• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘I-ik.. Sorry. Gaat het? Oh merlin- sorry George. Het spijt me zo; ik- we moeten naar madame Plijster voor je arm- of- ik heb geen verband. Ik beloof werkelijk niet meer te gaan slapen.’ Hij greep naar mijn arm waar ik er verbaasd naar staarde. Bloeddruppels druppelden uit de nagelafdruk van Campbell; maar dat was zo ontzettend klein en weinig maar omdanks dat depte Campbell er met zijn witte blouse op.
    ‘nee- nee Campbell, ik bedoelde dan niet.’ Zei ik snel.
    ‘en ik hoef niet naar madama Plijster. Het is niet dat ik nu dood ga bloeden. Ik kan dit wel aan; geloof me. Ik ben sterk.’ Grapte ik en rolde even met mijn ogen voordat ik mijn arm weer terug trok om mijn mouwen weer tot aan mijn pols open te vouwen.
    ‘je kan, moet zelfs slapen, Campbell. Alleen het lijkt alsof je altijd nachtmerries hebt.. kon ik maar er voor zorgen dat het ophield of zo.’ Murmelde ik, meer tegen mezelf dan tegen hem. Na een korte stilte zuchtte ik zachtjes en krabbelde uit het bed om terug uit het raam te kunnen kijken. Het was serieus een sneeuwstorm; het sneeuwde nog steeds, nu nog harder en er lag een dik pak laag sneeuw op de grond en daken.
    ‘met een drankje of zo. Maar ach; ik ben teleurgesteld in mezelf. Zelfs ik ben niet zo mannelijk genoeg om jouw nachtmerries te verjagen door het slapen samen met jou.’ Murmelde ik met een grijnsje en nam weer voor hem plaats.
    ‘zullen we anders terug naar Fred en Ralf gaan.. of jij gaat naar het leerlingenkamer toe en ik ga naar de keukens om daar een warm kopje chocolademelk voor jou klaar te maken.’ Stelde ik met een glimlach voor.

    dan kan Camp naar het leerlingenkamer toe en kan Leo knalpoker, of wat dan ook doen/spelen tot George terug komt x’) en als Leo iets verkeerds doet kan George nog altijd de hete chocolademelk naar Leo gooien


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wil je dat Camp met Leo knalpoker gaat spelen zodat Leo het zoals altijd verpest voor George? Bedoel je dat ? xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wil je dat Camp met Leo knalpoker gaat spelen zodat Leo het zoals altijd verpest voor George? Bedoel je dat ? xd


    nee nee, dat was maar een onzekere voorstel xq ook gewoon praten tot George terug komt en misschien dat Campbell iets over zijn nachtmerrie loslaat, vlak voordat George de leerlingenkamer binnen zou komen. aangezien Campbell niets aan George verteld. en dan kan George weer de over bezorgde George spelen :Y) papa George (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    nee nee, dat was maar een onzekere voorstel xq ook gewoon praten tot George terug komt en misschien dat Campbell iets over zijn nachtmerrie loslaat, vlak voordat George de leerlingenkamer binnen zou komen. aangezien Campbell niets aan George verteld. en dan kan George weer de over bezorgde George spelen :Y) papa George (flower)


    Of Leo kan heel wanhopig zijn (dit is echt zo gemeen voor Camp maar Camp is eenmaal een makkelijker slachtoffer dan Fred...) Geeft Leo Camp Liefdesdrankje omdat hij dan tenminste met iemand kan zoenen omdat hij Fred niet kan krijgen. Fred is natuurlijk niet zo dom als Camp x'D op dat punt tenminste (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Of Leo kan heel wanhopig zijn (dit is echt zo gemeen voor Camp maar Camp is eenmaal een makkelijker slachtoffer dan Fred...) Geeft Leo Camp Liefdesdrankje omdat hij dan tenminste met iemand kan zoenen omdat hij Fred niet kan krijgen. Fred is natuurlijk niet zo dom als Camp x'D op dat punt tenminste (A)


    ze waren toch BFF'S :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ze waren toch BFF'S :'D


    Ohja; maar Camp kan niks loslaten van zijn nachtmerries want hij vergeet ze weer ^^. En trouwens; Camp hoorde in Pufje he; dat komt omdat hij zo vergevingsgezind naar iedereen is en niemand buiten sluit al heeft iemand hem bijna vermoord.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ohja; maar Camp kan niks loslaten van zijn nachtmerries want hij vergeet ze weer ^^. En trouwens; Camp hoorde in Pufje he; dat komt omdat hij zo vergevingsgezind naar iedereen is en niemand buiten sluit al heeft iemand hem bijna vermoord.


    stuur Camp dan maar gewoon naar de leerlingenkamer waar Leo wanhopig op het bank zit x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    stuur Camp dan maar gewoon naar de leerlingenkamer waar Leo wanhopig op het bank zit x')


    Camp zou nooit weglopen van George. Dus George mag Camp dumpen bij Leo om chocomelk te maken ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George heeft al gezegd dat Camp naar het leerlingenkamer kan gaan :'D geirge kan hem daar ook niet zomaar naar toe slepen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George heeft al gezegd dat Camp naar het leerlingenkamer kan gaan :'D geirge kan hem daar ook niet zomaar naar toe slepen x')


    Je weet dat George net Camps papa is; en Camp doet nooit zomaar dingen zonder 'toestemming' of zomaar weglopen en iemand achter laten. Jij bent net Nathaniel- je moet hem begeleiden :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Je weet dat George net Camps papa is; en Camp doet nooit zomaar dingen zonder 'toestemming' of zomaar weglopen en iemand achter laten. Jij bent net Nathaniel- je moet hem begeleiden :'3


    nouuuu, ik had nog net gepost D': maargoed >:'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    nouuuu, ik had nog net gepost D': maargoed >:'3


    ja ik reageer er op nu xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Nee- nee Campbell, ik bedoelde dan niet. En ik hoef niet naar madama Plijster. Het is niet dat ik nu dood ga bloeden. Ik kan dit wel aan; geloof me. Ik ben sterk.’ Enorm schuldig keek ik hoe hij zijn mouw tot zijn pols opvouwden. Hij had mij nog nooit pijn gedaan; wel eens te ruw vastgepakt wat pijn deed maar- dat was niks en nu heb ik heb gewoon pijn gedaan.
    ‘Je kan, je moet zelfs slapen, Campbell. Alleen het lijkt alsof je altijd nachtmerries hebt.. kon ik maar er voor zorgen dat het ophield ofzo. met een drankje of zo. Maar ach; ik ben teleurgesteld in mezelf. Zelfs ik ben niet zo mannelijk genoeg om jouw nachtmerries te verjagen door het slapen samen met jou. Zullen we anders terug naar Fred en Ralf gaan.. of jij gaat naar het leerlingenkamer toe en ik ga naar de keukens om daar een warm kopje chocolademelk voor jou klaar te maken.’
    Zachtjes schudden ik mijn hoofd voordat ik mijn armen weer om hem heen sloeg om mijn lippen maar voor een paar secondes tegen die van hem te drukken.
    ‘Als jij niet mannelijk genoeg bent.. dan is niemand dat.. je weet dat het vanmorgen een grapje was he- dat ik Fred knapper vond dan jou.. toch? Je weet dat ik je nooit zou inruilen voor hem.. toch?’ herhaalde ik toch wat onzeker voordat ik als verduidelijking van mijn woorden mijn lippen toch misschien harder dan bedoeld in zijn nek zetten waar ik allemaal kusjes planten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George gaat hem naar de leerlingenkamer toe sleuren? x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George gaat hem naar de leerlingenkamer toe sleuren? x')


    Jouw personage; jij beslist :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya