• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dar ken ik:') mijn docent is ook zo als we in de computer lokaal les hebben, ze kijkt letterlijk alleen maar naar mijn scherm, de hele tijd dat ik er zelf merveus van word. Of mijn vriendin die dan naast mij zit probeert de hele tijd mijn conputer uit te zetten oomdat het "grappig," is dus ik heb geen enkele kans om dan op q te kunnen gaan laat staan andere dimgen te doen.. Jij tenminste wel x')


    Komt omdat ik op míjn laptop zit en MBO echt 95% uit laptoptijd bestaat enn.... ik zit in een klas vol met jongens x'D en dat is niet zo'n pretje soms omdat ze over allerlei sexistische dingen hebben enzo.. en daarnaast als we dat soort flauwekul uithalen worden we de klas uit gestuurd... we moeten allemaal stil werken en ik zit dan altijd in het hoekje met mijn latop schuin naar de bevolking en dan wilt altijd weer iemand wat aan mij vragen of zo en dan moet ik mijn dopjes uit doen D";


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    '..dit was onverwachts. En- eh- boos? Denk je serieus dat ik boos zal gaan worden omdat je Angelina op Perkamentus verliefd hebt gemaakt en haar nu bekogeld met waterballonnen?' met dat ging de deur open waardoor ik me nog steviger aan Georges arm klampte hoewel ik op een vreemde manier dit niet eng vond- maar meer enorm spannend dat ik haast een hartaanval kon krijgen. Net toen ik wilde opstaan en snel wegrennen stak George zijn stok uit waar een gigantische waterval uit kwam en de deur algauw sloot. 'Waar was is gebleven; oh ja. Denk je serieus dat ik boos ben op jou? Campbell, dit is de coolste ding dat je tot nu toe gedaan hebt en ik ben echt ontzettend trots op je.'
    mijn mond viel een klein beetje open voordat ik ietwat over hem heen kroop en mijn lippen vol op hem drukte terwijl ik een hand even langs zijn nek zetten.
    ‘Je maakt het me echt enorm moeilijk om van je af te blijven…’ murmelde ik zachtjes tegen zijn lippen aan voordat de deur opengerukt werd. Snel pakte ik een ballon uit de emmer en gooide het naar de indringer die vol op Angelina’s gezicht kwam. Snel pakte ik een soort mengbak en toverde een touwtje er aan voordat ik hem aan mijn hoofd bevestigde.
    ‘Ik heb een gevangene; Fred Weasley. Als je ook maar een stap verder naar binnen doet; dan krijg je zijn hoofd opgestuurd.’ Riep ik gewelddadig voordat ik stiekem over de tafel heen gluurde waar Angelina stond en ik haar langzaam naderij zag komen. Snel keek ik om me heen om de afvalzak te pakken die naast ons stond en met de camera die om mijn nek zat een foto van George te maken om die op te zak te bevestigen en naar Georges zak keek waar ik wat uithaalde. ‘Mestbom…’ met dat stak ik het aan en gooide het samen met de afvalzak waar een foto van George opstond naar Angelina voordat ik mijn lippen snel voor een seconde aan George bevestigde. ‘Ik hou van je. Als je bij mij in het team wilt dan ben je vrij om te volgen- als je tegenpartij bent ben ik genoodzaakt je te vermoorden.’ Ondertussen hoorde ik Angelina wat kokhalzen wat de startsein was om snel op te staan en de emmer te pakken. ‘Snel…!’ murmelde ik voordat ik me door de stofwolk vol stank van mest heen ging en twee waterballonnen op Leo kapotspatte voordat ik met de bak op mijn hoofd snel de trappen af renden om snel achter de muurtje bij de grote zaal te wachten om mijzelf snel te verstoppen met de bak waterballonen in de bezemkast waar mijn hart als een bezetene tekeer ging.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell; Leo heeft je echt ernstig beïnvloed x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hhha :'D Camp is helemaal doorgedraaid door Leo dat zelfs George hem niet meer bij kan houden x'D Arme George.. hoewel camp zich dood gaat vechtrn met zn waterballonen, nu hij zijn gevechtshelm op heeft :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George is in :Y) dit maakt hij wellicht een keer in een jaar mee, dit is een bijzonder moment x')


    George Weasley

    Zijn mond viel wat open wat mijn grijns breder maakte, aangezien ik wist dat hij dacht dat ik boos zou worden, wat ik dus niet werd en kroop waat over mij heen en zijn lippen vol tegen die van mij aandrukte die ik speels terug beantwoordde voorsat zijn handen bij mijn nek voelde en Merlin; ik snap jet echt niet meer. De ene moment haat ik mijn leven zo erg dat ik depressief in de hoekje van de badkamer zit, en de andere moment bekogelen we onze vrienden met waterballonnen.
    ‘Je maakt het me echt enorm moeilijk om van je af te blijven…’
    Ik glimlachte en tot mijn grootste ellende schoot de deur open, alweer, waar ik Angelina bij de deuropening zag staan, dat meisje die deze mooie moment verstoord heeft en ik greep naar een waterballon maar eerder staarde ik verbaasd naar Campbell die een bakje tevoorschijn haalde en er een touw aan vast naakte die hij tor mijn verbazing aan zijn hoofd bevestigde. Na dit ga ik Leo in een bezemkast opsluiten en hem ondervragen wat hij Campbell aan heeft gedaan. Eigenlijk is dit een soort terapie voor hem. Nou ja.. voor ons beiden. Want hier ben ik niet gewend aan geraakt. Toch fijn om te weten dat Leo zijn enige invloed is.
    ‘Ik heb een gevangene; Fred Weasley. Als je ook maar een stap verder naar binnen doet; dan krijg je zijn hoofd opgestuurd.’
    En wederom kon ik niets anders doen dan verbaasd maar hem kijken, haast geamuseerd toen hij een vuilniszak oppakte en plotseling een foto van mij maakte met de fotocamera die om zijn nek hing waardoor ik er haast verblind van werd maar zag nog net dat hij de foto van mij op de vuilniszak bevestigde.
    'Eh- Camp..?'
    ‘Mestbom…’ beantwoordde hij mijn vraag die niet eens gesteld had en dacht haast dar hij mijn gedacjtes kon lezen en keek toe hoe hij het aanstak en het naar Angelina toe gooide en meteen daarna de lippen van Campbell tegen die van mij aan voelde.
    ‘Ik hou van je. Als je bij mij in het team wilt dan ben je vrij om te volgen- als je tegenpartij bent ben ik genoodzaakt je te vermoorden.’
    Ik la hte verward en schudde even met mijn hoofd.
    'Campbell,'
    ‘Snel…!’ fluisterde hij nog en greep naar de bak die hij als een gevechtshelm over zijn hoofd gooide en door de stofwolk van de mestbom verdween. Lachend schudde ik met mijn hoofd en drukte mijn mouw tegen mijn neus aan toen Angelina begon te kokhalzen.
    'Weet je Angelina, Camp word beïnvloed door mij, Fred en Leo. En als hij eenmaal deze ene gezicht van hem altijd laat zien, ga jij echt wel er aan. Dus pas maar op.' Grapte ik en ook ik pakte ik mijn "gevwchtshelm" die ik met een speelse lach opzette en de lokaal uit rende ik zag nog net Leo die gwraakt werd door de waterballon van Campbell waarna Leo letterlijk zijn hele bak naar Campbell gooide en begon te fladderen als een vlinder, aangezien hij klets nat was door mij en Camp. Ik rende naar hem toe en sprong zo tegen zijn rug aan waarna ik met mijn handen hem de grond neer duwde en de waterballon van het vloer pakte die ik vol op Leo gooide.
    'George- George, wacht- ik ben al kletsnat,' riep hij lachend waarna ik bijna uitgleed en halt nam.
    'Dit was voor het een uithalen van een grap zonder mij erbij te hebben.' Zei ik en rende verder het gang in en zag Campbell nog net een bezemkast inlopen. Ik had nog een waterballon in een hand en die ga ik nu dus verstandig gebruiken. Ik liep beende de bezemkast in, sloot de deur achter mij en murmelde nog: 'dit is voor het denken dat je niets bij mij mag doen maar wel bij Leo.' Zei ik met een grijns en hield de waterballon tussen ons in en boorde mijn nagels erin waardoor het uit elkaar spatte, recht Camp zijn gezicht in.
    'Nooit gedacht dat jij zo los zou gaan, Camp.' Lachte ik dan en opende de deur een klein beetje waarna ik mijn stok eruit stak, wachtend tot iemand zou komen. En inderdaad kwam Leo an aangelopen waardoor ik de waterval weer tevoorschijn haalde, maar deze keer sprong Leo aan de kant en werd de persoon die achter hem stond kletsnat; de vrouw die al een preek aan Leo gaf, professor Anderling. Happend naar adem sloot ik de deur weer dicht en perste me tegen het muur aan.
    'We zijn er aan.' Murmelde ik dan zachtjes en ondanks dat, perste ik een grijns tevoorschijn.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wapenstilstand; Anderling gaat hun vermoorden x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wapenstilstand; Anderling gaat hun vermoorden x')


    Nee; Camp is haar slim af alleen George moet meewerken ;'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Snel drukte ik mijzelf dicht tegen de bezemkast muur toen de deur open ging waar tot mijn opluchting George naar binnen kwam lopen. Zachtjes liet ik mijn adem ontsnappen en voordat ik op kon kijken voelde ik allemaal water mijn gezicht inkomen. ‘..Georgee!’ murmelde ik die onverstoord verder ging.
    ‘Dit is voor het denken dat je niets bij mij mag doen maar wel bij Leo. Nooit gedacht dat jij zo los zou gaan, Camp.’ Met dat pakte hij zijn staf waarbij hij de deur open deed. Ik hoorde enorm lawaai tot aan Anderlings stem waarbij George snel de deur dicht trok. ‘We zijn er aan.’ Meteen schudden ik mijn hoofd. ‘Nee; echte strijders geven niet op..’ met dat keek ik rond me heen waar ik een lange oude gordijn doek zag die ik pakte en George mee naar achter trok tot aan de muur.
    ‘Jij bent groter dan mij; als jij de gordijn beetpakt dan lijken we net mobulair; wijd uitspreiden hé..’ zei ik zachtjes terwijl ik het voordeed wat nog net tot Georges hals kwam. Zachtjes zette ik het stof in Georges handen voordat ik het niet kon laten om mijn armen rond hem heen te leggen en mijn hoofd in zijn zij te begraven.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    en de andere moment bekogelen we onze vrienden met waterballonnen.


    Ik vind het eigenlijk uber cute (dat was ik vergeten te poten) dat George zoiets denkt dat hij over camp en hem praat over 'onze vrienden- dus die van hun samen (: )


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Nee; echte strijders geven niet op..’ wederom keek ik hem verbaasd aan terwijl hij een stuk gordijn van het muur pakte en mij wat tegen de muur aan trok.
    ‘Jij bent groter dan mij; als jij de gordijn beetpakt dan lijken we net mobulair; wijd uitspreiden hé..’
    Hij deed het voor en sprijdde de gordijn tot de maximum open, hoewrl het ook maar tot mijn hals kwam. Zachtjes knikte ik met mijn hoofd toen hij de stuk stof in mijn handen drukte voordat hij ook gelijk zijn armen om mij heen legde en voelde zijn hoofd bij mijn zij rustten. Ik glimlachte wat en legde mijn armen ook zachtjes om hem heen.
    'Campbell Saunders.. je weet nog niet half hoe blij je me maakt om zelf zo plezierig, zo blij te zijn.' Merkte ik op voordat ik wat afstand tussen ons creëerde om een tedere kus op zijn lippen te plaatsen en een glimlach tevoorschijn perste.
    'Zullen we maar zo snel mogelijk gaan vluchten voordat de boze kat ons gaat krijgen.' zei ik en deed de deur een beetje open. En ja hoor, Anderling stond een preek aan Leo te grben, allebei stonden ze er kletsnat bij.

    Je mag George hier wel besturen hoor, anders blijft hij als een robot zo staan, andersom ook :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik vind het eigenlijk uber cute (dat was ik vergeten te poten) dat George zoiets denkt dat hij over camp en hem praat over 'onze vrienden- dus die van hun samen (: )


    Dat is ook zo hoor ^-^ het is niet alleen george's vriend, maar ook die van Campie (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mag ik schrijven dat Professor anderling leo mee sleurt en angelique zodat ik camp en george uti de bezemkast mag latek omen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Mag ik schrijven dat Professor anderling leo mee sleurt en angelique zodat ik camp en george uti de bezemkast mag latek omen?


    doe maar (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    waarom is George sad :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    waarom is George sad :l


    wat? hij is niet sad :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••