• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    Nutteloos plukte ik aan mijn haren op mijn bed. Helemaal gedesoriënteerd had ik me de weg weer gevonden naar de leerlingenkamer om vervolgens op mijn en Jonahs slaapkamer te komen terwijl alles me herinnerde aan Jonah; hoe ontzettend geweldig ik de afgelopen maanden vond en het feit dat hij het zomaar uit het niets verbrak; alsof het niks betekende- alsof het niets was wat ik van mijzelf vrij gaf aan hem. Nooit; en dan ook nooit was ik aanrakerig geweest- en nu ik het ben naar slechts een persoon; stoot die me af en het ergste van dit alles is dat ik aan het piekeren was. Aan het piekeren over hem; net zoals ik dat aan het begin deed terwijl ik juist iets moest gaan doen waarbij ik niet meer aan hem dacht. Iets wat mijn aandacht kon trekken.
    Zachtjes zuchtte ik terwijl mijn blik door de kamer viel en uiteindelijk stilviel op mijn Nimbus 2001. Zonder verder nog na te denken pakte ik mijn bezem om de kamer uit te stormen en de gangen door te rennen tot ik de ijskoude wind over mij heen voelde komen. Merlin; hoe kon Jonah… niet aan Jonah denken… en nu dacht ik nog twee keer zijn naam ook nog. Bibberend liep ik naar het zwerkbalveld dat ook al bezuilt was met sneeuw. Het was nog half november. Welke idioot had dit verzonnen. Zachtjes met bibberende handen gezien ik tot mijn ellende mijn handschoenen was vergeten zette ik mijzelf af van het grond om de koude lucht tegemoet te treden.

    Wauw wat een slecht stuk x’D achja. Jonah you are free to join.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Maar je wilde dat toch ook?


    Ik wist niet wat je bedoelde en omdat "herenigd met Nathaniel" er in stond, werd ik bang.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 7:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    ik kan niet slapen tijdens de lessen.. ook al slaap ik niet; het lukt niet... ik word eigenlijk alleen maar drukker als ik minder slaap x'D of als ik koffie drink :'D Dan willen sommige mensen me wurgen. x'D


    Heb je wel ooit slaap x') zo'n slaap waardoor je je ogen niet eens meer open kon houden. Ik bedoel, het lijkt alsof je nooit slaap hebt x'D





    En deze illegale haakje wilt niet weg --> ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Uitval? Nee.. nee ik ben niet moe; en waarom zou ik vreemd gaan met mijn broer..’
    Met dat drukte hij zich weer wat tegen mij aan terwijl ik zwijgend bleef staan en maar naar zijj slaperige gemurmel luisterde.
    ‘Zeg maar wat je wilt doen.. je houd van sneeuw.. ik- ik wil wel naar buiten.. of ik weet niet- misschien wil je liever bij je vrienden zijn… je mag alles doen..’
    'Jou naar bed brengen want ik begin me zorgen te maken.' Zei ik en kon een glimlach niet onderdrukken toen ik ook mijn armen wat achter hem door gooide en hem simpel optilde waarna ik hem maar terug naar het leerlingenkamer droeg.
    'Voor je eigen bestwil Campbell Saunders; denk maar aan dat als je eenmaal wakker word, we wel iets leuks gaat doen,' Zei ik alsof Campbell een kleuter was die niet wilde gaan slapen en ik dit aan hem moest zeggen zodat hij mee zpu gaan werken. We kwamen aan bij de slaapzalen en zachtjes legde ik hem terug op zijn bed neer waarna ik de dekens zachtjes over hem heen gooide en terug naar mijn eugen bed liep waar ik even op plaats nam en met een glimlach naar Campbell staarde.
    'En ik blijf wel hier tot dat jij in slaap bent gevallen wn weer wakker bent geworden; de professsoren zullen niet merken dat je er niet bent. Dus slaap maar voor nu; Camp.'

    Papa George (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Ook George verkiet mij waardoor ik alleen achterbleef. Alleen achterblijven, iets waaraan ik zeer gewend aan was geraakt.. tot Fred in mijn leven kwam. Nu voelt het alsof ik in de dteek ben gelaten, ik helemaal niet belangrijk ben, wat ik ook niet ben. Maar het was maar een gevoel. Ik draaide me om en liep terug naar de banken toe waarvoor ik op het grond plaats nam en staarde naar de flammetje in hrt openhaard. Mijn hand liet ik langzaam naar het vuur glijden die ik er boven kiet hangen waardoor een intense warmte mijn hand overnam en ik met het vuur begon te spelen tot er een 'haai Ralf,' vanachteren kwam waardooe ik schrok en mijn hand door het vuur liet gaan. Met een kreet sprong ik op em blies als een gek aan mijn Hand die letterlijk in vuur en vlam stond, tot de meisje wiens shuld dit was haar toverstok naar mijn hand wierl en riep: 'argumenti,' waardoor mijn hand iet, maar ik helemaal van top tot teen nat werd, nog met een mooie brandwond op mijn hand die ik nu met mijn anderen vasthield en ondanks dat ik kletsnat was, als een schaap maar naar het meisje keek.
    'Dankje.' Murmelde ik zachtjes. Maar voordat ik weg kon gaan lopen, voelde ik een soort wind la gs me heen razen en in een mum van tijd werd ik weer droog.
    'Eh- dankjewel.' Herhaalde ik mijn dank voordst de meisje haar stok weg stopte.
    'Wie- wie ben jij?'
    'Anna, weet je het niet meer? In onze eerdte jaar veranderde je mij per ongeluk in een schildpad en in onze tweede botste je met je bezem tegen mij aan.'
    Joe moedt ik in merlijns naam dat nog herinneren? Maar alsnog glimlachte ik vriendelijk.
    'Zeg.. Ralf Auron, ik heb gehoord dat jij.. verloofd bent met Weasley?'
    'Fred.. ja.' Murmelde en deinste wat achteruit.
    'Het is niet alsof ik jullie uit elkaar probeer te halen of zo aangezien ik altijd al een oogje had op een van jullie drie maar denk je niet dat je nog te jong daarvoor bent? Ik bedoel, je bemt veertien!'
    'Vijftien.' Verbeterde ik haar op een norse toon.
    'Oh- vijftien ja. Maar alsnog; dit is pas je eerste vriendje en-'
    'Tweede.. Anna, je kent mij niet eens.'
    'Jawel, maar ach ja. Eem vriendje heb je maar een of twee jaartjes en dan is hij of zij het ook zat van jou en dumpt hij of zij jou. Wat ik daarmee wil zeggen is dat je echt veels te snel gaat en ik wil je alleen helpen maar ga naar fred toe en zeg gewoon dat het niet kan.'
    'Anna, heel lief van jou dat je mij.. probeert te helpen, maar ik weet zelf wat goed is en niet.'
    'Maar-'
    '-nee-'
    '-Ralf-'
    'Doei Anna..' en met dat verliet ik de leerlingenkamer om naar fred te kunnen marcheren en zag hem inderdaad alleen in het gang staan. Met mijn ene arm leunde ik vlak voor hem tegen de muur aan en murmelde zachtjes; 'vind je ons niet te snel gaan..?' Alsof Anna mijn hersens had gespoeld.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Jou naar bed brengen want ik begin me zorgen te maken.’ Voordat ik wat kon doen voelde ik zijn sterke armen onder mij door terwijl ik alleen maar naar boven kon staren, naar zijn gezicht. Ergens wilde ik zeggen dat ik heus wel zelf kon lopen; en dat ik niet moe was- maar het enige wat ik deed was mijn armen rond hem heen leggen tot hij me in de slaapzalen op mijn bed legde.
    ‘Voor je eigen bestwil Campbell Saunders; denk maar aan dat als je eenmaal wakker word, we wel iets leuks gaan doen.’ zachtjes voelde ik hoe de deken over me heen gelegd werd en ik enkel naar George kon staren alsof ik een kat was die iets zeer interessants zag voordat hij wegliep om op zijn bed te gaan zitten.
    ‘En ik blijf wel hier tot dat jij in slaap bent gevallen en weer wakker bent geworden; de professoren zullen niet merken dat je er niet bent. Dus slaap maar voor nu; Camp.’ Zachtjes draaide ik mijn hoofd naar Georges bed waar de eigenaar zelf op zat voordat ik op stond om naast George te gaan zitten om mijn hoofd tegen zijn kin aan te rusten voordat ik mijn handen op zijn schouders legde en hem zachtjes in het bed liet zakken tot aan het matras. Voorzichtig kroop ik naast hem tot aan zijn oksel waar ik even tegen aan nestelde om nog mijn duim in mijn mond te steken voordat ik wegviel in een diepe slaap.


    Camp word weer wakker na jouw post (';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 15:35 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    In plaats van te slapen, noch zijn ogen te sluiten, staarde hij me maar aan en stond op om naast mij op het bed te kunnen zitten en duwde me het bed in om zichzelf vervolgens tegen mij aan te nestelen. Ik glimlachte breed en draaide me wat zodst ik hem nog net kon zien voordat ik ook mijn arm rond hem heen gooide om vervolgens een kus in zijn haren te drukken aangezien ik alleen tot daar kwam en fluisterde zachtjes; 'slaap lekker Campbell Saunders, je hebt het nodig.' En ik weet niet zeker maar ik geloof dat ik door de minuten wanneer hij eindelijk sliep, alleen de leegte in staarde, of mijn hoofd ietwat omlaag trok om zijn gezicht nog net te kunnen zien en glimlachte zachtjes.


    Als Camp later wakker word kan het zijn dat george in slaap is gevallen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘…Campbell..’ Langzaam opende ik mijn ogen hoewel dat vrij weinig verschil maakte omdat het even zwart was als mijn oogleden. Mijn hoofd leek uit elkaar te barsten en mijn hele lichaam was ijskoud. Zachtjes hief ik mijn hand op om door mijn haar te gaan- maar in plaats van dat te raken voelde ik een rare natte vloeistof over mijn hoofd plakken wat onder mijn haar vandaan leek te komen. Snel liet ik mijn hand door mijn haar gaan waar ik een rare natte plek voelde wat in tegenstelling tot mijn lichaam iets warm was en enorm pijnlijk. ‘..Campbell..’ diezelfde stem wat mij wakker gemaakt leek te hebben herhaalde zich. Snel drukte ik mijzelf tegen de dichtstbijzijnde muur aan waar ik water langs voelde druppelen.
    ‘…Ik weet dat je me hoort.’ Ietwat angstig schudde ik mijn hoofd waarbij ik mijn handen stevig vastmaakte aan de stenen vloer. ‘..Je had het belooft. Je zou het doen; Campbell.’ Abrupt schudden ik mijn hoofd alsof de persoon het zou zien in het pikkendonker terwijl ik met moeite adem inhield.
    ‘…Je had het belooft.. Campbell; is je belofte niks waard?’ Ondanks de vele pijn in me hoofd bleef ik mijn hoofd schudden voordat er een pijn door me heen schreed. ‘Ik heb niks belooft!’ riep ik uit waarbij abrupt de immense pijn door mijn lichaam weg gleed. ‘…Je hebt het belooft. En je komt hier niet uit tot je je belofte vervuld.’ Met dat hoorde ik voetstappen die zich steeds verder van mij verwijderden; ‘Nee! Wacht. Alsjeblieft..’ met dat stond ik met moeite op om vervolgens tegen een stel tralies aan te vallen. ‘..Nee; laat me niet alleen. Alsjeblieft; alsjeblieft..’ zachtjes hoorde ik in de verte een harde deur dicht gaan wat me angstig op mijn lip deed bijten voordat ik de geluiden achter me pas hoorde. Voetstappen; maar niet van een mens; iets viervoetigs. Angstig zette ik mijn handen om de tralies waar ik hard aan begon te trekken terwijl de voetstappen steeds dichterbij kwamen.
    ‘Nee; Ik wil niet. Word wakker; word wakker..’ schreeuwde ik hard waarbij ik mijn nagels in de tralies boorden en het uitschreeuwde toen ik iets hards mijn been voelde omvatten en me ruw wegtrok van de tralies terwijl mijn geschreeuw door de kerkers galmde.
    Met een schok opende ik mijn ogen; waarschijnlijk wakker geworden door mijn eigen geschreeuw wat me meteen mijn mond dicht deed doen terwijl ik enkel en alleen maar naar mijn vingers kon kijken die zich hard in iemands lichaam boorde.

    En dat lichaam is van een zekere George Weasley..

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 16:53 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik weet niet of ik nu het verleden zag of het toekomst, maar ik wist wel dat ik om dit moment aan het dromen was. Want ik zie niet iedere dag honderden Campbells die om mij heen dansen. Maar misschien gaat dat ook gebeuren; niet dat het mogelijk was. Misschien was dit ook een teken; dat ik me weer alles herinnerde. Misschien moest ik het aan Anderling vragen. En dus ook terwijl ik door al de dansende Campbells liep, verschijnselen Anderling voor mij neer en verbaasd keek ik haar aan.
    ‘Professor, wat doet u hier?’ vroeg ik aan haar, alsof haar komst nog vreemder was dan al deze Campbells. Maar terwijl ik op een antwoord was, leunde ze voorover en beet ze in mijn arm.

    Dus werd ik gelukkig weer wakker. Schreeuwend ook. Of dat was Camp zijn schreeuw, samen met die van mij. En het waren niet Anderlings tanden die zich in mijn arm boorden, maar Campbells nagels.
    ‘Auw- Argh, Campbell!’ riep ik in pijn voordat ik naar zijn hand greep en het wegtrok en vervolgens overeind krabbelde en me heen keek voordat ik en weer terug naar Campbell. ( personal challenge; schrijf zo veel mogelijk en'nen in een zin op x') )
    ‘Camp, wat is er?’ vroeg ik aan hem, nog steeds in de trauma van mijn droom en trok Campbell ook overeind om hem met een zucht naar mij toe te trekken.
    ‘Campbell.. el-eh-ellke keer als je slaapt heb je nachtmerries. Zo niet, dan slaap je niet.’ Murmelde ik nog met een kleine gaap.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George droomt nog raarder dan camp zelf xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    George droomt nog raarder dan camp zelf xd


    vergeet niet dat hij George Weasley is, niemand weet wat er werkelijk in zijn hoofd allemaal gebeurd x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    vergeet niet dat hij George Weasley is, niemand weet wat er werkelijk in zijn hoofd allemaal gebeurd x')


    27 dansende campbells en een bijtende anderling :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    27 dansende campbells en een bijtende anderling :p


    yup (krul)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Auw-Argh, Campbell!’ het enige wat ik nog leek te kunnen doen was mijn nagels door zijn lichaam blijven boren- terwijl hij juist geen pijn verdiende. Alsof ik in een soort trance was bleef ik door gaan terwijl ik er naar staarde tot George naar mijn hand greep en hem wegtrok voordat hij overeind krabbelde. ‘Camp, wat is er?’ zachtjes voelde ik mijzelf overeind getrokken worden; tegen George aan terwijl ik nog steeds in een soort trance naar voren staarde.
    ‘Campbell.. el-eh-ellke keer als je slaapt heb je nachtmerries. Zo niet, dan slaap je niet.’ Snel keek ik omhoog om weer naar zijn arm te staren. ‘I-ik.. Sorry. Gaat het?’ murmelde ik zachtjes terwijl ik naar zijn arm keek waar mijn nagels zo diep in geboord hadden dat er zelfs bloed uit kwam.
    ‘Oh merlin- sorry George. Het spijt me zo; ik- we moeten naar madame Plijster voor je arm- of- ik heb geen verband. Ik beloof werkelijk niet meer te gaan slapen.’ Snel greep ik naar zijn arm die ik maar met mijn witte mouw droog probeerde te deppen.


    Zelfs als George een papercut heeft zou camp hem meetrekken naar de hospital omdat hij bang is George te verliezen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya