• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ...gisterochtend was alles nog zo mooi. Ralf lag in Fred zijn armen terwijl George speels een kussen naar hun gooide en Campbell voor het eerst een grap maakte over dat Fred knapper was dan George. iedereen was zo erg happy..


    Zo happy.

    Maar nu krijg ik wel een oliebol :Y) (oké random maar ik krijg er wel een)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    'Ik verdien het niet, Leo. Ik verdien zelfs jou niet. Maar ik ben egoïstisch.'
    Ik keek weg en schudde zachtjes met mijn hoofd en toen ik hem weer aankeek, greep hij me vast en trok me naar zich toe om zijn lippen weer tegen die van mij aan te drukken. Verstijfd bleef ik stil staan, niet wetend wat ik moest doen en Merlin, dank u dat ik niets hoefde te doen toen hij me weer wegduwde en ruw om zich heen begon te stompen en slaan waardoor en geschrokken weer achteruit deinsde, tot Fred weer op het grond, tegen de bed aan plaats nam waarna de tranen duidelijk langs zijn wangen begonnen te stromen waardoor ik, zoals gewoonlijk weer wegkeek. Ik kan er gewoon niet tegen; tegen als die tranen. En helemaal bij de tranen van Fred en George aangezien ik ze nog nooit verdrietig had gezien. Het voelt gewoon zo verkeerd; zo vreemd. Alsof ik in een andere universum beland ben.
    'Ga alsjeblieft bij me weg voordat ik jou ook kapot maak. Als ik dat niet al gedaan heb'
    Ik bleef maar verstijfd stil staan en wierp Fred maar een blik toe. Ik zuchtte zachtjes, echt waar niet wetend wat ik moest doen. Weg gaan, of blijven. Ik wil blijven, maar ergens heb ik een voorgevoel dat dat niet erg slim zou zijn. Maar alsnog; Fred is mijn vriend.
    ‘ik- ik ben in de leerlingenkamer als je wat nodig hebt. En Fred; roep me als je wat nodig hebt.’ Fluisterde ik zachtjes. Langzaam zette ik een aantal stappen achteruit, nog steeds mijn blik op Fred gericht die nog verdrietig op het grond zat, met constante tranen die in zijn ogen glinsterden voordat ik me met een rug omdraaide en met een hand voor mijn mond de slaapkamer uit liep. En direct beende ik naar de wc’s toe waar ik de deur met een harde klap achter mij dichtgooide en ik mijn andere hand er ook bij haalde terwijl er een vreemd soort misselijk makende gevoel mijn keel opsteeg. Het was niet echt een soort misselijkheid; hoewel er ik wel door moest kotsen. Waardoor ik nu dus voor het wc neer knielde en de braaksel die ik bijna op het trap spuugde, nu in de wc braakte.
    ‘Leo?’ hoor ik plotseling. Ik kucht even voordat ik de wc bril weer dichtgooide en het doorspoelde voordat ik opstond en voor het wasbak ging staan om mijn gezicht nat te spetteren.
    ‘Leo, gaat het?’ vroeg iemand, wiens stem ik herkende als die van George. Ik staarde nog even naar mijn spiegelbeeld en ondanks ik met mijn hoofd schudde riep ik : ‘Ja, George..’ en dat was dus de grootste leugen die ik in mijn hele leven gezegd had.


    George Weasley

    Ik zuchtte bij zijn antwoord en draaide me om, om de leerlingenkamer maar uit te benen. Ik heb echt geen zin meer in dit. Fred is woest op mij, en dat is ook wederzijds. Ralf is een wrak, net als mijn broer die ik nu achterliet. Want, naja, Fred zei dat de belangrijkste in zijn hele leven Ralf en ik waren. En nu heeft hij ze beiden verloren hoewel ik ook gewoon achter hem kon staan. Maar daar is het nu weer te laat voor.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 23:43 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    - laat maar. ik ga me hier in niet mengen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 22:20 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oke ik wilde me er niet in mengen maar ik ben waarschijnlijk de enige die nog snugger na denkt... en als enige weet hoe deze drama moet stoppen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oke ik wilde me er niet in mengen maar ik ben waarschijnlijk de enige die nog snugger na denkt... en als enige weet hoe deze drama moet stoppen.


    Hmm, de drama wat verlegen kon ook geen kwaad ^^ ik bedoel, ik kon George ook gewoon naar Fred brengen en wat praten, zo simpel is het maar dat deed ik dus niet, mwuhaha :']


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hmm, de drama wat verlegen kon ook geen kwaad ^^ ik bedoel, ik kon George ook gewoon naar Fred brengen en wat praten, zo simpel is het maar dat deed ik dus niet, mwuhaha :']


    Nee. ik zou me er niet mee bemoeid hebben als George nu niet aan de drank zat.. jullie zorgen gewoon dat ik wat moet doen.. zit overigesn George nu in de wc samen met Leo?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee. ik zou me er niet mee bemoeid hebben als George nu niet aan de drank zat.. jullie zorgen gewoon dat ik wat moet doen.. zit overigesn George nu in de wc samen met Leo?


    Sorry, George zat eigenlijk in de kamer van hoge nood dus daar kan je moeilijk komen. Er is nog ewn Leo en Ralf die normaal kunnen de ken, ondanks dat Ralf verdrietig is. Hij kan nog steeds praten. Alleen George is nu even gone.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Sorry, George zat eigenlijk in de kamer van hoge nood dus daar kan je moeilijk komen. Er is nog ewn Leo en Ralf die normaal kunnen de ken, ondanks dat Ralf verdrietig is. Hij kan nog steeds praten. Alleen George is nu even gone.


    maar George praat tegen Leo in leos post..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    maar George praat tegen Leo in leos post..


    Ja, leo is nu in de wc's en George stond achter de deur. Toen leo riep dat alles goed ging, verliet george hem om de leeingenkamer uit te lopen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja, leo is nu in de wc's en George stond achter de deur. Toen leo riep dat alles goed ging, verliet george hem om de leeingenkamer uit te lopen.


    Dan laat je George maar de kamer van Nood uit komen :< ik ga hem echt wurgen.! Forge is nu zo hypocriet naar Campbell. beide.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Tea Fred is nu niet echt logisch aan het nadenken. Er is trouwens ook al een post met Jonah.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Tea Fred is nu niet echt logisch aan het nadenken. Er is trouwens ook al een post met Jonah.


    Wacht ff aub met Fred posten... post bijna klaar...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dan laat je George maar de kamer van Nood uit komen :< ik ga hem echt wurgen.! Forge is nu zo hypocriet naar Campbell. beide.


    Maar Campbell hoeft niet perse wat te doen; toen George zag dat Fred dronk, ging hij weg om ook een fles voor zichzelf te halen. Gewoon omdat Fred oook dronk en als Fred hem zo meteen zag,drobken en al, dat fred zich zou voelen hoe george zich voelde toen hij hem o zag liggen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Maar Campbell hoeft niet perse wat te doen; toen George zag dat Fred dronk, ging hij weg om ook een fles voor zichzelf te halen. Gewoon omdat Fred oook dronk en als Fred hem zo meteen zag,drobken en al, dat fred zich zou voelen hoe george zich voelde toen hij hem o zag liggen.


    Nee; als Camp niet mag drinken- mag George ook niet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee; als Camp niet mag drinken- mag George ook niet.


    Oké, sorey hoor :'o ik had die ene afspraak gewoon vergeten..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••