• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:35 ]


    -


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff



    Terwijl de tranen geruisloos langs mijn wangen gleden, gooide ik mijn armen om mijn buik en kneep mijn ogen dicht tot poging de tranen tegen te kunnen houden, maar er kwamen maar meer en meer tot ik zachtjes begon te snikken, en twee betrouwbare armen plotseling om mij heen gegooid werd en ik me spontaan tegen de lichaam voor me aandrukte.
    ‘Rustig, maar Ralf. Alles komt goed. Er zijn genoeg andere vissen in de zee; of zeemeerminnen dan Roxanne.’ Het was Campbell. Hij creëerde afstand tussen ons waarna ik met moeite zijn blik vermeed terwijl hij zachtjes de tranen wegveegde.
    ‘Denk je werkelijk dat het goed zou gaan tussen die twee; ze zijn net water en vuur; dat gaat eerdaags botsen. Is dat niet de beste wraak die je kan hebben? Door gewoon niks te doen en de tijd ermee de loop laten gaan? Niet huilen, Ralf. Alles komt goed.’
    Nog steeds vermeed ik zijn blik waarna ik met mijn hoofd schudde en nieuwe tranen geruisloos mijn ooghoeken ontsnapte.
    ‘ze- ze heeft het niet eens verteld..’ zei ik gekwetst en sloot mijn ogen weer.
    ‘e-en ik dacht dat ze ergens d-dezelfde gevoelens voor mij z-zou koesteren die ik voor haar had.. ik-’
    Ik beet op mijn lip en haalde mijn armen van mijn buik vandaan om met mijn hand de tranen die geruisloos lans mijn wangen gleden, ruw weg te vegen.
    ‘wie zal ook van mij houden. Een- een jongen die niets goeds kan doen en- en niemand kan beschermen, laat staan zichzelf..’
    Ik keek op naar Campbell en beet zachtjes op mijn lip waarna ik zachtjes fluisterde; ‘..was ik maar net als jou..’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    ‘Ze- ze heeft dat niet eens verteld.. e-en ik dacht dat ze ergens d-dezelfde gevoelens voor mij z-zou koesteren die ik voor haar had.. ik- wie zal ook van mij houden. Een- een jongen die niets goeds kan doen en- en niemand kan beschermen, laat staan zichzelf.’ Mistroostig schudden ik mijn hoofd waarbij hij zijn hoofd ophief. ‘..was ik maar net als jou..’ meteen schudden ik mijn hoofd waarbij ik mijn armen weer om hem heen gooide. Ondanks dat wij haast even groot waren drukte ik zijn hoofd wat omlaag waar ik zachtjes door ze haar streelde. ‘..Geloof me, Ralf. Dat wil je niet.’ Fluisterde ik zachtjes waarbij ik maar stil stond. Het was niet dat ik uit de doeken zou doen over mijn leven. Zo was ik eenmaal niet. Ik verplaatste mijn gedachtes meer in geouwehoer.
    ‘Komop; Ralf. De jaar is nog net begonnen. Je moet je leven niet laten afhangen van een simpel meisje. Daarnaast is de Weasley- Potter familie zo groot dat er genoeg roodharige meisjes hier rondlopen voor je. En anders- Ralf- ik ehm..’ aarzelend streelde ik maar door in zijn haar waar ik twijfelend even naar mijn hand keek. Ergens wist ik dat het niet goed was dat ik het ging zeggen hoewel ik er haast zeker van was.
    ‘..Ik denk dat Roxanne en Scorpius niks hebben. Scorpius doet wel vaker dingen… die ondoordacht zijn. Had hij haar niet zojuist gekust en was ze niet onwijs boos geworden? Ik heb daarnaast Scorp nog nooit naar haar zien kijken of over haar horen praten. Ik denk dat het nep is; en waarom weet ik niet..’

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 17:15 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff



    Hij gooide zijn armen weer om mij heen waardoor ik hem lichtelijk verbaasd aankeek en zachtjes mijn ogen sloot toen hij met zijn hand wat door mijn haren ging. Het voelde fijn; ontspannend. Niemand was zo aardig tegen mij geweest, buiten Roxanne, als Campbell. Maar nog steeds, soms snap ik niet waarom ze überhaupt vrienden met mij willen zijn. Ik ben een nietsnut.
    ‘..Geloof me, Ralf. Dat wil je niet. Komop; Ralf. De jaar is nog net begonnen. Je moet je leven niet laten afhangen van een simpel meisje. Daarnaast is de Weasley- Potter familie zo groot dat er genoeg roodharige meisjes hier rondlopen voor je. En anders- Ralf- ik ehm.. ik denk dat Roxanne en Scorpius niks hebben. Scorpius doet wel vaker dingen… die ondoordacht zijn. Had hij haar niet zojuist gekust en was ze niet onwijs boos geworden? Ik heb daarnaast Scorp nog nooit naar haar zien kijken of over haar horen praten. Ik denk dat het nep is; en waarom weet ik niet..’
    Ik opende mijn ogen weer en boog mijn hoofd maar zo voorover zodat ik hem niet aan hoefde te kijken, maar in plaats van dat maar naar zijn borstkas staarde.
    ‘..ook al is het nep..’ begon ik zachtjes en keek hem weer aan.
    ‘iemand zal haar hart winnen. Ik zal dat nooit bij iemand kunnen doen.’
    Ik keek weer op naar Campbell en schudde zachtjes met mijn hoofd.
    ‘..daarom haat ik liefde. Alles wat het doet is- is ons breken en.. e-en ons wijs maken dat er iemand is die inderdaad zo dom is om van je te houden.’
    Ik voelde me wat rood worden en drukte mijn tranen gauw weer weg.
    ‘ik- sorry.. eh- je bent erg aardig, Campbell.. g-ga maar terug naar Scorpius, ik denk dat hij je nu wel nodig heeft..’ zei ik dan en keek nu volledig weg. Ik schaam me diep, zo diep om al mijn miezerige problemen aan Campbell te vertellen. Ik wil dit gewoon niet voelen; ik wil niet van mijn enige vriendin houden. Wetend dat er sowieso nooit iets zal gebeuren tussen ons. Ik breek onze vriendschap hiermee en dat is het minst wat ik wil, anders word ik echt een wrak.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    James Potter
    Gryffindor ~ 6th year ~ Chaser

    Na het omkleed incident gebeurt er niets serieus meer. We maken voornamelijk alleen maar lol. Dat is iets waar we alle drie voor zorgen, volgens mij hebben we er geen van alle zin meer in om het serieuze Camilla onderwerp aan te kaarten. Ik vooral niet. Ondanks dat we het er niet over hebben, kan ik het niet helpen om er wel aan te denken, de hele treinreis lang. Niets houdt mijn gedachten daaraan weg, niets wat Camilla en Dom zeggen, niets wat ik zelf doe. Wat kan ik anders dan me zorgen maken over haar? Ik kan het niet helpen, zij is mijn vriendin en ik heb het idee dat ik haar moet beschermen. Ik heb het idee dat ik daarin gefaald heb. Ik had haar beter moeten beschermen, hoe kon ik niets doorhebben? De hele reis blijven die vragen in mijn hoofd spoken en ik wordt er gek van. Ik ben dan ook blij als ik merk dat de trein aankomt. Ik sta achter Camilla om na haar mijn koffer te pakken, maar ik frons als ik zie dat ze moeite heeft met haar koffer. Ik herinner me de plekken op haar lichaam en bedenk me dat dat vast niet alleen maar van buiten te zien moet zijn. Het doet pijn als ze die koffer optilt. Dat kan niet anders. Ik pak gelijk zodra ik dat door heb de koffer van haar over, waar ik mijn eigen koffer bij stop.
    "Ik draag hem wel voor je." Zeg ik met zo mijn mogelijk zorgen in mijn stem. Ik kan het niet helpen om er even bij te slikken.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:54 ]


    She was always looking for more..

    Luke Nemo Rosier
    Door haar actie kreeg ik opeens zo'n kick van THC, dat ik echt compleet van de wereld raakte. Het werd steeds zwaarder om mijn hoofd omhoog te houden, laat staan voor de rest nog veel te bewegen. Ik complimenteerde haar kort en nam toen nog maar een sigaret van haar aan. Echt mijn hand omhoog houden kon ik niet, maar het ding tussen mijn lippen laten hangen en met moeite de vlam van mijn aansteker erbij te houden, zodat ik rustig kon roken, terwijl mijn armen slapjes om haar lichaam bleven liggen. Het feit dat ik eigenlijk alleen nog wat dromerig kon mompelen, betekende ook dat het nog best even duurde voor ik doorkreeg dat de trein stilstond. "Misschien moeten we gaan, maar eerlijk gezegd zit ik wel lekker. Daarbij wordt mijn motoriek altijd heel slecht als ik stoned ben." mompelde ik giechelend hopelijk hardop terwijl ik mijn peuk oprookte. Waarschijnlijk zou ik mijn lippen branden omdat ik niet door had dat het op was voor het filter begon te verkolen, maar goed. Ik was nu nou eenmaal niet zo opmerkzaam, behalve dat Lilliac in mijn capuchon was gaan liggen, omdat die wel wist dat we eruit moesten... Of ze was haar roes aan het proberen uit te slapen. Ik liet mijn hoofd op haar schouder rusten en wachtte tot zij zou beslissen of we zouden gaan of niet, want A. ik kon niet weg omdat ze op mijn schoot zat, en B. ik was echt veel te stoned om beslissingen te maken, laat staan om zelf op te kunnen staan.


    Bowties were never Cooler


    [center]Scorpius Malfoy
    Hufflepuf - 5th year - Seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



    ‘Ik vind dit echt fijn voor jullie; maar Scorp- kon je niet nadenken hoe en wanneer je het zegt voor sommige mensen; dit is niet bepaald tactisch.’ Hoewel hij het misschien niet direct zegt, hoor ik aan zijn stem dat hij boos is omdat ik Ralf nu verdrietig gemaakt heb. ‘Ik dacht dat je de waarheid altijd tegen me sprak; Scorp. Maar ik kan niet geloven dat jullie wat hebben; en dat is niet omdat ik het je niet gun- maar omdat ik je kén, Scorpius.’ Hij pakt zijn hutkoffer. ‘Nu ga ik wel jouw zooitje opruimen.' Daarmee loopt hij weg. Ik kijkk naar Roxanne en pak dan haar hutkoffer en de mijne, waarna ik haar meetek, weg uit de coupé.
    Ergens buiten in het bos laat ik de koffers op de grond vallen en kijk ik haar paniekerig aan. 'Hij haat me nu,' zeg ik zachtjes, 'en Ralf al helemaal. Waarom moet ik altijd alles verpesten, Roxanne?' Ik schud mijn hoofd en kijk haar dan weer aan.
    'Het spijt me, ik had het eerst aan jou moeten vragen of wat dan ook.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scarlett May Adams,
    De trein was tot stilstand gekomen maar eigenlijk zat ik wel prima. De wiet deed helemaal zijn werking en ik was verschrikkelijk van de kaart. Ik pakte mijn telefoon die ik had gekregen van iemand uit de mugglewereld. Eigenlijk gebruikte ik hem alleen maar voor foto's. Ik richtte de camera op Luke en mij en maakte de foto. Beide zagen we er verschrikkelijk stoned uit. Onze ogen waren duivelsrood en ik begon te lachen. Gewoon een lachkick waarschijnlijk. Ik drukte nog even een kusje op Luke zijn wang en stond toen op. 'Damn, als je gaat staan word je nog stoneder.', lachte ik. Ik keek even naar mijn blousje. Luke kon al die tijd mijn shirtje inkijken naar mijn borsten. Die gedachten liet me nog meer lachen. 'We moeten helaas maar eens gaan.', zei ik en ik pakte Luke zijn hand. Ik trok hem van het bankje omhoog en hij stond wel heel dicht bij me. Zijn ogen stonden in een stand waardoor je kon merken dat hij van de kaart was. Luke zijn adem voelde ik tegen mijn lippen aan. Zo bleef ik even staan. Mijn koffer ging zwaar worden en misschien wel te zwaar in deze staat!

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 23:29 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    ‘..ook al is het nep.. iemand zal haar hart winnen. Ik zal dat nooit bij iemand kunnen doen.. daarom haat ik liefde. Alles wat het doet is- is ons breken en.. e-en ons wijs maken dat er iemand is die inderdaad zo dom is om van je te houden.’ Zachtjes knikte ik en hoewel Ralf het nooit zou weten of geloven wist ik wel degelijk hoe hij zich voelde.
    ‘Ik- sorry.. eh- je bent erg aardig, Campbell.. g-ga maar terug naar Scorpius, ik denk dat hij je nu wel nodig heeft..’ abrupt schudden ik mijn hoofd waarbij ik mijn wenkbrauwen fronste.
    ‘..Nee; het is zijn verdiende loon om zich te verklaren bij een overbezorgde broer met zijn zusje. Daarnaast denk ik dat hij eerder Roxanne nodig heeft dan mij; met andere woorden- we zijn beide gedumpt hoewel ik niet verliefd op Scorpius was of ben.’ Probeerde ik het laatste met een grap voordat ik naar zijn hutkoffer greep en hem in zijn hand drukte om dat zelfde bij mijzelf te doen.
    ‘..De ergste wraak die je een mens kan aandoen.. is door gelukkig te zijn terwijl de ander persoon niet in je leven is.. dat is iets wat ik ooit gehoord heb. Dus hetgeen wat jij moet doen is vrolijk zijn; blij en wie weet valt er iemand op je glimlach.’ Met dat liep ik langzaam vooruit waarbij ik Ralf nog even meetrok. ‘En gezien Scorp zijn handen vol heb aan een meisje denk ik dat ik je redelijk vaak moet gaan lastig vallen.. En geen maan gaat me daarvoor tegen houden; Wolfje van me.’ Met dat gunde ik de terzieler even een aaitje over zijn nek voordat ik Ralf de koets in trok.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    Hij schudde met zijn hoofd, waarbij ik stiekem een glimlach moest onderdrukken en gauw van Campbell weg keek.
    ‘..Nee; het is zijn verdiende loon om zich te verklaren bij een overbezorgde broer met zijn zusje. Daarnaast denk ik dat hij eerder Roxanne nodig heeft dan mij; met andere woorden- we zijn beide gedumpt hoewel ik niet verliefd op Scorpius was of ben.’
    Met dat drukte hij mijn hutkoffer in mijn hand waardoor ik hem teijfelend weer aankeek en zachtjes met mijn hoofd knikte.
    ‘..De ergste wraak die je een mens kan aandoen.. is door gelukkig te zijn terwijl de ander persoon niet in je leven is.. dat is iets wat ik ooit gehoord heb. Dus hetgeen wat jij moet doen is vrolijk zijn; blij en wie weet valt er iemand op je glimlach.’
    En dat is dus het probleem. Ik kan me niet blij voordoen als ik niet blij ben. Dan doe ik me voor iets wat ik ooit had kunnen zijn, maar niet ben. Dat geeft me alleen nog meer verdriet en verder niets.
    ‘En gezien Scorp zijn handen vol heb aan een meisje denk ik dat ik je redelijk vaak moet gaan lastig vallen.. En geen maan gaat me daarvoor tegen houden; Wolfje van me.’
    En alsnog perste ik hier een glimlach tevoorschijn. Hij trok me mee naar de koetsen toe waar hij de terzieler nog aaide voordat hij me de koets in trok. Nog even bleef ik daar staan voordat ik tegenover hem plaats nam en maar naar de uitzicht begon te staren.
    'Je bent echt aardig.. Campbell. Ik- ik snap niet waarom je nog geen vriendinnetje hebt.' Murmelde ik en maakte mijn glimlach ietwat breder terwijl ik maar naar mijn handen staarde.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    Alles gebeurden razend snel. Het ene moment trok Campbell me weg van mijn broer om daar naast te gaan zitten; om vervolgens de andere moment opgetrokken te worden door Scorpius die verteld dat wij al sinds de zomervakantie een relatie hadden. Iets wat absoluut niet waar was en tot mijn verbazing had ik Ralf triest weg zien lopen. Haast nog triester toen hij Scorpius’ mij zag kussen; waarna ook Campbell vertrok die boos leek. Meer om de situatie dan onze relatie zelf die er geen eens was. Van verbazing kon ik niks uittrekken en toen ik net iets wilde zeggen; wat dan ook- trok Scorpius’ me mee de coupé uit; ergens de bos in waar hij onze koffers op de grond liet vallen.
    ‘Hij haat me nu. En Ralf al helemaal. Waarom moet ik altijd alles verpesten, Roxanne? Het spijt me, ik had het eerst aan jou moeten vragen of wat dan ook.’
    Alweer schudden ik me hoofd. Niet omdat hij geen gelijk heeft- maar omdat hij een enorm schuldgevoel leek te hebben wat hem langzaam van binnen leek op te eten.
    ‘Nee; hij is niet echt boos denk ik.. maar hoezo zou Ralf jou haten hier om? Ik denk moet je het meest zorgen maken over mijn broer; net zoals ik dat moet. Ik- ik denk dat hij me liever vermoord dan hij me met jou een relatie ziet hebben.’ Met dat werd mijn hoofd wat rood. Het is toch eigenlijk allemaal akelig hoe mijn broer doet. Ik hoopte dan ook dat hij ons niet stiekem gevolgd had om Scorpius’ te wurgen.



    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders
    Prefect ll 5th year Hufflepuf ll Chaser
    Rustig ademde ik even in en uit waar ik naar de inktzwarte horizon deed kijken. Eigenlijk was het altijd donker als we op Zweinstein aan kwamen. Soms vroeg ik me dan af waar we in hemelsnaam waren omdat we in London vertrokken. Maar soms waren vragen beter om niet beantwoord te worden dan wel.
    ‘Je bent echt aardig.. Campbell. Ik- ik snap niet waarom je nog geen vriendinnetje hebt.’ Verbaasd keek ik op waar ik Ralf met een glimlach zag die weer naar zijn handen staarden.
    ‘..Ik denk dat het komt omdat ik Hugo als lijm aan mij vastgeplakt heb. Hij is behoorlijk een reputatie-killer hoor.’ Grapte ik waarbij ik mijn been maar op mijn andere zetten om aan mijn schoen te frunniken. Het was vreemd hoe sommige mensen zo’n imago van je maken waardoor ze denken dat ze je kennen; maar dat ze bij verre van nog geen flauw idee hadden. Iedereen dacht maar dat ik bijvoorbeeld niet slim was terwijl de werkelijkheid was dat ik een U’s kon halen als ik wilde. Maar net zoals bij iedereen was ook mijn leven net een boek. Met vallen en opstaan; hoe hard de klap ook was. Net zolang tot je uiteindelijk opgaf en het je allemaal niet meer uitmaakte waardoor je gewoon bleef liggen tot het eind der tijden.
    ‘..Ik weet het niet Ralf. Ik ben eenmaal nog niet vier jaar lang verschrikkelijk verliefd geweest op een meisje zoals jou; dus laten we eerst maar eens focussen op jou dan op mij.’

    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 10:25 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Luke Nemo Rosier
    Ik schrok van de flits van haar telefoon, waarna ik grinnikte door haar woorden. Ik snapte niet hoe ik nog stoneder zou kunnen worden. Ik liet mijn hoofd op haar rusten, waardoor ik makkelijk naar haar borsten kon kijken. Ik grinnikte zacht daarom, waardoor we nu beiden aan het lachen waren. We waren echt heel stoned en ver verbaasde me dan ook dat zij nog kon staan. Ik liet me wel overeind trekken, maar al snel moest ik mijn handen op haar schouders leggen om niet direct weer neer te vallen. Mijn hoofd rolde wat omdat mijn nekspieren geen kracht meer hadden. Ik viel tegen haar aan en kreeg weer een lachstuip. Dit ging echt niet werken. Ik kon niet eens staan, laat staan mijn koffer pakken en meenemen. "Je zal me moeten dragen, want staan lukt echt niet meer, Scar." zei ik door mijn lachstuip heen. Ik was nog net niet met mijn hoofd tegen haar voorgevel aan gevallen, maar daarmee was ook echt alles gezegd. Ik kon echt niet meer zonder hulp staan en was heel blij dat Scarlett hier met me was. Ze was lief, veel liever dan iemand als ik verdiende. Ik pakte haar handen steviger vast en wilde toch een stap doen naar de uitgang van de coupe, maar ik struikelde over mijn eigen benen en viel tegen de deur, waardoor mijn lachstuip alleen maar erger werd. Zo kwamen we echt nooit bij school aan.


    Bowties were never Cooler

    Fred Arthur Weasley
    Ik kookte van woede. Eigenlijk was het heel erg gezakt bij de vraag over mijn leven, maar wat die gluiperd daarna deed met mijn zusje deed mijn bloed koken. Ik had net iedereen gewaarschuwd dit niet te doen, en nu deed hij het voor mijn neus. Mijn handen balden zich tot vuisten, zo strak dat mijn knokkels wit werden. Ik moest echt al mijn wilskracht gebruiken om nu hier gewoon stil te blijven zitten. Toen ze allemaal uit de coupe waren stompte ik hard tegen de muur. Mijn knokkels deden pijn en het hielp absoluut niet. "Waarom kan die sukkel niet gewoon van mijn zusje afblijven?! Snapt hij het dan niet na die verdomme linkse hoek van net?!" gromde ik, voor ik mijn koffer pakte. Nu was mijn jaar al verpest. Molly bleef vrolijk rond me huppelen, alsof ze niet snapte wat er aan de hand was. Ik kraakte onderweg mijn knokkels een paar keer. Die jongen ging eraan. Die gore Malfoy moest met zijn klauwen van mijn zusje afblijven. Nu pas merkte ik dat Hugo hier nog zat. Ik keek hem met schuldige ogen aan. "Sorry dat je dat moest zien, Huug." zei ik, voor ik even met een klein glimlachje door zijn haren woelde. "Ik kan het gewoon niet aanzien hoe die gluiperd aan Roxy zit. Het laat me gewoon voelen alsof ik een slechte broer ben voor haar. Dat ik haar niet eens tegen die klootzak kan beschermen." zei ik met een zucht, voor ik op mijn koffer ging zitten.


    Bowties were never Cooler

    Scarlett May Adams,
    Ik lachte om wat Luke zei. Staan lukte hem voor geen meter meer en misschien was de shot toch teveel geworden. 'Het gaat je lukken ik geloof in je.', antwoordde ik lachend op hem. Luke viel tegen de deur aan en ik begon opnieuw te lachen. Ik moest me vasthouden aan de deur omdat ik anders zelf ook zou vallen. Lachend pakte ik zijn hand en probeerde hem omhoog te trekken. Alle kracht leek uit mijn armen te zijn verdwenen. 'We moeten wel aangezien we nog gaan zuipen straks remember.', zei ik lachend tegen hem. Ik trok hem omhoog en legde zijn armen op mijn schouders. Daarna pakte ik beide onze koffers van het rek. Nouja, ik deed een poging. Het feit dat ik stoned was werkte tegen maar ook het feit dat ik klein was en met moeite bij mijn koffer kwam speelde mee. De lachstuip was nog niet voorbij en ik wist dat de sigaret het erger had gemaakt. Ik duwde Luke terug op het bankje. 'Wacht hier ik pak de koffers.', zei ik met een lieve glimlach. Ik ging op het bankje staan en tilde zo de koffers van het rek. Hoewel ik stoned was kon ik nog steeds wel slimme oplossingen bedenken.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser || Outfit




    "Ik draag hem wel voor je." Hoor ik James achter me zeggen, waardoor ik dankbaar naar hem glimlach, en hem mijn koffer aangeef. Vervolegsn baan ik me, met James en Dominique achter me aan, een weg door de mensenmassa in de gang van de trein. Eenmaal buiten aangekomen loop ik nog een stukje door, wachtend op James en Dom. Mijn gedachten dwalen af naar de vraag waarom ik het James nooit eerder had verteld. Altijd had ik een antwoordt klaar staan als Dom het vroeg, en uiteindelijk ben ik mezelf er mee overtuigen dat ik bang was dat onze relatie ten einde zou zijn. Maar nu hij het weet is hij zo lief, en misschien voorzichtiger dan normaal. En ik denk dat dat de reden was dat ik het hem nooit verteld heb. Ik denk dat ik bang was dat hij me zou gaan behandelen. Voorzichtiger, en niet zoals hij altijd deed. Bang dat hij me niet meer zou behandelen als een normaal iemand, op wie hij stapelgek was.


    take me back to the basics and the simple life


    Scorpius Malfoy
    5th year - Slytherin - Seeker
    "In three words I can sum up everything I learned about life: It goes on."


    ‘Nee; hij is niet echt boos denk ik.. maar hoezo zou Ralf jou haten hier om? Ik denk moet je het meest zorgen maken over mijn broer; net zoals ik dat moet. Ik- ik denk dat hij me liever vermoord dan hij me met jou een relatie ziet hebben.’ Ik zucht en schud in paniek mijn hoofd, waarna ik voorover buig en met mijn handen op mijn knieën leun.
    'Het spijt me echt waar. Fred zou mij het liefste willen vermoorden. Maar ik verdien het. Ik.. Ik v-verdien jou niet.' Alweer schud ik mijn hoofd en dit keer sla ik tegen een boom aan. 'Iedereen haat mij en jij zou me ook moeten haten. En Cam...' Ik schud mijn hoofd en eindelijk stromen er weer tranen over mijn wangen.
    'Ga maar alvast naar het kasteel, ik kom er zo aan,' zeg ik en ik weet niet of het zo is of niet. Ergens wil ik gewoon naar een willekeurige plek gaan en me daar neer laten vallen, om nooit meer op te staan.
    'Ik wil niet jou avond verpesten,' zeg ik met een kleine glimlach, 'en ik denk dat je Ralf even moet gaan troosten.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Spoiler alert: you will save yourself