• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    maar ohmerlin; dit is wel gevaarlijk aangezien ze net een watergevecht gebben gehad en nu naar buiten gaan waar een hele sneeuwstorm is; Cage gaan echt doodvriezen :'D geen grap ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    maar ohmerlin; dit is wel gevaarlijk aangezien ze net een watergevecht gebben gehad en nu naar buiten gaan waar een hele sneeuwstorm is; Cage gaan echt doodvriezen :'D geen grap ^^


    Zie mijn post ('; ik gaf je net een idee en Camp is al lichamelijk aan het sterven :p dus George kan hem maar beter redden achter zijn bunker.!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 21:20 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha anders mag nu George wel Camp mee naar binnen sleuren voor kop chocolademelk anders sterft denk ik Campbell van de kou x'D het is maar een klein mannetje met enkel een blousje in een weide vol sneeuw :'x en dan kunnen ze leo pesten die wss alles aan het schoonmaken is >;'D


    again, twisies moment :'D want lees mijn vorige post x') ik lees nu pas deze.

    maar ja; je leest het xq ik was ook van plan hem naar binnen te sleuren :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    again, twisies moment :'D want lees mijn vorige post x') ik lees nu pas deze.

    maar ja; je leest het xq ik was ook van plan hem naar binnen te sleuren :p


    Neem Camp mee naar de douches zodat Camp ff warm kan worden en wemel trui aan kan doen :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Neem Camp mee naar de douches zodat Camp ff warm kan worden en wemel trui aan kan doen :'D


    als George hem in een dikke knuffel trekt word hij wel vanzelf weer warm ^^


    is goed :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    kom er net achter;

    Campbell gaat douchen --> twee uur later --> Campbell gaat nogmaals douchen omdat hij vies is geworden door George...

    George gaat douchen --> twee uur later --> George gaat nogmaals douchen omdat hij vies is geworden door Campbell

    x') na dit gaan ze nooit meer douchen of er gaats iets ergs gebeuren :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘G-george… die blouse was jouw lichaam aan het verpesten; je mag eerder zeggen- stoute blouse.’
    ‘argh,’ murmelde ik toen ik onconfortabel in het sneeuw zat waardoor Campbell onder mij vandaan rolde ik in het zee van sneeuw begon te verdrinken
    ‘Arghh.. G-george… G-geor-g-ge..’
    Ik trok mezelf maar een klein beetje overeind waardoor mijn hoofd alleen boven het sneeuw uit stak en ik een intense kou voelde aankomen toen Campbell een sneeuwbal in mijn gezicht gooide en wegrende. Ik krabbelde uit de deken van sneeuw vandaan en begon meteen de bibberen en hoewel ik geen kracht had om te rennen, sprong ik letterlijk achter Campbell aan die een fort van sneeuw had gecreëerd en gooide vervolgens mijn armen bibberend om mijn eigen lichaam heen om door het sneeuw naar Campbell toe te schuifelen en hem overeind trok om hem vervolgens dicht tegen me aan te drukken.
    ‘Z-zo k-k-koud; Camp, w-we g-gaan echt d-d-ood vriezen als w-we n-niet naar b-b-binnen gaan.’ Zei ik met een lach en liet hem los om mijn arm om hem heen te gooien waarna ik hem weer wat dichter tegen me aan trok om zo terug naar het kasteel te lopen, richting de Griffoendor leerlingenkamer toe en liet Campbell los om voor het openhaardvuur neer te ploffen en liet een zucht van opluchting.
    ‘o-oh merlin, m-m-ensen zeggen wel dat ik e-erg gevaarlijk bezig ben soms, nooit geloofde ik het. nu wel.’ Ik krabbelde weer overeind en greep naar Campbell zijn hand.
    ‘m-misschien is het e-een goed idee als we gaan douchen, met heet water. Jij kan wel eerst en daarna ga ik wel.’ Stelde ik met een glimlach voor.

    Stom stuk, maar even snel getypt :’)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    kom er net achter;

    Campbell gaat douchen --> twee uur later --> Campbell gaat nogmaals douchen omdat hij vies is geworden door George...

    George gaat douchen --> twee uur later --> George gaat nogmaals douchen omdat hij vies is geworden door Campbell

    x') na dit gaan ze nooit meer douchen of er gaats iets ergs gebeuren :')


    x'D wie weet maakt Camp hem ook nog viezer :'D haha neh grapje maar ik heb een leuk ideetje wat je gaat haten x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Lindeeh D'; we zijn geen twins meer. Mijn kat heeft zojuist mijn mooie harry Potter shirt van Primark vermoord D"; ALWEER! hij haat Harry Potter denk ik D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Lindeeh D'; we zijn geen twins meer. Mijn kat heeft zojuist mijn mooie harry Potter shirt van Primark vermoord D"; ALWEER! hij haat Harry Potter denk ik D';


    Nooh! Op school zie ik ook de beleid Harry Potter shirts (altijd rood gehehe) en dan wil ik die mensen een high-file geven. Maar mijn hond zou nooit mijn HP T-Shirt opeten, daarvoor is hij veel te braaf.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Lindeeh D'; we zijn geen twins meer. Mijn kat heeft zojuist mijn mooie harry Potter shirt van Primark vermoord D"; ALWEER! hij haat Harry Potter denk ik D';


    heb jij een Harry Potter primarkt shirt D: als laatst ging ik naar primarkt met mijn zus, puur om die shirt te gaan zoeken maar ER WAREN GEEN HARRY POTTER SHITS MEER! en de volgende dag zag ik een aantal leerlingen van mijn school er mee rondlopen en toen ik het vroeg zeiden ze dat het van primarkt hadden, op de dag wanneer ik er heen ging. ik heb gewoon geen geluk, nooit niet :'(

    maar ach ja. R.I.P. Naomi's Harry Potter Shirt.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    heb jij een Harry Potter primarkt shirt D: als laatst ging ik naar primarkt met mijn zus, puur om die shirt te gaan zoeken maar ER WAREN GEEN HARRY POTTER SHITS MEER! en de volgende dag zag ik een aantal leerlingen van mijn school er mee rondlopen en toen ik het vroeg zeiden ze dat het van primarkt hadden, op de dag wanneer ik er heen ging. ik heb gewoon geen geluk, nooit niet :'(

    maar ach ja. R.I.P. Naomi's Harry Potter Shirt.


    @ Primark Arnhem hebben ze ze altijd wel- steeds nieuwe maar ik heb er nu twee gehad en ze zijn beide gemold door Sam; mijn kat :< Ik een geluk dat Arnhem voor mijn gevoel dichtbij zit :'D en Arnhem is meteen de grootste Primark (tot nu toe) in NL en ook het nieuwst nog (of net niet meer) maar ik vind het best een luxe winkel ook al zijn er veel mensen voor tegen. Ik had daar ook een sjaal en die is nog steeds heel enzo en ik heb wel een shirt gehad van een merk die sneller kapot ging dan die van Harry Potter Primark.. dus aanzich vind het relatief nog goede kleding...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    x'D wie weet maakt Camp hem ook nog viezer :'D haha neh grapje maar ik heb een leuk ideetje wat je gaat haten x'D


    ... of je gaat iemand doden of Camp gaat sad worde, hij gaat in de douche vallen en stoot zijn hoofd waardoor hij dood gaat bloeden of Nathaniel komt weer tevoorschijn en BOE, of Angelina gaat komen of George zijn droom komt uit en Camp gaat zich dupliceren tot er 27 van hem zijn en beginnen te dansen terwijl Anderling aan zijn arm knabbelt of nogmaals, iemand gaat dood of raakt ernstig verwond. is het een van deze?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik moet wel zeggen dat ik tot nu toe bij Primark alleen een sjaal 2 shirts (Harry potter dus) en een paar handschoenen gekocht heb. Dus zo goed is mijn mening (misschien) niet omdat heel veel mensen met grote tassen de winkel uit lopen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    ... of je gaat iemand doden of Camp gaat sad worde, hij gaat in de douche vallen en stoot zijn hoofd waardoor hij dood gaat bloeden of Nathaniel komt weer tevoorschijn en BOE, of Angelina gaat komen of George zijn droom komt uit en Camp gaat zich dupliceren tot er 27 van hem zijn en beginnen te dansen terwijl Anderling aan zijn arm knabbelt of nogmaals, iemand gaat dood of raakt ernstig verwond. is het een van deze?


    Nee :'D gelukkig raad je het niet (A) Want anders moest ik overnieuw verzinnen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya