• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Feels, zo veel feels.


    wat was dit ookalweer

    Niphredil schreef:
    FUCKING EERSTE KAMER. Hoe ga ik ooit mijn studie afronden als ik het vierde jaar niet meer kan betalen omdat ik geen fucking studiebeurs meer krijg. Superthanks. Je kunt niet zomaar iets afpakken wat je al beloofd is.


    Dat kun je toch dan lenen? Is niet de meest leuke optie, maar je kan nog wel je studie betalen. Op duo staat dat je per maand ongeveer maximaal 1000 euro kan lenen, ook afhankelijk ervan of je aanvullende beurs krijgt ivm je ouders. En verder kun je dat bedrag natuurlijk zelf bepalen, hoeveel je leent.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    3.1 voor rekentoets *O*
    *non sarcasm*

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 10:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als je het idee hebt dat ik opnieuw de eerste stap zal zetten, heb je het mooi mis. Jij mag ook wel eens laten merken dat je aan iemand denkt, dat is geen misdaad hoor. Anders kan ik je net zo goed weer op de block zetten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Imladris schreef:
    (...)

    Dat kun je toch dan lenen? Is niet de meest leuke optie, maar je kan nog wel je studie betalen. Op duo staat dat je per maand ongeveer maximaal 1000 euro kan lenen, ook afhankelijk ervan of je aanvullende beurs krijgt ivm je ouders. En verder kun je dat bedrag natuurlijk zelf bepalen, hoeveel je leent.



    Ik krijg geen aanvullende beurs helaas helaas en ik kan wel gaan lenen, maar met de studie geschiedenis wordt het afbetalen nog een crime. Ik vind het gewoon oneerlijk dat iets wat mij al drie jaar lang beloofd is opeens wordt weggenomen. Als ik dit eerder had geweten, had ik mijn studie anders ingericht en had ik er geen vier jaar over hoeven doen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Voortgangstoets gehaald *O*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom kan niemand me snappen? Ik ben nou eenmaal ziek, daar kan ik niets aan doen. Ik ben geen aansteller als ik zeg dat ik er elke dag last van heb..

    Merlyn schreef:
    Voortgangstoets gehaald *O*


    Gefeliciteerd! *O*


    26 - 02 - '16

    Merthur schreef:
    3.1 voor rekentoets *O*
    *non sarcasm*


    Die rekentoetsen zijn zo ellendig! De eerste keer dat ik 'm maakte had ik een 2 of zo, geloof ik :W


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Die rekentoetsen zijn zo ellendig! De eerste keer dat ik 'm maakte had ik een 2 of zo, geloof ik :W


    Ik ben zo blij met dit cijfer, hihi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog een paar uurtjes en dan ben ik eindelijk klaar met mijn kutstage (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Niphredil schreef:
    (...)


    Ik krijg geen aanvullende beurs helaas helaas en ik kan wel gaan lenen, maar met de studie geschiedenis wordt het afbetalen nog een crime. Ik vind het gewoon oneerlijk dat iets wat mij al drie jaar lang beloofd is opeens wordt weggenomen. Als ik dit eerder had geweten, had ik mijn studie anders ingericht en had ik er geen vier jaar over hoeven doen.


    De regering weet je idd altijd weer te naaien. Klopt.
    Nou is het ondertussen bijna met elke studie een crime om af te betalen, maar ik snap wat je bedoeld. Mijn beste vriendin studeert ook geschiedenis.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Pfff, why is it so hard? Waarom ben ik toch zo'n mietje? Ik kan niet eens een 7 maten durende solo schrijven, te bang om het fout te doen. Terwijl je improviseren volgens iedereen niet fout kúnt doen. =.='


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Niphredil schreef:
    (...)


    Ik krijg geen aanvullende beurs helaas helaas en ik kan wel gaan lenen, maar met de studie geschiedenis wordt het afbetalen nog een crime. Ik vind het gewoon oneerlijk dat iets wat mij al drie jaar lang beloofd is opeens wordt weggenomen. Als ik dit eerder had geweten, had ik mijn studie anders ingericht en had ik er geen vier jaar over hoeven doen.


    Helaas is het voor de overheid heel lastig in te beelden dat zo'n leninkje van 30.000 voor de normale Nederlander een kwaal is. Vind maar eens een huis met zo'n schuld.


    i put the fun in funeral

    Oké, dus ik hou gewoon studiefinanciering en het wordt geen lening? Als dat zo is dan ben ik wel opgelucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.