• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    het duurd volgens mij 10 minuten eerdat je offline aangegeven word. :Y) dus ja... even wachten :p ze is voor het laatst gezien om 1:02 want toen postte ze.


    ... dat is dus over een uurtje, eh- je kan in het toekomst kijken?

    Dat haar icoontje rood word tenminste. Ik wist dat wel, maar hoopte dat jij het niet wist :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ... dat is dus over een uurtje, eh- je kan in het toekomst kijken?

    Dat haar icoontje rood word tenminste. Ik wist dat wel, maar hoopte dat jij het niet wist :Y)


    oh god x'D niet doen; B! D'; sorreh x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    oh god x'D niet doen; B! D'; sorreh x'D


    Hoezo sorreh :3 maar laat die post zo; wie weet komt ze werkelijk om die tijdstip online en weer offline.. hoewel dat echt erg griezelig zou worden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Natuurlijk is het een grap. Samen zijn jullie gelukkig en dat vind ik echt geweldig, maar George doet de laatste tijd een beetje… Vreemd.’ Zachtjes liet hij me arm los en ergens was ik bang voor wat ik nu moest gaan vertellen. Even wilde ik uit stress mijn geheim vertellen tot Fred verder ging; ‘Hij vergat dingen die hij nooit zou zijn vergeten en hij lijkt dingen niet meer te herinneren. Weet jij er iets van?’ Langzaam gleed mijn mond open- iets meer van opluchting tot ik weer aan de reden terug dacht; of althans wat ik gehoord had van George want ikzelf leek me niks meer te herinneren behalve dat ik in zijn armen lag- hoewel dat zelfs voor mij een raadsel was of dat werkelijk gebeurd was.
    ‘Laatst..’ en met dat werd ik op de grond gegooid en kwam er een zwaar gedaante vol op mij wat haast al mijn lucht uit mijn longen geperst werd tot ik snel weer adem tot mij nam toen zijn zware gewicht van mij af gleed terwijl mijn hoofd gespleten aanvoelde. Merlin- dit deed pijn.
    ‘C-Campbell, hoe ko je aan die littekens?’ met moeite hief ik mijn hoofd wat op waar mijn hand aan vastgeplakt zat- alsof het op die weg mijn immense hoofdpijn kon verminderen tot ik zag dat mijn blouse wat open stond- oh merlin; ik weet zeker dat ik mijn blouse volledig geknoopt was en nu stond hij zowat open. Beschermend sloeg ik mijn armen over mijn blote gedeelte wat was dit enorm genant.
    ‘Zal ik Camp naar zijn lokaal brengen, je weet dat het niet in deze gang is, de transfiguratie lokaal, Freddy?’ in en ruk trok George me overeind waarna hij me direct naar de lokaal toesleurden wat precies de andere kant was- en ik dacht nog de wegen te kennen..
    ‘Eh-sorry- waarom wilde hij je spreken.. ?’ Voorzichtig trok ik mijn hand uit zijn hand om mezelf om te draaien waarbij ik mijn blouse vliegensvlug dichtknoopte voordat ik met een monster in mijn hoofd me weer naar George keerden en mezelf in zijn armen drukte. Voorzichtig legde ik mijn hoofd tegen zijn borst en het ergste van alles is dat ik enorm moe was door dit ongeval; alsof mijn slaap dat ik gemist had de afgelopen dagen tot hazenslaapjes in de weken door me wilde inhalen.
    ‘Ik-..’ voorzichtig pijnigde ik mijn hersenen terwijl ik met moeite terug dacht voordat ik een prop van zijn shirt maakte. ‘ik.. hij vroeg of ik mijn opstel al af had voor.. voor.. verweer tegen fabeldieren..’ murmelde ik zachtjes hoewel ik dit niet eens meer zeker wist terwijl ik zachtjes de bel hoorde gaan. Bel; juist. Les. Zachtjes greep ik naar zijn hand. '...We moeten naar de les; Nathaniel..'

    Er is niks met Camp aan de hand hoor; hij is gewoon moe- iets wat hij altijd krijgt als hij op zijn hoofd valt en zeker als hij een hele tijd niet geslapen heeft.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Verweer tegen fabeldieren? Dat is een belediging tegenover Hagrid x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Verweer tegen fabeldieren? Dat is een belediging tegenover Hagrid x'D


    Ik had eerst Voorspellend Fabeldieren neergeschreven x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij trok zijn hand los waardoor ik hem even verbaas aankeek. Hij knoopte zijn blouse weer dicht voordat hij zichzelf plotseling in mijn armen drukte en ik, niet eens verbaasd if verward meer, mijn armen maar zwakjes im hem heen gooide.
    ‘Ik-.. ik.. hij vroeg of ik mijn opstel al af had voor.. voor.. verweer tegen fabeldieren..’ ik fronste mijn voorhoofd en kon een grijns niet inderdrukken toen ik wat afstand tussen kns creëerde om hem aan te kunnen kijken, recht zijn slaperige en vernoeide ogen in. Merlin, ik wist wel dat hij oncomfortabel lag doordat ik ook in zijn bed sliep. Ik wilde een commentaar geven maar de bel ging waardoor Campbell mij losliet om vervilgens mijn hand vast te pakken.
    '...We moeten naar de les; Nathaniel..'
    Ik grinnikte even en keek Campbell doordringend aan.
    'Nathaniel Wie? Zeg, ga je vreemd Camp, want-' en daar haakte ik mijn zin af waarna ik wegkeek, de verte in.
    'Ik bedoel- laat maar.. zal- je ziet er erg moe uit, Camp. Zal ik je anders terug naar de slaapkamers bregen? En we hebben geen les; we hebben uitval door de sneeuwval van vandaag.' Zei ik dan maar, op een ietwat zachtere toon. Nathaniel, over hem had ik vorige week gedroomd. In mijn droom, of beter een nachtmerrie genoemd, doodde ik hem.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Geen vragen stellen; ik weet ook niet hoe en in welke tussen tijd george gehoord heeft dat ze uitval hebben.. hij weet het gewoon (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George is beter dan Professor Zwamdrift ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Nathaniel Wie? Zeg, ga je vreemd Camp, want-‘ verbaasd murmelde ik wat hoewel ik zelf niet wist wat voordat ik terug keek.
    ‘Ik bedoel- laat maar.. zal- je ziet er erg moe uit, Camp. Zal ik je anders terug naar de slaapkamers brengen? En we hebben geen les; we hebben uitval door de sneeuwval van vandaag.’ Verbaasd schudde ik mijn hoofd voordat ik zachtjes; ‘Uitval?’ murmelde alsof het een woord was uit een totaal andere wereld. Zachtjes schudden ik mijn hoofd waar ik meteen spijt van had.
    ‘Nee.. nee ik ben niet moe; en waarom zou ik vreemd gaan met mijn broer..’ Loog ik direct voordat ik mezelf tegen hem aandrukte zonder mijn armen om hem heen te slaan. ‘Zeg maar wat je wilt doen.. je houd van sneeuw.. ik- ik wil wel naar buiten.. of ik weet niet- misschien wil je liever bij je vrienden zijn..’ murmelde ik maar wat terwijl ik mijn hoofd dieper tegen zijn borst legde alsof hij mijn kussen was. ‘…je mag alles doen..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wees maar niet bang; zolang je hetgeen gedaan hebt bij Campbell word je snel herenigd met papa Nathaniel ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Weetje, vandaag was ik zo afschuwelijk slaperig op school, ik hield mezelf in om niet tijdens de les in slaap te vallen en mijn uber saaie docent die uber langzaam spreekt maakte dat er ook niet beter op. Dus ik denk dat ik mexelf ga beloven dat na een uur echt mijn grens is, de maximale if anders ben ik morgen echt een slaperige voldemort met een ernstige slaaptekort.


    Hoewel ik nu gewoon de verleidingen heb om een post te schrijven.. argh D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Wees maar niet bang; zolang je hetgeen gedaan hebt bij Campbell word je snel herenigd met papa Nathaniel ('x



    .. bij nader inzien, ik ga nu slapen want ik word een beetje bang van deze post.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Weetje, vandaag was ik zo afschuwelijk slaperig op school, ik hield mezelf in om niet tijdens de les in slaap te vallen en mijn uber saaie docent die uber langzaam spreekt maakte dat er ook niet beter op. Dus ik denk dat ik mexelf ga beloven dat na een uur echt mijn grens is, de maximale if anders ben ik morgen echt een slaperige voldemort met een ernstige slaaptekort.


    Hoewel ik nu gewoon de verleidingen heb om een post te schrijven.. argh D:


    ik kan niet slapen tijdens de lessen.. ook al slaap ik niet; het lukt niet... ik word eigenlijk alleen maar drukker als ik minder slaap x'D of als ik koffie drink :'D Dan willen sommige mensen me wurgen. x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)


    .. bij nader inzien, ik ga nu slapen want ik word een beetje bang van deze post.


    Maar je wilde dat toch ook?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya