• Hallo Inazuma Eleven fans xD
    Er zijn best veel Inazuma Eleven fans maar er is niet echt een fantopic.
    Dus ik vroeg aan lawea of ik een topic moest maken en ik kreeg een prachtig antwoord: Uhu (zip)
    DUS HIER EEN FANTOPIC :D




    Wat is jullie favoriete team?
    Favo personage?
    En welke seizoenen hebben jullie gekeken?


    ♡

    Yayde schreef:
    Ik heb nog nooit Izuma Eleven gezien, wah. D: Is het niet voor een jong publiek?


    Zo kan je het zien maar er zijn nog 3 seizoenen die niet op tv zijn gekomen en die zijn wel leuker


    ♡

    Ik hou zoveel van Inazuma Eleven
    Mijn favo team is Hell Army Z, favo character Gouenji Shuuya/ Axel Blaze en ik heb Inazuma Eleven, Inazuma Eleven Go gekeken en ben halverwege Inazuma Eleven Go 2: Chrono Stone :$:)

    Ik heb echt al maanden niet gekeken en toen ging ik zappen op tv om inspiratie op te doen om te tekenen. En toen zag ik het weer. Ik kende het hele stuk nog. Dus zat ik daar alleen op de bank keihard dat beginliedV mee te zingen.Vreemd genoeg voelde het goed, het luchtte op. Dus het lied was afgelopen, kwam de aflevering met byron in dat Koreaanse team. Dus ik echt zo zeggen. 'Waarom ben je daar heen gegaan verrader' ik ging er helemaal weer voor.En sindsdien ben ik elke dag het weer aan het kijken
    En de inspiratie?
    1. Weer voetballen en mezelf voor schut zetten door de schoten na te doen op het voetbalveld
    2. De personages gaan natekenen

    Ik heb echt een hekel aan edgar partinus. Gewoon ik kan echt niet tegen zijn stem, zijn gezicht. Gewoon niet..


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Dus zat ik daar alleen op de bank keihard dat beginliedV mee te zingen.

    en mezelf voor schut zetten door de schoten na te doen op het voetbalveld

    Ik heb echt een hekel aan edgar partinus. Gewoon ik kan echt niet tegen zijn stem, zijn gezicht. Gewoon niet..


    Man, ik herken dit zo :')
    Haat aan Edgar, de arrogantie straalt gewoon van zijn gezicht af en dan zeggen ze dat hij op Nathan/Kazemaru lijkt *rilt* Brrr

    En dat mezelf voor schut zetten op het voetbalveld door die schoten na te doen... True.. :')

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 18:30 ]


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    daffie123 schreef:
    En de inspiratie?
    1. Weer voetballen en mezelf voor schut zetten door de schoten na te doen op het voetbalveld
    2. De personages gaan natekenen

    Ik heb echt een hekel aan edgar partinus. Gewoon ik kan echt niet tegen zijn stem, zijn gezicht. Gewoon niet..


    1 heb ik ook gedaan met Lawea
    2 heb ik ook gedaan xD

    Ik heb ook een hekel aan die gast yeaa xD


    ♡

    Yeahh
    Everyone hates Edgar ^,^


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ja het was zo mooi weer buiten dus ik zei zo ik ga naar buiten om te gaan spelen. Dus dat mocht . Ik liep dus met mijn voetbal naar buiten en ik ging zo op zo'n voetbalveld de bal op de middellijk leggen en denken, welk schot. Dus ik eerst eenvoudig beginnen met draken poeier enzo. Maar ik liet me teveel meenemen dus ik schreeuwde dat keihard, terwijl er mensen voorbij liepen. Ik schaamde me niet echt.

    En over edgar. Iedereen die hem haat is mijn vriend


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    We gingen voetballen bij gym en aangezien veel mensen inazuma kijken hadden we zo afgesproken wie wie zal zijn. Echt dus wij zo. Jij bent mark en jij jack
    Toen zei iemand zo van. En de tegenstander. Dus wij zo iedereen aanwijzen. Dat is edgar en dat byron en dat janus en dat dwalin. Dat was echt grappig
    We hadden gewonnen dus aan het einde zo wij dat lied keihard zingen


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Voor degene die willen kijken naar mijn tekeningen, dan kan je nar mijn foto's gaan


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    We gingen voetballen bij gym en aangezien veel mensen inazuma kijken hadden we zo afgesproken wie wie zal zijn. Echt dus wij zo. Jij bent mark en jij jack
    Toen zei iemand zo van. En de tegenstander. Dus wij zo iedereen aanwijzen. Dat is edgar en dat byron en dat janus en dat dwalin. Dat was echt grappig
    We hadden gewonnen dus aan het einde zo wij dat lied keihard zingen


    Omg dat wil ik ook doen op school dan ben ik David :3


    ♡

    daffie123 schreef:
    Voor degene die willen kijken naar mijn tekeningen, dan kan je nar mijn foto's gaan


    Wooow jij kan echt goed tekenen


    ♡

    daffie123 schreef:
    We gingen voetballen bij gym en aangezien veel mensen inazuma kijken hadden we zo afgesproken wie wie zal zijn. Echt dus wij zo. Jij bent mark en jij jack
    Toen zei iemand zo van. En de tegenstander. Dus wij zo iedereen aanwijzen. Dat is edgar en dat byron en dat janus en dat dwalin. Dat was echt grappig
    We hadden gewonnen dus aan het einde zo wij dat lied keihard zingen


    Dat is zooo geweldig :')
    Nu vraag ik me af wie ik ben maar aan de andere kant wil ik het waarschijnlijk niet weten xD
    Waarom heb ik geen klas met mensen die inazuma eleven leuk vinden zucht...
    Janus is cool,(cool)
    Alleen is zijn alien dub naam vreselijk, Janus :/


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Bedankt voor het compliment. Opzich zijn het maar schetsen.
    Niemand begrijpt bij mij thuis waarom ik dit teken en dat moet ik uitleggen dat het van een tv programma is dat ik graag kijk.Echt daar erger ik me aan
    Maar hier begrijpen mensen waarom het zo leuk programma is


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Ja het was zo mooi weer buiten dus ik zei zo ik ga naar buiten om te gaan spelen. Dus dat mocht . Ik liep dus met mijn voetbal naar buiten en ik ging zo op zo'n voetbalveld de bal op de middellijk leggen en denken, welk schot. Dus ik eerst eenvoudig beginnen met draken poeier enzo. Maar ik liet me teveel meenemen dus ik schreeuwde dat keihard, terwijl er mensen voorbij liepen.


    Waha ik haat Kevin/Someoka ook :')
    Hij is vreselijk xD
    En ik doe alleen geen draken poeier:')
    Haat aan Kevin en Edgar :Y)


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Als hij jordan is doet hij me denken door al die spreekwoorden aan een leraar die we vroeger hadden. Die leraar gebruikte ook altijd van die spreekwoorden


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am