• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Ik moet wel zeggen dat ik tot nu toe bij Primark alleen een sjaal 2 shirts (Harry potter dus) en een paar handschoenen gekocht heb. Dus zo goed is mijn mening (misschien) niet omdat heel veel mensen met grote tassen de winkel uit lopen.


    als ik maar een stap de winkelcentrum in loop, waar Primark dus is, letterlijk iedereen die daar rondloopt had een primarkt tas. letterlijk iedereen. ik werd zelfs gek toen ik zag dat mijn moeder de volgende dag ook met een primarkt tas tuis kwam x'o dus ik weet wat je voelt :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    als ik maar een stap de winkelcentrum in loop, waar Primark dus is, letterlijk iedereen die daar rondloopt had een primarkt tas. letterlijk iedereen. ik werd zelfs gek toen ik zag dat mijn moeder de volgende dag ook met een primarkt tas tuis kwam x'o dus ik weet wat je voelt :p


    Haha mijn zus is shop verslaafd; maarja alles wat ze aantrekt staat haar natuurlijk perfect... zo irritant.. en die was toen Primark Arnhem open ging ergens in de herfst daar en toen werd ze haast vermoord x'D naja niet op die manier maar omdat er zoveel mensen waren :'D ze hadden daar zelfs polities staan om de volk tegen te houden. Gek toch?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee :'D gelukkig raad je het niet (A) Want anders moest ik overnieuw verzinnen x'D


    nu word ik bang.

    sinds eeuwen ben ik eindelijk weer eens achter de computer maar dan staat mijn moeder te roepen dat ik het dicht moet doen. sigh, dan maar terug naar mijn mob :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Ik heb het koud. Ik zie je wel weer.’ Hij vliegt naar beneden en begint het veld af te lopen. Even kijk ik hem na en duw ik verwoed de tranen weg. Hoe kan ik hem dit aandoen? Hoe kan ik dit mezelf aandoen? Ik heb nog nooit iemand zo ontzettend gehaat als dat ik Victiore nu haat.
    'En hij gaat voor de bal, en.. En... Hij Scoort! Go Barret! Het hele publiek wordt gek!' Ik kijk naar de commentators stoel en zie daar May zitten. Ik vlieg naar haar toe en stap naast haar van mijn bezem af.
    'Wat wil je?' vraag ik. Ze kikt me met een sluwe grijns aan waardoor het overduidelijk is dat ze uit Slytherin komt,
    'Het gaat erom wat jij wilt, Jonathan. We weten allebei jou geheimpje en volgensmij wil jij niet dat nog meer mensen het weten, Weasley.' Ik word boos maar doe niks, omdat ik na vanochtend niet nog een keer een woedeuitbarting kan hebben. 'Maar ik wil ook iets. Mijn vriendinnen lachen me allemaal uit omdat jij me gedumpt hebt en ik daarna met een gebroken hart over bleef.'
    'Je liet me denken dat ik vader was en daardoor mijn hele leven op moest geven,' zeg ik woedend.
    'Dat even terzijde,' zegt ze met een kleine glimlach, 'want ik hou nog steeds van je, geloof het of niet. En nu heb je eindelijk een reden om samen met mij te zijn, want als je dat niet bent, dan weet de hele school binnenkort jou geheimpje. Het klinkt nu heel gemeen, maar ooit bedank je me dat ik je weg heb geloodst van Kealan. Hij is een foute keuze.' Ik kijk weg en voel dan hoe ze mijn hand vastpakt.
    'Zullen we dan maar naar de Grote Zaal gaan, Jonathan?' Ik mompel iets en ze trekt me mee, naar de Grote Zaal, waar ze me meetrekt naar de Zwadderich tafel, waar haar vriendinnen ook zitten,
    'Kus me,' fluistert ze zachtjes. Ik twijfel niet omdat ik weet wat er op het spel staat. Maar ik voel helemaal niks als ik haar naar me toe trek en met mijn hand in haar haar ga.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Even serieus; sneeuwt het ook in Frankrijk? of in bepaalde gebieden wel en in bepaalde gebieden niet? just asking?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Ralf loopt achter de jongen aan en hoewel ik het niet kan zien, hoor ik precies wat hij zegt.
    ‘Heei, wees maar niet bang, ooit krijg jij ook een vriendje of vriendinnetje waarmee je openbaar in het gang kan gaan kussen. Dus wees maar niet jaloers, want ik zou dat ook zijn hoor.’ Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe trots ik me voel.
    Ralf komt weer aangelopen en staart naar mijn borst. 'Te--te veel beledegingen. Teveel.' Ik knik. Mensen lijken het maar steeds niet te accepteren dat wij iets hebben en dat wij van elkaar houden, hoewel ik het ontzettend normaal vind.
    'Merlin, je was geweldig. George had gelijk, ik heb een verschrikkelijke invloed op jou. Maar dat maakt me helemaal niks uit, want ik vind je nog leuker zo, denk ik. Hoewel ik wel nog steeds de gene wil zijn die jou beschermd en niet andersom, want ik ben nog steeds twee jaar ouder dan dat jij bent.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Haha mijn zus is shop verslaafd; maarja alles wat ze aantrekt staat haar natuurlijk perfect... zo irritant.. en die was toen Primark Arnhem open ging ergens in de herfst daar en toen werd ze haast vermoord x'D naja niet op die manier maar omdat er zoveel mensen waren :'D ze hadden daar zelfs polities staan om de volk tegen te houden. Gek toch?


    Min zusje is ook echt shopverslaafd dus nu mag ze nooit meer met mij mee. Maar ik ben twee keer na de primark geweest, één keer omdat ik door mijn nicht mee werd getrokken en de tweede keer omdat ik erachter ws gekomen dat er Hp shirts waren :'D
    Mijn zusje had toen twee tassen van de primark die ze toen thuis ook ging gebruiken -.-


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Even serieus; sneeuwt het ook in Frankrijk? of in bepaalde gebieden wel en in bepaalde gebieden niet? just asking?


    Geen idee. In Drenthe/Groningen was er vandaag natte sneeuw :) ik hoop dat er een sneeuwstorm komt want dan hoef ik misschien niet naar school en hoef ik het huis niet uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Geen idee. In Drenthe/Groningen was er vandaag natte sneeuw :) ik hoop dat er een sneeuwstorm komt want dan hoef ik misschien niet naar school en hoef ik het huis niet uit.


    Nee ik bedoelde het niet specifiek in het 'nu' meer omdat ik weet of Beauxbattons sneeuw heeft x'D Want als het niet in Frankrijk kan sneeuwen dan sta ik nogal voor paal in mijn post :'D en dan ben je boos op mij enzo D';
    ---

    Ik ben eens door een soort sneeuwstorm vier jaar gleeden ofzo naar middelbare gefietst en ik woon dus in middle of nowhere en serieus; ik kreeg geen vrij hoor! ik kreeg zelfs op mijn kop omdat ik te laat was D'; Terwijl ik op de grond was gevallen D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hier bij stormt het alleen maar ): regen en regen en bleh. Geen sneeuw :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Nee ik bedoelde het niet specifiek in het 'nu' meer omdat ik weet of Beauxbattons sneeuw heeft x'D Want als het niet in Frankrijk kan sneeuwen dan sta ik nogal voor paal in mijn post :'D en dan ben je boos op mij enzo D';
    ---

    Ik ben eens door een soort sneeuwstorm vier jaar gleeden ofzo naar middelbare gefietst en ik woon dus in middle of nowhere en serieus; ik kreeg geen vrij hoor! ik kreeg zelfs op mijn kop omdat ik te laat was D'; Terwijl ik op de grond was gevallen D';


    Ehm ja bij de bergen vooral maar anders ook. En ik ben bang. Is dit een wraakactie?

    Bij ons was er vorig jaar echt een heftige storm en mocht iedereen naar huis. Thuis waren er echt een stuk of vier bomen omgewaaid.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Nee ik bedoelde het niet specifiek in het 'nu' meer omdat ik weet of Beauxbattons sneeuw heeft x'D Want als het niet in Frankrijk kan sneeuwen dan sta ik nogal voor paal in mijn post :'D en dan ben je boos op mij enzo D';
    ---

    Ik ben eens door een soort sneeuwstorm vier jaar gleeden ofzo naar middelbare gefietst en ik woon dus in middle of nowhere en serieus; ik kreeg geen vrij hoor! ik kreeg zelfs op mijn kop omdat ik te laat was D'; Terwijl ik op de grond was gevallen D';


    Omfg.. wat ga he posten x'o


    Haha, dat snap ik ook wel :p tenminste was je alleen maar gevallenm eenaantal jaren geleden, ik weet biet neer wanneer maar toen er echt heel veen sneeuw was, tenmindte in mijn stad, bracht mijn vader mij en mijn zus naar onze school die echt hewl erg vwr weg was en we gingen bijna dood omdat de auto te snel reed en door het sneeuw niet kon stoppen waardoor we te laat kwamen op school. En toen ik het vertelde moest ik alsnog een uurtje gaan inhalen x') zo gemewn :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Met een schrok kwam ik bibberend omhoog tot ik Georges armen herkende die me omhoog trok die me dicht tegen hem aandrukte. ‘Z-zo k-k-koud; Camp, w-we g-gaan echt d-d-ood vriezen als w-we n-niet naar b-b-binnen gaan.’ Ik knikte bevestigend wat meteen de adrenaline wat door mijn lichaam had geborreld meteen terug naar zijn hok deed gaan terwijl ik met moeite door de sneeuw liep- wat iets makkelijker was voor George gezien hij langer was dan ik; om uiteindelijk toch bij de kasteel te raken wat me niet warmer leek te maken. Zelfs de Gryffindor leerlingenkamer niet waar George voor de haardvuur neer plofte en ik mezelf bekeek; helemaal onder de sneeuw alsof ik een sneeuwmonster was.
    ‘O-oh merlin, m-m-ensen zeggen dat ik e-erg gevaarlijk bezig ben soms, nooit geloofde ik het. Nu wel. M-misschien is het e-een goed idee als we gaan douchen, met heet water. Jij kan wel eerst en daarna ga ik wel.’ Zachtjes drukte ik een kus op zijn lippen voordat ik als een bevroren popje de trappen opliep; de slaapkamers in waar ik mijn la opentrok. Mijn keuze was snel gemaakt; ik had maar een trui en nog een schoolbroek over die ik maar beetpakte voordat ik naar Georges kant keek. Ik kon ook kleding voor hem pakken. Dat scheelde weer voor hemzelf. Toch wat onzeker liep ik naar zijn hutkoffer. Ik heb er maar één keer in gezeten en dat was om een cadeautje voor zijn verjaardag er in te verstoppen- wat hij waarschijnlijk toch niet leuk vond. Wat moest ik in merlijnsnaam dan ook aan hem geven.. zachtjes ritste ik de hutkoffer open alsof ik een bank overviel waar ik meteen Georges Weasley trui vond van zijn moeder en een zachte broek die ik voor hem pakte met een stel warme sokken.
    Snel ritste ik de hutkoffer dicht om met Georges kleding en mijn-soort van kleding de trap af te lopen en naar George keek die nog steeds bij de haardvuur stond. Even liep ik langs hem heen om zijn kleding al in de douches te leggen tot ik weer om de deur keek waar een bevroren George stond. Verder was de hele leerlingenkamer leeg evenals de douches. Even keek ik van de douches en weer naar George voordat ik naar hem toeliep om met trillende handen zachtjes zijn blouse te ontknopen voordat ik hem mee trok; de deur toe naar de douche om daar zijn blouse van zijn schouders te laten scheiden voordat ik iets aarzelend naar mijzelf keek. George zou toch geen nieuwe littekens of wonden herkennen tussen mijn oude; en daarnaast- hij heeft al eerder mijn bovenlichaam gezien- hoewel ik voor deze keer een stapje verder ging waar ik stiekem al weken naar hunkerde sinds ik hem weer zag. Voorzichtig ontknoopte ik mijn blouse voordat ik het van mijn schouders liet glijden om zachtjes aan zijn broek te frunniken die over zijn benen omlaag gleed. Het was niet de eerste keer dat ik George bijna naakt gezien had; enkel in zijn onderbroek gehuld. Dit was ook bij ’t Nest gebeurd en eerlijk gezegd voelde het fijn om zijn warme huid te voelen in plaats van pyjama stof toendertijd; maar dit is wel de eerste keer dat ik zo ver zou gaan…

    Pampam pam xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    nu ga ik kealan posten. En ja Linde; het is wraak omdat je altijd vreemd gaat met May. Ook al dump je Kealan steeds en beweer je dat je van hem houd. Je maakt hem zo kapot D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    May blackmailt hem en als mensen erachter komen dat hij een Weasley is, heeft hij geen eer meer.


    Spoiler alert: you will save yourself