• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Overigens, ze staan nig steeds in de leerlingenkamer dus ralf en george zien en horen gewoon alles x')


    Ze zijn op de quidditchfield ja; Camp ligt nu topless in de sneeuw; hes' like Cederic Diggory now; Sparkling vampire :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Oh ik dacht dat ze al op de gangen waren.


    Zolang wíj er in geloven... zijn ze op de gangen :'D hou dat vol Linde :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ‘I-ik ga dit alvast inleveren bij professor Anderling.. tot zo.’ Ik draai me om en zie Campbell weglopen. Dit is de perfecte mogelijkheid om erachter te komen wat er met George aan de hand is.
    'Ik help hem wel, misschien kan hij het lokaal niet vinden,' zeg ik voor ik achter hem aan ren en bij zijn arm vast pak. 'Campbell, kan ik je even spreken?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Als ik zo terug lees;; ga ik me toch wel stiekem een spammer voelen :$ Valt wel mee ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dus waar staan zr nou :'D ik snap het even niet meer :'p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ergens in een random gang.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb mezelf beloofd dat ik om 12 uur ga slapen omdat ik anders echt te weinig slaap heb.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik heb mezelf beloofd dat ik om 12 uur ga slapen omdat ik anders echt te weinig slaap heb.


    Is Goody ^^ Slaapp zachtt... Tenzij je een Geisha ben :'D die slapen hard D'; Poor Girls.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Voor Campbell jou ontmoette was hij een brave, wereldberoemde zwerkballer. Maar jullie hebben elkaar en lijken echt heel gelukkig, dus ja.'
    ‘I-ik ga dit alvast inleveren bij professor Anderling.. tot zo.’ Ik draai me om en zie Campbell nog net de leerlingenkamer uitlopen. Ik wilde hem achterna gaan, maar fred was me al voor.
    ' ik help hem wel, misschien kan hij het lokaal niet vinden,'
    Ik keek verbaasd op toen Fred hem achterna ging waardoor ik alleen met Ralf achterbleef.
    'Hij gaat hem niet helpen; of wel?'
    'Sowieso niet.' Beantwoordde ik Ralf zijn vraag voordat ik ook richting het portret toe liep.
    'Eh- zal ik anders met je-'
    'Ik ben zo terug.' Zei Iik al voordat Ralf zijn zin af kon maken en beende de zaal uit. Ik volgde Fred en Campbell die in een gang halt namen en ergens, ik weet nmdit moet ik eigenlijk niet voelen aangezien mijn tweelingbroer bij camp is en sit niet hoeft te voelen aangezien ik hem met mijn leven kan vertrouwen, voelde ik een nare holte die zich in mijn maag onstond toen Fred zijn arm maar vasthield en er naar bleef staren. En wat me echt wel tegenviel was de jongen dieik al meteen haatte voordat ik hem kende aangezien hij Fred ruw opzij duwde waardoor Fred bovemop mijn Camobell neer viel. En zelfs toen hij weer ivereind krabbelde en camo nog op de grond lag, was zijn blouse wat open gegaan waar Fred er nu naar staarde en ik naar ze toe beende.
    'Zal ik Camp naar zijn kokaal brengen, je weet dst het niet in deze gang is, de transfiguratie lokaal, Freddy?' Siste ik met een glinlach voordat ik naar de hand van Camobell greep en even nog ruw op mijn lip beet voordst ik hem mee naar het lokaal toe sleurde.
    'Eh- sorry- waarom wilde hij je spreken.. ?' Vroeg ik dan zonder hem aan te kijken.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Ik heb mezelf beloofd dat ik om 12 uur ga slapen omdat ik anders echt te weinig slaap heb.


    Good night, sweet dreams, droom over Red :'D

    Als ik mezelf altijd zo iets beloof.. hou ik evjt letterlijk nooit aan mijn eigen beloftes.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Good night, sweet dreams, droom over Red :'D

    Als ik mezelf altijd zo iets beloof.. hou ik evjt letterlijk nooit aan mijn eigen beloftes.


    I know that feeling :'D laatst kreeg ik ook te horen dat ik netjes om 11 uur iedere avond naar bed moest; iets met slaaptekort blabla. Ze had laatst zelfs de stekker eruit gegooid- maar ze was wss vergeten dat ik DATA hb x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik houd me ook nooit aan mijn beloftes maar ik ben anders echt heel moe en ik probeer verstandig te zijn (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik houd me ook nooit aan mijn beloftes maar ik ben anders echt heel moe en ik probeer verstandig te zijn (A)


    Linde; je bent 2 minuten te laat! slapen jij :'D ik kan toch nog niet goed nadenken :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Ik houd me ook nooit aan mijn beloftes maar ik ben anders echt heel moe en ik probeer verstandig te zijn (A)


    Nog steeds online; zeven minuten te laat, je moet slapen =')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nog steeds online; zeven minuten te laat, je moet slapen =')


    het duurd volgens mij 10 minuten eerdat je offline aangegeven word. :Y) dus ja... even wachten :p ze is voor het laatst gezien om 1:02 want toen postte ze.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya