• Hallo Inazuma Eleven fans xD
    Er zijn best veel Inazuma Eleven fans maar er is niet echt een fantopic.
    Dus ik vroeg aan lawea of ik een topic moest maken en ik kreeg een prachtig antwoord: Uhu (zip)
    DUS HIER EEN FANTOPIC :D




    Wat is jullie favoriete team?
    Favo personage?
    En welke seizoenen hebben jullie gekeken?


    ♡

    Mee eens vooral hoe kevinD doet in het begin tegen shawn.Dat vind ik zo zielig voor shawn en laf van kevin


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Als hij jordan is doet hij me denken door al die spreekwoorden aan een leraar die we vroeger hadden. Die leraar gebruikte ook altijd van die spreekwoorden


    Dat klinkt niet positief :/
    Meestal is het niet goed als iemand je aan een leraar doet denken :8


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    daffie123 schreef:
    Mee eens vooral hoe kevinD doet in het begin tegen shawn.Dat vind ik zo zielig voor shawn en laf van kevin


    Oohh ja, dat is zoo zielig :(
    En dat alleen omdat Axel het team uit moest,
    En Kevin zijn ideeën over meisje en voetbal...
    (N)


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Had ik maar zo'n klas.
    Al die dub namen en stemmen vind ik kut. Toen ik de japanse stemmen hoorde kon ik die nederlandse nooit meer horen.
    Ik vind die Tod ook zoo irritant


    ♡

    Nee zeker niet, maar gelukkig heb ik die leraar niet meer. Niet gemeen bedoeld natuurlijk, maar de hele klas werd er gek van


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    DarylDixon schreef:
    Had ik maar zo'n klas.
    Al die dub namen en stemmen vind ik kut. Toen ik de japanse stemmen hoorde kon ik die nederlandse nooit meer horen.
    Ik vind die Tod ook zoo irritant


    In alle punten eens!!
    En de ene dub stem is erger dan de ander...
    Gazel is een meisje in de dub... Dat gaat toch tegen de regels van het FFI in :S


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ja eh tod's stem is zo irri.
    Konden ze geen andere stem geven


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    DarylDixon schreef:
    (...)

    Omg dat wil ik ook doen op school dan ben ik David :3


    Omg, wrm is mijn klas niet zo? Dat is zo cool. Sws ben ik dan Bellatrix. Ik hou zoveel van Inazuma Eleven. Ik vind 't zo jammer dat ze zegmaar niet verder gingen en toen Go hadden gemaakt. Moest echt huilen bij aflevering 127 (H)(H)

    Ik erger me aan vele stemmen. Als ik ze allemaal moest opnoemen
    Wacht ik vertel er een.paar
    1 edgar, die staat bovenaan om reden die julie hopelijk zullen begrijpen
    2, tod, is zo irritant
    3 gazel, dacht eerst dat het een meisje was door die stem
    4 aide, zo irritant wanneer hij weer zo veel kapsones heeft en het overneemt van shawn
    5 byron .kom op het is een jongen met lang haar en een hoge stem. Hoe verzin je het


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    DawnBlazex schreef:
    (...)

    Omg, wrm is mijn klas niet zo? Dat is zo cool. Sws ben ik dan Bellatrix. Ik hou zoveel van Inazuma Eleven. Ik vind 't zo jammer dat ze zegmaar niet verder gingen en toen Go hadden gemaakt. Moest echt huilen bij aflevering 127 (H)(H)


    Jaa ik ook ik heb zo lang zitten janken dat ik Go niet meer wou kijken omdat ik het zou missen.
    Maar toen ik Go keek dacht ik ineens van; weuw en Chrono Stone vond ik leuker dan Go xD


    ♡

    daffie123 schreef:
    Ik erger me aan vele stemmen. Als ik ze allemaal moest opnoemen
    Wacht ik vertel er een.paar
    1 edgar, die staat bovenaan om reden die julie hopelijk zullen begrijpen
    2, tod, is zo irritant
    3 gazel, dacht eerst dat het een meisje was door die stem
    4 aide, zo irritant wanneer hij weer zo veel kapsones heeft en het overneemt van shawn
    5 byron .kom op het is een jongen met lang haar en een hoge stem. Hoe verzin je het


    Jaa echt hé Aiden heeft zo'n kut stem. Byron en Gazel hebben zo'n meiden stem voor jongens


    ♡

    Bij mij herhalen ze alleen maar afleveringen zo dat ik haast ALLES uit mijn hoofd ken
    Maar gelukkig bestaat er iets met de naam internet


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Bij mij herhalen ze alleen maar afleveringen zo dat ik haast ALLES uit mijn hoofd ken
    Maar gelukkig bestaat er iets met de naam internet


    Jaa echt hé
    Ik ga deze week ook elke keer Inazuma Eleven kijken als ik kan gwn voor de lol (als het nog op is?)


    ♡

    daffie123 schreef:[/
    1 edgar, die staat bovenaan om reden die julie hopelijk zullen begrijpen
    2, tod, is zo irritant
    3 gazel, dacht eerst dat het een meisje was door die stem
    4 aide, zo irritant wanneer hij weer zo veel kapsones heeft en het overneemt van shawn
    5 byron .kom op het is een jongen met lang haar en een hoge stem. Hoe verzin je het


    Edgar is verschrikkelijk niets anders over te zeggen punt uit.
    Todd is gewoon enorm irritant... En ik dacht eerst ook dat Gazel een meisje was... Maar ze zeggen als hij door de verdediging heen breekt ook: 'ZE is erdoor!'
    Logisch dat ik het dacht...


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    daffie123 schreef:
    Bij mij herhalen ze alleen maar afleveringen zo dat ik haast ALLES uit mijn hoofd ken
    Maar gelukkig bestaat er iets met de naam internet


    Gelukkig wel!!
    Ik doe mee :')


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."