• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Jouw personage; jij beslist :'D


    nee ik bedoel; jij had dat idee met dat liefdesdrank maar Campbell wilt geen chocolademelk en George gaat denk ik Campbell niet dwingen om chocolademelk te dringen, alsof George er vergif in gestopt heeft ofzo :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    nee ik bedoel; jij had dat idee met dat liefdesdrank maar Campbell wilt geen chocolademelk en George gaat denk ik Campbell niet dwingen om chocolademelk te dringen, alsof George er vergif in gestopt heeft ofzo :')


    George doet wel meer dingen wat Camp niet wilt dus x'D verras me maar :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat als Angelina nou zorgt dat Camp die liefdesdrank drinkt en de eerste die hij aankijkt die zoent hij en dan is het per ongeluk leo x'D

    Edit of Angelina's plannetje pakt fout uit waardoor Camp als eerst George ziet x'D

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 18:43 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wat als Angelina nou zorgt dat Camp die liefdesdrank drinkt en de eerste die hij aankijkt die zoent hij en dan is het per ongeluk leo x'D

    Edit of Angelina's plannetje pakt fout uit waardoor Camp als eerst George ziet x'D


    dan doen we dat wel, ga ik nu posten dat George Camp mee naar het leerlingenkamer toe sleurt :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dan doen we dat wel, ga ik nu posten dat George Camp mee naar het leerlingenkamer toe sleurt :D


    Maak jij Angelina of moet ik Angelina zostraks writen? en ziet Camp nou als eerst Leo of George want je zegt alleen maar dat doen we wel x"D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Maak jij Angelina of moet ik Angelina zostraks writen? en ziet Camp nou als eerst Leo of George want je zegt alleen maar dat doen we wel x"D


    nou, Angeline is jouw bij-personage dus jij moet die twee beslissen :'3

    als hij Leo ziet en hem kust, dan gaat George echt wel boos worden. echt waar; boos. woest. en als hij George kust; lekker voor Angelina, ze is toch niet zo slim als Forge x') en George gaat Campbell een een stoel vastbinden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    nou, Angeline is jouw bij-personage dus jij moet die twee beslissen :'3

    als hij Leo ziet en hem kust, dan gaat George echt wel boos worden. echt waar; boos. woest. en als hij George kust; lekker voor Angelina, ze is toch niet zo slim als Forge x') en George gaat Campbell een een stoel vastbinden.


    De hele tijd als ik in Camps stukje of van iemnad anders Fred en George op schrijf schrijf ik Forge op maar dan denk ik; wacht straks betrappen ze me da t ik lui ben x'D dus dan verander ik het iedere x snel.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd en gooide vervolgens zijn armen weer om mij heen. Natuurlijk; ik ga sowieso chocolademelk voor hem klaarmaken en hem dwingen om het te dwingen. Ah- wat ben ik toch een lief vriendje.
    Al voordat ik kon zeggen dat ik weg zou gaan, drukte hij zijn lippen voor slechts een aantal seconden op die van mij voordat hij weer afstand nam.
    ‘Als jij niet mannelijk genoeg bent.. dan is niemand dat.. je weet dat het vanmorgen een grapje was he- dat ik Fred knapper vond dan jou.. toch? Je weet dat ik je nooit zou inruilen voor hem.. toch?’
    Ik lachte zachtjes en murmelde; ‘wie weet,’ voordat ik zijn lippen in mijn nek voelde waardoor ik mijn hoofd wat voorover boog en mijn ogen sloot.
    ‘..je- je weet dat ik je ga dwingen om die chocolademelk te dringen.. Camp..’ murmelde ik. Ik perste een grijns tevoorschijn voordat ik mijn ogen opende en wat afstand nam om hem mee naar de deur van het slaapzaal te sleuren maar in plaats van de deur te openen, duwde ik Campbell er tegen een en drukte mijn lippen tegen zijn onderlip aan terwijl mijn handen zich een weg naar zijn nek aflegde, tot naar zijn haren waarna ik hem zachtjes weer losliet.
    ‘en jij blijft in het leerlingenkamer.’ Fluisterde ik, voordat ik de deur achter hem met een glimlach opentrok en gauw naar Campbell zijn hand greep om hem vervolgens mee de trap af te begeleiden. Leo was ook in de leerlingenkamer, zag er verdrietig uit ook waardoor ik Campbell weer losliet om naar het portret toe te lopen.
    ‘niet zo sip kijken Leo; we hebben geen les en het sneeuwt buiten.. ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik ga ook een kopje chocolademelk voor jou maken.’ Met dat wierp ik Campbell nog een lach toe en zei; ‘iedereen word wel weer blij door chocolademelk.’ En met dat verliet ik de leerlingenkamer.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oke x'D nu komt Evil Angelina :p noem is een leuk drankje op waar ze liefdesdrank in kan doen... Euhmm pompoensap?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oke x'D nu komt Evil Angelina :p noem is een leuk drankje op waar ze liefdesdrank in kan doen... Euhmm pompoensap?


    daar dacht ik ook al meteen aan :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    daar dacht ik ook al meteen aan :D


    Onze eerste Twinsies moment x'D maar ik heb een vraagje' mag ik schrijven op het eind wanneer Camp een slok neemt dat hij George terug ziet komen..? door de portretgat want anders ziet hij straks idk Simon ofzo x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Onze eerste Twinsies moment x'D maar ik heb een vraagje' mag ik schrijven op het eind wanneer Camp een slok neemt dat hij George terug ziet komen..? door de portretgat want anders ziet hij straks idk Simon ofzo x'D


    doe maar ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Gezien Camp Leo's BFF is mag hij weten dat hij enorme crush heeft op Fred?

    Edit: want dan schrijf ik wel wat troostens op naar Leo x'd over fred.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 19:22 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Onze eerste Twinsies moment x'D maar ik heb een vraagje' mag ik schrijven op het eind wanneer Camp een slok neemt dat hij George terug ziet komen..? door de portretgat want anders ziet hij straks idk Simon ofzo x'D



    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Gezien Camp Leo's BFF is mag hij weten dat hij enorme crush heeft op Fred?

    Edit: want dan schrijf ik wel wat troostens op naar Leo x'd over fred.


    ehm, ik heb geen idee wanneer Leo dat aan hem verteld heeft dan, maar doe het dan maar :'D Camp kan zijn gedachtes lezen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••