• Waterford Boxing Championship (WBC). Het zegt de meeste mensen niets, maar voor iedere bokser is dit een droom. Het is een internationaal kampioenschap waarin mannen en vrouwen van 17 jaar en ouder het tegen elkaar opnemen in een grote competitie. Ze komen samen te wonen op een campus, waar ze samen eten, drinken, trainen en rondhangen. Om mee te doen moet je een uitnodiging ontvangen.
    Het grootste probleem in deze competitie? Liefdes, omkoping, ruzies, en nog veel andere dingen.
    Dit is al de 67ste keer dat deze wedstrijd gehouden wordt, maar dit jaar is anders dan andere jaren. Zal de competitie goed verlopen?

    Categorieën:
    Categorie 1: 17 tot en met 20 jaar
    Categorie 2: 21 tot en met 23 jaar
    Categorie 3: 24 tot en met 27 jaar
    Categorie 4: 28 tot en met 31 jaar


    Invullijstje:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd [boven de 17]:
    Categorie:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen:
    Categorie 1:
    - Gereserveerd | Mangata | Faceclaim: Amanda Seyfried
    - Gereserveerd | Isimat | Faceclaim: Alli Simpson
    -
    -

    Categorie 2:
    - Gereserveerd | NecklessOfHope | Faceclaim: Dylan O'Brien
    - Gereserveerd | Orton | Faceclaim: ?
    -
    -

    Categorie 3:
    - Gereserveerd | Perconte | Faceclaim: Stephen Amell
    - Arabella 'Bella' Yluvia Castillo-Rodriquez | Amaris | Faceclaim: Megan Fox
    - Ana Ferreira | Tigresse | Faceclaim: Cleo Wattenström
    -

    Categorie 4:
    - James Reyes | Tigresse | Faceclaim: David Gandy
    - Gerserveerd | Weekes | Faceclaim: ?
    - Gereserveerd | Saffierblauw | Faceclaim: Holland Roden
    - Gereserveerd | Malarkey | Faceclaim: Scarlett Johansson


    Regels:
    - Geen perfecte personages!
    - 200 woorden is het minimum, dit zou haalbaar moeten zijn.
    - Twee personages per persoon.
    - Ruzies buiten het topic
    - Denk goed na over of je meedoet; wij willen deze RPG graag zo lang mogelijk vol houden.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Geen andere personages besturen zonder toestemming.
    - Alleen Mangata en Perconte mogen nieuwe topics openen!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 15:07 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Catogorie 3 FC Megan Fox, Xanthaaa! ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Meisje categorie 2?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zet jullie erbij!
    @Leo, wie FC je?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    Ik zet jullie erbij!
    @Leo, wie FC je?


    Kaya (A) :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Kaya (A) :Y)


    Kun je haar achternaam erbij zetten? Ik ben te lui om het op te zoeken


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Kun je haar achternaam erbij zetten? Ik ben te lui om het op te zoeken


    Tsss. Ik claim Kaya zo vaak en nog weet je d'r achternaam niet. Ik ben teleurgesteld Xantheve.
    Scodelario


    take me back to the basics and the simple life

    Krijgen ze de uitnodiging in de RPG of hebben ze die al?


    - God only knows

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Tsss. Ik claim Kaya zo vaak en nog weet je d'r achternaam niet. Ik ben teleurgesteld Xantheve.
    Scodelario


    Dan maar teleurgesteld eh.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Isimat schreef:
    Krijgen ze de uitnodiging in de RPG of hebben ze die al?


    Nee, die hebben ze al gekregen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Arabella 'Bella' Yluvia Castillo-Rodriquez


    "She could be the one who try to help you,
    but she could also be the one who try to bring you down."




    Naam
    Arabella 'Bella' Yluvia Castillo-Rodriquez.
    Nationaliteit
    Spaans en Amerikaans.
    Leeftijd
    Arabella is zevenentwintig, geboren op een heerlijke dag in februari.
    Categorie
    3.
    Geslacht
    Vrouwelijk.
    Innerlijk
    Arabella zou je veel kunnen noemen; een warhoofd, een flirt, zelfzeker, grappig, levenslustig, etc. Zij is echter de grootste emotiebundel van allen en heeft snel een ander humeur, verschillende per dag. Voor vrienden en familie is het een gewoonte geworden op haar karakter te letten, al is het voor vreemden erg verwarrend wat nou precies in dat mooie kopje af gaat.
    Voor Bella is het een gewoonte op alles commentaar te hebben, een erg slechte gewoonte. Ze kan nogal beschuldigend, grappig of sarcastisch overkomen met haar opmerkingen, maar ze neemt geen blad voor de mond en zegt wat ze denkt. Voor Bella is dat een vorm van de waarheid zeggen, alhoewel het soms mensen kan kwetsen. Toch zal ze meestal wel iets grappigs zeggen erna, omdat Arabella heel erg snel ziet - doet ze iets fout.
    Bella is namelijk sportief en ambitieus. Ze kan ook tegen haar verlies, laat het ook niet zien als ze er boos om is. Heel erg ambitieus is ze ook, want als ze iets wil - doet ze er alles voor om het te bereiken. Ook dat kan naar de negatieve kant vallen als ze alles voor zou doen, alhoewel het meestal in positieve zin gezien wordt.
    Ook is Arabella één grote flirt en ze houdt ervan mensen om haar vinger te wikkelen, flirten doet ze als een soort bezigheid. Vaker heeft ze relaties gehad, al zijn deze nooit erg serieus uitgekomen - gezien Bella altijd het verkeerde type weet te vinden, zoals van die echte 'bad boy's'. Voor haar was het geen drama, maar ze kan zich voorstellen hoe het is als er een relatie uitgaat - gezien ze twee kleinere zusjes heeft, die dat wel is hebben meegemaakt.
    Toch is ze erg betrouwbaar en zal er 24/7 voor je zijn, zou ze van je houden of je echt vertrouwen. Haar kun je best veel aanvertrouwen aan geheimen zonder dat het bij iemand anders komt, al wordt ze er soms zelf jaloers om. Haar jaloezie is namelijk een ding waar ze totaal niet mee kan omgaan, Arabella kan haar jaloezie gewoonweg niet verbergen.
    Toch is ze een hartelijke, intelligente meid en is altijd in voor een praatje - maar laat je ook met rust, zou je dat daadwerkelijk willen. Vooral bij vrienden is ze zo, bij vreemden is ze echter de flirt of de zelfzekere.
    Uiterlijk
    Een prachtige verschijning; voor jongemannen een verleiding. Bella heeft het zeker op zich met haar uiterlijk en wordt ook vaak nagefloten op straat, geniet ze ervan? Helemaal, meestal begint ze ook nog is terug te flirten. Natuurlijk geniet ze de aandacht, maar soms doet ze er dus een beetje bij en gaat er net zo op in, al is dat vrij weinig voorkomend.
    Ze heeft prachtige zwarte lokken, die zich krullen tot net over haar borsten. Meestal draagt ze haar lokken los, soms komt er een staart in - maar Arabella keurt de losse haren voor, wat haar ook erg goed staat. Bij haar donkere haren passen de mooi, gevormde wenkbrauwen die net zo een donkere toon hebben als haar lokken.
    Ze heeft een lichte teint, die mooi past bij haar heldere ogen en donkere lokken. Haar ouders zijn beide Spaans, wat haar uiterlijk er iets anders dan hun laat uit zien. De helder grijs/blauwe kijkers worden omvat door donkere wimpers, die meestal een laagje mascara dragen. Ook heeft Arabella vaak lipgloss op en af en toe wel is eyeliner. Als ze lacht, zie je een witte rij tanden - wat haar nog perfecter uit laat zien.
    Haar lengte is 1m70, redelijk gemiddeld dus. Haar lengte wordt alleen versterkt door de vrouwelijke vormen en haar slanke postuur. Bella is een perfect voorbeeld van een zandloperfiguur; bij de borsten breder, taille smaller en de heupen weer breder. Haar kledingstijl is verschillend, soms uitdagend en soms het meest casual van allen.
    Bovendien heeft Arabella hier en daar nog tatoeages en drie piercings in haar linkerheup en een paar gaten in haar linker oor en in haar rechter oor.
    © Megan Fox
    Geschiedenis
    ~ Louis Francesco Rodriquez-Cortéz. ( 48 )
    ~ Mariah Ylenia Abigaile Castillo-Thompson. ( 47 )
    ~ Marco Chason Castillo-Rodriquez. ( 28 )
    ~ Arabella Yluvia Castillo-Rodriquez. ( 27 )
    ~ Méhlia Royce Castillo-Rodriquez. ( 22 )
    ~ Lillith Diana Castillo-Rodriquez. ( 21 )
    Arabella is in de beroemde stad Sao Paulo, opgegroeid en geboren. Haar vader, die compleet Spaans is en haar moeder die voor driekwart Amerikaans en een kwart Spaans is, hebben een hotel gerund. Het was een drie-sterren hotel, maar het had altijd veel bezoekers en ze waren rond om het uur aan het werken. Haar broer, Marco en haar oom, Enrico - namen dan ook de zorg op, nadat er telkens meer meisjes in de familie bijkwamen. Het best kon Bella met haar broer opschieten, altijd al. Zij was altijd diegene die meer met jongens ging als met meisjes in haar jeugd. Toen Arabella veertien was, verhuisde de hele familie naar New York en daar hadden haar ouders een luxe hotel overgenomen en runden dat daar. Bella heeft niet een moeilijke jeugd gehad, al was zij de 'stoutste' van allemaal. Zij ging met die mensen om die drugs dealden, onzin uitkraamden en de buurt onveilig maakten. Echter veranderde dat niet tot haar 18e, pas toen ze ging studeren ging ze er wat langzamer omheen - al liet ze het niet uit in de nacht naar een bar of zoiets te gaan. Haar broer leerde haar met messen omgaan, omdat hij dat belangrijk vond en van haar vrienden werd ze op het idee boksen gebracht - wat haar erg plezier maakt en haar in de ergste vallen ook erg veel helpt.
    Relaties
    Wie durft? :Y)
    Extra
    Arabella's sterken liggen bij taekwondo en zij kan behoorlijk gevaarlijk met messen omgaan, laat alleen haar 'messenkunsten' niet zien.
    Doordat Bella erg lenig is, helpt het haar bij de vechtsport taekwondo - met die sport komt ze behoorlijk verrassend uit de hoek en kan mensen behoorlijk verrassen met die sport. Doordat ze het al sinds haar 14e doet, is Arabella in die sport onverslaanbaar.
    Ook met messen kan ze erg goed omgaan, omdat haar oudere broer ervan overtuigd was dat ze het later zou nodig hebben - wat vaak van pas komt. Echter weet bijna niemand hoe ze met messen omgaat en dat wil Bella ook zou houden, misschien haalt ze er ooit haar voordeel uit - alhoewel dat later zou kunnen zijn. Haar favoriete bezigheid is dan ook met een mes spelen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 16:12 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Meisje categorie 3, en ik wil graag Cleo Wattenström faceclaimen. En als het mogelijk is, ook een man, maar ik moet nog even over de categorie en faceclaim nadenken. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Meisje categorie 3, en ik wil graag Cleo Wattenström faceclaimen. En als het mogelijk is, ook een man, maar ik moet nog even over de categorie en faceclaim nadenken. (:


    Sure! Ik zet je erbij (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil David Gandy claimen en in categorie vier plaatsen, alsjeblieft. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 21:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2015 - 17:29 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    -

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 17:30 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."