• Hallo Inazuma Eleven fans xD
    Er zijn best veel Inazuma Eleven fans maar er is niet echt een fantopic.
    Dus ik vroeg aan lawea of ik een topic moest maken en ik kreeg een prachtig antwoord: Uhu (zip)
    DUS HIER EEN FANTOPIC :D




    Wat is jullie favoriete team?
    Favo personage?
    En welke seizoenen hebben jullie gekeken?


    ♡

    KIRINO IS GEEN MEISJEEEEE lijkt wel zo maarjaa
    FEI IS MN KONIJNTJUUUH :3
    De meest normale vind ik Mark denk ik en in Go Shindou


    ♡

    daffie123 schreef:
    Ik heb echt al maanden niet gekeken en toen ging ik zappen op tv om inspiratie op te doen om te tekenen. En toen zag ik het weer. Ik kende het hele stuk nog. Dus zat ik daar alleen op de bank keihard dat beginliedV mee te zingen.Vreemd genoeg voelde het goed, het luchtte op. Dus het lied was afgelopen, kwam de aflevering met byron in dat Koreaanse team. Dus ik echt zo zeggen. 'Waarom ben je daar heen gegaan verrader' ik ging er helemaal weer voor.En sindsdien ben ik elke dag het weer aan het kijken
    En de inspiratie?
    1. Weer voetballen en mezelf voor schut zetten door de schoten na te doen op het voetbalveld
    2. De personages gaan natekenen

    Ik heb echt een hekel aan edgar partinus. Gewoon ik kan echt niet tegen zijn stem, zijn gezicht. Gewoon niet..


    Haha ik had precies hetzelfde :P:P


    Yeet

    Ja dat. Hoor ik vaak
    Ik ben echt al dagen niet meer van. Mijn telefoon af te halen omdat ik al die inazuma eleven afleveringen aan het kijken ben


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Same here
    Soms heb ik periodes dat ik amper Inazuma Eleven kijk of uberhaupt een anime en soms kijk ik gewoon hele dagen lang (bij een stopcontact xD )


    ♡

    Ja echt he dan zit je alleen maar te kijken en kijken en dan opeens een week niet en dan weer een maand wel enzo
    Ben gwn verslaafd me vrienden vinden me daardoor vaak ook gek omdat ze vinden dat het voor kleine kindjes is maar ik vind het geweldig ^^


    Yeet

    Mystic_thewolf schreef:
    Ja echt he dan zit je alleen maar te kijken en kijken en dan opeens een week niet en dan weer een maand wel enzo
    Ben gwn verslaafd me vrienden vinden me daardoor vaak ook gek omdat ze vinden dat het voor kleine kindjes is maar ik vind het geweldig ^^


    Jaa echt hé. Ik zit nu in m'n youtube fase. Ik kijk alleen maar youtube. Ik denk nog een week of 2.


    ♡

    Haha ik ook vanaf deze week weer ^^


    Yeet

    Ik babbel mee :p


    4 maanden op quizlet :D

    gezellig :3


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Het is echt super lang geleden dag ik inazuma eleven heb gekeken! Ik las vandaag toevallig een fanfiction omdat die bijgewerkt was.... heb toch wel weer zin om te kijken :3


    ♡

    Ik volg niet meer trouw chrono stone op de comp ik ben afgehaakt bij dat dinosaurus gedoe omdat ik echt vond dat ze zich aanstellen met voetbal soms xD dus niet zo fan van chrono stone


    4 maanden op quizlet :D

    Ik ook niet echt hoor drawinglady maar heb dapper door gekeken tot de aflevering (weet niet welke) die niet meer ondertiteld is zo gemeen vond ik dat kijk je lekker is de volgende episode niet ondertiteld


    Yeet

    Omg een inazuma topic!!!! Geweldig!!!!
    Mijn favo team is.... Ehm.... Een hele lijst! Hoer komt het!: Raimon, inazuma Japan, royal, royal redux, zeus, orge, fire dragons, daimond dust, promenince en epsilon!

    I love caleb stonewall zoo veel!!!!! En archer is ook geweldig!
    Ben nu bijna klaar met seizoen 3! Vind het mega leuk!

    Haha jij hebt ook veel favo teams moonwarrior7


    Yeet

    Hihihi maar ze zijn allemaal zo goed en geweldig! (H)