• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ja sorreh dat was ze vorig jaar ook al; dus nu ook... dat was ik vergeten te vertellen (A) oh wat als may stiekem gay is :'D en dan op Victoire valt?


    Haha omg dat zou echt een geweldige twist zijn :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    In plaats van de school binnen te gaan zoals ik Jonah verteld had; was ik maar door de sneeuw gaan wandelen wat immens diep was en ik ook een paar keer tot mijn grootste schaamte gestruikeld was. Het was koud; het was nat en ik snap dan totaal niet dat mensen dit leuk konden vinden. Enorm besneeuwd liep ik naar binnen waar ik de trap op wil lopen om naar de uilenvleugel te lopen maar voordat ik überhaupt naar de trap kon lopen voelde ik twee- redelijk warmen maar dunne armen om mij heen wat dus Jonah niet kon zijn.
    ‘Wie ben ik…?’ hoorde ik maar een al te bekende meisjesstem zeggen wat mijn wenkbrauwen deed fronsen; ‘Victoire; wat doe jij hier- hoor je niet op Beauxbattons te zijn?’ met dat haalde ze haar armen om mij heen. ‘Hoor jij niet wat warmer te zijn..’ zei ze vrolijk terwijl er zoals altijd een glimlach haar gezicht sierden voordat ze met haar hand die van mij pakte waarmee ze me de grote zaal in trok waar Macy en Allison zaten; twee meisjes uit mijn jaar in Zwadderich; ik mocht ze beiden graag maar het was onmogelijk hoe graag en hoe snel die twee bevriend werden met Victoire; maar dat kwam vast omdat Victoire zo joviaal was. Met dat trok ze me naast haar neer.
    ‘Ik moet zeggen dat je verbazing wel meevalt in vergelijking met Macy en Allison. Heel Beauxbattons is onder gesneeuwd en gezien madame Mallemour al een tijd afwezig is leek het ze beter als we even wegbleven tot het opgelost was. Nu zou ik dan de huiswerk die ik niet maakte thuis maken- alleen mam en pap gaan naar Japan dus hebben ze geregeld dat ik hier mag logeren. Ze vonden het een uitermate gelegenheid zodat wij elkaar wat meer konden zien.’ Zachtjes wreef ze enthousiast over mijn arm voordat ze mijn jas los ritste om die van mij te ontdoen. ‘Ik denk konden ze hier ook beter iedereen naar huis sturen; hoewel ik had eigenlijk verwacht dat jullie jachtopziener wel beter zijn werk zou doen; maar dat valt allemaal maar weer mee. Heb je net lopen zwerkballen; in de kou; Kealan?’ met dat trok ze wat aan mijn arm waardoor mijn blik snel van Jonah afgleed die weer zoals altijd bij May was; die zoals altijd mij weer zo snel vergat. Ik had algauw van mijn vader geleerd dat woorden niks betekenen; enkel daden en zelfs die konden je bedriegen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    May trekt me mee naar haar vriendinnen en ik doe mijn best zo vrolijk mogelijk te zijn. Dat is echter heel erg lastig aangezien ik al haar vriendinnen onaardig vind en dan natuurlijk Chanel het meeste.
    'Wie is dat meisje waarmee Kealan is?' vraagt Chanel. Ik volg haar blik en zie Kealan met niemand minder dan Victoire praten. Ze zit veel te dicht bij hem en ik voel alles in mij schreeuwen om haar zoveel mogelijk pijn te doen als ik kan.
    'Oh mijn god, dat is Victoire!' vorig jaar heeft May zich zowat aangesloten bij de Victoire-fanclub omdat ze haar zo geweldig vond. Nu staat ze op en rent ze naar Victoire toe. Ik loop achter haar aan en ga bij Kealan zitten, bijna tegen hem aan. Ook pak ik onder de tafel zijn hand vast en knijp ik daar zachtjes in.
    'Victoire! Wat leuk dat je er bent! Ik heb je heel erg gemist...' May begint als een ratelslang te ratelen en ik probeer het een beetje bij te houden, maar concentreer me vooral op de jongen naast me.
    'Dus Victoire, zijn er op Beauxbattons ook nog aardige meiden of zijn jullie allemaal zo ontzettend irritant?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha ik ga lachen als May Jonah toe spreekt dat hij wat aardiger voor Victoire moet zijn :'D Mictoire is koppelbaar x'D wat een shipname :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora ga het liedje 'Miserable at best' van Mayday Parade luisteren, verander alle he's naar she's in je hoofd en denk aan Kealan en Jonah ):


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Haha ik ga lachen als May Jonah toe spreekt dat hij wat aardiger voor Victoire moet zijn :'D Mictoire is koppelbaar x'D wat een shipname :p


    Vay. Heb je niet gemerkt dat May Victoire helemaal geweldig vindt? Dit is mijn nieuwe ship hoor. Het is meer een kleine roeiboot dan een cruise schip zoals Kealan en Jonah, maar toch.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Ik gli lachte vriendelijk toen Campbell naar mijn richting toe liep en sloot al mijn ogen om zijn kus in ontvangte nemen voordat hij de trap op kiep, richting de leringenkamer toe terwijl ik nogstees voor het openhaardvuur stond en staarde naar de vlammetjes die wild aan het dansen waren. Impulsief glimlachte ik naar het vuur die ook een vlam in mijn hart creëerde. Ik keek even weer weg en sloot mijn ogen. Vandaag was het echt een vreemde dag, ondanks dat het nog niet eens voorbij was. Het is pas middag, maar het was al zo do ker buiten en de storm werd maar erger en erger. Maar toch was er een soort licht in mijn lichaam die zelfs deze, letterlijk bedoeld, do kere dag verlicht. Niet alleen met licht, maar ook met een grote plezier die wij, ik, Campbell, Fred, Ralf en Leo, wij allemaal dagen kang niet gevoeld hadden. Het is alsof alles weer normaal geworden was en ik was er echt ontzettend blij om. Ik keek om toen Campbell weer tevoorschijn stond maar bij het deur van de badkamers bleef staan, staarde alsof hij in trance gezet was naar mijn richting toe waardoor ik terug naar het opemhaard keek. Maar de voetstappen werden luider en luider tot Campbell plotseling voor mij stond en kalmpjes de knoopjes van mijn natte blouse opende. Ik keek hem maar aan toen mijn kaak slechts een aantal milimeters openviel om wa te murmelen, maar er kwam niets uit mijn mond toen hijme mee naar de badkamers toe trok, waarvan de deur met een zachte bink achter ons dichtviel, net als mijn blouse die over mijn schouders gleed en op het grond belandde.
    'Camp, het- het is niet zo skim om- om-' natuurlijk. Ik was nooit slim. Maar toch maakte ik mijn zin niet af en hield mijn adem in toen hij zijn eigen knoopjes van zijn blouse los maakte en zijn blouse ook van zijn schouders af gleed en staarde naar de wonden op zijn borstkas, en schrok van zijn vingers die aan mijn broek friemelde tot het langs mijn benen gleed waardoor ik de rand iets te snel weer vastgreep zodat mijn onderlichaam niet zixhtbaar werd en keek met een lichtroze blos weg, hoewel ik de grijns niet kon onderdrukken waarna ik weer naar hem keek.
    'Je moet douchen om warm te worden.. of ben je al warm genoeg geworden?' Vroeg ik hem en kiet de rand van mijn broek weer los die zwakjes om mijn heup hing en mijn handen tegen zijn borstkas aan legde en streelde wat over zijn oude littekens voordat het een weg naar zijn middel gleed en hem dixhter naar mij tie trok om te coorkomen dat de broek verder omlaag gleed en drukte mijn lippen tegen zijn onderlip aan.
    '..of heb je het nog koud?' Vroeg ik tegen zijn lippen aan en dit was serieus een vraag voor hem terwijl mijn hersenenen op dit moment letterlijk leeg was, helemaal leeg dan op de borstkas van Campbell na.

    Laat George maar zo even naar zijn borstkas staren x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nieuwe topic nu! B!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Leora ga het liedje 'Miserable at best' van Mayday Parade luisteren, verander alle he's naar she's in je hoofd en denk aan Kealan en Jonah ):


    Is dit Jonah voor Kealan? x'D ik ga luisteren een momentje :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    Vay. Heb je niet gemerkt dat May Victoire helemaal geweldig vindt? Dit is mijn nieuwe ship hoor. Het is meer een kleine roeiboot dan een cruise schip zoals Kealan en Jonah, maar toch.


    Vay is nog slechter dan drabell.. x'D of drinny.... of Kealathan x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb echt zoveel zin om Fred nu binnen te laten lopen :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168802


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Is dit Jonah voor Kealan? x'D ik ga luisteren een momentje :p


    Allebei denk ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omfg ik wist dat deze topic vol gespamnd zou worden omdat ik achter elkaar meldingen.binmem kreeg dus was dit letterlijk een race coor mij op de nieuwe topic aan te maken x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    (...)

    Allebei denk ik.


    Dit is een sad nummer D'; omfg.. zo kan ik toch niet kealathan en vay romance schrijven?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya