• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    '..ik ook. Zullen we dit alles vergeten.. eh- door dit hebben we ook al onze lessen gemist.' Ik glimlach en kijk hem even alleen aan. O dit moment zou ik bij geen enkele les op kunnen letten, aangezien mijn hele brein al vol zit.
    'Ralf,' zeg ik terwijl ik hem rechtstreeks in zijn grote grijze ogen aankijk. 'Ik heb toen jij er niet was wat gedronken en het lijkt me een verschrikkelijk idee om nu naar de les te gaan. Dus we kunnen evengoed hier blijven. Alsjeblieft?' vraag ik smekend. Met mijn hand ga ik even door zijn haar, zodat dat door de war zit.
    'Kijk, nu zit je haar door de war dus kan jij ook niet naar de lessen. Wat jammer nou. Nu kunnen we niet naar de lessen.' Ik trek hem naar me toe en kus hem weer, dit keer korter. 'Alsjeblieft?' herhaal ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hoe in hemels naam heb jij dit zo snel kunnen typen?!?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zes minuten is niet heel snel. En ik typ gewoon best wel snel. En ik ben moe, op de een of andere manier helpt dat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Zes minuten is niet heel snel. En ik typ gewoon best wel snel. En ik ben moe, op de een of andere manier helpt dat.


    Ja, en ik post mijn gemiddelde postjes haast binnen 20/30 minuten x') dus vergeleken met mij, ben je gewoon super snel :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha vaak doe ik er wel langer over, hoor. Maar mijn hersens zijn vandaag moe waardoor ik sneller schrijf en minder nadenk (klinkt onlogisch) door 2 uur wiskunde en 2 uur filosofie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Haha vaak doe ik er wel langer over, hoor. Maar mijn hersens zijn vandaag moe waardoor ik sneller schrijf en minder nadenk (klinkt onlogisch) door 2 uur wiskunde en 2 uur filosofie.


    Zolang je maar niet mijn eerste post afpakt in nieuwe topic ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Die mag jij wel hoor. Mij maakt het niet uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Uch ik weet echt niks voor Jonah & Hugo/Ralf


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Ralf, ik heb toen jij er niet was wat gedronken en het lijkt me een verschrikkelijk idee om nu naar de les te gaan. Dus we kunnen evengoed hier blijven. Alsjeblieft?' Ik meek hem wat geschrokken aan en bleef vverstijfd stil staan toen zijn hand door mijn haren ging, wat mij op een of ander manier een rustgevend gevoel gaf.
    'Kijk, nu zit je haar door de war dus kan jij ook niet naar de lessen. Wat jammer nou. Nu kunnen we niet naar de lessen.'
    Hij trok me in een kus, deze keer wat korter voordat hij me met een kleine 'Alsjeblieft?' LLosliet, terwijl ik hem nog steeds verbaasd aankeek.
    'Dronken? J-je bent dronken..' murmelde ik, lichtjes geschrokken en ondanks dat nam ik geen afstand. In tegendeel zelfs, ik keek hem voor de tweede keer weer eens aan.
    'Je- je meende ecjt waar alles wat je net zei.' Murmelde ik, nog zachter dan daarvoor. Want het blijft een feit dat als mensen dronken zijn, meer dingen loslaten dan als ze nuchter zijn. En ergens voelde ik een soort lichtje in mij opbranden, in mijn hart die sinds deze hele omstandigheden duisrer was gebleven. Ein na al deze dagen begon ik stompzinnig te lachen.
    'Je bent dronken,' herhaalde ik wat blijer, tot ik erachrer kwam waarover ik blij was en nam eindelijk wat afstand.
    '..je hebt alcohol gedronken.' Murmelde ik dan zachtjes en schudde met mijn hoofd.
    'Fred.. nee..' siste ik dan teleurgesteld voordat ik me omdraaide en op een stoeltje plaats nam.


    Pas op; een verkeerde beweging en zelfs een verkeerde woordje en Geirge stormt naar binnen. Want hij hooort alles..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168852 val maar aan (krul)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley


    'Dronken? J-je bent dronken..' Hij lijkt geschrokken en even ben ik bang dat hij wegrent, maar dat doet hij niet, 'Je- je meende echt waar alles wat je net zei.' En dan opeens is hij blij, waar ik niks van snap.
    'Je bent dronken. ..je hebt alcohol gedronken.' Opeens is hij niet meer vrolijk en schudt hij zijn hoofd. Is hij nu boos? 'Fred.. nee..' Hij draait zich om em gaat op Eem stoel zitten. Ik weet niet wat ik moet doen dus kijk ik hem even aan.
    Dan zie ik een plant in de hoek van de kamer staan. Ik loop naar de plant en scheur eenn blaadje af, die ik aan Ralf geef. 'Het spijt me. Maakt dit het goed?' vraag ik. Het klonk heel erg logisch in mijn hoofd. 'Maar blijf je nog steeds hier? Anders blijf ik weer alleen en dat ging niet zo goed. Maar als jij erbij bent dan is het beter,' zeg ik met een glimlach. 'Ik hou van je, Ralf Auton... Eh, Au-Au-Auron!' zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168852 val maar aan (krul)


    Dit is gemeen,


    Spoiler alert: you will save yourself

    Vol spmmen dan maar


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Yaaay


    Spoiler alert: you will save yourself

    Vol?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Spoiler alert: you will save yourself