• Waterford Boxing Championship (WBC). Het zegt de meeste mensen niets, maar voor iedere bokser is dit een droom. Het is een internationaal kampioenschap waarin mannen en vrouwen van 17 jaar en ouder het tegen elkaar opnemen in een grote competitie. Ze komen samen te wonen op een campus, waar ze samen eten, drinken, trainen en rondhangen. Om mee te doen moet je een uitnodiging ontvangen.
    Het grootste probleem in deze competitie? Liefdes, omkoping, ruzies, en nog veel andere dingen.
    Dit is al de 67ste keer dat deze wedstrijd gehouden wordt, maar dit jaar is anders dan andere jaren. Zal de competitie goed verlopen?

    Categorieën:
    Categorie 1: 17 tot en met 20 jaar
    Categorie 2: 21 tot en met 23 jaar
    Categorie 3: 24 tot en met 27 jaar
    Categorie 4: 28 tot en met 31 jaar


    Invullijstje:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd [boven de 17]:
    Categorie:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen:
    Categorie 1:
    - Gereserveerd | Mangata | Faceclaim: Amanda Seyfried
    - Gereserveerd | Isimat | Faceclaim: Alli Simpson
    -
    -

    Categorie 2:
    - Gereserveerd | NecklessOfHope | Faceclaim: Dylan O'Brien
    - Gereserveerd | Orton | Faceclaim: ?
    -
    -

    Categorie 3:
    - Gereserveerd | Perconte | Faceclaim: Stephen Amell
    - Arabella 'Bella' Yluvia Castillo-Rodriquez | Amaris | Faceclaim: Megan Fox
    - Ana Ferreira | Tigresse | Faceclaim: Cleo Wattenström
    -

    Categorie 4:
    - James Reyes | Tigresse | Faceclaim: David Gandy
    - Gerserveerd | Weekes | Faceclaim: ?
    - Gereserveerd | Saffierblauw | Faceclaim: Holland Roden
    - Gereserveerd | Malarkey | Faceclaim: Scarlett Johansson


    Regels:
    - Geen perfecte personages!
    - 200 woorden is het minimum, dit zou haalbaar moeten zijn.
    - Twee personages per persoon.
    - Ruzies buiten het topic
    - Denk goed na over of je meedoet; wij willen deze RPG graag zo lang mogelijk vol houden.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Geen andere personages besturen zonder toestemming.
    - Alleen Mangata en Perconte mogen nieuwe topics openen!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 15:07 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Goya schreef:
    Xantheve?
    Je kan mn reservatie zeker niet verplaatsen naar catogorie een?


    Kan wel, liever niet, want dan komen er teveel meisjes in categorie 1


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Kan wel, liever niet, want dan komen er teveel meisjes in categorie 1


    Oh. Want ik keek nog ff naar die leeftijden cuz I didnt look at that..


    take me back to the basics and the simple life

    Oja kan ik Holland Roden face claimen?


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Mag ik een vrouw uit de laatste categorie? En dan faceclaim ik meteen Emily Ratajkowski.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Hey Xantheve. I'm really really sorry and I really really like this RPG abet ik ga me uitschrijven :c vanwege the weinig tijd en the feel RPG's.. :c


    take me back to the basics and the simple life


    Naam:
    Camilla Gabi Petrovic
    Nationaliteit:
    Kroatisch, maar ze woont al zo'n 5 jaar in de US.
    Leeftijd: 29
    Categorie: 4.
    Geslacht:
    vrouwelijk.
    Innerlijk:
    Als je haar voor het eerst spreekt heeft Camilla iets angstaanjagends - haar licht doorschemerende Kroatische accent, de pessimistische ondertoon in elk woord en haar luide lach die ze laat horen als ze iets grappig vindt. Haar humor bestaat grotendeels uit leedvermaak, ze geniet het meest van thrillers en horrorfilms en ze kan het alfabet boeren op commando.
    Maar naast die harde, bijna mannelijke kant, die ze goed kan gebruiken in het boks-wereldje, heeft Camilla ook een lieve, schattige, vrouwelijke kant.
    Als niemand het ziet zit ze het liefst met haar neus in een romantisch boek, ze kan uren kijken naar filmpjes van lieve katten en baby-konijntjes, ze huilt bij films als The Notebook en droomt van haar prinsessenbruiloft.
    Uiterlijk:
    - Komt -
    Geschiedenis:
    Camilla was een opstandige tiener, die al op jonge leeftijd in aanraking kwam met drugs en alcohol.
    Ze leefde lange tijd op de straat, in daklozentehuizen en sliep op de bank bij haar ongure vrienden. Midden in haar afkick-proces kwam ze in aanraking met het boksen via televisie en ze was meteen verkocht. Zodra ze clean was begon ze met trainen - iets waarvan niemand verwachtte dat ze het vol zou houden, omdat haar jarenlange verslavingen haar zwak hadden gemaakt.
    Relaties:
    - Komt -
    Extra:
    - Komt -


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Naam: Elyn Silver
    Nationaliteit: Elyn is Amerikaans. Geboren in Dallas, Texas.
    Leeftijd [boven de 17]: Elyn is een paar maanden geleden 28 jaar geworden.
    Categorie: 4
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Elyn is echt een meisje meisje. Toch heeft ze een liefde voor boksen gecreëerd. Tot ergernis van haar moeder die Elyn nog steeds ziet als het meisje dat mee deed aan schoonheidswedstrijden. Elyn is een pittig en fel meisje dat haar mond wel opentrekt. Ze zal het altijd opnemen voor mensen die dit nodig hebben. Het enige minpuntje is dat ze er eigenlijk altijd wel heel erg verzorgd uit wil zien. Ze zou echt nooit zonder al haar standaard beauty producten kunnen. Verder is ze af en toe iets te nieuwsgierig en te opstandig. Ze doet graag wat ze zelf wilt. Verder is ze zoals andere leeftijdsgenoten nog helemaal niet bezig met een gezin stichten of relaties krijgen. Ze is erg kieskeurig en houdt er van om hard to get te spelen. Elyn houdt er van om uit te gaan en zal nooit nee tegen een feestje zeggen.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Elyn is opgegroeid in een normale stad in een normaal huis. Tot haar 13e heeft ze met haar moeder meegedaan aan schoonheidswedstrijden. Haar moeder houdt de kast met haar prijzen nog steeds schoon en daar zal nooit verandering in komen. Haar vader is zakenman en werkt op een of ander kantoor. Haar moeder was huisvrouw en was daarom altijd met Elyn thuis. Tot haar grote spijt toen ze puber was. Ze had vroeger maar weinig vriendinnetjes. De meeste vonden het stom dat Elyn meedeed aan schoonheidswedstrijden, misschien waren ze jaloers maar daar is ze nog nooit achter gekomen. De vriendschap tussen haar buurmeisje en haar was voor haar al lang genoeg. Verder is ze pas echt gaan feesten op haar 21ste daarvoor had ze eigenlijk nog nooit alcohol gedronken of sigaretten gerookt. Nu rookt ze nog steeds niet, een gerimpelde huid kan er echt niet mee door.
    Relaties: Komt
    Extra: Elyn houdt absoluut niet van types die macht en geld naar hun hoofd laten stijgen.


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Ik heb de relaties van James en Ana ook volledig bijgewerkt. Mocht er nog iemand anders geïnteresseerd zijn, dan wil ik best overleggen. ^^
    + Ik zou het zonde vinden als dit RPG al bij het rollentopic uitsterft.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 18:54 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Weekes werd Freer én ik sta open voor allerlei relaties mijn personage ookal is ze nog niet af.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ALEXANDRA 'LEXIE' ANNA HALE.



    Naam: Alexandra 'Lexie' Amara Anna Hale.

    Nationaliteit: Engelse.

    Leeftijd: 18 jaar.

    Categorie: één.

    Geslacht: Vrouwelijk.

    Innerlijk: Lexie heeft een erg sterk karakter, ze weet wat ze wilt en zal alles geven om dat te kunnen bereiken. Als Lexie eenmaal een doel voor ogen heeft is er niemand die haar nog van dat doel kan afbrengen. Ze is erg vasthoudend en zal altijd door gaan en nooit opgeven. Lexie is niet op haar mondje gevallen en dat is te zien ook, ze zegt wat ze wilt zonder dat zich iets aantrekt van wat anderen vinden. Lexie is heel erg slim en begrijpt en doorziet de meeste dingen die de meesten van haar leeftijd niet begrijpen. Hiermee lijkt ze ook volwassener dan ze is en wordt ze vaker serieus genomen door volwassenen. Lexie kan soms wel een beetje snel op haar teentjes getrapt zijn en soms iets te fel en gemeen reageren. Als Lexie van je houdt zal ze alles geven om je te beschermen en je gelukkig proberen te maken. Lexie is erg recht door zee en doet ze wat ze wilt. Lexie kan er niet tegen als ze geen gelijk krijgt en zal altijd haar zin willen hebben. Lexie kan heel lief zijn als ze dat wilt maar sommige mensen kan ze gewoon niet uitstaan waardoor ze ook niet aardig tegen ze is. Aan Lexie heb je een hele goede vriendin. Ze kan erg goed luisteren en zal je altijd proberen te helpen. Lexie kan niet goed tegen mensen die de waarheid niet spreken. Zelf zal ze bijna altijd de waarheid spreken behalve als ze daarmee iemand die ze trouw heeft belooft verraad.

    Uiterlijk: [FC: Amanda Seyfried] Lexie heeft lang lichtblond haar. Ze heeft grote lichtblauwe ogen die omlijst zijn door een volle laag wimpers. Lexie is zeker een heel mooi meisje te noemen. Lexie heeft een lichte huid zonder vlekjes of bultjes en andere onzuiverheden. Ze heeft lichtroze volle lippen en een lange smalle neus. Lexie heeft een ovaal gezicht met een mooie soepele kaaklijn en rechte tanden. Lexie is met haar 1.68 niet de langste maar je kunt haar ook zeker niet klein noemen.

    Geschiedenis: Lexie heeft haar hele jeugd al een passie voor boksen gehad. Ze is nooit een meisje geweest wat op paardrijden of ballet wilde zoals alle andere meisjes dat in haar klas deden. Ze is altijd al een beetje een tomboy geweest. Ze ging eigenlijk alleen maar met jongens om en was vaak buiten te vinden terwijl ze bezig was met de wildste activiteiten. Toen ze tien jaar oud was is ze op boksen gegaan en ontdekte ze dat boksen het gene is wat ze wilden. Daarvoor had ze al aan karate en judo gedaan omdat haar ouders haar te jong vonden maar toen ze eenmaal een les had gehad was ze helemaal verkocht. Al snel kwam ze er achter dat ze een serieus talent had voor boksen. Ze begon mee te doen aan boksen en steeg snel boven de andere professionals uit. Ze is met haar achttien jaar nog best wel jong maar weet zeker dat boksen hetgeen is wat ze wilt doen in haar leven. Ze is dan ook zeer blij dat ze een uitnodiging heeft ontvangen voor het WBC,

    Relaties:
    Lexie en het personages van Romee hebben een relatie.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 16:52 ]


    -

    Mag ik een jongen uit categorie één ?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Balloo schreef:
    Mag ik een jongen uit categorie één ?


    Zeker!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dit klinkt zo gaaf. *-*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tigresse -> Naevia.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik schrijf me uit. Ik zie dat hier toch niets meer gaat gebeuren. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."