• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:35 ]


    -


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    Zachtjes hoorde ik hoe hij lachte terwijl mijn vingers maar genadeloos door gingen. Ik zelf had de persoon die mij dit aan deed allang weggetrapt hebben. Op dat punt was ik redelijk agressief aangelegd omdat ik daar echt totaal niet tegen kon. Zachtjes voelde ik hoe hij zijn handen tegen mijn borstkas zetten om mij van hem af te kunnen duwen. ‘Laat het. V-vergeet het. Ik- ik ben gewoon wat misselijk. Eh- door de trein.’ Met een kleine grijns schudde ik mijn hoofd om vervolgens genadeloos weer op dezelfde positie als zojuist op zijn schoot plaats te nemen hoewel mijn benen misschien nu iets strakker rond hem heen zaten en waarbij ik hem meer in de kussen drukte. ‘…Het doet maar even pijn; Ralfje. Wees maar niet bang- hoe meer je meewerkt hoe beter het gaat..’ met dat legde ik een hand naast zijn mond waar ik met mijn andere genadeloos hard over zijn keel streek- iets wat men altijd deed als een kat of een wolfje zoals Ralf zijn pilletjes niet wilde slikken waardoor zijn mond genadeloos op die wijze opengebroken kon worden. Snel begon ik harder te drukken en al gauw tot mijn plezier werkte het waardoor ik nog net een groene tint in zijn mond zag. ‘….En zijn kleur is groen- de meest mannelijke kleur van ons alle…!’ met dat zetten ik mijn vingers weer in zijn buik om hem weer te kietelen.
    ‘Was dat nou zo moeilijk; Ralfje van me. Ik weet dat het niet zo dieproze zoals normaal is- maar de groene tint staat je ook wel goed.’ Zachtjes liet ik me van zijn schoot glijden om deze keer op Hugo’s oude plek plaats te nemen om hem met een grijns aan te kijken. ‘merlin; Ralf. Na zeker vijf jaar met mij overleefd te hebben; zelfs op een kamer- zou ik verwachten dat je wel geweten had ik alles wel zou doen om je mond open te breken. Zelfs Hugo weet het- en die kent me pas vier jaar… echt een schande- Ralfje..’ afkeurend schudde ik mijn hoofd waarna ik mijn voeten in de bank zetten om languit te gaan liggen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    Hij kwam weer op mijn schoot zitten, deze keer met zijn benen wat strakken om mij heen waardoor ik mezelf ietwat oncomfortabel klein maakte, hoewel dat niet meer nodig was toen hij me eenmaal nog dieper het kussen in duwde.
     ‘…Het doet maar even pijn; Ralfje. Wees maar niet bang- hoe meer je meewerkt hoe beter het gaat..’
    'N-nee- nee- nee-' zei ik snel maar ik was al te laat en hij legde zijn hand langs mijn kaak en keel waarna hij mijn mond na enkele seconden openbrak. Echt- nog even en ik beet zijn vinger er van af toen ik mijn mond met een klap weer dicht trok en met een lichtroze blos wegkeek.
    ‘….En zijn kleur is groen- de meest mannelijke kleur van ons alle…!’
    En toen legde hij zijn vingers wederom in mijn buik waar hij begon te kietelen en ik wild tegen begon te sputteren.
    'Ne-ee- caaamp!' Lachte ik, vreugdeloos ook hoewel het onwijs kietelde.
    ‘Was dat nou zo moeilijk; Ralfje van me. Ik weet dat het niet zo dieproze zoals normaal is- maar de groene tint staat je ook wel goed.’
    En toen liet hij me eindelijk los waardopr ik mezelf het kussen in srukte en mijn benen tot aan mijn borstkas optrok.
    'Merlin campbell-' hijgde ik dan zachtjes.
    ‘-merlin; Ralf. Na zeker vijf jaar met mij overleefd te hebben; zelfs op een kamer- zou ik verwachten dat je wel geweten had ik alles wel zou doen om je mond open te breken. Zelfs Hugo weet het- en die kent me pas vier jaar… echt een schande- Ralfje..’
    'Awh kom op Cam, Ralf is zo te zien ook o zo dapper om alles op alles te gaan zetten om zijn mannelijkheid geheim te houden. Merlin, als ij niet beter wist zou ik denken dat jullie tweeën in Griffoendor hoorden. Of ze hebben jullie met iemand van Griffoendor verwisseld, ler ongeluk natuurlijk. Of niemand van daar wilde zo'n gestoord kind als jou hebben, Campbell.' Grapte Hugo. Ik zucht en wierp een kleine gli.lachje waarna ik wat richting het raam toe schuifelde en eem wanhopige poging deed om de groene kleur van mijn mond weg te vegen.
    '..dit is toch niet permament..' herhaalde ik Campbell zijn vraag dan zachtjes.
    'Kom op; het staat je schattig Ralf. Ik weer zeker dat Roxanne wel met een jongen met een groene tong zou willen zoenen hoor. Dus wees maar niet bang daarover.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    ‘Awh kom op Cam, Ralf is zo te zien ook o zo dapper om alles op alles te gaan zetten om zijn mannelijkheid geheim te houden. Merlin, als ik niet beter wist zou ik denken dat jullie tweeën in Griffoendor hoorden. Of ze hebben jullie met iemand van Griffoendor verwisseld, ler ongeluk natuurlijk. Of niemand van daar wilde zo'n gestoord kind als jou hebben, Campbell.' Met een kleine glimlach schudden ik mijn hoofd waarbij ik mijn voeten meer in de leuning van de bank drukte.
    ‘..dit is toch niet permanent..’ hoorde ik Ralf zachtjes vragen hoewel wij geen van alle de vraag wisten.
    'Kom op; het staat je schattig Ralf. Ik weer zeker dat Roxanne wel met een jongen met een groene tong zou willen zoenen hoor. Dus wees maar niet bang daarover.' Met dat werd mijn glimlach alleen breder waardoor ik maar naar mijn resterende droptoverstokje greep om die naar Hugo te gooien.
    ‘…ik denk het ook; hoewel onze vertrouwde schorpioentje daarvan gebruik heeft gemaakt. Achja; ik denk hoor ik eerder bij Ravenklauw- gezien de kleur van mijn tong blauw is. Ralf hoort bij Slytherin- dat is ook zo er te zien. Altijd maar zo geniepig en hatelijk.. en jij; mijn beste Hugo. Jij bent zo aardig; behulpzaam en vergevingsgezind mijn vriend… jij hoort echt in de typische Huffelpuf. Welkom; kleine dasje van me..’ grijnsde ik breed. ‘Oohjaa. Ralf en Huug; jullie denken trouwens dat ik altijd maar zo’n foute reputatie heb- en toch wist ik Klassenoudste dit jaar te worden.. Ik denk vertrouwen ze mij toch eerder met zo’n grote verantwoordelijkheid dan Schorpioentje en Slangetje.. of het komt gewoon door mijn ontzettend knappe innerlijk en uiterlijk. Iedereen weet dat professor Anderling een zwak voor mij koestert; iedere keer als ik op haar kantoor mag komen..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    James Sirius Potter


    "Jullie zijn het probleem niet James.." Antwoord Camilla triest. "Het is gewoon.. Iedereen. Iedereen die langs loopt of naar binnen kijkt zou het kunnen zien. En ik wil niet dat mensen mijn verminkte lichaam zien James." Ik slik een beetje. Ik heb een beetje het idee dat ik in een nieuwe wereld ben gestapt. Ik heb hier nog nooit over gehoord en nu hoor ik ineens dingen over Camilla's verminkte uiterlijk. Ineens lijkt alles zo snel te gaan en de ernst van de gehele situatie begint pas nu echt een beetje tot me door te dringen. Ik weet niet zo goed wat ik moet antwoorden dus pak ik mijn wand uit mijn broekzak. In een seconden zijn de gordijnen over de ramen en de deur heen gevallen.


    She was always looking for more..


    Dominique 'Dom' Gabrielle Weasley

    Na mijn woorden verandert Camilla's blik. Ze gaat langs de ramen en kijkt bijna... bang.
    'Je kan ook gewoon ergens anders heen gaan,' stelt James voor, die het ook ziet. 'Ik kan ook gewoon ergens anders heen gaan.'
    'Jullie zijn het probleem niet, James,' zegt Camilla. 'Het is gewoon... Iedereen. Iedereen die langs loopt of naar binnen kijkt zou het kunnen zien. En ik wil niet dat mensen mijn verminkte lichaam zien, James,' vervolgt ze.
    James slikt, en weet niet wat hij moet zeggen. Uiteindelijk pakt hij zijn wand en sluit alle luiken zodat het hele coupe bedekt is. Ik sta daar alleen maar, niet wetend wat ik moet zeggen. Ik heb Camilla's lichaam al vaker gezien en weet dat het er niet prettig uitziet. En ik ken ook mijn neef en weet dat dit best wel zwaar zou kunnen vallen bij hem.


    “A queen will always turn pain into power.”

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser || Outfit




    Ik zie James even slikken en kijk hem en Dom om en om aan. Dan pak James zijn wand uit zijn broekzak en murmelt hij een korte spreuk, waardoor er nu zwarte gordijnen voor alle ramen zitten. Ik glimlach naar hem en loop naar de deur, om deze voor de zekerheid nog even op slot te draaien. Daarna loop ik terug naar James, die ik een knuffel geef. "Dankje." fluister ik. Waarna ik hem weer los laat en mijn kleding op het bankje neerleg, en ik er zelf ga zitten. "Niet schrikken James." fluister ik, als een soort waarschuwing, als een waarschuwing voor de littekens, de blauwe plekken, de wonden. Alles. Voor hoe mijn lichaam er uit ziet op plekken die voor anderen niet zichtbaar zijn. Ik weet nog een klein glimlachje te forceren en kleed me daarna zorgvuldig om, er voor zorgend dat ik zo min mogelijk blauwe plekken of wonden raak. Het duurt langer dan wanneer ik ze niet heb, maar het lukt wel. De wonden, de blauwe plekken, de littekens, allemaal zijn ze duidelijk zichtbaar, want ze zitten overal.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 21:47 ]


    take me back to the basics and the simple life


    Nathan Dylan Chase
    'Villains are the heroes who never got their happy ending.'


    "Jij ook gefeliciteerd zo te zien. En houd maar op over de jongensprefect." Ik kijk de coupé rond en zie Eric. Is hij de nieuwe prefect? Ik ken hem niet goed, maar blijkbaar is hij dus niet aardig.
    'Hmm, balen dat je hem niet aardig vind. Maar geloof me, het kan gezellig zijn met perfects. Hoewel ik niet erg veel ervaring heb, aangezien zeekomkommers sociaal nog vaardiger zijn dan ik.' Eem glimlach siert mijn lippen en ik leun achterover, waarna ik even naar alle perfects kijk. Ik was best wel verbaasd dat ik deze rol kreeg want ik ben geen geweldige student ofzo.
    Ieder jaar zit ik bij de klassenoudsten in de coupé, die vaak iets van hun ouders hebben gekregen doordat ze de positie hebben behaald. Ik weet dat als mijn ouders er nog waren, het ze helemaal niks uit zou maken. In dat opzicht zou ik er veel voor geven om ouders te hebben die trots op me zijn.
    'Zin in het nieuwe jaar?' vraag ik terwijl ik mezelf even uitrek.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 13:45 ]


    Spoiler alert: you will save yourself


    • • Hugo Weasley • •

    • 4th year Gryffindor • Keeper •


    ‘…ik denk het ook; hoewel onze vertrouwde schorpioentje daarvan gebruik heeft gemaakt. Achja; ik denk hoor ik eerder bij Ravenklauw- gezien de kleur van mijn tong blauw is. Ralf hoort bij Slytherin- dat is ook zo er te zien. Altijd maar zo geniepig en hatelijk.. en jij; mijn beste Hugo. Jij bent zo aardig; behulpzaam en vergevingsgezind mijn vriend… jij hoort echt in de typische Huffelpuf. Welkom; kleine dasje van me..’
    Ik rolde wat met mijn ogen voordat ik een trotse glimlach liet zien.
    ‘Oohjaa. Ralf en Huug; jullie denken trouwens dat ik altijd maar zo’n foute reputatie heb- en toch wist ik Klassenoudste dit jaar te worden.. Ik denk vertrouwen ze mij toch eerder met zo’n grote verantwoordelijkheid dan Schorpioentje en Slangetje.. of het komt gewoon door mijn ontzettend knappe innerlijk en uiterlijk. Iedereen weet dat professor Anderling een zwak voor mij koestert; iedere keer als ik op haar kantoor mag komen..’
    Ik keek Campbell verbaasd aan voordat ik een blik met Ralf afwisselde en ik lachen uitbarste.
    'Jij?' Riep ik lachend en kwam maast hem zittem om mijn arm om hem heen te slaan, nig steeds lachend.
    'Ohmerlin, dat meen je toch niet? Ik bedoel, ik denk dat Anderling dronken was toen ze koos wie de klassenoudste kon zijn. Ik dacht eerder aan Ralf, met zijn prachtige reputatie op school..' ik zag Ralf wat blozen die zijn mond opendeed waaruit een kleine 'ha, ha,' uit gleed. Natuurlijk, Ralf heeft helemaal geen reputatie op school.
    'Ach ja. Eerlijk gezegd denk ik dat ze jou gekozen heeft omdat je dan lekker vaker bij haar op de kantoor mag komen zitten.. Misschien noet om alleen over dingen die bespreken.. ik bedoel, al vier jaar lang zag ik wel een soort klik tussen jullie twee.' Grapte ik met een grijns voordat ik mijn arm terug trok en uit het raam begon te staren.
    'Maar we zijn bijna aangekomen. Schoolkleren aan doen dan maar?' Vroeg ik met een glimlach en strekte me even uit voordat ik naar mijn hutkoffer greep die ik opentrok en naar mijn schooluniform greep voordat ik weer op ging staan en naar de coupé deur toe liep. Even keek ik de gangetje door voordat ik me weer met een zucht naar Ralf en Campbell wierp.
    'Wiens domme idee was het om een kilometer ver van de wc's te zitten?' Vroeg ik dan aan de twee jongens.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Dominique 'Dom' Gabrielle Weasley

    Nadat Camilla de deur op slot heeft gedraaid en James bedankt heeft, begint ze zich om te kleden. Ik weet dat ze het vervelend zou vinden als we haar beide zouden aanstaren, dus ik kleedt me ook uit. Ondertussen inspecteer ik Camilla's lichaam, wat ik altijd doe - of ze het nou merkt of niet. Er zijn een hoop nieuwe verwondingen bij gekomen, maar een paar oude zijn gelukkig wel veranderd in littekens. Ik zucht en ga verder met omkleden.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Luke Nemo Rosier
    Ik grinnikte bij haar woorden en stopte mijn stok weer weg. "Mijn ouders vinden het belangrijk dat ik mezelf en degenen om wie ik geen kan verdedigen tegen alles en iedereen die ik tegen zou kunnen komen, omdat mijn familie grote verliezen heeft geleden in het verleden. Het is het probleem dat een deel van de benodigde spreuken zogenoemd illegaal zijn, maar daar weten ze omheen te komen, zodat ik mezelf staande kan houden in deze wereld." zei ik rustig, voor ik haar speels aankeek en een vraag stelde om de stemming iets te verlichten. Het lukte en ik grijnsde bij haar woorden. Ik keek naar de kleren die ze uit haar tas haalde en floot even tussen mijn tanden. "Pas maar op dat de jongens om je heen niet spontaan ontbranden, Scar." zei ik, voor ik zelf ook maar mijn uniform uit mijn koffer haalde en mijn bloes over mijn tanktop aandeed, mouwen netjes lang, maar de knoopjes aan de boven en onderkant verre van allemaal dicht en zeker niet mijn shirt in mijn broek. Ik was geen nerd. Ik deed mijn stropdas losjes om mijn nek en ging weer rustig zitten. "Moet ik even gaan?" vroeg ik beleefd aan haar. Ik zou het snappen als ze het niet fijn vond om voor me om te kleden, al vond ik het uitzicht wel prima zo.

    Fred Arthur Weasley
    Ik keek op toen mijn zusje begon te praten. We waren eigenlijk nooit heel sentimenteel tegenover elkaar. Meer harde liefde, al moest niemand ook maar een vinger op mijn zusje legde, want dan ging ik door het lint. Ik dronk rustig mijn boterbier en luisterde stilletjes. Het was eigenlijk best fijn om eens te horen dat ik niet de enige was die om haar gaf, maar zij ook om mij. Haar omhelzing had ik niet zien aankomen, maar ik kon gelukkig wel net op tijd mijn glas wegzetten om te voorkomen dat ik het over ons beiden heen gooide. Ik sloeg mijn armen kort om haar heen en glimlachte een beetje. Ik was meestal niet van de knuffels en de kusjes, maar dit was fijn. Ik liet haar toch snel weer los en rekte me kort uit. Haar woorden deden me grinniken. "Fijn om te weten dat je het in elk geval niet over jongens hebt, Roxy." zei ik terwijl ik haar pook ontweek en mijn laatste grote slok van mijn boterbier nam. Ik grinnikte zacht door haar woorden en aaide kort door haar rode haren. "Roxy toch. Ik heb het veel te leuk met het kwellen van meisjes, om ook maar zo achter eentje aan te gaan. Ooit een keer loopt er hopelijk een leuk meisje de winkel in, maar hier op school hoef je je zeker geen zorgen te maken." zei ik, voor ik een zakje zuurtjes uit mijn koffer haalde en die op het tafeltje zette, zodat zij er ook bij kon. Ik haalde er eentje uit en direct begon Molly te bedelen. Ik grinnikte zacht en liet haar eerst netjes zitten, voor ik het snoepje liet vallen, wat ze opving met haar mond en het op mijn schoot begon op te peuzelen. Ik nam er nog een en stak die in mijn mond. Misschien ongezond, maar heel erg lekker. "Misschien moeten we uniformen aantrekken, maar we weten beiden hoe we er allebei over deken, dus ach. Waarom ook? Weet je trouwens wanneer we de lucht weer in mogen? Blijkbaar is Slytherin de eerste wedstrijd, dus ik hoop dat we eerst een paar flinke trainingen krijgen, want ze zijn niet het slechtste team ertussen." zei ik terwijl ik verder sabbelde op mijn zuurtje en de lege glazen weer liet verdwijnen.


    Bowties were never Cooler

    Scarlett May Adams




    Luke vertelt over waarom hij de spreuk kende. Hoewel ik het zelf nooit zou toegeven ben ik jaloers. Mijn vader werkt ook bij het Ministerie maar hij zou me echt niet zulke dingen leren. Volgens mij weet hij soms niet eens hoe ik heet. Bij die gedachten zucht ik even. 'Zou je het me willen leren?', vraag ik aan Luke. Lilliac is inmiddels in de hoek van het bankje gaan liggen. Luke fluit op zijn vingers en ik glimlach. 'Pas maar op dat de jongens om je heen niet spontaan ontbranden, Scar.', zegt hij en ik begin te lachen. 'Zo erg is het toch niet.' Luke kleedt zich snel om. 'Moet ik even gaan?', vraagt hij beleeft en ik denk even. 'Nee, je mag blijven zitten hoor.', zeg ik. De tanktop trek ik over mijn hoofd waardoor ik in mijn beha sta. Ik trek mijn blouse aan en doe mijn broek uit. Voordat ik mijn rokje aantrek kijk ik even naar mijn heup. Deze zomer heb ik zonder dat mijn ouders ergens vanaf wisten een tattoo laten zetten in de muggle world. Het is een klein hartje op mijn linkerheup. Mijn stropdas hang ik om mijn nek en ik haal mijn hand door mijn haar. Volgens pak ik een sigaretje en steek hem aan. Ik gooi er ook eentje naar Luke.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 23:42 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Luke Nemo Rosier
    Haar vraag over de vloeken liet ik even gaan, maar dat ging niet echt express, want man wat haalde ze voor kleding uit haar tas. Het was een uniform, maar niet dat lelijke wat de meesten hier droegen, nee. Hiervan kon je zo al zien dat die enorm sexy eruit zou zien als ze het mooie lichaam van haar erin zou hullen. Zelf trok ik simpel mijn bloes en stropdas over mijn tanktop heen aan en vroeg of ik even moest gaan zodat ze kon omkleden. Het verbaasde me dat ik mocht blijven, maar eeg vond ik het niet. Ik kan niet zeggen dat ik vrouwelijk schoon niet waardeer, zelfs niet van andere huizen, maar zeker ook niet van haar. Ze was oprecht prachtig en ik zat haar dan ook een beetje aan te gapen terwijl ze zich omkleedde. Wel viel me een klein hartje op haar heup op. Ach, misschien zo maar naar vragen. Ik had net een te goed uitzicht om uit deze trans te komen. Toch gebeurde het door een sigaret die naar me werd gegooid. Ik ving hem net optijd tussen mijn vingers en stak hem op. "Ik wist niet dat je van de tattoos was. Heeft dat kleintje op je heup nog een betekenis, of was het gewoon voor de leuk?" vroeg ik aan haar. Ik zat er wel eens over te denken om te kijken of magische tattoos mogelijk waren, gezien het eigenlijk ook gewoon geschilderde plaatjes waren, maar op een ander soort doek. Het probleem was dat je eerst zelf moest leren tattooeren en als iemand dacht dat ik ooit iets zou accepteren qua leiding van een muggle hadden ze het goed mis. Zoizo kon je al naar het gekkenhuis als je dacht dat ik ooit een muggle of een mudblood boven me zou accepteren.


    Bowties were never Cooler

    Scarlett May Adams




    Op mijn vraag of hij het me kon leren krijg ik geen antwoord. Misschien moest hij het wel beloven dat hij het aan niemand anders mocht leren. Toch wil ik het weten. Ik voel Luke zijn ogen op me branden als ik me omkleed. Meeste meisjes zouden het verschrikkelijk vinden maar op één of andere manier vind ik het nooit erg. Ik hoef me nergens voor te schamen dus waarom zou ik. 'Ik wist niet dat je van de tattoos was. Heeft dat kleintje op je heup nog een betekenis, of was het gewoon voor de leuk?', vraagt Luke me. Blijkbaar was mijn tattoo hem opgevallen. Ik twijfel of ik moet vertellen dat het voor Faye is. Meeste mensen hebben zoiets niet over voor hun jongere broertje of zusje. 'Het is voor mijn zusje.', zeg ik zacht. Ik mis Faye nu al, ze betekent zoveel voor me. Mijn ogen worden waterig en ik neem nog een hijsje van mijn sigaret. Huilen is geen optie. Het liefst verander ik nu van onderwerp maar misschien is dat wel raar. De enige die op school weet van mijn band met Faye is James. Sinds het uit is ben ik bang dat hij het tegen me gaat gebruiken en dat is wel het laatste wat ik wil. Hij kent mijn zwakte en ik hoop niet dat hij daae misbruik van gaat maken.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    ‘Roxy toch. Ik heb het veel te leuk met het kwellen van meisjes, om ook maar zo achter eentje aan te gaan. Ooit een keer loopt er hopelijk een leuk meisje de winkel in, maar hier op school hoef je je zeker geen zorgen te maken.’ Met dat haalde mijn broer een zakje met zuurtjes uit de koffer die hij op de tafel neerzetten waarbij Molly met haar lieve hondenoogjes meteen begon te bedelen bij Fred die haar meteen een zuurtje gaf.
    ‘Misschien moeten we uniformen aantrekken, maar we weten beiden hoe we er allebei over denken, dus ach. Waarom ook? Weet je trouwens wanneer we de lucht weer in mogen? Blijkbaar is Slytherin de eerste wedstrijd, dus ik hoop dat we eerst een paar flinke trainingen krijgen, want ze zijn niet het slechtste team ertussen.’ Snel griste ik naar een zuurtje die ik in mijn mond stak. Doordat Fred al een zuurtje verorberd had samen met Molly kon ik deze keer zijn snoepjes wel vertrouwen zonder een bloedneus of iets dergelijks te krijgen.
    ‘..Ik weet het niet. Ik heb Camilla nog niet gesproken. Maar ze is ook klassen oudste en gezien jij alles behalve een model leerling bent; kunnen we haar pas spreken op school zelf. Maar ik ben niet zo bang voor de wedstrijd tegen Slytherin. Niet zolang mijn lieve broertje de beukers bij me weg slaat zodat ik niet door die apenkoppen onthoofd word.’ Met dat stond ik even op. ‘Misschien is het toch handiger als we ons even omkleden gezien mama hoopt dat ik wel klassen oudste volgend jaar word. Ikzelf denk dat eerder Lily het word dan ik..’ klaagde ik zachtjes voordat ik op stond.
    ‘Mijn koffer staat bij welgeteld drie of vier jongens. Vertrouw je me- of moet je ze even als een boze waakhond bang maken zodat ik de rest van het jaar het weer met Lily en Hugo moet doen zodra jij in de buurt bent; Je bent best wel eng hoor. Als ik sommige jongens hoor. Hoewel ik het zelf nog niet bepaald kan zien..’



    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    Even bleef het stil terwijl ik enkel kon grijnzen. Waarschijnlijk zouden ze verwachten dat ik professor Anderling had omgekocht had of iets. Maar dat was allemaal niet waar. Ik keek rustig toe hoe Hugo naast me kwam zitten en zijn arm om mij heen sloeg voordat hij in lachen uitbarsten. ‘Jij? Ohmerlin, dat meen je toch niet? Ik bedoel, ik denk dat Anderling dronken was toen ze koos wie de klassenoudste kon zijn. Ik dacht eerder aan Ralf, met zijn prachtige reputatie op school..'
    Met dat keek ik stiekem naar Ralf die licht roze blosjes op zijn wangen had wat er best wel amusant uit zag bij een wolfje. ‘Ha ha,’ Even keek ik weer naar Hugo voor ik het ook niet kon laten om te lachen. Merlin; hij had wel gelijk. Ik was niet bepaald een model leerling. Maar daarnaast waren we allemaal geen perfecte pufjes waardoor ze maar blind gekozen had.
    'Ach ja. Eerlijk gezegd denk ik dat ze jou gekozen heeft omdat je dan lekker vaker bij haar op de kantoor mag komen zitten.. Misschien niet om alleen over dingen die bespreken.. ik bedoel, al vier jaar lang zag ik wel een soort klik tussen jullie twee.' Met dat knikte ik alsof ik totaal begreep waar ze het over had. Eigenlijk had ik eerder het gevoel dat ze me liever wilde wurgen- of dat ze zich heel erg strak hield aan de kerstgedachten.
    'Maar we zijn bijna aangekomen. Schoolkleren aan doen dan maar? Wiens domme idee was het om een kilometer ver van de wc's te zitten?’ met dat schudden ik mijn hoofd om in mijn eigen hutkoffer te duiken waar ik mijn gewaad, blouse en klassen oudste badge tevoorschijn toverde. Met een zachte duw; duwde ik hem tegen de muur waar ik mijn badge voor zijn neus hield. ‘Oppassen hé; je weet nu wel dat ik jou straf kan geven…’ zei ik dreigend voordat ik met een kleine grijns de gordijn van de deur omlaag trok om mijn vest open te ritsen waar een zwarte kale shirt tevoorschijn kwam. Ik was redelijk een koukleum waardoor ik altijd meer kleding dan nodig droeg. Was ik maar een wolfje; dan had ik daar nooit last van.
    Langzaam viste ik mijn blouse van de bank die ik om mijn schouders deed om ze dicht te knopen.
    ‘Wees maar niet ongerust; Huug. Je kan je gewoon hier omkleden. Ik beloof niet dat ik niet naar jouw kwetsbare, tere, ingevallen lichaampje van je zou kijken; doordat je zo weinig eet…’ plagend stak ik mijn tong naar hem uit waarbij ik mijn mouwen op probeerde te stropen wat zoals altijd een hopeloze zaak voor mij was. Altijd hielp Scorpius me; maar ik vermoedde dat hij op dit moment niet in de humeur was om mij te helpen.
    ‘…Ralf… wil je me even helpen. Anders moet ik Schorpioentje zoeken en ik denk dat hij liever mijn mouwen blauw verft dan opvouwt.. Pleasee?’ smekend keek ik hem aan terwijl ik mijn grote honden ogen weer opzetten.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 15:19 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    Campbell haalde zijn hutkoffer tevoorschijn waar hij zoon school kleding eruit haalde en schrok wat toen hij Hugo tegen een muurtje aan drukte, die zijn vriend maar lachend aan keek terwijl Campbell een badge voor zijn neus hield.
    ‘Oppassen hé; je weet nu wel dat ik jou straf kan geven…’
    Ik keek weg en stond op om mijn eigen hurkoffer te openen terwijl Campbell zijn blouse al aan het open knopen was en Hugo zijn shirt iver zijn hoofd trok. Om zo'n moment wil ik me dus echt niet omdraaien, hoewel ik me hierbij niet zo ongemakkelijk hoefde te voelen.
    ‘Wees maar niet ngerust; Huug. Je kan je gewoon hier omkleden. Ik beloof niet dat ik niet naar jouw kwetsbare, tere, ingevallen lichaampje van je zou kijken; doordat je zo weinig eet…’
    'Kijk naar jezelf,' hoorde ik Hugo lachen die zijn witte blouse ober zijn schouders gooide en draaide me om, waar ik Campbelld voor mijn neus zag staan, in zijn zwarte shirt en stak zijn arm naar mij uit.
    ‘…Ralf… wil je me even helpen. Anders moet ik Schorpioentje zoeken en ik denk dat hij liever mijn mouwen blauw verft dan opvouwt.. Pleasee?’
    Ik keek even naar zijn grote ogen voordat ik mijn eigen kleding weer op het bank legde om verbolgens naar zijn mouwen te grijpen die ik stilletjes op ging stropen. Ergens, ergens heel diep van binnen was dit vermakelijk. Ik weet niet waarom ik plezier krijg door het opstropen van de mouwen van mijn vriend, maar dat maakte mij ook niets uit en ik greep ook naar zijn andere mouw die ik opstroopte.
    'Awh, en niemand die mij helpt?' Hoorde ik Hugo jammeren die met een grijns zijn eigen mouwen op probeerde te stropen. Maar toch negeerde ik zijn wanhopige poging en draaide me weer om waarna ik mezelf haast in het hoekje van de bank drukte en mijn wijde shirt over mijn hoofd trok en vliegenvlug naar mijj witte blouse greep die ik gauw over mijn schouders gooide zodat mijn kale rug bedekt werd.
    'Echt niemand; Ralfjeeee?' Hoorde ik Hugo nogmaals jammeren wie ik maar negeerde.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••