• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:35 ]


    -

    Scarlett May Adams,
    Ik liep door de trein en hoorde een bekende stem, het was Luke. 'Luukieee!', ik sloeg mijn armen om zijn nek. Wat was ik blij om een bekende te zien. Buiten Luke zat er niemand in de coupe. Ik legde mijn hutkoffer weg en ging op het bankje zitten. 'Dus hoe was je zomer?', vroeg ik terwijl ik mijn hand door mijn lange blonde haren haalde. Ik keek even naar mijn kleding, er waren weinig dingen uit de muggle wereld die ik echt waarderen maar kleding was daar toch wel iets van. Ik had een oceaanblauwe tanktop aan en een zwarte skinny. Lilliac sprong naast me en ik begon haar te aaien. Tegen anderen was de kat nooit zo vriendelijk maar ik mocht hem altijd aaien. Ik hoorde op het perron al allemaal kinderen gillen en lachen. Uit de zak van mijn lerenjasje pakte ik mijn flacon. Hij was Slytherin groen en mijn naam stond erop gegraveerd. Ik nam een grote slok en bood Luke ook aan. Drank maakte deze treinreis iets beter..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    -Trouwens, mag Caleb Chaser en Captain zijn bij het Ravenclaw Quidditch team?-


    “A queen will always turn pain into power.”


    Fred Arthur Weasley
    Ik wilde net de laatste wagon in stappen, toen ik mijn nichtje wat verdwaasd en eenzaam over het perron zag struinen. Ik zwaaide vrolijk en hing wat uit de trein. "Hey Lily! Kom eens hier, nichtje." zei ik voor ik met een luie zwieper van mijn staf de mestbom van mijn hutkoffer liet vliegen. Dat het tegen de muren van het halletje vloog kon me weinig schelen, maar ik had het liever niet op mijn koffer. Ach, ik zou vaker die dingen voor mijn kiezen krijgen, zeker als ik haar bleef plagen, wat ik zou doen, omdat ik mezelf gewoon niet kon helpen. Het was altijd wel gezellig met mijn favoriete nichtje, al was ook zij niet immuun voor mijn grappen en grollen, maar dat was niemand. Alleen mijn groot-ouders kwamen er redelijk goed vanaf, maar die hadden al jaren met mijn naamgenoot en oom moeten omgaan, dus die hadden hun deel al gehad. Daarbij hield ik van ze en waren ze oud, dus ik wilde ze wel iets sparen. Molly blafte zacht vanuit mijn rugzak en zat duidelijk te kwispelen, omdat zij Lily ook blijkbaar had gezien. Die hond was gek op mijn nichtje, net als ik, zelfs al as ze scheel en stak haar tong uit haar bek. Ja, ik had een maffe hond, maar het was mijn hond en mijn maatje.


    Bowties were never Cooler



    Raven Alana Griffith

    _________________________________


    Toen het half uur voorbij was gevlogen pakte ik mijn wagen stevig vast, en ik ging op een klein afstandje van de pilaar tussen perron 9 en 10 staan, die me zometeen naar perron 9¾ zou brengen. Ik begin te rennen, op de pilaar af en met mijn karretje stevig voor me. Ik raak de pilaar en voor ik het weet ben ik op mijn gewenste perron. Ik zag de trein al staan, waarna ik mijn hutkoffer en de kooi met Xaellana erin van het karretje pakte en hem even later maar gewoon wegduwde. Ik stapte de trein in en kreeg het nog voor elkaar om bijna achterover te vallen. Wat was ik een kneus.
    Ik begon de verschillende wagons door te lopen, op zoek naar iemand waarbij ik me op mijn gemak voelde. Begrijpelijk was dat deze zoektocht voor mij erg lastig was, laten we namelijk zeggen dat ik niet de populairste was met een heleboel vrienden. Ik werd altijd het onzekere, stille en voornamelijk rare meisje genoemd waarvan niemand wist hoe ze de Seeker van het Quidditch team van Ravenclaw was geworden. Zelf weet ik ook niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar toch heb ik het gedaan.


    [Iemand voor Raven? ^^]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 15:41 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Sobremesa schreef:
    -Trouwens, mag Caleb Chaser en Captain zijn bij het Ravenclaw Quidditch team?-



    [Yeah. Ik zal het er zo bijzetten]


    -


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    ‘Als je ze maar niet te veel aandacht geven. Ik hou je in de gaten en dat weet je. Ik jou ook, Roxy, maar ik hoop dat je die kleren in je koffer de komende dagen niet aan wilt.’ Mijn mond gleed open terwijl ik ietwat geschokt naar mijn koffer greep waardoor ik haast Ralf niet meer in de gaten had.
    ‘Heei! Fijn-fijn vakantie gehad? Ik bedoel, natuurlijk heb je een fijn vakantie gehad. Iedereen zegt tenminste van wel. Eh- zin in dit schooljaar? Eh- het voelt goed om je- jullie weer te zien.’
    Snel glimlachte ik naar Ralf waarmee ik de moerasbol wat Fred in mijn tas had gegooid snel de rails op gooide van de hogwarts express.
    "Ik ga nu iemand zoeken van mijn eigen jaar. Dag zussie." Met een zachte zucht trok ik mijn hutkoffer dicht waarbij ik omhoog kwam en Campbell nog net weg van Ralf zag lopen samen met Scorpius.
    ‘Valt mee- ik moest het met broer lief doen en elke poging wat ik probeer om zijn leven zuur te maken- lijkt enorm te mislukken..’ triest trok ik een pruillipje waarbij ik even mijn hand door mijn haar liet gaan. ‘Maar hoe is het met jou; Ralf. Jemig ik heb je lang niet meer gezien- je lijkt zelfs gegroeid..’ met dat haalde ik met mijn hand zijn haar door de war- wat overigens veel beter bij hem stond. ‘…maar je blijft mijn kleine vriend..’ zei ik plagend hoewel hij net iets groter dan mij was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LILY LUNA POTTER.


    Ik kijk even om me heen en dan zie ik James die inmiddels bij Dominique, haar vriend Nathan en James' vriendin Camilla staat. Hij staat samen met haar te zoenen waardoor ik een beetje ongemakkelijk weg kijk. Ik weet niet waarom maar er is iets in Camilla wat ik altijd al niet heb gemogen. Ik had eigenlijk gehoopt dat er een zeker persoon bij James zou staan, namelijk Caleb. Gelijk probeer ik de gedachte aan zijn gezicht weer weg te drukken. Het kan niet. Hij is een vriend van James en heeft al een relatie samen met Rose. Daarom loop ik maar langs de trein waar al een aantal mensen in de coupés zitten. Ik heb nog geen zin om hun voorbeeld te volgen dus loop ik helemaal naar de achterkant van de trein.
    "Hey Lily! Kom eens hier, nichtje" hoor ik een bekende stem zeggen. Ik kijk even zoekend om me heen om vervolgens het gezicht van Fred te vinden die half de trein uithangt. In een paar grote stappen loop ik naar hem toe en dan hoor ik dat zijn hondje Molly me vanuit Fred's rugzak begroet.
    "Hey" zeg ik glimlachend.


    -


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders
    Klassenoudste 5de jaar- Hufflepuf - Chaser

    ‘D-dus er is niemand die je op dit moment leuk vind?’ even keek ik toe hoe Scorpius het papiertje van de lolly trok en het in zijn mond stak. ‘Hmmmm..’ weerklonk het mysterieus door de coupe waar ik mijn voeten op de bank tegenover me zetten; waardoor ik genoodzaakt was iets meer onderuitgezakt te zitten. Ik was eenmaal niet zo lang als de gemiddelde jongen. Dat was mijn handicap en mijn vader; dat overigens een heler is in St Holisto- zag er ook een zwaar hoofd in of ik nog verder zou groeien.
    ‘….ligt er aan hoe je de vraag stelt; maar ik vind jou leuk- Scorpius; daarom ben je mijn beste vriend.’ Met dat sloeg ik mijn arm weer om hem heen om een beetje met mijn voeten in de bank tegenover ons porden. ‘…deze lolly vind ik niet leuk. Met dat haalde ik hem uit mijn mond waarbij ik wanhopige pogingen deed om bellen te blazen- wat even leek te lukken tot het genadeloos kapot spatte voordat het überhaupt mijn mond verlaten had. ‘… en ik vind de vrouw met het snoepkarretje leuk als ze eens even eerder komt..’ met dat wierp ik mijn lolly in de prullenbak waarbij ik mijn handen over elkaar heen vouwde. ‘Komop; Scorp- blaas eens wat bellen..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Rose Weasley


    Met een klein sprintje ren ik het perron op. Door het wiebelende karretje hoor ik Wicket luidkeels mauwen. Blijkbaar is ze geschrokken van de snelheid en dacht ze dat ze om zou vallen. Door het luikje aan de voorkant van haar mand steek ik een paar vingers die haar vacht liefkozend strelen. Sinds ik haar heb deze zomer is ze echt ongeveer overal bang voor, maar al gelijk is ze gehecht geraakt aan mij. Ze is niet van mijn zijde af te wijken. Ik ben benieuwd hoe dat op Hogwarts moet. Ik neem aan dat ze niet in alle lessen mee mag. Ze zou het vast wel overleven, denk ik, hoop ik. Ondertussen voel ik dat er iemand achter me staat. Als ik me omdraai zie ik mijn moeder. Ze trekt me in een omhelzing.
    "Weet je zeker dat je alles bij je hebt? En moet Wicket niet bij mij en je vader blijven. O, en let je wel een beetje op Hugo." Ik knik en zucht even. Ja, ik weet zo'n negenennegentig procent zeker dat ik alles bij me heb, Wicket ziet mij als zijn heldin en Hugo kan onderhand volgens mij wel prima voor zichzelf zorgen. Maar in plaats van dat zeg ik enkel:
    "Ja, ma. Het komt vast wel goed." Ik weet dat dat hetgeen is wat ze wil horen. Ze wil gerustgesteld worden. Na mijn woorden glimlacht ze en omhelst ze me nog een keer. Als ze daarmee klaar is doet mijn vader hetzelfde.
    "Veel plezier Rose." Zegt hij. Gelukkig is in elk geval één van hun niet overbezorgd. Niet dat ik het erg vindt. Zo is mijn moeder nou eenmaal. Ik neem afscheid van me en loop daarna weg zodat ze ook gedag kunnen zeggen tegen mijn broertje. Daarnaast ben ik ook heel erg blij om Caleb te gaan zien. Daar ben ik denk ik niet normaal enthousiast over. Ik ben niet normaal gek op die jongen. Ik weet dat ik jong ben, maar ik zou me niet voor kunnen stellen dat het uit zou gaan met hem. Hij is nu al ongeveer de hele wereld voor mij. Ik kan niet wachten om hem weer te zien. Daarnaast ben ik ook ontzettend trots om mezelf dit jaar een prefect te kunnen noemen. Voor mij is dit echt een hele eer. Ik hoop maar dat ik Caleb snel tegenkom want hij is eigenlijk de enige reden dat ik op het perron blijf hangen. Ik wil mijn nieuwe taak ook zo goed mogelijk verrichten en dat houdt in om naar de coupé voor de prefects te gaan. Maar eerst wil ik Caleb of iemand anders van mijn vrienden zien.


    {Iemand voor Rose?}

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 16:35 ]


    She was always looking for more..

    (Zijn broertje kan haar wat irriteren ^^)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (Zijn broertje kan haar wat irriteren ^^)


    {Haha. Is goed.}


    She was always looking for more..

    [Niemand voor Raven? :c]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser || Outfit



    Ij glimlacg wanneer Dom mijn volledige naam uitspreekt maar krijg niet de kans om hetzelfde te doen omdar Nathan aan komt lopen en haar een knuffel geeft. Gelukkig verschijnt James niet veel later. En dat is het moment waarop mijn neppe, geforceerde glimlach veranderd in een oprechte glimlach. "Camilla" komt er blij uit zijn mond. Ik glimlach en hij geeft me een vlug kusje op mn wang. Mijn hutkoffer laat ik los waardoor deze ju op de grond valt en bijna gelijk om. Maar ik merk het niet omdat hij me in een zoen drukt. En het voelt zo fijn. Ik beantwoordt zijn kus rustig. Onze zoenen zijn eiegnlijk nooit gretig. Ze zijnzacht en liefdevol. En daar ben ik blij mee. Hier had ik behoefte aan na deze zomer. Mijn ogen zijn gesloten en ondanks dat ik hakken draag moet ik nog steeds op het puntje van mijn tenen staan. Ik sla mijn armen om zijn nek.


    take me back to the basics and the simple life

    -Caleb komt eraan, Lau (:-


    “A queen will always turn pain into power.”

    (Iemand die bij Ethan in de coupe komt zitten?)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead