• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:35 ]


    -

    Scarlett May Adams



    De coupé vulde zich steeds erger met rook en ik begon te giechelen. Wiet had altijd wel een soort invloed op me. Ik was blij dat Luke ook blowde op die manier was ik tenminste niet alleen. De sfeer in de coupé werd chiller en alle stress was bij mij als sneeuw voor de zon verdwenen. Luke werd er ook chiller van merkte ik en hij tilde me op zijn schoot. Iets wat me nog erger aan het giechelen maakte. Hij had iets schattigs over hem iets wat me niet eerder was opgevallen. Luke drukte een lang kusje op de bovenkant van mijn hoofd. Het maakte me vrolijk en gaf me een veilig gevoel. 'Als een mooie dame als jij toch wel een Dark Mark wil,kan dat wel, maar dan kan je nooit meer die mooie armen van je zo'n sexy korte mouwen shirtje steken.', mompelde hij. Ik bloosde even en keek hem daarna lief aan. 'Hoezo kan dat niet meer?', vroeg ik lief. De sfeer leek veranderd en ik nam nog een diepe hijs van de joint. Ik haalde mijn hand even door Luke zijn haar en giechelen. Het kwam door de drugs dat wist ik zeker. Opnieuw keek ik de jongen diep in zijn ogen aan.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 23:46 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Fred Arthur Weasley
    De jongens waren duidelijk niet allemaal even enthousiast over het nieuwe schooljaar, maar sommigen waren ook weer blij om naar school te gaan. Het was allemaal maar een gevalletje perspectief. Ik grinnikte zacht bij de woorden van mijn neefje. "Rustig Huug, het komt vast goed, en anders schreeuwt hij in elk geval niet tegen jou." zei ik, terwijl een van de anderen zich toch aan mijn zuurtjes waagde. Ik nam er zelf nog eentje en aaide Molly zacht over haar hoofdje. Campbell en Hugo begonnen wat te kleffen, Campbell in elk geval. "Zoek een kamer. Anders moet ik misschien wat plaatjes naar de familie gaan sturen." zei ik, voor ik het zakje snoepjes wegzette en Molly dicht tegen me aan kroelde. Toch vond ik Cam's woorden erg vreemd. Ach, het zou in elk geval niet Roxy zijn, en dat was het enige wat echt belangrijk voor me was. Dit was ook eigenlijk het moment dat mijn zusje weer binnenkwam, met iemand die ik niet meer wilde zien. Mijn ogen kneep ik tot spleetjes en sloot mijn hand vast om mijn stok. Hij moest echt niet meer gaan flikken, want dan hing hij aan zijn onderbroek aan het plafond, op z'n minst. Ik mocht hem al niet omdat hij een gladde rat was, laat staan omdat hij mijn zusje had aangerand. Het was misschien dus wel goed dat Rox ertussen kwam zitten, maar daarmee sloot ik wel eigenlijk meteen beschermend een arm om haar heen. Het mocht duidelijk zijn dat ze onder mijn bescherming stond. Ik grinnikte zacht bij haar woorden tegen ons neefje. "Roxy toch. Dit moet je groots aanpakken, dat weet je toch? Heb ik je zo weinig geleerd? Als je iets doet, moet je het goed doen, en niet gewoon slapjes oom Ron een brief sturen. Dit vraagt om een betoverde krant, trouwbellen. Als je geen howler voor je daden krijgt, heb je het niet goed gedaan." zei ik tegen haar, terwijl ik wat lui met mijn staf rondzwaaide, waardoor mogelijk ongemerkt de veters van de schoenen van alle anderen hier in coupe aan elkaar wist te knopen. Ach, ik moest iets en zag dit niet echt als een grap, maar meer als tijdverdrijf. Ik aaide intussen Molly fijn over haar kopje, waardoor ik rustig bleef en Scorpius niet op zijn neus zou slaan. Dan had ik namelijk waarschijnlijk ruzie in de coupe en daar har ik weinig zin in, zelfs a had ik weinig zin in die gladjanus en zou zijn schooljaar verre van makkelijk worden, alleen omdat hij zijn kauwen niet thuis kan houden.

    Luke Nemo Rosier
    De drugs, wiens prettig een rustgevende stoffen als dikke rook in de coupe hingen, maakten me een stuk rustiger en mijn grenzen een stuk flexibeler. Ik legde mijn hoofd op haar schouder en keek haar aan terwijl ze vroeg waarom het niet kon. Ik zuchtte en voelde hoe Lilliac zoals altijd mijn Dark Mark liefkoosde. "Omdat de wereld heeft besloten dat je naar Azkaban gaat zodra ze weten dat je loyaal bent aan Onze Heer." mompelde ik, terwijl ik haar diep in haar prachtige ogen keek. Dat moest ik niet doen in deze staat. Ik vouwde mijn hand om de hare en wist zo zelf nog eens diep te inhaleren. Ik hield haar hand voorzichtig vast, voor ik mijn lippen op die van haar drukte. Nuchter en helder zou ik dit nooit hebben gedaan. Ik dwong met mijn lippen de haren een klein stukje open, waardoor ik de rook wat in haar mond kon blazen. Het was misschien vreemd, maar het voelde erg goed en vreemd vertrouwd, maar ik werd er ook heel warm door vanbinnen. Zo trok ik langzaam terug en liet de overige rook langzaam ontsnappen aan mijn lippen. Het warme gevoel bleef nog even hangen, terwijl ik haar nog iets dichter tegen me aan trok, met mijn armen waarvan de kracht toch niet meer zo aanwezig was als normaal.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 14:19 ]


    Bowties were never Cooler


    • • Hugo Weasley • •

    • 4th year Gryffindor • Keeper •


    Campbell gooide zijn arm om mij heen waardoor ik hem maar met een grijns aankeek, hoewel ik hem op dit moment aan het uitschelden was met al de scheldwoorden die ik kende. In mezelf natuurlijk.
     ‘Ahw; mijn Huugje toch. Ik dacht dat je wel graag naar school wilde komen voor míj.’
    Ik voelde zijn lippen die hij tegwn mijn wang aan drukte en ik moest me inhouden om hem niet weg te duwen. En ondanks dat krek ik hem vloekend aan, maar toch met een grijns die ik echt niet kon inderdrukken.
    ‘Je weet het dat ik het leuk vind als je hard to get speelt. Huugje.’
    Hij haalde zijn hand door mijn baar waarbij ik hem maar aanstaarde.
    'Nee dat wist ik niet. Maar goed om te weten, ook.' Zei ik zachtjes.
    ‘…Ik denk toch eens dat ik een vriendin voor je moet gaan zoeken; want je begint steeds onhandelbaarder te worden. Het is doodnormaal dat Rose een vriendje heeft. Hoewel een goede ouder jou nooit bij zijn of haar dochter alleen zou laten…’
    Ik wilde er wat op zeggen, maar de coupé deur vloog al open en ik zag Scorpius die naast Frrd plaats nam. Mijn grijns werd breder en even wierp ik een blik naar Ralf toe die Scorpius maar, lichtelijk gespannen aankeek.
    'Hebben we een nieuw koppel?' Vraagt hij. Aangezien Campbell ook maar mij gebruikt, gebruik ik hem nu en knikte spontaan met mijn hoofd waarna ik mijj hoofd tegen zijn schouders aan legde en murmelde zachtjes: 'ja, we sijn een koppel.'
    'Wat een knus coupeetje... dus Huug; moet ik straks maar een verhaaltje aan nichtje Rose vertellen. Iets met Hugo die op jongens valt; en op een zekere Campbell; zoals jij bij haar en Dylan deed- ik weet zeker dat oom Ron dat erg amusant gaat vinden…’
    Roxanne had zich inmiddels tussen Fred rn Ralf ingepropt waardoor ik mijn hoofd gauw weer terug trok, en deze keer met mijn hoofd schudde.
    'Ik bedoel- nee, we zijn- eh-'
    'Roxy toch. Dit moet je groots aanpakken, dat weet je toch? Heb ik je zo weinig geleerd? Als je iets doet, moet je het goed doen, en niet gewoon slapjes oom Ron een brief sturen. Dit vraagt om een betoverde krant, trouwbellen. Als je geen howler voor je daden krijgt, heb je het niet goed gedaan.' Zei Fred dan. Ik wierp Campbell even een blik toe voordat ik weer normaal kwam zitten.
    'Tenminste heb ik geen geheime relatie met Malfoy.' Zei ik dan met een grijns en zag hoe Ralf wat roder werd.
    '..ze hebben geen relatie.' Hoorde ik Ralf dan zachtjes murnelen waarna ik hem een knipoog gunde.
    'Daarom zeg ik dus ook "geheime".'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    Uit het niets vloog de coupe deur open waar Scorpius naar binnen gelopen kwam met Roxanne in zijn kielzog. Oh lieve merlin; laat alsjeblieft Fred niet ter plekke Scorpius vermoorden doordat joost mocht weten wat die twee zojuist gedaan hadden. ‘Hebben we een nieuw koppel?’ Even keek ik verbaasd op door zijn reactie voordat ik toch een glimlach tevoorschijn drukte. ‘..Ik denk kan ik dat beter aan jou vragen.’ Kaatste ik dan ook terug waarbij ik even met wat medelijden naar Ralf keek. Het moest waarschijnlijk zwaar zijn om je jarenlange crush er vandoor te zien gaan met iemand die ze nog maar net kent.
    ‘Ja, we zijn een koppel.’ Met dat voelde ik zijn hoofd op mijn schouder.’ Met een brede grijns drukte ik hem weg. Merlin; straks dacht iedereen nog werkelijk dat ik op jongens viel hier. Zolang Fred Jr dat maar dacht; dan was het goed.
    'Wat een knus coupeetje... dus Huug; moet ik straks maar een verhaaltje aan nichtje Rose vertellen. Iets met Hugo die op jongens valt; en op een zekere Campbell; zoals jij bij haar en Dylan deed- ik weet zeker dat oom Ron dat erg amusant gaat vinden…’
    Geschrokken trok ik mijn wenkbrauwen op gezien ik na al de tijd nog niet precies wist wat ik van Hugo’s vader moest vinden. ‘Ho- eh..’ begon ik zachtjes verdedigend waarbij Hugo me meteen onderbrak.
    'Ik bedoel- nee, we zijn- eh-' snel knikte ik terwijl ik koortsachtig een reden bedacht wat; wat ze zag niet waar kon zijn- hoewel er geen enkel reden was om te denken dat ik en Hugo wat hebben want dat is niet zo.
    ‘Roxy toch. Dit moet je groots aanpakken, dat weet je toch? Heb ik je zo weinig geleerd? Als je iets doet, moet je het goed doen, en niet gewoon slapjes oom Ron een brief sturen. Dit vraagt om een betoverde krant, trouwbellen. Als je geen howler voor je daden krijgt, heb je het niet goed gedaan.' Met dat schudden ik haastig mijn hoofd waarbij ik met mijn handen wapperde. Het enige wat Roxanne deed was haar tong geamuseerd naar mij uitsteken waarbij ik haar blik even naar Scorpius zag gaan.
    ‘Tenminste heb ik geen geheime relatie met Malfoy.’ Zachtjes stompte ik Hugo tegen zijn arm waar ik even naar Ralf seinde die op zijn beurt rood was aangelopen. ‘..ze hebben geen relatie.’ Echter gunde Hugo Ralf een knipoog waardoor ik al wist dat het een gespannen ruimte zou worden. Voor Fred, Ralf, Scorpius en Roxanne; terwijl ik en Hugo de slachtoffers daarvan zullen worden.
    ‘Daarom zeg ik dus ook ‘’geheime’’.’ Met dat schudden ik mijn hoofd om Roxanne overeind te trekken en tussen Hugo en Ralf te duwen waar ik mijzelf weer tussen Fred en Scorpius duwde. ‘Dus….’ Begon ik zachtjes waar ik mijn armen om elk heen sloeg. ‘…Fred.. We hebben het nu wel continu over onze Roxanne; maar hoe zit het eigenlijk met jou?’ speels wiebelde ik met mijn wenkbrauwen zodat alle wind over zou waaien van Roxanne. Merlin; laat hem niet meer aan Hugo’s woorden denken. Er zou echt een orkaan onstaan. Gelukkig vertrouwde hij mij omdat hij dacht dat ik op jongens viel. ‘.. nog héle leuke meisjes gevonden?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett May Adams


    Luke zijn antwoord liet me zuchten. Deels vond ik het interessant maar deels was ik ook bang om er meer over te weten. Wat als er een nieuwe oorlog uit zou breken, wat moest ik dan. Wiet liet me vaak dieper over dingen nadenken. Soms zo ver dat ik het niet eens wilde, maar toch gebeurde het. Ik kneep zacht in Luke zijn hand. Een lichtelijke schok schoot door mijn hoofd toen Luke zijn lippen op die van mij drukte. Hoe ik moest reageren wist ik niet. Hij blies de rook in mijn mond en ik giechelde even. Gelukkig was het geen echte kus. Ik mocht Luke echt heel erg maar wilde niet dat iets ten kosten zou gaan van onze vriendschap. De joint pakte ik over en ik nam nog een diepe hijs. Zijn armen voelde vertrouwd en fijn om mijn middel. Ik hield van aandacht, dat kon ik eigenlijk niet meer ontkennen. 'Wil je straks een shot?', vroeg ik lief aan de jongen. Sinds vorige jaar kan ik shots geven waar iedereen verschrikkelijk stoned van wordt. Lilliac gaf kopjes tegen mijn been en ik giechelde. Waarschijnlijk werd die ook stoned. Even dacht ik aan Tigerlily, mijn maine coon kat. Faye was aan het beesje gehecht geraakt en ik had besloten om haar achter te laten bij haar. Ik keek even naar onze handen en keek Luke daarna opnieuw aan. Het was me nooit opgevallen maar hij heeft eigenlijk hele mooie ogen. Opnieuw nam ik een diepe hijs van de joint. Mijn ogen focuste op zijn lippen en voor ik er erg in had schoot het eruit. 'Je hebt echt zachte lippen.'


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Scorpius Malfoy
    5th year - Hufflepuf - seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



    ‘..Ik denk kan ik dat beter aan jou vragen.’ Hij kijkt naar Ralf en meteen voel ik me schuldig. Hij vindt Roxanne al veel langer leuk en nu kom ik zomaar langs - hoewel ik natuurlijk niks met haar heb.
    ‘Ja, we zijn een koppel.’ Hugo legt zijn hoofd op Campbells schouder en ik voel mijn hart sneller kloppen. Als Campbell hem wegduwt voel ik mijn hart een rare salto maken en ik kijk met ingehouden adem naar de twee.
    'Wat een knus coupeetje... dus Huug; moet ik straks maar een verhaaltje aan nichtje Rose vertellen. Iets met Hugo die op jongens valt; en op een zekere Campbell; zoals jij bij haar en Dylan deed- ik weet zeker dat oom Ron dat erg amusant gaat vinden…’ Ik zie Campbell in de stress schieten en hoewel ik weet dat mijn vader erger zou zijn, kan ik het niet laten om stiekem te lachen.
    'Ik bedoel- nee, we zijn- eh-'
    ‘Roxy toch. Dit moet je groots aanpakken, dat weet je toch? Heb ik je zo weinig geleerd? Als je iets doet, moet je het goed doen, en niet gewoon slapjes oom Ron een brief sturen. Dit vraagt om een betoverde krant, trouwbellen. Als je geen howler voor je daden krijgt, heb je het niet goed gedaan.' Campbell lijkt echt helemaal in paniek te schieten en hoewel ik medelijden met hem heb, kan ik het toch niet laten om me even opgelucht te voelen.
    ‘Tenminste heb ik geen geheime relatie met Malfoy.’ Meteen komt er een idee in me op - een vreselijk idee, weliswaar - maar een idee. En dat is meer dan ik net had.
    ‘..ze hebben geen relatie.’ Ik zie dat Ralf rood aangelopen is en meteen voel ik me nog schuldiger.
    ‘Daarom zeg ik dus ook ‘’geheime’’.’ Hij duwt Roxanne weg en gaat tussen Fred en mij in zitten en slaat zijn armen om ons heen. Ik doe mijn best om niet rood te worden, hoewel dat best wel lastig is.
    ‘Dus….…Fred.. We hebben het nu wel continu over onze Roxanne; maar hoe zit het eigenlijk met jou?.. nog héle leuke meisjes gevonden?’ Ik besluit nu in te grijpen en spring op, waarna ik Roxannes hand vast pak.
    'We hebben wel een relatie. Al sinds voor de vakantie, maar we wilden het niet vertellen omdat we wisten dat mensen het niet zouden accepteren vanwege het feit dat zij een Weasley is en ik een Malfoy. Maar dat maakt me niet uit want ik hou van haar.' De woorden komen uit mijn mond voor ik echt door heb wat ze betekenen. Smekend kijk ik naar Roxanne, hopend dat ze niet al te boos op me wordt voor wat ik net heb gedaan.
    Dan draai ik me om naar Fred. 'Dus nu vraag ik jou of je dat zou kunnen accepteren en me niet zou willen slaan?' Ik kijk nerveus naar de jongen die groter is dan dat ik ben en me waarschijnlijk in elkaar gaat slaan op dit moment.
    'Ehm, ik hoop dat jullie het wel accepteren,' zeg ik zachtjes en ik kijk naar Campbell om zijn reactie te pijlen.


    Spoiler alert: you will save yourself


    Dominique 'Dom' Gabrielle Weasley

    James en Camilla hebben even een knuffel momentje, maar de tijden dat ik er awkward bij zat als ze weer knuffelig gaan doen zijn al lang voorbij. Het is niet zo dat ik het derde wiel aan de wagen ben - hun hebben ook hun momenten nodig. Zometeen gaan ze weer zitten en doen ze wel weer normaal. Dat gebeurt gelukkig al snel, en Camilla pakt haar gitaar erbij en begint er zacht op te pingelen. Ik rek me verveeld uit op de bank, die ik helemaal voor mezelf heb, en gebruik mijn trui die ik aanhad als een kussen. Met mijn wand maak ik wat figuurtjes in de lucht terwijl ik luister naar Camilla's gepingel. Ik krijg de neiging om te gaan zingen, maar doe het niet. Niet omdat ik het niet kan - sterker nog, volgens mij kan ik prima zingen - maar omdat ik mijn gezang niet aan anderen wil opdringen. Sommige mensen die kunnen zingen en het weten doen het de hele dag door. En dat soort mensen irriteren me dan ook. Ik zing alleen maar als ik alleen ben, eigenlijk.


    “A queen will always turn pain into power.”

    [Wanneer komen ze eigenlijk op hogwarts aan? ^^]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    James Sirius Potter

    Eigenlijk wil ik Camilla nog wel een paar uur vasthouden, maar ik weet dat er hoe dan ook een moment komt dat ik haar los moet laten. Sowieso als we de trein uit moeten gaan als hij stopt. Ik weet niet echt wanneer dat moment zal komen, maar de treinreis begint al redelijk saai te worden, afgezien van Camilla. En ik heb honger. Ik merk aan mezelf dat ik een beetje lichtelijk chagrijnig ben als Camilla de knuffel verbreekt. Eigenlijk merk ik dan pas weer dat we niet alleen zijn en dat Dom er ook nog is. Camilla begint ondertussen op haar gitaar te spelen, wat ik altijd prachtig vindt. Ik neem plaats op het bankje en kijk naar haar terwijl ze speelt. Ondertussen zwijgen we allemaal een beetje, luisterend.


    She was always looking for more..

    Luke Nemo Rosier
    Ik was enorm blij toen Scarlett alles gewoon toeliet. Ze was een meisje die precies wist wat ze wilde en heel pittig kon reageren als je haar in de weg zat. Nu ik gelukkig niet, al was het ook geen echte kus. Ik wilde gewoon mijn rook met haar delen. Toch had ik altijd wel haar lippen willen proeven en ze waren heel zacht en zoet geweest. Wiet nam een deel van mijn grenzen weg, maar zwengelde ook mijn diepste gedachten aan. Het was vreemd en niet heel goed onder woorden te brengen, maar het voelde goed en daar ging het om. Ik keek haar met licht doffer ogen dan normaal aan. "Ach, waarom niet? Al heb ik het denk ik niet nodig." zei ik zacht grinnikend. Straks zou ik waarschijnlijk lachend of pijnzend oo de grond liggen zonder op te kunnen staan, door haar shot, maar wat maakte het ook uit. Iedereen wist dat er iets niet pluis met me was en liever dat ze dachten dat ik een junkie was, dan dat ze de echte reden wisten. Na twee hijsen van haar nam ik toch ook weer een hijs van de joint en liet die diep over mijn longen gaan. Misschien was het dan toch ook een beetje waar dat ik een junk was, maar het viel voor mijn gevoel best mee. Haar woorden deden me giechelen. Complimentjes ontvangen als je stoned was, was nu eenmaal niet goed voor je mannelijkheid. "Jou lippen zijn lekker zoet." Ik wist dat haar opzettelijk kussen fout was, dat het onze vriendschap kon ruineren, maar wat had ik het graag gedaan. Het was geen slim plan geweest om alle gevoelens uit mijn systeem te krijgen door een kus, want dit had het alleen maar aangezwengeld. "Ga je vanavond mee sterren kijken vanaf het meer? Er is een sterrenregen voorspelt." zei ik zacht terwijl ik diep in haar prachtige ogen staarde.


    Bowties were never Cooler

    Scarlett May Adams



    De wiet begon zijn werk te doen bij mij, maar ook bij Luke. Het veranderde mijn kijk op de wereld wat ik heel verwarrend vond. Luke was zo lief en ik voelde me veilig bij hem. Iets wat ik bijna bij niemand had. Ik nam nog een diepe hijs en hield hem lang in. Dat is soms nog wel eens een kunst. 'Hij is shotklaar.', zei ik glimlachen. Ik draaide me om naar Luke, nam de joint andersom in mijn mond, vouwde mijn handen als een kuipje tegen zijn mond en blies. Op die manier kwam er verschrikkelijk veel rook in één keer uit. Luke leek in een nog andere wereld gekomen dan daarvoor. Zijn eerdere opmerking veroorzaakte een bloos bij mij. Normaal kon ik wel goed tegen complimentjes maar als ik stond ben wist ik mezelf eigenlijk ook nooit vorm te geven. Ik pakte een sigaret en stak hem aan. Ook bood ik er eentje aan Luke aan. Nog steeds zat ik op zijn schoot en ik was voorlopig niet van plan om te verplaatsen. Ik nam een hijsje van mijn sigaret. Luke had een geweldig idee. 'Klinkt geweldig.', antwoordde ik met een redelijk hese stem. Ik keek hem lief glimlachend aan en zat met mijn lippen dicht bij zijn lippen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser || Outfit




    De rest van de reis verliep rustig. Het onderwerp 'thuissituatie' werd gelukkig niet meer aangekaart, maar ik zag Dom en James wel bepaalde blikken uitwisselen. Bijna de hele reis hebben we gekletst, gitaar gespeeld, gelachen en plezier gehad. En ik ben er erg dankbaar voor. Wanneer de trein met een schok tot stilstand komt, berg ik rustig mijn gitaar op, en pak ik met moeite mijn hutkoffer van het rek. Ik wacht echter samen met James en Dom nog even in de coupe, totdat de grootste drukte voorbij is. Als het iets rustiger is op de gang doe ik de deur open en neem ik mijn standaard, zelfverzekerde houding aan. Met een combinatie van een grijns en een glimlach loop ik uiteindelijk naar buiten, met Dom en James vlak achter me.


    Dit betekend dat de trein nu aangekomen is. Als er gesprekken afgekapt zijn spijt ons dat, maar we kunnen niet voor eeuwig in de trein blijven zitten


    take me back to the basics and the simple life


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff



    Campbell sprong op om tussen Fred en Scorpius plaats te kunnen nemen en gooide zijn armen om ze heen terwijl ik mijn blik even op Roxanne liet haken. Merlin; ze heeft niets met Scorpius.. anders zou ze het toch wel tegen mij zeggen.. of niet?
    ‘Dus…. Fred.. We hebben het nu wel continu over onze Roxanne; maar hoe zit het eigenlijk met jou? nog héle leuke meisjes gevonden?’
    Plotseling sprong Scorpius op en greep naar Roxanne haar hand waardoor ik geschrokken wegkeek en met mijn vingers begon te friemelen.
    'We hebben wel een relatie. Al sinds voor de vakantie, maar we wilden het niet vertellen omdat we wisten dat mensen het niet zouden accepteren vanwege het feit dat zij een Weasley is en ik een Malfoy. Maar dat maakt me niet uit want ik hou van haar. Ehm, ik hoop dat jullie het wel accepteren,'
    Ik had het niet eens in de gaten dat ik de twee met grote ogen aankeek. Met mijn adem ingehouden en mijn handen die ik in een vuist gebald had. Verbaasd, geschrokken en buiten gesloten. Ik haat het dat ik een persoon ben die alles te snel geloofd; hoewel ik dit gewoon niet wil en kan geloven. Maar ergens weet ik dat Scorpius de waarheid spreekt, of hij wilt gewoon gedood worden door Fred. Ik voelde de trein stoppen waarna ik hete tranen achter mijn ogen voelde prikken en ik zonder nog wat te zeggen of zelfs aan iemand een blik waardig te gunnen op ging staan en de coupe uit beende, de trein uit waarna ik iedereen vermeed terwijl de eerste traan al langs mijn wang gleed en ik rechtstreeks richting een boom toe liep waar ik wat tegen aan leunde terwijl de tweede traan zich volgde. Hoe kan ze me dit aandoen? Hoewel ze niet weet wat ik voor haar koester; ze heeft het niet eens tegen me verteld..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    Even keek ik uit mijn ooghoeken toe hoe Roxanne gewoon dood normaal in haar schoolkledij tussen Hugo en Ralf ging zitten. Net toen ze zich naar Ralf toe draaide; vast en zeker besloten om met hem te praten- sprong Scorpius op en greep naar Roxannes hand om haar overeind te trekken.
    ‘We hebben wel een relatie. Al sinds voor de vakantie, maar we wilden het niet vertellen omdat we wisten dat mensen het niet zouden accepteren vanwege het feit dat zij een Weasley is en ik een Malfoy. Maar dat maakt me niet uit want ik hou van haar. Ehm, ik hoop dat jullie het wel accepteren.’ Verbaasd keek ik van Scorpius naar Roxanne die zelf ook verbaasd leek tot mijn gezichtsveld geblokkeerd werd door Ralf die snel met zijn hutkoffer weg renden waardoor ik maar wat ongemakkelijk op mijn been tikte tot ik weer overeind keek.
    ‘Ik vind dit echt fijn voor jullie; maar Scorp- kon je niet nadenken hoe en wanneer je het zegt voor sommige mensen; dit is niet bepaald tactisch.’ Ondanks dat Scorpius mijn beste vriend was; vond ik dit een onwijs domme zet naar Ralf. Daarnaast voelde ik me ook wat bedrogen om het feit dat ik haast de hele zomervakantie bij hem verbleven had terwijl hij niks verteld had- terwijl hij altijd alles vertelde; net zoals ik hem nooit naar Roxanne zag kijken op school; of überhaupt hem over haar heb horen praten. Direct schudden ik mijn hoofd. ‘Ik dacht dat je de waarheid altijd tegen me sprak; Scorp. Maar ik kan niet geloven dat jullie wat hebben; en dat is niet omdat ik het je niet gun- maar omdat ik je kén, Scorpius.’ Met dat greep ik naar mijn hutkoffer. ‘Nu ga ik wel jouw zooitje opruimen.’ Met dat liep ik de coupé uit waar ik snel Ralf achtervolgde. Langzaam volgde ik hem tot een willekeurige boom waar ik even achter school. Zelfs vanaf hier kon ik zien dat hij huilde. Iets wat ik vreselijk vond omdat ik enorm slecht was in troosten. Toch trok ik mijn hutkoffer naar hem toe waar ik even naar zijn tranen keek voordat ik mijn armen om hem heen sloeg; bij gebrek aan woorden. Merlin; wat was dit gênant. ‘Rustig, maar Ralf. Alles komt goed. Er zijn genoeg andere vissen in de zee; of zeemeerminnen dan Roxanne.’
    Met dat nam ik meer afstand tussen ons waar ik even de tranen van zijn gezicht veegde.
    ‘Denk je werkelijk dat het goed zou gaan tussen die twee; ze zijn net water en vuur; dat gaat eerdaags botsen. Is dat niet de beste wraak die je kan hebben? Door gewoon niks te doen en de tijd ermee de loop laten gaan? Niet huilen, Ralf. Alles komt goed.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ethan James Cole



    Na een lange treinreis waren we eindelijk aangekomen bij Hogwarts. Mijn tijd in de trein heb ik vooral besteed aan een nieuw tactiek plan voor Quidditch dit jaar. Als Captain moet je wel weten wat je doet. Anders word het helemaal niks. Ik pakte mijn koffer en bezem en liep het perron op. Nog steeds voelde ik me eenzaam. Bekenden waren er genoeg, maar verder dan kennissen gingen de meesten niet. Een diepe zucht verliet mijn lippen. Mijn vrienden miste ik nog steeds verschrikkelijk erg. Scarlett was er nog wel maar met haar kon ik niet alleen zijn. Niet sinds het incident van vorige jaar. We waren allebei zo dronken en zijn toen met elkaar in bed belandt. Daarna hebben we het er eigenlijk nooit meer over gehad. Het is een schat van een meisje maar meer dan vrienden zou het nooit worden. Dat wilde we allebei niet. Ik keek rond en liep naar de paal op het perron. De paal stond bekend als de rokerspaal. Ik pakte mijn lucky strike pakje uit mijn jaszak en stak een sigaret op. Vast roken deed ik niet, wel in stressgevallen en aangezien ik me eenzaam voelde telde ik dit als stressgeval. Ik nam nog een diepe hijs van mijn sigaret. Hopelijk zou ik zo nog vrienden tegenkomen, anders werd dit een verschrikkelijk jaar op Hogwarts.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead