• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:35 ]


    -


    Scorpius Malfoy
    Hufflepuf - 5th year - Seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



    ‘Mmhh.. Scorp; zo mag je dat niet stellen.. Ieder meisje heeft wel wat bijzonders wat ze geweldig maken. Je moet alleen je ogen openen en het zien… Net zoals jij; maar om je vraag te beantwoorden; ik vind alleen professor Anderling knap; maar ze is al van mij dus ik verwacht dat jij jezelf aan de bro code houd..’ Ik probeer te lachen en vrolijk te zijn, maar eigenlijk is deze situatie echt vreselijk. Ik zit met de jongen waarvan ik hou te praten over mooie meiden die hier rondlopen. ‘Toch vraag ik me af- of je liever een pittige Zwadderaar zoekt- een stoute leeuw; een brave das of zo’n breinkraker van een raaf..’
    'Ik weet het niet,' zeg ik zachtjes. 'Zullen we de trein in gaan, het wordt al laat en de nieuwe klassenoudste wil natuurlijk niet te laat komen,' zeg ik met een zwakke glimlach terwijl ik mijn koffer mee de trein in sleur, waar ik in een lege coupé ga zitten. Al best wel een tijdje vind ik Campbell leuk en hij lijkt het maar nooit te zien of iets voor mij terug te voelen.


    Spoiler alert: you will save yourself


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders
    Klassenoudste 5de jaar- Hufflepuf - Chaser

    ‘Ik weet het niet. Zullen we de trein in gaan, het wordt al laat en de nieuwe klassenoudste wil natuurlijk niet te laat komen.’ Snel volgde ik hem de coupé in om mijn koffer maar ergens op de beste plek neer te donderen om naast Scorpius plaats te nemen waar ik een arm omheen sloeg.
    ‘Ach; ik heb altijd een noodplan achter de hand; Scorp. Ik ben namelijk van plan om de recoord van aantal katten in huis op latere leeftijd te verbreken en ik heb iemand nodig die ze verzorgd en de kattenbak verzorgd.’ Zachtjes lachte ik voordat ik mijn hutkoffer naar me toe trok om die open te ritsen waar ik twee lolly’s tevoorschijn haal. Als je er op zuigt schijn je alle kleuren kunnen te ontwikkelen op je tong waarmee je bellen kan blazen. Meteen drukte ik er een in Scorpius hand.
    ‘Ik wíl dit deze reis gebruikt hebben. Daar heb ik het notabene voor gekocht. Dus als er monsterlijke hoofdmonitoren of klassenoudste me hier weg slepen weet ik tenminste of je het leuk vond of niet..’ met dat opende ik de verpakking en stopte het mierzoete goedje vol met allerlei smaken in mijn mond.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Scorpius Malfoy
    Hufflepuf - 5th year - Seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



    ‘Ach; ik heb altijd een noodplan achter de hand; Scorp. Ik ben namelijk van plan om de record van aantal katten in huis op latere leeftijd te verbreken en ik heb iemand nodig die ze verzorgd en de kattenbak verzorgd.’ Ik rol met mijn ogen en probeer niet al te nerveus te worden van het feit dat we met zijn tweeën in een coupé zitten. Ik ben al zo vaak met hem alleen geweest.
    ‘Ik wíl dit deze reis gebruikt hebben. Daar heb ik het notabene voor gekocht. Dus als er monsterlijke hoofdmonitoren of klassenoudste me hier weg slepen weet ik tenminste of je het leuk vond of niet..’ Ik glimlach en kijk hem aan.
    'Echt waar hoor, ik ben bang dat ze jou de eerste week al ontslaan omdat je al zowat alle regels op Zweinstein overtreden hebt. Maar je weet dat ik altijd aan jou kant blijf staan, hè?' Meteen als ik het gezegd heb weet ik dat het waarschijnlijk veel te slijmerig klinkt, hoewel het goed bedoeld is. 'Ik bedoel-' Maar ik weet niet wat ik bedoel.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 1:40 ]


    Spoiler alert: you will save yourself


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders
    Klassenoudste 5de jaar- Hufflepuf - Chaser

    'Echt waar hoor, ik ben bang dat ze jou de eerste week al ontslaan omdat je al zowat alle regels op Zweinstein overtreden hebt. Maar je weet dat ik altijd aan jou kant blijf staan, hè?' in een ruk haalde ik de lolly uit mijn mond terwijl ik zachtjes lachte.
    ‘Alsof je een keus heb..’ mompelde ik zachtjes waarbij ik mijn hoofd schudden.
    ‘Ik bedoel-' Zachtjes klopte ik hem op zijn schouder waarbij ik de lolly weer in mijn mond stak. ‘Het is goed- musketiertje van me. Neem nou maar die lolly want ik heb het gevoel dat straks een hevige strijd uit kan barsten. Daarnaast proef ik de appel al; je houd van appels- Scorp. Je gaat dit geweldig vinden…’ klonk dromerig uit mijn mond waarna ik de lolly uit mijn mond haalde en probeerde de blazen. Oh- iets wat ik was vergeten. Mijn grootste handicap- ik kon geen ballonnen blazen of kauwgom bellen maken. Zachtjes verliet een kreun van ellende uit mijn mond.
    ‘Merlin; Scorp. Hoor je me niet te behoeden om dingen te kopen waar ik geen lol uit kan halen- je weet dat ik niet bellen kan blazen. Dan maar hopen dat er nog een aardbei smaak langs komt…’ murmelde ik terwijl ik iets harder begon te zuigen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley
    Plots voelde ik twee hele bekende handjes voor mijn ogen. Ik grinnikte zacht en schudde lichtjes mijn hoofd. "Als ze je maar niet te veel aandacht geven. Ik hou je in de gaten en dat weet je." zei ik voor ik zacht piepte door de por in mijn zij. Eigenlijk direct erna rook ik een bekende geur van mijn zusje's signatuur prank. Ik hield haar hutkoffer dus nog maar even vast en keek haar aan. "Ik jou ook, Roxy, maar ik hoop dat je die kleren in je koffer de komende dagen niet aan wilt." zei ik voor ik een moeras in capsulevorm door een kier in haar koffer liet vallen. Kijk, ik was blij dat ik mijn koffer waterdicht had gemaakt, want ik kende mijn zusjes al langer dan vandaag. "Ik ga nu iemand zoeken van mijn eigen jaar. Dag zussie." zei ik met een grijns, voor ik wegliep de menigte in met alleen mijn eigen koffer. Ik ging verder met mijn plannetjes, en stapte toen in de laatste wagon. Als ik straks een coupe zou hebben kon Molly wel weer lopen, maar nu was het gewoon niet veilig voor haar nu, kleine pluizenbol was.


    Bowties were never Cooler

    LILY LUNA POTTER.


    "Heb je alles wel meegenomen?" zegt mijn moeder. Ik zucht even overdreven.
    "Mam. Dat heb je al vier keer gevraagd sinds we hier zijn. En ja, ik heb alles meegenomen. En anders sturen jullie het toch gewoon op?" ik kijk even hoopvol naar mijn vader die knikt. Inmiddels zijn we aangekomen bij de muur tussen perron negen en tien. Ik kijk even om me heen of er Muggle's zijn die naar me kijken en dan loop ik met volle vaart richting de muur terwijl ik mijn karretje met mijn hutkoffer erop vooruit duw. Gelijk kijk ik om me heen of ik een bekend iemand kan ontdekken. Inmiddels staan James, Albus en mijn ouders ook op het perron. Vele blikken gaan naar mijn vader. Hij is na al die jaren nog steeds bekend en ik denk dat hij dat zijn hele leven blijft. Hij heeft tenslotte niet niets gedaan. Hij heeft Voldemort verslagen.
    "Doei" zeg ik tegen mijn ouders waarna ik ze beiden een korte omhelzing geef en in grote stappen door de mensenmassa loop. Ik kijk een beetje twijfelend om me heen en heb de neiging om weer terug te lopen naar James, Albus en mijn ouders omdat ik niemand kan vinden die ik ken.

    Iemand voor Lily?


    -

    Scarlett May Adams,
    Zuchtend sta ik naast mijn ouders. Ze wilde me perse uitzwaaien omdat ze me zo erg gingen missen, tenminste dat was wat ze zeiden. Ik kon bijna wel raden dat ze geen slechte ouders gevonden wilden worden. Faye stond voor me en sloeg haar kleine armpjes om mijn benen. 'Scar, ga niet weg.', zei ze met een pruil lipje. 'Ik moet wel lieverdje.', zei ik terug. Ik was bang om Faye alleen achter te laten. Van mijn familie nam ik afscheid en ik sleepte mijn veelste zware koffer mee de trein in. Mijn moeder zeurde over dat ik toch alleen mijn Hogwarts uniform aan mocht, maar ik protesteerde en nam toch alles mee. De trein zat al aardig vol en ik hoopte dat er nog een coupe vrij zou zijn, of tenminste een coupe met leuke mensen. Het liefste mensen van Slytherin. Ik zocht door de trein naar de beste coupe.

    Ethan James Cole,
    Het jaar zou weer beginnen en hoewel de meeste zich er wel op verheugde was dat bij mij niet het geval. Ik wilde helemaal niet terug naar school. De zomer ging te snel voorbij. Dit jaar stond er een grote druk op mijn schouders. Ik moest ervoor zorgen dat Slytherin wint met Quidditch. Hoewel we een goed team hebben is dat niet zo'n probleem maar ik had vorig jaar de andere team te erg onderschat. De trein zou over niet al te lange tijd vertrekken en ik nam afscheid van mijn vader. Ik was bang dat hij zichzelf iets zou aandoen als ik weg was, omdat hij het verdriet over mijn moeder nog niet had kunnen verwerken. 'Doe je een beetje rustig aan pap?', mijn vader knikte en ik gaf hem een snelle knuffel. Daarna stapte ik in de trein en ging opzoek naar mijn vrienden. Naar Nathan maar ook naar Andrea wie hij de hele zomervakantie eigenlijk niet had gezien.


    Iemand voor Scarlett of Ethan?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [Luke wel voor Scarlett en Fred voor Lily, als jullie willen]


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    [Luke wel voor Scarlett en Fred voor Lily, als jullie willen]


    [Is goed (:]


    -

    Nicolette Kath Belladonna
    ''You shoot me down, but I won't fall.''
    x Gryffindor x Prefect x Beater x Seventh year x



    In haar eentje liep ze op Kings Cross Station. Ze wilde haar ruziënde ouders niet mee hebben, wetende dat zij er gek van werd en mensen hen aan keken. Wat ze nu ook werd, niet zo gek met een hutkoffer en een bosuil. Hoewel haar outfit wel gewoon was. Een spijkerbroek met daarboven een zwarte blouse en ze droeg zwarte All Stars. Vanochtend had Nicole haar lokken gestijlt en hierdoor hingen ze mooi over haar schouders.
    Niet veel later rende ze perron 9¾ op en keer ze rond. Op het eerste gezicht zag ze nog geen bekende en ze liep gewoon de trein in met haar hutkoffer en uilenkooi. Het was erg druk en dus duwde ze soms perrongeluk iemand, waarna ze een excuus mompelde. Net toen ze uit de menigte was botste ze tegen iemand op en viel ze op de grond. Geërgerd keek ze op.

    [Iemand waar Nicole tegen gebotst kan zijn?]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:11 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bain schreef:
    [Luke wel voor Scarlett en Fred voor Lily, als jullie willen]


    jaa is goed (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [Ethan kan wel naar Nathan, die bij Dominique en Camilla is]


    Spoiler alert: you will save yourself


    Scorpius Malfoy
    Hufflepuf - 5th year - Seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



    Hij klopt me op mijn schouder waardoor ik een beetje rood wordt - wat duidelijk te zien is met mijn blonde haar en bleke huid.
    ‘Het is goed- musketiertje van me. Neem nou maar die lolly want ik heb het gevoel dat straks een hevige strijd uit kan barsten. Daarnaast proef ik de appel al; je houd van appels- Scorp. Je gaat dit geweldig vinden…’ Ik haat appels. Mijn vader houdt van appels en dan vooral van de groene, maar in mijn leven heb ik er zoveel gehad dat ik ze echt niet meer lekker vind.
    ‘Merlin; Scorp. Hoor je me niet te behoeden om dingen te kopen waar ik geen lol uit kan halen- je weet dat ik niet bellen kan blazen. Dan maar hopen dat er nog een aardbei smaak langs komt…’ Ik trek de verpakking los en stop de lolly in mijn mond, waarna ik even naar Campbell kijk.
    'D-dus er is niemand die je op dit moment leuk vind?' vraag ik voorzichtig. Ik ben bang dat hij zometeen een naam noemt van iemand en mij totaal vergeet.


    Spoiler alert: you will save yourself


    Luke Nemo Rosier
    Ik zat in stilte in de coupe en zag zo af en toe mensen met lichte angst in hun ogen naar me kijken. Mooi. Intussen gaf Lilliac me kopjes tegen mijn arm, precies waar mijn Dark Mark zat. Dat deed ze veel vaker en het voelde heel fijn, alsof we gelinkt waren op een dieper niveau. Na even zag ik Scarlett langslopen. Ik zette Lilliac op mijn schouder en liep naar de deur. "Hey, Scar. Wil je erbij komen zitten?" vroeg ik door het krappe gangetje. De zwarte kat op mijn schouder mauwde zachtjes. Ja, ik mocht Scarlett heel graag. Nu hadden mijn ouders gezegd dat ik me niet te snel aan iemand moest binden, maar een vriendin, zeker een puurbloed uit mijn eigen huis, kon best, toch? Ik haalde een hand door mijn haren heen en glimlachte een klein beetje. Ik werd nu alweer gek van alle krioelende kinderen hier op de gang. Ik wou dat ik ze allemaal weg kon poefen naar Azkaban, tot ze volwassen en goed opgevoed waren, want dat werden ze gewoon niet meer deze dagen.


    Bowties were never Cooler


    James Sirius Potter


    Met mijn karretje ren ik Lily achterna naar het perron. De muggles negeer ik een beetje, de anderen zullen wel opletten of ze ons wel of niet zien. Mij een zorg. Misschien is het niet zo heel handig als er een muggle is die mij door een muur heen ziet lopen, maar als dat zo is en diegene zo'n raar klein schermpje bij zich heeft wordt ik tenminste wel een enorme hit op Tubube of hoe dag vage muggle spul ook heet. Mijn kennis over muggles is voor het tovenaars doen redelijk, omdat het me altijd op één of andere vage manier wel heeft geïnteresseerd. Muggles zijn gewoon grappig. Ondertussen ga ik naast Lily staan als we wachten op de rest, die ook al snel komt. Lily neemt al snel afscheid van onze ouders, waarna ze wegloopt. Zodra Lily weg is neem ik ook afscheid van mijn ouders en begin ik het perron af te zoeken naar een zekere dame. Al snel krijg ik haar bruine haren in het zicht. Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht terwijl ik in haar richting loop. Al snel zie ik Dominique en Nathan ook staan. Die laatste lijkt er ook nog maar net bij te staan en zijn vriendin te begroeten.
    "Camilla." Komt er blij uit mijn mond als ik dicht genoeg in de buurt ben om elkaar te kunnen verstaan. Ik zou uiteraard ook gewoon haar naam kunnen afkorten, maar ik vindt Camilla gewoon zo mooi klinken. Als ik nog dichter bij ben trek ik haar in een omhelzing. Daarna geef ik haar een vlugge kus op haar wang, maar als ik dan haar gezicht weer zie en gewoon zo blij ben om dat weer te zien geef ik haar ook een langere op haar lippen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 14:26 ]


    She was always looking for more..