wegkeek. Soms vraag ik me echt af; hoe komt het dat ik in Griffoendor beland ben.. komt het doordat ik een weerwolf ben? Doordat ik een moeilijke verleden had? Doordat ik iemand durfde te doden.. ? mensen zeggen ook wel eens dat de sorteerhoed twee studenten door elkaar gebracht had, een van Gryffindor en een van Hufflepuff. Dat ik eigenlijk in Hufflepuff hoorde en een student daar eigenlijk in Griffoendor. En eerlijk gezegd, geloof ik dat ook.
    'Dat zouden we moeten vieren.'
    Ik keek hem met een glimlach aan en wilde hem vragen waarom we dit vieren en niet dat we verloof zijn geraakt, maar kreeg de kans niet omdat hij me in een kus trok en kon ik niet laten en plaatste mijn handen tegen zijn, heel wat bredere borstkas dan die van mij aan en negeerde de studenten die voorbij liepen en- en lachten, tot er iemand aan kwam lopen die me van Fred weg trok.
    'Dit is een openbare gang en sommige mensen hebben geen zin om dit soort beelden te zien, vieze homo.' En met dat liep hij verder. Ik slikte nerveus voordat ik een blik naar Fred wierp die mij ook aankeek voordat ik terug naar mijn voeten staarde. Oke, dit begint echt niet meer leuk te worden. Ik kan het niet meer negeren; al sinds we wat hadden doet iedereen zo gemeen tegen hem terwijl hij eerder een van de meest populaire en geliefde studenten van heel Hogwarts was. Door mij nu niet meer. Lichtelijk boos keek ik op naar de jongen die net de hoek om wilde lopen en ik impulsie mijn stok naar hem uitstak, echter naar zijn benen die ik verlamde en de jongen als een pudding de grond neer viel. Met een zenuwachtige glimlach schuifelde ik langzaam naar hem toe.
    ‘heei,’ begon ik dan, iets te speels en beende naar hem toe waarna ik naast hem neer knielde.
    ‘wees maar niet bang, ooit krijg jij ook een vriendje of vriendinnetje waarmee je openbaar in het gang kan gaan kussen. Dus wees maar niet jaloers, want ik zou dat ook zijn hoor.’ En met dat wankelde ik weer overeind en murmelde nog een zachte; ‘het spijt me,’ voordat ik terug naar Fred toe liep en even naar zijn borstkast glimlachte.
    ‘t-te veel beledegingen. Te veel.’ Murmelde ik zenuwachtig en schudde zachtjes met mijn hoofd.

    Yay, Ralf zijn eerste aanval ^^ hoewel het een kleine was :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    (...)

    D'awh Red is echt zo ontzettend lief. Zij hebben zeg maar nooit relatieproblemen omdat ze perfect voor elkaar zijn en het altijd met elkaar eens zijn (H)


    ze zijn soulmates van elkaar :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Badass Ralf (cool) Ik mag hem wel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    In plaats van dat hij mijn stille hint begreep; hoewel het ook de waarheid was- vloog hij naar mij toe terwijl ik maar toekeek hoe hij naar mijn handen greep die tussen zijn warmen handen lagen. Snel boorde ik mijn tand in mijn lip waarbij ik toch lichtelijk verlegen weg keek tot hij ze weer los liet.
    ‘Sorry. Ik- het spijt me, Kealan. Je gaat trouwen met Victoire en dat moet je vooral doen, maar ik kan het gewoon niet aan om jou met iemand anders te zien, of te weten dat je ooit iemand anders zal hebben. Daarvoor hou ik teveel van je. Het klinkt echt gestoord als ik het zo zeg, maar het is zo.’ Zonder op zijn commentaar te antwoorden zei ik maar; ‘Ik heb het koud. Ik zie je wel weer.’ Met dat schoot ik naar de grond om ondanks de sneeuw nog goed te landen en het zwerkbalveld af te lopen met toch een gebogen hoofd. Misschien was het toch maar beter om naar huis te gaan in de vakantie. Ook al zou ik enorm op mijn lazer krijgen als mijn vader er achter kwam dat ik alleen in zíjn huis zat terwijl pap en mam in Egypte waren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Badass Ralf (cool) Ik mag hem wel.


    mag je hem nu pas :'o ohmerlin, dat betekend nat je hem nooit mocht D: moest ik dit denk ik eerder gaan doen dan.. sarcasme xq

    de twee puppies van het school, Campbell en Ralf worden later de grootste Badass jongens van heel Hogwarts, puur door Fred, George en Leo x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Caleo for life :'D

    Leo laat tenminste Camp niet bevriezen buiten (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Caleo for life :'D

    Leo laat tenminste Camp niet bevriezen buiten (A)


    hoe weet jij dat x'D ik zweer het, als Leo nu in George zijn plaats was.. Campbell zou smeken voor de dood xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    hoe weet jij dat x'D ik zweer het, als Leo nu in George zijn plaats was.. Campbell zou smeken voor de dood xD


    Haha anders mag nu George wel Camp mee naar binnen sleuren voor kop chocolademelk anders sterft denk ik Campbell van de kou x'D het is maar een klein mannetje met enkel een blousje in een weide vol sneeuw :'x en dan kunnen ze leo pesten die wss alles aan het schoonmaken is >;'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya