• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    wat? hij is niet sad :o


    Merkte ik op voordat ik wat afstand tussen ons creëerde om een tedere kus op zijn lippen te plaatsen en een glimlach tevoorschijn perste.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    dat betekend nog niet dat hij sad is :'ı


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik hoe zijn armen om mij heen vormde wat betekende dat hij mijn opdracht niet goed begrepen had; of ik hem juist niet.
    ‘Campbell Saunders.. je weet nog niet half hoe blij je me maakt om zelf zo plezierig, zo blij te zijn.’ zachtjes voelde ik hoe hij afstand tussen ons creëerde waar ik zijn lippen op die van mij voelde die ik als een magneet beantwoorden.
    ‘Zullen we maar zo snel mogelijk gaan vluchten voordat de boze kat ons gaat krijgen.’ Terwijl hij de deur open deed legde ik mijn armen om zijn middel voordat ik hem zachtjes wegtrok en de deur zachtjes sloot waarna ik hem omdraaide in mijn greep. Zachtjes legde ik mijn armen in zijn nek voordat ik hem misschien iets te ruw omdat mijn handen glibberig waren naar onder waar ik mijn lippen meteen weer op die van hem drukte. Teder liet ik mijn hand vanuit zijn nek van zijn bovenlichaam tot mijn zak hoogte glijden terwijl ik hem wat dichter tegen de muur drukte. Voorzichtig tastte ik in mijn zak waar ik mijn laatste gevulde waterballon in had. Zachtjes haalde ik het geluidloos uit mijn zak waarbij ik hem nog dichter tegen de muur drukte terwijl mijn lippen als lijm aan hem vast bleven kleven voordat ik hem los liet en even zo in zijn ogen staarde die me meteen schuldig lieten voelen.
    ‘Dit is omdat.. omdat je veel knapper ben zonder blouse..’ fluisterde ik toch wat speels waarna ik een kus op zijn wang drukte en snel naar de deur renden om mijn gevechtshoed iets rechter zetten waarna ik mijn laatste ballon vol op borst hoogte gooien waarna ik abrupt de deur opende en nog net Leo samen met Angelique en professor Anderling weg zou lopen voordat ik naar de grote deur renden om de sneeuw in de rennen en de gure wind wat me meteen al leek te bevriezen. Ik had per slot van rekening enkel een blouse aan. Snel begon ik met koude, rode en vooral bibberende handen sneeuwballen te rollen- omdat ik zeker wist dat wat George voor mij in petto had- vele malen erger was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo is echt een soort god; Campbell is denk ik nog nooit zo speels geweest


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Leo is echt een soort god; Campbell is denk ik nog nooit zo speels geweest


    Mocht nooit in Villa Saunders of bij Nathaniel of ergens- en nu hij die vrijheid heeft draait hij -eh- een beetje door x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben er weer en ik had een hele Jonah post op mijn mobiel maar nu is die verdwenen dus moet ik een nieuwe maken. Daarna maak ik een Fred post en daarna moet ik mijn rol bij New Generation afmaken en dan ben ik klaar (denk ik)


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik ben er weer en ik had een hele Jonah post op mijn mobiel maar nu is die verdwenen dus moet ik een nieuwe maken. Daarna maak ik een Fred post en daarna moet ik mijn rol bij New Generation afmaken en dan ben ik klaar (denk ik)


    Je doet net of het huiswerk is x'D arme jij


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Mijn handen worden koud van de sneeuw en iedere keer als ik adem komt er een klein wolkje, dat snel verdwijnt. En stom genoeg doet alles me aan Kealan denken. Het wolkje dat zo ontzettend snel verdwijnt, door mij. Maar zijn hand is warm, in tegenstelling tot de sneeuw. Het water is bevroren en ik vraag me af of ik er overheen kan lopen.
    Om het te testen gooi ik er een steen hard op. Het ijs breekt niet, dus zet ik voorzichtig mijn schoen erop. Alweer breekt het ijs niet. Voorzichtig leun ik steeds verder naar het water toe om er uiteindelijk met beide benen op te gaan staan. Ik begin eerst te lopen en dan te sliden op het ijs. Als ik val blijf ik even liggen om naar de lucht te staren. Met Kealan heb ik zo vaak geschaatst in de winter. Hoewel hij een hekel heeft aan sneeuw, vind ik het het mooiste wat er op de aarde bestaat. Misschien wel mooier dan zijn gezicht.
    Alweer gaan mijn gedachten terug naar vanochtend. Het was geweldig om even alleen met hem te zijn. Ik hou van hem en dat weet ik. Maar ik moet natuurlijk alles weer verpesten door aan de toekomst te denken.
    Met een zucht - en een groot wolkje - sta ik op en loop ik terug naar de slaapzaal, hopend dat Kealan daar niet is. Ik heb geluk, want hij is er niet. Ik ga bij het raamkozijn zitten en sla een deken om me heen. Op het zwerkbalveld zie ik een figuurtje rondvliegen en ik weet op de één of andere manier meteen dat het Kealan is. Zonder twijfel trek ik mijn zwerkbalgewaad aan en ren ik naar hem toe. Met mijn Nimbus 2001 in mijn hand die ik van Lucius Malfoy gekregen heb zodat Malfoy in het team mocht, blijf ik staan en kijk ik naar Kealan.
    'Trainingsmaatje nodig?' vraag ik met een zwakke glimlach. 'Ik ben nog steeds beater op het team, captain.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Je doet net of het huiswerk is x'D arme jij


    Haha het is veel beter dan huiswerk. Maar eigenlijk moet ik leren, maar mijn moeder schreef een briefje dat ik het SO niet hoef te maken omdat ik te veel stress heb de laatste dagen (A) het is wel waar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    George komt aangelopen en trekt Campbell mee zonder dat ik antwoord krijg. Woedend kijk ik hem achterna. George vroeg niet eens wat er aan de hand was, hoewel Campbell littekens heeft die er nog redelijk vers uitzien.
    Opeens zie ik een arm tegen de muur waardoor ik dichter naar de muur geduwd wordt. 'Vind je ons niet te snel gaan..?' Ik kijk en zie dat het Ralf is. Even ben ik te verbijsterd om te praten en daarna schud ik mijn hoofd.
    'Nee, ik hou van je en dat is alles wat mij wat uitmaakt. Voor mij is op dit moment niks te snel. En we hebben al meer dan een jaar iets, hoewel we vergeten zijn het te vieren,' zeg ik met een glimlach, waarna ik hem naar me toe trek en hem met een glimlach aankijk.
    'Dat zouden we moeten vieren.' Ik trek hem nog dichter naar me toe en kus hem dan, midden in de gang. Er komt iemand langs gelopen die lacht en dan nog iemand en het maakt me allemaal niet uit, tot iemand die ik niet goed ken Ralf van me weg trekt en me aankijkt.
    'Dit is een openbare gang en sommige mensen hebben geen zin om dit soort beelden te zien, vieze homo.' Hij loopt weer verder en ik kijk hem even na, waarna ik naar Ralf kijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Ik voelde zijn arm die hij om mijn middel gooide en me van het deur wegtrok die dichtviel. Ik liet niet eens een enige vorm van protest zien voordat hij zijn armen in mijn nek legde en, iets te ruw zijn lippen op die van mij drukte die ik beantwoordde en ook mijn armen rond zijn middel te gooien, hoewel ik weet dat deze kus slecht gaan eindigen. Ik weet niet waarom, maar ik heb zo een gevoel. En zo te zien had mijn gevoel ook gelijk. Want toen hij me eenmaal weer losliet, keek hij me even recht in de ogen aan en fluisterde: ‘Dit is omdat.. omdat je veel knapper ben zonder blouse..’ met dat drukte hij nog een snelle kus op mijn wang en niet eens meer verbaasd keek ik toe hoe hij de deur open trok, niet eens verbaasd toen hij de waterballon naar mijn richting toe gooide die ik net nog niet kon ontwijken en op mijn borst uit elkaar spatte. Ik lachte even en schudde met mijn hoofd voordat ik hem achterna rende, de gangen uit, kasteel uit tot we buiten in het sneeuw stonden en ondanks dat het afschuwelijk koud was buiten, had ik het bloedheet in mijn binnenste. Mij ogen speurden naar Campbell af wiens silhouette ik nog net in de mist van het sneeuwstorm kon zien en naar hem toe sloot, zachtjes zodat hij me niet hoorde. Vliegensvlug rolde ik een gigantische grote sneeuwbal van een grootte van een reusachtige skippybal en stak mijn stok naar de bal uit. Nonverbaal, ja, sinds de hele Obliviate gebeuren kan ik makkelijker nonverbale spreuken gebruiken, liet ik de sneeuwbal, skippybal, de reusachtige bal van sneeuw vliegen, tot het recht boven Campbell zweefde en liet het op hem vallen waardoor hij meteen onder lag en met een speelse grijns rende ik naar hem toe, sprong letterlijk op hem neer waardoor we beiden in het sneeuw verdronken.
    ‘en dit is voor het nat maken van mijn mooie witte blouse!’ riep ik dan speels.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Fred Weasley

    George komt aangelopen en trekt Campbell mee zonder dat ik antwoord krijg. Woedend kijk ik hem achterna. George vroeg niet eens wat er aan de hand was, hoewel Campbell littekens heeft die er nog redelijk vers uitzien.
    Opeens zie ik een arm tegen de muur waardoor ik dichter naar de muur geduwd wordt. 'Vind je ons niet te snel gaan..?' Ik kijk en zie dat het Ralf is. Even ben ik te verbijsterd om te praten en daarna schud ik mijn hoofd.
    'Nee, ik hou van je en dat is alles wat mij wat uitmaakt. Voor mij is op dit moment niks te snel. En we hebben al meer dan een jaar iets, hoewel we vergeten zijn het te vieren,' zeg ik met een glimlach, waarna ik hem naar me toe trek en hem met een glimlach aankijk.
    'Dat zouden we moeten vieren.' Ik trek hem nog dichter naar me toe en kus hem dan, midden in de gang. Er komt iemand langs gelopen die lacht en dan nog iemand en het maakt me allemaal niet uit, tot iemand die ik niet goed ken Ralf van me weg trekt en me aankijkt.
    'Dit is een openbare gang en sommige mensen hebben geen zin om dit soort beelden te zien, vieze homo.' Hij loopt weer verder en ik kijk hem even na, waarna ik naar Ralf kijk.


    weet je, George heeft gelijk, Fred heeft echt een grote invloed op Ralf; en dat ga je nu dus zien.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben echt benieuwd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    overigens, ik haat het :'( ze doen zo gemeen tegen mijn Fredje, naja, jouw fredje D':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    Mijn vingers die als ijsklonten aanvoelde terwijl mijn wangen strak stonden van de kou vloog ik weer naar beneden waar ik de sneeuw uit mijn haar probeerde te vegen wat nog steeds rond dwarrelde.
    ‘Trainingsmaatje nodig? Ik ben nog steeds beater op het team, captain.’ Ietwat geschrokken keek ik op naar Jonah die gewoon weg voor mij stond. Nu ik hem wilde vermijden omdat- omdat na onze redelijke intieme tijd mijn gevoelens op hol geslagen werden door het feit dat hij me gedumpt had- stond hij nu op het zwerkbalveld. De plek wat even mijn gedachtes over hem had afgenomen omdat ik aan mijn bezem zojuist bevroren zat.
    ‘…Nu niet Jonah. Ik kan geen bal vangen met mijn vingers op dit moment zonder een gruwelijke pijn te ondergaan..’ probeerde ik zo normaal mogelijk te zeggen hoewel ik toch wat klappertanden van de kou. Nog even en ik was een sneeuwpop.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya