• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:35 ]


    -

    Fred Arthur Weasley
    Ik had genoten van deze vakantie. Het was enorm gezellig geweest om met mijn familie, en dat waren nogal wat mensen, te zijn en ongestoord met Molly te kunnen spelen. Op school ging dat een stuk lastiger. Ze was klein en goed afgericht, maar toch maakten velen er nog problemen van, omdat ze geen kat, pad, of uil was, terwijl ik toestemming had. Nu zat ik nog wat afwezig uit het raam te staren en te denken aan alle grappen die ik kon uithalen dit jaar. Ik kwam pas weer terug naar de realiteit toen ik mijn zusje luid hoorde klagen. Ik wist niet eens waarover het ging, maar het was voor mij wel het punt dat ik uitstapte en met een grijns keek naar het grote station voor me. Dit was mijn laatste jaar, waarna ik hopelijk fulltime in mijn vader's winkel gaan werken. Ik zette Molly in mijn rugzak en ritste haar daarin vast, voor ik mijn vader en moeder nog een knuffel gaf en liep toen met de twee hutkoffers naar het perron. Het zou me weer terug van de mensenwereld naar de magische wereld brengen, waar ik me fijn thuis voelde. Op het perron begroette ik wat mensen, maar was eigenlijk met een ding meer bezig: Kleine pakketjes aan de wielen van de trein bevestigen. Het was vuurwerk en zou afgaan als de trein erover zou rijden. Kijk, ik wilde wel als een legende de boeken in gaan, net als mijn vader en oom. Ik had een tekenboek vol plannen, die ik nu in een jaar nog wilde uitvoeren. Dat betekende minimaal een streek per dag. Mijn vader had me dan wel gewaarschuwde me een beetje koest te houden, maar we wisten allebei dat het niet ging gebeuren. Nu maar eens kijken waar mijn zusje was voor haar koffer en de laatste pakketjes aan de trein bevestigen.


    Bowties were never Cooler

    Mt


    take me back to the basics and the simple life


    Dominique 'Dom' Gabrielle Weasley

    Muggles, overal om me heen. Ze staren naar ons, maar ik gun ze mijn aandacht niet. Met volle vaart ren ik richting de muur, mijn koffer achter me aan slepend. Met een zucht sleep ik de zware hutkoffer het perron op. We moesten vanmorgen veel te vroeg op, en daar ben ik veel te lui voor.
    Het gehele perron staat al vol met mensen, terwijl de trein pas over een half uur vertrekt. Ik kijk om me heen, zoekend naar vrienden, maar zo snel herken ik niemand. En dat terwijl ik zo een zin had om iedereen weer te zien. Pff.
    Victoire, Louis en mijn ouders staan ondertussen ook op het perron. Dan hoor ik mijn vader 'George' zeggen, en ik draai me om. Mijn vader loopt onmiddelijk op zijn broertje af, en mijn moeder gaat er achteraan. Aan de ene kant kan ik ze wel volgen, maar ik moet dringend op zoek naar mensen, bijvoorbeeld Camilla of Nathan. Beide heb ik amper gezien deze vakantie, en ik heb ze dan ook enorm gemist.


    “A queen will always turn pain into power.”


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    Snel renden ik enthousiast achter mijn vriend aan; weg van meneer Malfoy om de perron op te schieten. ‘Wil je op zoek gaan naar een coupé? Of moet je naar de klassenoudste coupé?’
    Het was een verademing om deze vakantie bij Scorpius te verblijven gezien thuis zoals altijd weer vreselijk was. Niet dat ik Scorpius met een enorm lastig en langdradig verhaal verveeld had- maar ik had wel de logeerbed geleend. De laatste eind van de vakantie voelde haast aan als mijn tijd op zweinstein- behalve dat ik de rest van al mijn vrienden ontmoette op de Wegisweg in plaats van op de gangen van Zweinstein.
    ‘Denk je werkelijk dat een tijger over een nacht zijn strepen verliest; Scorp.’ Plagend duwde ik hem voordat ik de perron verder op liep. ‘Zweinstein hoort toch leuk te wezen- en ik denk niet dat ik super blij ga worden om met een stelletje slimme wijsneuzen in een coupe opgesloten te zitten. Ik weet zeker dat de schoolhoofd dit alleen gedaan heeft om mij te treiteren..’ gekweld zuchtte ik terwijl ik dacht aan de klassenoudste badge die ergens diep onderin mijn hutkoffer lag. Het was dan ook niet alsof ik ermee gepronkt had. Ik had de vertrouwde brief met de badge ontvangen vlak voordat ik naar Scorpius ging. Maar zoals gewoonlijk werd hierover geen woord gerept omdat Nathaniel het al geweest was. Net zoals aanvoerder van het zwerkbalteam en hoofdmonitor. Ik moest waarschijnlijk een badge halen voor bijzondere diensten dat ik geleverd heb op school wil ik een complimentje te horen krijgen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 20:27 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley

    Enthousiast was ik over de perron gerend hoewel ik niemand kon vinden die ik zocht; of andere familie leden behalve Dominique en nu Fred wiens achterhoofd ik plotseling uit de menigte zag opdoemen. Zachtjes sloop ik naar hem toe voordat ik mijn handen voor zijn ogen legde.
    ‘Heb je mij gemist broertje; deze twee minuutjes. Ik weet dat afstand doen van mij nogal lastig is; na zo’n hele zomervakantie- maar je zult er maar mee moeten leven dat ook andere mensen mijn aandacht willen.’ Plagend haalde ik mijn handen weg om hem een harde por in zijn zij te geven waarbij ‘per ongeluk’ een mestbom op zijn hutkoffer viel voordat ik naar die van mij greep.
    ‘Dus broertje-lief…’ liefjes glimlachte ik. ‘Ik wens je een fijn goed begin van het jaar toe..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    VICTOIRE ISABELLE WEASLEY.


    Verschillende Muggle's lopen om ons heen. Allemaal lijken ze ons niet proberen aan te staren maar het toch doen omdat de menselijke aard gewoon de neiging heeft om mensen die er anders uit zien na te staren. Dominique is de eerste die tegen de muur tussen perron negen en tien doorloopt. Ik volg haar bijna direct en wordt verwelkomt door een grote mensenmassa die op het perron staat te wachten. Kinderen staan bij hun ouders om afscheid te nemen omdat ze weer een nieuw jaar naar Hogwarts gaan. Ik draai me om waar Louis en mijn ouders inmiddels ook op het perron staan.
    "George" mompelt mijn vader wanneer hij zijn jongere broer ziet. In grote passen beent hij naar hem toe en mijn moeder volgt hem. Op zijn linkerwang zijn nog steeds de littekens te zien die Greyback daar heeft achtergelaten een aantal jaren geleden. Dominique loopt de andere kant op, waarschijnlijk op zoek naar haar vrienden dus ik besluit hetzelfde te doen. Ik probeer me door de mensenmassa te wurmen om te zien of ik Teddy ergens kan vinden.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 10:19 ]


    -

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser || Outfit



    Tranen stromen over mijn gezicht. Ik loop langzaam, mijn passen kort en pijnlijk. Mijn hele lichaam doet pijn. Er zijn alweer vele nieuwe littekens op mijn bovenbenen bijgekomen. Mijn hakken klikken geleidelijk over de grond. Waarom moest ik nou zulke vreselijke ouders hebben. Waarom moesten ze nou altijd zo kut zijn. Al dat nutteloze misbruiken, al het nutteloze mishandelen. Waar is het voor nodig? Omdat ik een 'ongeluk' was? Omdat ik een 'freak' ben? Het gaat niet goed en het is nooit goed gegaan. Het enige waar ik ooit voor gevraagd heb zijn ouders die me respecteren of me op zijn minst niet mishandelen. Een veilig huis, daar heb ik bijna alles voor over. Na redelijk lang te hebben gedaan over het stuk naar de muur tussen perron 9 en 10 zucht en weet ik de energie bij elkaar te schrapen om door de muur heen te rennen. Eenmaal op perron 9 ¾ verschijnt er onbewust een glimlachje op mijn gezicht. Ik zeg niet dat het gemeend is, maar je moet glimlachen voor mensen, mensen willen gene pijn zien, enkel geluk. En dus doe ik dat, ik toon mijn blije kant, ookal ben ik niet blij. Ik lach en haal grappen uit. Maar van binnen huil ik. Met mijn hakken ben ik een stuk langer dan normaal en kan ik dus beter om me heen kijken, op zoek naar James. Of Dominique. Ik zie Dominique in de verte om zich heen kijken en sleep mijn hutkoffer achter me aan, terwijl ik naar haar toe loop. "Hey Dom!" zeg ik vrolijk, ondanks dat ik niet vrolijk ben. Dom is de enige die weet van mijn thuissituatie. Ik heb mezelf er nooit toe kunnen brengen om het aan James te vertellen. Hoe graag ik het zo willen. Ik weet niet of ik het wel kan.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 22:28 ]


    take me back to the basics and the simple life


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    En daar stond ik dan. Met mijn hutkoffer bij de hand staarde ik naar de studenten die lachend en pratend over hun vakanties langs me heen liepen terwijl ik maar voor me uit staarde. Het is weer eens tijd om mijn vijfde leerjaar op Zweinstein te starten, en eerlijk gezegd heb ik er niet echt zin in. Altijd al telde ik vol spanning de dagen af omdat ik zo snel mogelijk van huis weg wilde, maar deze keer wil ik eigenlijk niet terug naar deze school. Niet terug naar deze hele kasteel waar ik nu zelfs nog moeite heb om de wc te vinden. Ja; ik heb niet zo een fantastische geheugen.
    ‘Ralf,’ hoorde ik mijn oom roepen die naast mij kwam staan. Ik glimlachte zachtjes terwijl mijn ogen nog steeds langs al de studenten dwaalden. Eerlijk gezegd zocht ik Roxanne op en hoopte ook vurig dat Fred niet bij hem stond. Maar nee, ze waren er beiden nog niet of ik kon ze gewoon niet vinden.
    ‘beloof je me deze keer om me te uilen als je wat dwars zit?’
    ‘ja..’ murmelde ik maar en keek terug naar mijn schoenen.
    ‘dit is niet gemeen bedoeld; ik maak me gewoon zorgen om je. Je moet echt eens beginnen om voor jezelf op te komen, anders gaan ze je echt nooit met rust laten.’
    ‘ik snap het,’ zei ik dan met een zucht en keek weer op. En plotseling, ja, plotseling had ik er weer zin in. Zin om naar Zweinstein te gaan en de lessen weer te volgen en door de gangen te gaan rennen, want mijn ogen vielen op Roxanne en zijn broer die verderop stonden en met een glimlach sjouwde ik mijn hutkoffer naar haar richting toe.
    ‘geen afscheid?’ hoorde ik mijn oom dan roepen. Ik glimlachte zachtjes en liet mij hutkoffer staan om me om te draaien en mijn oom even een snelle knuffel gaf.
    ‘ik beloof je dat ik je iedere dag zal gaan schrijven.’ Zei ik en liet hem gauw weer los om terug naar mijn hutkoffer te grijpen.
    ‘maar ik kom zo wel even weer terug,’ zei ik snel en beende naar Roxanne toe.
    ‘tot Kerst Ralf; we weten beiden dat je met dat meid direct het trein in zal gaan.’
    Lachend schudde ik met mijn hoofd tot ik bij de twee Weasleys aan kwam en mijn hutkoffer met een harde bonk op het grond neerzette en ze ietwat nerveus aankeek.
    ‘heei!’ riep ik spontaan en wierp me naar Roxanne.
    ‘fijn- fijn vakantie gehad? Ik bedoel, natuurlijk heb je een fijn vakantie gehad. Iedereen zegt tenminste van wel. Eh- zin in dit schooljaar? Eh- het voelt goed om je- jullie weer te zien.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Dominique 'Dom' Gabrielle Weasley

    'Hey Dom!' hoor ik dan achter me. Ik draai me om en daar staat Camilla. God wat ben ik blij haar weer te zien. Zonder iets te zeggen sla ik mijn armen om haar heen, wetend dat ze weer een zware zomer heeft gehad. Expres knuffel ik haar niet te hard, anders bezeer ik haar nog meer.
    Wanneer we elkaar loslaten inspecteer ik Camilla's gezicht. Ze heeft een redelijk overtuigende vrolijke act op, maar ik weet wel beter. 'Camilla Alyssa Lynn Lancaster,' zeg ik, glimlachend. Het is een soort ding tussen ons, om elkaar bij de volledige naam te noemen.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Nathan Chase
    Ravenclaw - 7th year - Head Boy
    'Villains are the heroes who were never saved.'



    Met de collectebus ben ik naar het station gekomen vanaf de Lekke Ketel. Voor het station word ik afgezet, waar ik een karretje pak en daar mijn hutkoffer op leg. Hoewel vele leerlingen ook nog andere dingen hebben dan enkel hun koffer, heb ik niks anders. Ik heb het geld niet ervoor aangezien mijn ouders geen enkele cent aan mij uit willen geven.
    Wel heb ik dit jaar een glimmende 'Hoofdmonitor' badge op mijn borst. Toen ik de brief kreeg was ik ontzettend blij. Tom, de barman en in de zomer mijn enige vriend, heeft voor mij een paar van mijn schoolboeken gekocht, waardoor ik nog wat geld over had om andere dingen te kopen. Ik ben hem er erg dankbaar voor.
    Als ik door het muurtje loop kijk ik meteen rond of ik iemand zie die ik ken - of wil zien. En ja hoor, daar staat ze. Dom is aan het praten met Camilla, haar beste vriendin. Met een grote grijns op mijn gezicht laat ik mijn karretje staan en loop ik van achter Dom naar haar toe. Als ik bij haar ben sla ik mijn armen om haar heen.
    'Ik heb je gemist, Dom,' zeg ik terwijl ik even snel naar Camilla glimlach, waarna ik een kus op Doms wang druk.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 23:36 ]


    Spoiler alert: you will save yourself


    Scorpius Malfoy
    Hufflepuf - 5th year - Seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”


    ‘Denk je werkelijk dat een tijger over een nacht zijn strepen verliest; Scorp. Zweinstein hoort toch leuk te wezen- en ik denk niet dat ik super blij ga worden om met een stelletje slimme wijsneuzen in een coupe opgesloten te zitten. Ik weet zeker dat de schoolhoofd dit alleen gedaan heeft om mij te treiteren..’ Ik weet dat hij het thuis moeilijk heeft omdat zijn broer Nathaniel altijd alles beter kan dan hij, maar voor mij doet hij alles goed.
    'Hé, je bent vast een geweldige klassenoudste. Nu wil ik een coupé zodat ik niet bij mensen hoef te zitten die ik niet aardig vind.' Vorig jaar moest ik de hele reis doorbrengen in een coupé met Potter. Hoewel ik probeer een hekel aan alle Potters en Weasleys te hebben, lukt dat me niet. Ze lijken me aardige mensen en misschien, als mijn vader me niet verboden had om met ze om te gaan, was ik wel bevriend met ze geweest.
    'En ik hoop echt dat we dit jaar winnen met zwerkbal. Geloof me, volgend jaar ben ik de captain.' Ik weet dat het waarschijnlijk niet zo zal zijn, maar ik hoop met heel mijn hart dat het wel zo is.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 23:53 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger --> Solangelo


    Spoiler alert: you will save yourself


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders
    Klassenoudste 5de jaar- Hufflepuf - Chaser

    'Hé, je bent vast een geweldige klassenoudste. Nu wil ik een coupé zodat ik niet bij mensen hoef te zitten die ik niet aardig vind. En ik hoop echt dat we dit jaar winnen met zwerkbal. Geloof me, volgend jaar ben ik de captain.' Abrupt stak ik mijn duim op.
    ‘Daar hou ik je aan; dan hou ik dit jaar wel pauze zodat ik mijzelf helemaal moddervet kan eten. Geen commentaar op jouw moeder hoor; maar niemand kan tippen aan het avondmaal van Zweinstein- zelfs jij kan dat niet ontkennen.’ Zachtjes klopte ik op mijn buik waarna ik mijn hutkoffer verder trok het perron op.
    ‘Oh merlin; het is al zo druk. Ik mag hopen dat we nog een plaatsje weten te vinden.’ mijn oog rustte even op Auron die bij Roxanne stond wat een grijns op mijn gezicht deed toveren. ‘Wacht even..’ murmelde ik naar Scorpius waarbij ik even naar Ralf toe boog; hij sliep al vijf jaar op dezelfde zaal als mij en Scorpius. ‘Zit je nog steeds achter haar aan; Auron. Verlos jezelf en neem haar eens goed op haar mond..’ Plagend porde ik hem waarbij ik weer een pas terug naar Scorpius deed.
    ‘Ben jij eigenlijk op iemand geïnteresseerd op hogwarts, Scorp? Vast Rose Weasley. Ik zie wel hoe je naar haar kijkt…’ plagend stak ik mijn tong uit waar dan ook hij een por in zijn zij kreeg.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 0:31 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Scorpius Malfoy
    Hufflepuf - 5th year - Seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”


    ‘Daar hou ik je aan; dan hou ik dit jaar wel pauze zodat ik mijzelf helemaal moddervet kan eten. Geen commentaar op jouw moeder hoor; maar niemand kan tippen aan het avondmaal van Zweinstein- zelfs jij kan dat niet ontkennen.’ Ik glimlach en kijk hem na, waarna ik achter hem aan loop.
    ‘Oh merlin; het is al zo druk. Ik mag hopen dat we nog een plaatsje weten te vinden. Wacht even..’ Hij buigt zich toe naar Ralf, die bij ons op de slaapzaal slaapt. Ik vind hem wel aardig, maar hij is redelijk stil dus moeilijk te pijlen. ‘Zit je nog steeds achter haar aan; Auron. Verlos jezelf en neem haar eens goed op haar mond..’ Een kleine glimlach siert mijn gezicht, maar zoals altijd wanneer het over dit soort dingen gaat voelt het verkeerd.
    ‘Ben jij eigenlijk op iemand geïnteresseerd op Hogwarts, Scorp? Vast Rose Weasley. Ik zie wel hoe je naar haar kijkt…’ Ik rol met mijn ogen en por hem hard terug, misschien wat harder dan normaal.
    'Op dit moment niemand speciaal,' zeg ik, hoewel het ver van de waarheid af ligt. Hij is de meest speciale jongen die er op deze wereld rondloopt. 'Maar hoe zit dat bij jou dan, vond jij Lily Potter niet geweldig?' vraag ik, hopend dat het antwoord nee is.


    Spoiler alert: you will save yourself


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders
    Klassenoudste 5de jaar- Hufflepuf - Chaser

    Met een harde por in mijn zij werd ik aan de kant gebeukt wat me zachtjes deed lachen. ‘Rustig aan, Scorp..’ terwijl ik zachtjes mijn pony wat uit mijn gezicht streek.
    'Op dit moment niemand speciaal, Maar hoe zit dat bij jou dan, vond jij Lily Potter niet geweldig?'
    Zachtjes ademde ik even in terwijl mijn blik langs de menigte ging.
    ‘Mmhh.. Scorp; zo mag je dat niet stellen.. Ieder meisje heeft wel wat bijzonders wat ze geweldig maken. Je moet alleen je ogen openen en het zien…’ zachtjes gleed er een kleine glimlach over mijn lippen. ‘Net zoals jij; maar om je vraag te beantwoorden; ik vind alleen professor Anderling knap; maar ze is al van mij dus ik verwacht dat jij jezelf aan de bro code houd..’ zachtjes begon ik te lachen. Oh merlin; waarschijnlijk was ze wonderschoon vroeger maar voor mijn leeftijd was ze gewoon een oude vrouw; laten we de details maar besparen omdat ze verder wel een aardige, rechtvaardige en vooral strenge vrouw was- en het gemeen zou zijn om haar af te kraken.
    ‘Toch vraag ik me af- of je liever een pittige Zwadderaar zoekt- een stoute leeuw; een brave das of zo’n breinkraker van een raaf..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya