• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:35 ]


    -

    CaptainKush schreef:
    (Iemand die bij Ethan in de coupe komt zitten?)
    [Ik kan eventueel Raven wel laten komen, gezien de post van CaptianHook met Albus voor Raven nog niet is geweest ^^]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    (...) [Ik kan eventueel Raven wel laten komen, gezien de post van CaptianHook met Albus voor Raven nog niet is geweest ^^]


    [Is goed maar hoe kennen ze elkaar dat aangezien ene in 7e zit ander in 6e en je Ravenclaw en Slytherin hebt?]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    • • Hugo Weasley • •

    • 4th year Gryffindor • Keeper •


    Nadat ik mijj ouders gedag zei, duwde ik mijn karretje vooruit, de perron op en keek met een glimlach die rond mijn lippen speelde om me heen, naar mijn mede studenten. Sommige wierpen mij een lachende blik toe, andere vloekende blikken. Maar dat maakt mij niets uit; ik kan er zelfs om lachen. Ik heb op school net zo veel vrienden als vijanden, en dat zijn er ook een hele boel. Mij maakt dat niets uit, vijanden hebben is leuk. Je kunt ze met een reden irriteren, en de reden is dan dat ik ze haat. En zij haten mij. Het is leuk om gehaat te worden, dan kun je toekijken hoe die personen je bamg proberen te maken of je uitshelden terwijl zij er in de problemen van komen. Maar natuurlijk was het nooit mijn bedoeling geweest om zo veel vijanden te krijgen; ik kan er ook niets aan doen. Maar zo veel lette ik er ook niet op.
    Na lang gespeurd te hebben naar enige goede vriend, vond ik Rose en hoewel ik haar geen vriendin kon noemen, eerder mijn oudere zus, liep ik naar haar toe en liet mijn karretje los om naast haar te kunnen staan.
    'Heei Rose; ik hoorde van een aantal studenten dat jij en Caleb eindelijk iets hebben,' fluisterde ik met een speelse glimlach. Natuurlijk, een leugen, maar ik weet gewoon dat die twee in de toekomst iets gana krijgen. Misschien ook niet, maar ze zijn ook zulke goede vrienden van elkaar.
    'Weet pap het? Of ik kan het ook nu aan pap vertellen. Ik ben eeg benieuwd naar zijn reactie.' Grapte ik maar door.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    • Caleb Jules Ava •
    Snel geef ik mijn moeder een knuffel en druk een kus op haar wang. 'Ja, mam, ik zal voorzichtig zijn. Nee, ik zal geen gemalen drakenklauw eten zodat ik beter ben voor de OWLs,' zeg ik zuchtend. Natuurlijk houd ik van haar, maar nu wil ik gewoon iedereen weer zien. Vooral Rose, die wil ik vooral heel graag zien. En natuurlijk James en Raven en Albus en Camilla en Lily, ik wil iedereen dolgraag weer zien. En de persoon die ik het liefst wil zien zie ik dan plots staan, om haar heen kijkend. 'Dag, mam!' zeg ik, waarna ik met mijn hutkoffer achter me aan richting Rose ren. Haar kleine broertje staat erbij, maar dat maakt mij niet uit.
    'Hee,' zeg ik, waarna ik mijn armen om haar heen sla en een kus op haar kruin druk. Ik houd ontzettend veel van Rose, ook al ben ik pas vijftien. Oudere mensen lopen altijd maar te zeuren dat kleine kinderen niets van liefde af weten. Ze zouden eens moeten weten hoeveel ik van Rose houd.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 17:07 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    CaptainKush schreef:
    (...)

    [Is goed maar hoe kennen ze elkaar dat aangezien ene in 7e zit ander in 6e en je Ravenclaw en Slytherin hebt?]
    [Hmm, misschien dat ze elkaar een paar jaar geleden op het perron tegen kwamen en in een conversatie verstrengeld raakten? Dat Raven zich bij hem op de één of andere manier wel op haar gemak voelde, zeg maar.]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    (oh; faal, ik zie nu pas dat Rose en Caleb iets met elkaar hebben :'D oke; dan weet Hugo dat gewoon nog niet :Y))


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Quivers schreef:
    (...) [Hmm, misschien dat ze elkaar een paar jaar geleden op het perron tegen kwamen en in een conversatie verstrengeld raakten? Dat Raven zich bij hem op de één of andere manier wel op haar gemak voelde, zeg maar.]


    [Of dat hij haar helpt met bijles ofzo]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Dominique 'Dom' Gabrielle Weasley

    Camilla doet haar mond open om me te antwoorden, maar dan voel ik plotseling een paar armen om me heen.
    'Ik heb je gemist, Dom,' fluistert Nathan in mijn oor. Ik glimlach meteen; ik kan er niets aan doen, dat is het gevolg van zijn aanwezigheid. Nathan drukt een kus op mijn wang, en de lach op mijn gezicht is nu wat groter. James verschijnt ook, en hij slaat zijn armen om Camilla heen. Zijn aanwezigheid verandert Camilla compleet; de geforceerde glimlach verandert in een echte en ze draait zich om naar haar vriendje. Ook ik draai me om en sla mijn armen om Nathan heen. 'Ik jou ook,' zeg ik, waarna ik een kus op zijn lippen druk. Wat ben ik blij hem weer te zien. Hij zit nu al in het zevende jaar, wat me een beetje dwars zit. Volgend jaar is hij al van school af, en hoe zal het dan tussen ons gaan?


    “A queen will always turn pain into power.”


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    ‘Ik ga nu iemand zoeken van mijn eigen jaar. Dag zussie,’ zei Fred, leek me totaal te negeren en liep weg. Ik glimlach wat nerveus en keek weer op naar haar, tot Campbell en Scorpius langs ons heen liepen en Campbell Saunders naar me toe boog.
    ‘Zit je nog steeds achter haar aan; Auron. Verlos jezelf en neem haar eens goed op haar mond..’ plaagde hij op een fluistertoon voordat hij weer doorliep en ik hem nog een geschrokken blik toe wierp. Maar god zijn dank heeft Roxanne niets gehoord.
    ‘Valt mee- ik moest het met broer lief doen en elke poging wat ik probeer om zijn leven zuur te maken- lijkt enorm te mislukken.. Maar hoe is het met jou; Ralf. Jemig ik heb je lang niet meer gezien- je lijkt zelfs gegroeid..’
    Ik rolde met mijn ogen en lachte toen ze haar hand door mijn haren haalde en ik haar hand wegtrok.
    ‘…maar je blijft mijn kleine vriend..’
    ‘grote vriend, aangezien ik alsnog groter dan jou ben.’ Zeg ik dan met een glimlach en keek weer weg. Merlin dit is zo fijn, alleen bij Roxanne ben ik tenminste minder awkward dan als ik tussen een groep vreemden sta. Ze is echt waar mijn enige vriendin in deze hele school.
    ‘bij mij is het nog steeds dezelfde. Mijn ouders zijn nog steeds gespannen door mijn- door mijn “probleempje” waardoor mijn oom me aanbood om voor de vakantie bij hem te blijven. En het was eerlijk gezegd wel gezellig.’ Zei ik maar de waarheid en perste een glimlach tevoorschijn.
    ‘en- en mijn broertje ligt in de ziekenhuis. Dus ja, ik heb een perfecte vakantie gehad. Zullen- zullen we naar binnen gaan?’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    CaptainKush schreef:
    (...)

    [Of dat hij haar helpt met bijles ofzo]
    [Is goed, hier mijn post waarbij ze naar hem toegaat c;]


    Raven Alana Griffith

    _________________________________


    Ik heb al bijna de hoop opgegeven als ik Ethan in een coupé zie zitten. Ethan hielp me met bijles voor een paar vakken waar ik het grootste deel van de tijd niets van snapte. Men heeft het altijd al gek gevonden dat ik bijles heb met mijn intelligentie, maar wanneer ik iets niet snap wil ik het per sé snappen, waardoor ik Ethan heb leren kennen.
    Ik klop zachtjes op de deur en schuif hem dan open, waarna ik even naar de grond kijk en daarna in de ogen van Ethan. "Is er nog een plekje vrij?" Glimlach ik lichtjes. Om de een of andere reden voelde ik me op mijn gemak bij de jongen, wat eigenlijk niet al te logisch is gezien de jongen in Slytherin zit en ik in Ravenclaw.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 17:36 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either


    James Sirius Potter


    Camilla zoent rustig terug, wat mij een prettig gevoel geeft vanbinnen. Ik weet niet zo goed wat zij met mij doet. Eigenlijk begonnen alle relaties die ik ooit heb gehad en van velen zijn er daar eigenlijk maar twee echt serieus van geworden en deze nog wel het meest. Zij is gewoon anders dan alle anderen. Bij anderen dacht ik dat ze me gelukkiger zouden maken naar enige tijd, maar zij is degene die dat ook daadwerkelijk doet. Niemand kan me zo goed en zo mezelf laten voelen als zij. Toch is de zoen al veel te snel weer over, wat denk ik ook mede komt omdat Dominique en Nathan er ook bij staan. Misschien is dit dan ook niet helemaal de goede plek hiervoor, maar dat komt nog wel dit jaar. Dat moet wel.
    "Ik heb je gemist Camilla." Zeg ik zacht, met een kleine glimlach."


    {Rose komt zo.}

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 17:38 ]


    She was always looking for more..

    Ethan James Cole,
    Ik zat in gedachten verzonken naar buiten te kijken. Hoe het nu zou gaan op Hogwarts dit jaar wist ik niet. Blijven zitten was een van de rottigste dingen die er waren. Normaal had mijn hele coupe al vol gezeten met mijn vrienden maar dit jaar was het anders. Iedereen was weg en zelf mijn toemalige vriendin, Olivia maakte het uit toen zij wel slaagde en ik niet. Ik was zo diep in gedachten verzonken dat ik niet doorhad dat iemand de coupe was ingelopen. Het was Raven, een meisje die ik wel eens bijles gaf. Ze glimlachte en ik glimlachte terug. 'Jaa tuurlijk, kom zitten.', glimlachte ik. Beter iemand dan niemand toch.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Raven Alana Griffith

    _________________________________


    Al snel krijg ik toestemming van Ethan om te gaan zitten, en ik neem plaats op de bank tegenover hem. Ik leg mijn hutkoffer voor mijn voeten en zet Xaellana in haar kooi naast me op de bank, waarna ik har kopje begin te strelen. Ik kijk uit het raam, naar het niet meer al te volle perron. "Tijd voor weer een nieuw jaar op Hogwarts." Zucht ik zacht.
    Ik begin wat aan mijn jas te frunniken. Ik begon nerveus te raken. Ik had Albus nog niet gezien, en ik wist dat hij er normaal al zou zijn. Ik weet niet hoe je dat gevoel noemt, dat je iemand nog niet hebt gezien en je je zorgen maakt om diegene. Een paar seconden denken later kwam ik achter het woord. Ongerustheid.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either


    Rose Wealsey


    Al snel hoor ik een bekende stem achter me die ik juist net achter me heb gelaten. Ik zucht even.
    "Heei Rose; ik hoorde van een aantal studenten dat jij en Caleb eindelijk iets hebben," Zegt Hugo op een zachte toon. Oké, misschien heb ik Hugo nooit echt verteld over mij en Caleb. "Weet pap het? Of ik kan het ook nu aan pap vertellen. Ik ben eeg benieuwd naar zijn reactie." En dat is precies de reden waarom ik het nooit heb gezegd. Omdat Hugo het dan echt honderd procent zeker bij de eerste de beste mogelijkheid aan onze vader verteld. Dat lijkt me echt niet een hele ideale situatie gezien dat mijn vader dan zeker weten de beschermende vader gaat uithangen. Ik slik even.
    "Nou, ik ben zelf een stuk minder benieuwd naar zijn reactie dus die vergeten we maar even." Antwoord ik snel. Op dat moment hoor ik Caleb mij begroeten en ondanks dat Hugo erbij is, moet ik bekennen dat ik op dit moment enorm blij ben. Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht als hij zijn armen om me heen slaat en me een kus op mijn hoofd geeft. Ik geef hem een knuffel, maar kijk ondertussen Hugo ook met een blik aan die lijkt te zeggen: als je het ook maar doet....


    She was always looking for more..

    Ethan James Cole,
    Raven ging zitten en ik keek naar buiten. 'Tijd voor weer een nieuw jaar op Hogwarts.', zei ze zacht en ik knikte. 'Heb je er een beetje zin in?', vroeg ik omdat ik eigenlijk niks anders wist. Ik kende Raven eigenlijk niet en ik miste mijn vrienden. Buiten zag ik kinderen afscheid nemen van hun ouders en ik beet op de binnenkant van mijn wang. Ik was jaloers, jaloers op het feit dat die kinderen hun moeder nog gedag konden zeggen. Een traan rolde over mijn wang en ik veegde hem snel weg. Misschien werd dit wel een leuk jaar, een beetje positief blijven denken kan nooit kwaad..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead