• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:35 ]


    -


    Scorpius Malfoy
    Hufflepuf - 5th year - Seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



    Ik voel een arm die om me heen geslagen word en kijk wie het is. Naast me zit Roxanne Weasley. ‘…Wat is er, Scorpius?' meteen voel ik me schuldig omdat ze zo lief is en ik haar net gewoon gebruikte.
    Daarom schud ik mijn hoofd. 'Alles, denk ik. Maar wees niet bang, ik zal je niet meer proberen te kussen,' zeg ik zonder enige vorm van vreugde erin.
    Dan zucht ik. 'Ik ben verliefd op mijn beste en enige vriend die waarschijnlijk ieder meisje op deze school zou kunnen krijgen zonder er iets voor te doen. En ik doe er alles aan om mijn vader trots te maken terwijl hij waarschijnlijk nooit trots op mij zal zijn en...' Ik barst in tranen uit en schaam me er meteen voor. In mijn hoofd hoor ik mijn vader boos zeggen dat ik mijn verdriet niet mag laten zien bij andere mensen.
    'S-sorry, het spijt me,' zeg ik zachtjes.


    Spoiler alert: you will save yourself


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    'Alles, denk ik. Maar wees niet bang, ik zal je niet meer proberen te kussen. Ik ben verliefd op mijn beste en enige vriend die waarschijnlijk ieder meisje op deze school zou kunnen krijgen zonder er iets voor te doen. En ik doe er alles aan om mijn vader trots te maken terwijl hij waarschijnlijk nooit trots op mij zal zijn en...' met dat verdubbelde de tranen zich waardoor er net een waterval vanuit zijn ogen leek te komen.
    'S-sorry, het spijt me,' Verbaasd schudden ik mijn hoofd terwijl ik maar troostend over zijn rug bleef strelen.
    ‘Waarom zou het jou moeten spijten; Scorp. Iedereen maakt toch wel eens fouten; daar zijn we toch mens voor. Ik weet dat het ongelofelijk gaat klinken; maar zelfs ik ben niet perfect..’ voorzichtig zetten ik een kleine glimlach op waarna ik met mijn vrije hand even de gordijn van de coupedeur dicht. Deels omdat ik bang was dat mijn broer als een woeste stier naar binnen zou stormen terwijl er helemaal niks aan de hand is en de andere deel omdat ik vermoedde dat Scorpius zich enorm schaamde om het feit dat hij aan het huilen was. Iets wat ik ook wel kon begrijpen; zelfs ik heb wel eens gehuild hoewel ik dat meestal verberg door het geruisloos in bed te doen of wanneer ik douche. ‘Is er iets van de zomervakantie gebeurd; waardoor je zo denkt; of speelt dit zich al tijden af met je vader?’ geruisloos zuchtte ik door mijn super slechte vaardigheden in het troosten van mensen waardoor ik maar naar zijn kin greep om zijn natte tranen van zijn gezicht te vegen waar ik hem in zijn ogen aankijkt. ‘..Je ziet er uit als een leuke jongen; Scorp. Alleen je sluit je volgens mij veel af van mensen; zoals mijn familie wat haast de hele school is- door de verleden van je vader. Terwijl dat juist zo zonde is.. Ik heb dat ook soort van hoor. Pap is nog steeds verdrietig over zijn verloren tweelingbroer. Soms is de sleutel naar geluk het verleden een rust te geven en de toekomst een glimlach te zenden.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Scorpius Malfoy
    Hufflepuf - 5th year - Seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



    '‘Waarom zou het jou moeten spijten; Scorp. Iedereen maakt toch wel eens fouten; daar zijn we toch mens voor. Ik weet dat het ongelofelijk gaat klinken; maar zelfs ik ben niet perfect..’ Ik doe een poging om te lachen of ten minste iets van vreugde te laten zien. Nu voel ik me een ontzettende aandachttrekker en dat voel vervelend.
    ‘Is er iets van de zomervakantie gebeurd; waardoor je zo denkt; of speelt dit zich al tijden af met je vader?’ Ze pakt mijn kin vast en kijkt me aan. ‘..Je ziet er uit als een leuke jongen; Scorp. Alleen je sluit je volgens mij veel af van mensen; zoals mijn familie wat haast de hele school is- door de verleden van je vader. Terwijl dat juist zo zonde is.. Ik heb dat ook soort van hoor. Pap is nog steeds verdrietig over zijn verloren tweelingbroer. Soms is de sleutel naar geluk het verleden een rust te geven en de toekomst een glimlach te zenden.’
    Ik schud met mijn hoofd. 'H-het is anders. Hij blijft herhalen dat ik de laatste Malfoy ben en dat ik de eer moet redden, waarmee hij bedoelt dat ik trots moet zijn op wie ik ben en een perfecte Malfoy moet zijn. Maar dat ben ik niet, ik ben een Huffelpuf en ik ben hopeloos en ik...' Woedend druk ik mijn nagels in mijn vel. 'Ik hoopte dat ik op jou verliefd was. Dat zou alles zoveel beter maken.'


    Spoiler alert: you will save yourself


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    ‘H-het is anders. Hij blijft herhalen dat ik de laatste Malfoy ben en dat ik de eer moet redden, waarmee hij bedoelt dat ik trots moet zijn op wie ik ben en een perfecte Malfoy moet zijn. Maar dat ben ik niet, ik ben een Huffelpuf en ik ben hopeloos en ik… ik hoopte dat ik op jou verliefd was. Dat zou alles zoveel beter maken.’ Alweer schudden ik verward mijn hoofd waarbij ik zijn kin los liet.
    ‘Scorp. Ik denk dat het weinig verschil uit zou maken als je op mij zou zijn of een jongen. Je moet onthouden dat ik per slot van rekening altijd een Weasley’ blijf. Zoals je al de nadruk op gelegd had eerder.’ Zachtjes pakte ik zijn handen zodat zijn nagels niet meer in zijn vel boorde waar ik ze stevig vast hield.
    ‘Ten eerste ben je niet hopeloos; en ik ben blij dat je een lieve pufje ben dan een valse slang die maar arrogant door de gangen zo pareren alsof alles van hén is. Daarnaast kan je niet verwachten dat je op míj verliefd bent; Scorp. Je kent me niet zo goed als Camp- en zoals je al nadrukt is Camp je enige vriend waardoor vriendschap erg verward kan worden met verliefdheid. Misschien als je, je iets opener opstelt op school dat er nog mensen verliefd kunnen worden op je glimlach. Daarnaast was het niet slim om van alle meisjes uitgerekend míj uit te kiezen gezien ik een broer heb die me volgt als een bloedhond als het op jongens aankomt.’



    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Scorpius Malfoy
    5th year - Hufflepuf - seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”


    ‘Scorp. Ik denk dat het weinig verschil uit zou maken als je op mij zou zijn of een jongen. Je moet onthouden dat ik per slot van rekening altijd een 'Weasley’ blijf. Zoals je al de nadruk op gelegd had eerder.’ Ze pakt mijn hand vast en ik kijk haar aan. ‘Ten eerste ben je niet hopeloos; en ik ben blij dat je een lieve pufje ben dan een valse slang die maar arrogant door de gangen zo pareren alsof alles van hén is. Daarnaast kan je niet verwachten dat je op míj verliefd bent; Scorp. Je kent me niet zo goed als Camp- en zoals je al nadrukt is Camp je enige vriend waardoor vriendschap erg verward kan worden met verliefdheid. Misschien als je, je iets opener opstelt op school dat er nog mensen verliefd kunnen worden op je glimlach. Daarnaast was het niet slim om van alle meisjes uitgerekend míj uit te kiezen gezien ik een broer heb die me volgt als een bloedhond als het op jongens aankomt.’
    Ik leg mijn hand even op mijn wang en lag vreugdeloos. 'Dat merkte ik, ja.' Daarna kijk ik haar aan. 'Bedankt. Ik hoop gewoon dat mijn leven ooit normaal zal worden.' Ik zucht en veeg mijn tranen weg terwijl ik zucht.
    'Maar weer terug naar de rest van de wereld dan.' En terug naar Campbell, voeg ik er in mijn hoofd aan toe. Ergens wil ik hem niet zien omdat ik bang ben dat hij ziet dat ik gehuild heb en hij wil weten wat er aan de hand is.


    Spoiler alert: you will save yourself


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    Rustig keek ik toe terwijl hij zijn hand op zijn wang legde; wat nogal rood was door de vuist van mijn broer. Je kon er dan ook een wedje op leggen dat het ongetwijfeld blauw zou gaan vormen. Mijn broer wist soms zijn eigen kracht niet. ‘Dat merkte ik, ja. Bedankt. Ik hoop gewoon dat mijn leven ooit normaal zal worden. Maar weer terug naar de rest van de wereld dan.’ Aarzelend krabde ik mijn nek waar ik ongemakkelijk lachte.
    ‘…Daar over gesproken te hebben. Mijn broer is nogal.. overbezorgd net zoals een moederpoes over haar kittens, dus nu zit hij in de coupe waar Campbell, Ralf en Hugo ongetwijfeld gewurgd worden omdat mijn broer iedereen verdenkt dat alle jongens op mij vallen als ze hoi tegen me zeggen. Of geen eens; als ze toevallig mij aankijken. Ik weet dat ik niet lelijk ben of iets; maar ik weet zeker dat merendeel van de jongens bevolking mij niet zullen zien staan.’ Voorzichtig gunde ik Scorpius een glimlach waar ik mijn hand door mijn haar haalde.
    ‘Dus ik hoop dat je klaar bent om eventueel gewurgd te worden want..’ met dat stopte ik waar ik zijn hand pakte om de coupedeur weer open te schuiven om Scorpius richting onze coupe te trekken. Het deerde me dan ook niet dat mensen naar ons staarde waardoor geheid nieuwe roddels ten tonele zullen spelen net zoals er ook al tussen mij en Ralf speelde. Belachelijk gewoon dat meisjes blijkbaar niet meer vrienden met jongens mogen zijn zonder dat er meer tussen speelt. Papa was toch ook gewoon vrienden met tante hermelien?
    Aarzelend bleef ik stil staan voor de deur waar ik Fred naast Campbell zag zitten die rood was aangelopen en zijn lach in leek te houden en Molly op Freds schoot zag. Oh merlin; dit ging zo en zo fout; Campbell was soms niet bepaald tactisch. ‘Uhm.. we kunnen ook nog eerst ergens anders heen als je wilt?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Arthur Weasley
    Mijn kleine neefje Hugo wilde duidelijk geen snoepje, maar wel mijn hondje aaien. Inmiddels kwam hij wel met een opmerking, die me dodelijke blikken naar de andere twee jongens in de coupe liet schieten. Ja, ik kon ze echt afschieten als ik erachter kwam dat een van hem ook maar eraan dacht een vinger op mijn zusje te leggen, en dat wisten ze allemaal. De hele school wist dat. De reactie op Huugs woorden van een van de andere jongens, Campbell volgens mij, deed me zacht grinniken. "Jullie zijn allemaal nog klein, jong, en groen in mijn ogen, maar dat verandert er niets aan dat ik jullie niet van kant zal maken als jullie ook maar iets met mijn kleine zusje proberen." waarschuwde ik hen, toen de bruinharige jongen zich weer op me richtte. Ik luisterde naar zijn woorden en trok een wenkbrauw op. Ik had er geen enkel probleem mee, maar ik had het niet bij hem gedacht. Ik zuchtte en keek toen even naar mijn neefje, bij hem vond ik het minder vreemd. "Ach, de waarschuwing is algemeen en als die niet op je van toepassing is, mag je hem laten varen." zei ik, voor ik naar de laatste jongen keek, die net Roxy ook had weggetrokken toen ik Scorpius een klap aan het uitdelen was geweest. "Moet jij wel een zuurtje? Of moet ik ze alleen met mijn dikke hondje gaan opeten?" vroeg ik, voor ik er zelf een in mijn mond stak om te bewijzen dat er niets mis mee was. Mijn reputatie kennende kon het ook nog wel eens dat ze gewoon bang waren dat het geen normale zuurtjes waren, wat vaak inderdaad zo was, maar goed, nu niet. Anders zou ik ze zeker ook niet aan het kleine hondje op mijn schoot voeren. "Maar kijken jullie uit naar dit jaar? Of zouden jullie liever nog eens een aantal weken thuis hangen?" vroeg ik, in de hoop het onderwerp toch van mijn kleine zusje af te krijgen. Ze was veel voor me, maar de sfeer zou hopelijk een stuk beter worden als we op een ander onderwerp zouden overgaan.


    Luke Nemo Rosier
    Ik keek met grote ogen naar de nagels die ze op mijn arm tikte. Zeker nu ik in de vakantie gespierder was geworden, waren ook door mijn bloes heen vaag de contouren van mijn Dark Mark zichtbaar. Dat was balen en betekende dat ik tegenwoordig ook mijn trui er maar overheen moest gaan dragen, om het te verstoppen. Ik grinnikte zacht en schudde mijn hoofd. "Het teken is een aparte bezwering en gaat samen met een belofte aan de gevallen Heer en de grotere donkere machten. Of je de Unforgivable Curses kent of niet heeft daar niets mee te maken." zei ik rustig. Mijn ouders hadden me het als klein kind al gegeven, als belofte om me op de juiste manier op te voeden. Ik was er wel blij mee, want blijkbaar was het verre van prettig als het werd gezet. Ik grinnikte zacht bij haar woorden over zuipen in de Great Hall. Het leek me nogsteeds niet heel erg wijs, zeker omdat ik nog op de lijst stond van mogelijke Prefects, al wilde ik de baan eigenlijk niet. Het was allemaal mooi en aardig, maar dan zou mijn levenslange dekmantel zeker vallen. Bij haar vraag werden mijn wangen licht rood en ik schudde mijn hoofd. "Niets. Gewoon wat voor een onzin we weer gaan leren dit jaar." zei ik met een klein lachje. "Ik heb Whiskey en Vodka bij me. Ik hoop dat het goed is." zei ik in de hoop het gesprek weer op drank te brengen, want anders zou het heel ongemakkelijk worden.


    Bowties were never Cooler

    Scarlett May Adams




    Ik glimlach even. The Dark Mark heb ik altijd al interessant gevonden. 'Jammer.', zeg ik zachtjes. Mijn ouders zouden gek worden en het ziet er nog Bad-ass uit ook. Luke wil niet zuipen in The Great Hall en ik zucht even. Normaal was ik tegen deze tijd al helemaal van de kaart. Uit mijn tas pak ik mijn grinder, flue, tip en wiet. Muggles waren verschrikkelijk slim dat ze ooit besloten hadden dit plantje te roken.
    Ik lach even en begin met rollen. Wiet maakt mijn hoofd leeg.
    'Blow je eigenlijk nog wel eens?', ik kijk Luke lief aan.
    Na mijn eerdere vraag was er een rode gloed op zijn wangen getrokken.
    ' Lukie, volgens mij lieg je tegen me.', ik giechel zacht.
    De joint rol ik dicht en ik zoek de coupé door voor een aansteker.
    Na lang zoeken vind ik eindelijk een aansteker en ik steek de joint aan.
    De coupé vult zich met een heerlijke wiet geur en ik glimlach even.
    Deze zomer blowde ik elke dag, maar vorige jaar blowde ik ook nog regelmatig. Gewoon tussen de lessen door.
    Mijn oude vrienden miste ik nu al, maar Ethan mist ze denk ik nog veel meer. We hebben jaren in dezelfde vriendengroep gezeten en dat was altijd super gezellig.
    De enige die nu nog over zijn van de oorspronkelijke groep zijn Ethan en ik. Maar alleen met hem zijn lukt me niet meer, maar wat wil je ook na zo'n verleden.
    Ik neem nog een diepe hijs van de joint en hou hem dan voor Luke zijn neus.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    • • Hugo Weasley • •

    • 4th year Gryffindor • Keeper •


    ‘Drie; grote sterke jongens Huug. Jij komt namelijk nog maar net om de hoek kijken.’
    Hij stak zijn tong uit en met een grinnik schopte ik hen keihard tegen zijn been aan, waarna Campbell simpelweg ongestoord verder praatte.
    ‘Je hoeft trouwens niet zorgen te maken dat ik je zusje zal stelen hoor. Ik. Ik val niet op meisjes.. ik ben haar homoseksuele vriend... Ik heb iets met Hugo..’
    En de lach die ik de hele tijd inhield, verdween en verbaasd keek ik Campbell aan, voordat er een vloekende grijns rond mijn lippen gleed voordat ik wat naar hem toe schoof om zijn hand vast te pakken en er te ruw en strak erin kneep en mijn nagels gewelddadig in zijn hand boorde.
    'Ja, we hebben iets.' Gromde ik zonder dat de grijns verdween en wierp een blik naar Ralf toe die ons verbaasd aankeek.
    'Ach, de waarschuwing is algemeen en als die niet op je van toepassing is, mag je hem laten varen. Moet jij wel een zuurtje? Of moet ik ze alleen met mijn dikke hondje gaan opeten?'
    Ik trok mijn wenkbrauwen oo en liet Campbell los om mijn neef aan te kunnen kijken die een zuurtje naar Ralf uitstak, die de zuurtje ook maar twijfelend aannam.
    'Maar kijken jullie uit naar dit jaar? Of zouden jullie liever nog eens een aantal weken thuis hangen?'
    Iedereen bleef maar stil waardoor ik even een blik naar Ralf wierp voordat ik terug naar nijn Neef keek en een grijns tevoorschijn haalde.
    'Wat den jij zelf?' Begon ik dan.
    'Een aantal weken extra zou wel genoeg zijn. Natuurlijk, de aantal weken om toe te kunnen kijken hoe pap tekeer gaat tegenover Rose, ALS hij erachter zou komen dat ze een vriend heeft. Man, waarom was ik er niet eerder achtergekomen..' de laatste zei ik wst teleurgesteld voordat ik me in het bankje drukte en mijn armen over elkaar heen sloeg. Ik heb zo een gevoel dat dit een lange rit zal worden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    ‘Jullie zijn allemaal nog klein, jong, en groen in mijn ogen, maar dat verandert er niets aan dat ik jullie niet van kant zal maken als jullie ook maar iets met mijn kleine zusje proberen. Ach, de waarschuwing is algemeen en als die niet op je van toepassing is, mag je hem laten varen. Moet jij wel een zuurtje? Of moet ik ze alleen met mijn dikke hondje gaan opeten?’ Bruut voelde ik hoe Hugo mijn hand greep waar hij hard in kneep voordat hij zijn nagels er in boorden. ‘Ja we hebben iets.’ Hoorde ik hem zeggen waardoor ik even met mijn wenkbrauwen wiebelde. Ik zag Ralf verbaasd naar ons kijken voordat hij Freds zuurtje aanpakte waardoor Hugo zijn nagels uit mijn hand haalde en me los liet.
    'Maar kijken jullie uit naar dit jaar? Of zouden jullie liever nog eens een aantal weken thuis hangen?'
    Onzichtbaar schudden ik mijn hoofd. Ik was allang blij dat ik bij Scorpius vroeg terecht kon dit jaar omdat het thuis vreselijk was. Ik ging dan ook nooit in de vakanties naar huis en meestal was ik in de zomervakantie bij Scorpius. Zijn ouders vonden dat niet zo erg; en ik kon haast Scorpius mijn broer noemen gezien hij ouder dan mij was; hoewel ik hem niet alles van thuis toevertrouwde. Dat lag eenmaal niet in mijn aard.
    ‘Wat denk jij zelf? Een aantal weken extra zou wel genoeg zijn. Natuurlijk, de aantal weken om toe te kunnen kijken hoe pap tekeer gaat tegenover Rose, ALS hij erachter zou komen dat ze een vriend heeft. Man, waarom was ik er niet eerder achter gekomen.’ Teleurgesteld drukte hij zich in de bank wat mij de startsein gaf om een zuurtje te pakken om mijzelf tussen Ralf en Hugo neer te duwen; waar ik om de laatste mijn armen heen gooide. ‘Ahw; mijn Huugje toch. Ik dacht dat je wel graag naar school wilde komen voor míj.’ met dat drukte ik mijn lippen op zijn wang waarbij ik hem met een grijns los liet. ‘Je weet het dat ik het leuk vind als je hard to get speelt. Huugje.’ Met dat haalde ik plagend met mijn hand zijn haar door de war.
    ‘…Ik denk toch eens dat ik een vriendin voor je moet gaan zoeken; want je begint steeds onhandelbaarder te worden. Het is doodnormaal dat Rose een vriendje heeft. Hoewel een goede ouder jou nooit bij zijn of haar dochter alleen zou laten…’

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 23:06 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Scorpius Malfoy
    5th year - Hufflepuf - seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



    ‘…Daar over gesproken te hebben. Mijn broer is nogal.. overbezorgd net zoals een moederpoes over haar kittens, dus nu zit hij in de coupe waar Campbell, Ralf en Hugo ongetwijfeld gewurgd worden omdat mijn broer iedereen verdenkt dat alle jongens op mij vallen als ze hoi tegen me zeggen. Of geen eens; als ze toevallig mij aankijken. Ik weet dat ik niet lelijk ben of iets; maar ik weet zeker dat merendeel van de jongens bevolking mij niet zullen zien staan.’ Ik glimlach een beetje en haal mijn schouders op.
    ‘Dus ik hoop dat je klaar bent om eventueel gewurgd te worden want..’ Ze pakt mijn hand vast en trekt me mee naar de coupé waar ik net ook in zat. Ergens ben ik blij dat ik weer terug ga, maar ik ben ook ontzettend bang dat iedereen me raar gaat vinden.
    Roxanne kijkt naar binnen. ‘Uhm.. we kunnen ook nog eerst ergens anders heen als je wilt?’ Ik schud meteen mijn hoofd.
    'Nee, ik denk niet dat je broer dat leuk gaat vinden als hij dat ziet. En R-' Ik kap mijn zin snel af omdat ik bijna tegen haar had gezegd dat Ralf dat ook niet leuk zou vinden. 'En Roxanne, ik wil gewoon naar mijn beste vriend toe,' zeg ik daarom maar, hoewel het een beetje een rare zin is.
    Ik open de deur en weet dan niet waar ik moet gaan zitten. Campbell heeft een arm om Hugo heen geslagen en Ralf zit aan de andere kant van hem. Ik besluit naast Fred te gaan zitten - hopend dat hij me niet in elkaar slaat - zodat Roxanne naast Ralf kan gaan zitten.
    Daarna kijk ik weer naar Campbell en Hugo. 'Hebben we een nieuw koppel?' vraag ik een beetje onzeker.


    Spoiler alert: you will save yourself


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    ‘Nee, ik denk niet dat je broer dat leuk gaat vinden als hij dat ziet. En R-‘ met dat stopte hij waardoor ik weer verbaasd omkeek met een opgetrokken wenkbrauw. ‘En Roxanne, ik wil gewoon naar mijn beste vriend toe.’ Ik knikte hoewel het toch wat beledigend overkwam van zijn kant terwijl hij de deur opende en zijn blik meteen naar Campbell en Hugo ging; waar Campbell een arm om Hugo geslagen had waar Scorpius naast Fred ging zitten om zijn blik weer op Campbell en Hugo te bevestigen. ‘Hebben we een nieuw koppel?’ Meteen voelde ik medelijden opkomen; niet alleen door het tafereeltje waar Scorpius naar keek maar ook omdat hij naast mijn broer zat. Snel liep ik de coupe in waar ik de deur achter me dicht trok om mezelf tussen Scorpius en Fred moedwillig in te proppen. ‘Wat een knus coupeetje.’ Probeerde ik de stilte wat te verlichten waarbij ik mijn rok iets omlaag trok wat moeilijk was om tussen twee heren ingeklemd te worden waardoor ik mijn benen maar stevig bij elkaar hield. ‘..Dus Huug; moet ik straks maar een verhaaltje aan nichtje Rose vertellen.’ Klonk het plagend uit mijn mond.. ‘Iets met Hugo die op jongens valt; en op een zekere Campbell; zoals jij bij haar en Dylan deed- ik weet zeker dat oom Ron dat erg amusant gaat vinden…’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    James Sirius Potter


    Ik hoor dat Camilla naar me toe loopt en me een knuffel geeft.
    "Sorry James.. Ik- Ik had me gewoon bij de wc's om moeten kleden.." Ik schud mijn hoofd even kort.
    "Nee, ik wil niet dat je ooit iets voor me hoeft te verbergen." Antwoord ik. Ik knuffel haar terug en ik hoop dat ik haar nooit meer los hoef te laten. Ik zal haar ook nooit meer los laten en ik laat haar zeker niet meer terug gaan naar haar vader. Ik heb geen idee waar ze dan wel heen moet, maar desnoods ga ik zelf ergens met haar wonen, of kan ze wonen bij mij, Albus, Lily en mijn ouders, of anders kan ze vast ook nog wel bij Dom terecht. Mij maakt het allemaal niet veel meer uit, als ze maar niet naar hem terug hoeft.


    She was always looking for more..

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser || Outfit




    "Nee, ik wil niet dat je ooit iets voor me hoeft te verbergen." Hoor ik James zachtjes zeggen, wanneer hij zijn armen ook om mij heen slaat, dus zo staan we daar. In elkaars armen met een knuffel. Mijn hoofd verborgen in zijn schouder, en ik druk me zo dicht mogelijk tegen hem aan. Ik zou willen dat ik nooit iets voor hem zou moeten verbergen. Maar sommige dingen zijn nog steeds geheim, en Dom weet ze zelfs niet. "Sorry.." fluister ik bijna onverstaanbaar na mijn gedachtes. Dingen waarvan ik zelfs niet weet of ik het ga vertellen. Na even zo gestaan te hebben laat ik James los, hoe graag ik ook zo had willen blijven staan voor de hele rit. Gewoon zo, in stilte. Maar ik weet dat momenten niet voor altijd kunnen duren, hoe graag je het soms ook zou willen. Het is onmogelijk. Ik loop naar het rek met de koffers, en haal voorzichtig mijn gitaar er uit, om vervolgens in de kleermakers zit op de bank te gaan zitten, en ik begin langzaam te spelen


    take me back to the basics and the simple life

    Luke Nemo Rosier
    Scarlett begon een joint te rollen. Zelf blowde ik ook wel eens, maar zeker niet vaak. Ik dronk liever en rookte graag sigaretten, maar wiet maakte me te rustig voor mijn goeding. "Soms, maar niet vaak." zei ik, maar ik was toch nog wat rood door haar vraag van net. Ik was te bleek om het te verstoppen. Ik werd alleen maar roder doordat ze het duidelijk door had. Toch was ik nog echt niet van plan om te vertellen waar ik aan had gedacht. Dat was gewoon te ongemakkelijk en kon dit alles verpesten, wat ik zeker niet wilde. De wietgeur in de coupe werd sterker, en elke keer dat ik inademde werd ik zelf ook chiller. Het ging gewoon vanzelf. Ik nam na even de joint van haar aan en inhaleerde diep, om de rust over me te laten rollen als een dikke warme deken, voor ik hem weer teruggaf. Ik gaf het even tijd om te laten bezinken, maar het lichtgewicht wat ik toch wel was, zeker met drugs. Ik was snel beïnvloed door dat spul, waardoor ik haar nu ook zonder zorgen op mijn schoot trok en mijn armen stevig om haar lichaam sloeg. Het voelde heel fijn om haar dichtbij me te hebben, zeker nu ik een beetje aangeschoten en een beetje stoned was. Ik drukte mijn lippen op haar kruin en liet ze daar liggen, terwijl ik rustig haar geur inademde, wat me nog rustiger maakte. "Als een mooie dame als jij toch wel een Dark Mark wil, kan dat wel, maar dan kan je nooit meer die mooie armen van je in zo'n sexy korte mouwen truitje steken." mompelde ik zacht. Dit waren meer de verdovende middelen die spraken, maar goed, ik kon het nu allemaal niet zo goed meer tegenhouden.


    Bowties were never Cooler