• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Hij liep naar mij toe om naast mij plaats te kunnen nemen en gooide zijn arm om mij heen. Ongewild voelde ik weer de kriebels in mijn buik die ik weg probeerde te drukken, zonder succes.
    'In de les zitten misschien, of we hadden besloten te spijbelen om de dag samen door te kunnen brengen. We zaten samen op mijn bed en we knuffelden zonder dat er iets was wat alles erg maakte. Na een tijdje kust ik je en de bom met vlinders ontploft weer. Dan zou ik denken aan hoe geweldig je bent en hoe een wrak ik zou zijn als ik je niet had. Ik haat mezelf voor wat ik gedaan heb. Want ik maakte jou ongelukkig en het enige wat ik wil is jou gelukkig zien.'
    Ik keek maar doelloos voor me uit waarna ik impulsief mijn hoofd tegen zijn borstkas aan legde, die ik spontaam terug wilde gaan trekken; maar er was helaas geen weg meer terug.
    'Ik- ik word gek door jou.' Murmelde ik, deels grappend em deels de waarheid.
    'Ik- soms snap ik je e-echt niet. Ik-'
    Ik beet op mijn lip en haalde mijn hoofd spontaam weg om met mijn hoofd te schudden.
    'W-wat vind je überhaupt leuk aan mij; ik ben een nietsnut. Ik- ik bedoel- ik-'
    Ja, ik was even totaal de weg kwijt. Ik sloot mijn ogen en ging een aantal keren met mijn hand door mijn haar voordat ik het met een zucht weer losliet en Fred weer aankeek.
    'W-waarom kuste je hem.. op zo'n manier..' vroeg ik dan uiteindelijk.

    Even verder plagen dus :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Hij legt zijn hoofd tegen mijn borstkas en ik kan het gevoel dat ik krijg mei eens beschrijven.
    'Ik- ik word gek door jou.' Ik weet niet of hij het grappig bedoelt of niet, dus zeg ik maar niks, aangezien dat nu waarschijnlijk het beste is. 'Ik- soms snap ik je e-echt niet. Ik- W-wat vind je überhaupt leuk aan mij; ik ben een nietsnut. Ik- ik bedoel- ik-' Hij gaat met zijn hand door zijn haar en ik kan het niet laten een beetje te glimlachen 'W-waarom kuste je hem.. op zo'n manier..' Meteen verdwijnt de glimlach.
    'Ten eerste: jij bent de meest lieve, aardige, schattige en leuke jongen die er op deze wereld rondloopt. Je hebt mijn hart verovert zonder er ook maar moeite voor te moeten doen.' Even ben ik stil en dan kijk ik vooruit.
    'Ik ben een lafaard. Ik maak mijn hele leven al stomme keuzes en daardoor denkt mijn moeder dat met jou willen trouwen een overhaaste keuze is. Maar dat was het niet, want het is alles wat ik wil - is, tegenwoordige tijd. Maar hoewel het stom klinkt, probeer ik het rustig aan te doen bij jou, om te laten zien dat ik dat wel kan.' Ik schud mijn hoofd en kijk dan weg.
    'Ik weet echt niet waarom, eerlijk waar. Alleen iedere keer als ik je kus ben ik bang dat ik te ver ga en dat je me nooit meer wil zien. En-en ik kan je niet verliezen. Toen ik Leo kuste was het anders, hoewel het dom was.' Ik kijk naar Ralf en probeer ieder moment rustig te blijven en hem niet te kussen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Ja- nee- ik zal er niet heen gaan.. Maar nee; ik ben gewoon een beetje ziek. Maak je maar geen zorgen.’ Met dat gooide hij een prop van de wc papier die hij in de prullenbak wierp om mij alleen achter te laten in de wc’s. Merlin- goed gedaan, Campbell. Ga vooral over Fred beginnen in zijn buurt. Ik zou het zelf ook niet willen als George zo met mij gespeeld had als Fred met Leo; over George willen praten. Nerveus beet ik op mijn lip voordat ik toch de deur open deed om snel Leo in te halen. ‘Oké sorry; het was tactloos om te zeggen wat ik net zei- het spijt me. Is- is er iets wat ik voor je kan doen.. iets hoe ik je blij kan maken; Leo..?’

    Kealan-Dereck Moore

    Snel spelde ik mijn hoofdmonitor badge op net zoals die van aanvoerder waar ik naar mijn tas greep tot er op de deur geklopt werd die Jonah open deed.
    'Barret, er is iemand voor je. Kunnen we binnen komen?' Met dat ging de deur open waar professor Snape en een vreemde man naar binnen gelopen kwam tot de raadsel al gauw opgelost werd door Jonah zelf; ‘Pap…’ dat was de startsein waar ik langs Jonah, professor Snape en de vreemde man omdat ik het weigerde vader van Jonah te noemen heen; om naar de leerlingenkamer te lopen waar ik door het portret ging. Aan een emotionele sfeer zat ik al helemaal niet op te wachten. Niet tussen mij en Jonah of tussen Jonah en de vreemde man. Misschien was dit allemaal beter zo. Zachtjes voelde ik een hand me uit het niets tegenhouden tot ik Victoire herkende.
    ‘Ik zocht je al. Ik volg nu jullie lessen mee; omdat ik me anders hier dood verveel. Je hebt nu al de eerste twee lessen gemist..’ zei ze streng waardoor ik enkel knikte. ‘Sorry. Ik was bezig met Zwerkbal; je weet hoe afgeleid ik daarvan word..’ met een klein glimlachje keek ik haar aan voordat ik haar naar Voorspellend rekenen trok om achterin het lokaal met haar plaats te nemen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Ten eerste: jij bent de meest lieve, aardige, schattige en leuke jongen die er op deze wereld rondloopt. Je hebt mijn hart verovert zonder er ook maar moeite voor te moeten doen. Ik ben een lafaard. Ik maak mijn hele leven al stomme keuzes en daardoor denkt mijn moeder dat met jou willen trouwen een overhaaste keuze is. Maar dat was het niet, want het is alles wat ik wil - is, tegenwoordige tijd. Maar hoewel het stom klinkt, probeer ik het rustig aan te doen bij jou, om te laten zien dat ik dat wel kan.' Ik weet niet waarom al deze woorden me constant de kriebels geven wat ik dus weg probeer te drukken. Maar alsnog komen ze. Ik keek wat verlegen weg begon aan de pluisjes van bet deken te friemelen
    'Ik weet echt niet waarom, eerlijk waar. Alleen iedere keer als ik je kus ben ik bang dat ik te ver ga en dat je me nooit meer wil zien. En-en ik kan je niet verliezen. Toen ik Leo kuste was het anders, hoewel het dom was.'
    Ik bleef maar rustig zitten zonder het wil te hebben om wat terug te zeggen. Ik wil nu liever de kamer uit rennen en nooit meer terug komen dan wat terug zeggen. Maar ik deed het alsnog.
    'Het klinkt stom.' Herhaalde ik zijn woorden.
    '..Fred- je- je maakt het me onwijs moeilijk. Ik- je hoefde andermans lippen niet te gebruiken voor zo iets.. alles is beter dan om dit te zien.' Zei ik dan zachtjes en keek hem weer aan waarna ik wat rechter ging zitten.
    '.. b-beloof me Fred Weasley; beloof me om zoiets nooit meer te doen of- of mij kwijtraken is dan niet je enige probleem.’ Met dat beet ik wat op mijn lip en schudde met mijn hoofd terwijl een aantal tranen wederom geruisloos langs mijn wangen gleden en murmelde: ‘ach, wat boeit het nog.’ Voordat ik me naar zijn borstkas wierp en mijn ogen strak dichtsloot, hopend dat ik wakker zou worden en zou merken dat dit alles maar een droom was. Want echt waar; ik weet niet wat ik moet geloven en niet. Bang om keuzes te nemen of kanten te kiezen. Bang dat ik de verkeerde keuze neem en zo later in de toekomst weer te breken. Of gebroken worden door Fred. Was dit alles maar gewoon beter niet gebeurd..

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 16:37 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    ‘Oké sorry; het was tactloos om te zeggen wat ik net zei- het spijt me. Is- is er iets wat ik voor je kan doen.. iets hoe ik je blij kan maken; Leo..?’
    Ik keek om en zag Campbell naast mij lopen waardoor ik halt nam en met mijn hoofd schudde.
    ‘nee hoor.. alles gaat goed.’ Zei ik, deels tegen mezelf ook.
    ‘ik- ik ben gewoon niet echt gewend aan al deze.. drama. Eh- ik maak me wat zorgen over Fred. Hij was woest, maar echt woest. Zo ken ik hem echt niet.’ Murmelde ik wat en boog mijn hoofd wat voorover om naar mijn schoenen te staren.
    ‘ik heb Fred en George voor het eerste keer zien vechten, laat staan dat, ruziën. Ik maak me gewoon wat zorgen over hun.. en- en Ralf. Dat jongen heeft weinig zelfvertrouwen en voordat jullie vorig jaar hierheen kwamen waren wij ooit bang dat hij domme dingen zou doen- als je begrijpt wat ik bedoel. Alles is gewoon afschuwelijk erg veranderd- wat me een beetje depressief maakt.’ Verklaarde ik en toverde een glimlach tevoorschijn.
    ‘jij bent overigens in een liefdes dokter veranderd. Wie weet komen die twee tortelduifjes blij uit die kamer, of er komt er maar een uit..’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    -

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:59 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hierna mag George voor het eerst blij zijn met Campbell


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Nee hoor.. alles gaat goed. Ik- ik ben gewoon niet echt gewend aan al deze.. drama. Eh- ik maak me wat zorgen over Fred. Hij was woest, maar echt woest. Zo ken ik hem echt niet.’ Tot mijn verbazing boog Leo zijn hoofd waardoor hij naar zijn voeten keek. Het was iets wat ik hem werkelijk nog nooit had zien doen; dus het was op zijn minst vreemd te noemen om dit te zien.
    ‘Ik heb Fred en George voor het eerste keer zien vechten, laat staan dat, ruziën. Ik maak me gewoon wat zorgen over hun.. en- en Ralf. Dat jongen heeft weinig zelfvertrouwen en voordat jullie vorig jaar hierheen kwamen waren wij ooit bang dat hij domme dingen zou doen- als je begrijpt wat ik bedoel. Alles is gewoon afschuwelijk erg veranderd- at me een beetje depressief maakt. Jij bent overigens in een liefdesdokter veranderd. Wie weet komen die twee tortelduifjes blij uit die kamer, of er komt er maar een uit..’ met dat beet ik hard op mijn lip waarna mijn blik even van Leo naar terug in de gang gleed.
    ‘…Ik beloof je Leo. Zodra je op iemand anders bent; dan Fred. Ik sluit jullie op tot jullie eindelijk hebben gekust of iets.. en zeg nou alsjeblieft niet George want dan ben ik hem kwijt.. oh merlin- wat klink ik weer aardig..’ nerveus keek ik weer terug.
    ‘Oké iemand moet checken of ze nog leven en of George nog leeft. Ik ga nu naar Ralf en Fred en bevrijden van elkaar uitmoorden… en dan haal jij George… en breng hem naar de leerlingenkamer. Alsjeblieft- Leo; alsjeblieft. Ik kan dit niet meer alleen aan. Als ik vanavond dood ga met een hartinfarct dan weet je de oorzaak en dan weet je ook meteen wat je moet doen..’ snel klopte ik hem op zijn schouder waarna ik weer vliegensvlug terug renden naar de leerlingenkamer om naar de slaapzaal van de zevende jaars te rennen waar ik vliegens vlug de stoel van de trap af gooiden en de deur weer open maakte om naar binnen te rennen waar ik even naar adem hapte omdat ik dreigde flauw te vallen. Letterlijk. De steken in mijn zij waren me aan het vermoorden.
    ‘Stop… moord… elkaar.. niet… uit..’ hapte ik naar adem voordat ik met moeite mijn handen van mijn knieën afhaalde om het koppel aan te kijken wat in elkaar geklommen leek te zijn op Leo’s bed.
    ‘Uhm… Uhm… sorry. Ik wil jullie niet storen.. Ziet er goed uit..’ klonk het hijgend uit mijn mond waarna ik buiten adem mijn duimen op stak.
    ‘F-fred. George komt zo.. deze keer zonder geweld. Voor beide. Alsjeblieft. Alsjeblieft. Alsjeblieft.’ Met dat zetten ik mijn hand nerveus in het haar terwijl ik nerveus; ‘alles komt goed.’ Murmelde terwijl ik begon te ijsberen. ‘Alsjeblieft… Ik bedoel.. maak het net zo goed als je bij Ralf deed. Hoewel ik niet kan garanderen dat ik niet jaloers word als je in elkaar gekropen met George gaat zitten…’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘…Ik beloof je Leo. Zodra je op iemand anders bent; dan Fred. Ik sluit jullie op tot jullie eindelijk hebben gekust of iets.. en zeg nou alsjeblieft niet George want dan ben ik hem kwijt.. oh merlin- wat klink ik weer aardig.. Oké iemand moet checken of ze nog leven en of George nog leeft. Ik ga nu naar Ralf en Fred en bevrijden van elkaar uitmoorden… en dan haal jij George… en breng hem naar de leerlingenkamer. Alsjeblieft- Leo; alsjeblieft. Ik kan dit niet meer alleen aan. Als ik vanavond dood ga met een hartinfarct dan weet je de oorzaak en dan weet je ook meteen wat je moet doen..’ ik knikte met mijn hoofd toen hij nog met een schouderklopje mij verliet om terug naar de leerlingenkamer te rennen. Ik keek weer om en zuchtte zachtjes. Hoe in Merlijns naam moest ik George nu weee vinden? Liep dan maar door de gangen en vroeg aan verschillende studenten waar George was, maar ze wisten het niet. Letterlijk niemand wist het. En serieus nergens was George te bekennen. Dus op een gegeven moment keerde ik terug naar de leerlingenkamer toe en brak in de vijfde jaars slaapkamers om een weg naar Harry's koffer te banen die ik opentrok en de bekende marauders map boven op zag liggen. Vliegensvlug greep ik er naar en zei de behorende zinnetje terwijl ik mrt de top van mijn stok erop tikte waarna de namen tevoorschijn kwamen, langzaam waardoor ik de map ongeduldig open trok en wel misschien een kwartier lang erover deed om George zijn naam te vinden; maar het was nergens te bekennen. Met een zucht sloot ik de map weer en plaatste die terug in het hutkoffer waarna ik nogmaals bet leerkingenkamer verliet. Deze keer met een idee waar hij kon zijn. Dud marcheerde ik maar richting de kamer van hoge nood waar ik verbazingwekkend genoeg de deur al op een kier open zag staand waardoor ik naar binnen stormde en zijn naam begon te roepen.
    'Wie is daar?' Kreeg ik als antwoord terug waarna ik naar het stemmetje toe beende waarna ik George tegenkwam die een fles in zijn hand hield. Niet vol, niet leeg, dus dat is tenminste een goed teken. Ik greep naar de fled en smeet het naar een willekeurige richting toe waarna ik riep: 'ben je gek geworden?!' En greep naar zijn pols om hem overeind te trekken.
    'Als Campbell je ziet drinken dan zijn we beiden dood.'
    En zonder op een antwoord te wachten, sleepte ik hem mee de kamer van hoge nood uit.
    'Leo; laat me los, waar breng je me naar toe?'
    'Kom op George, heb je de route naar onze leerkingenkamer vergeten?' Vroeg ik dan en trok hem mee de leerlingenkamer in.
    'Campbell!' Rieo ik waarna ik de verwarde George in het bankje duwde.
    'Ik heb hem gevonden!' Riep ik dan terwijl Geirge enkele pogingen waagde om op te kunnen staan waarbij ik hwm terug het bankje in duwde.


    Eigenlijk had ik een ander plan waarbij Leo hem dronken tussen de leerlingen tegen zou komen en hem in de bevroren, koude meertje zou gaan duwen om verbolgens zijn bervroren lijk mee naar het leerlingenkamer toe te slepen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Is George nou dronken? Kan overigens camp pas laten komen na fred post I think.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Is George nou dronken? Kan overigens camp pas laten komen na fred post I think.


    Nop


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nop


    Wrrm doet george dan zo naar leo en wilt hij weglopen, wilt hij cam niet zien :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wrrm doet george dan zo naar leo en wilt hij weglopen, wilt hij cam niet zien :'(


    Hij wilt Fred niet zien. Want ergens weet hij dat Leo hem om die reden naar het leerlingenkamer heeft gesleurd en hij wilt niet praten noch Fred zien. Want.. nou ja, Fred heeft hem ook geslagen en hij heeft nu niet alleen een wond op zijn wang maar ook op zijn hart.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 13:00 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij wilt Fred niet zien. Want ergens weet hij dat Leo hem om die reden naar het leerlingenkamer heeft gesleurd en hij wilt niet praten noch Fred zien. Want.. nou ja, Fred heeft hem ook geslagen en hij heeft nu niet alleen een wond op zijn wang maar ook op zijn hart.


    Auch D'; oké zodra fred gereageerd heeft.. zorg ik wel dat George nog niet met Fred hoeft te praten :'l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Het klinkt stom.' Een glimlach siert mijn lippen, omdat het goed voelt zo. '..Fred- je- je maakt het me onwijs moeilijk. Ik- je hoefde andermans lippen niet te gebruiken voor zo iets.. alles is beter dan om dit te zien... b-beloof me Fred Weasley; beloof me om zoiets nooit meer te doen of- of mij kwijtraken is dan niet je enige probleem.’Ik zie tranen over zijn wangen lopen, wat ervoor zorgt dat ik hem wil helpen of ten minste wil knuffelen. ‘ach, wat boeit het nog.’
    Hij gaat tegen mijn borstkas en ik sluit mijn ogen om even ergens anders te zijn.
    ‘Stop… moord… elkaar.. niet… uit..’ Ik kijk op en zie Campbell bij de deur staan. ‘Uhm… Uhm… sorry. Ik wil jullie niet storen.. Ziet er goed uit.. F-fred. George komt zo.. deze keer zonder geweld. Voor beide. Alsjeblieft. Alsjeblieft. Alsjeblieft. Alles komt goed.’ Hij begint te ijsberen. ‘Alsjeblieft… Ik bedoel.. maak het net zo goed als je bij Ralf deed. Hoewel ik niet kan garanderen dat ik niet jaloers word als je in elkaar gekropen met George gaat zitten…’
    Ik kus Ralf even snel tegen zijn slaap en spring dan op om Campbell bij zijn arm vast te pakken.
    'Rustig blijven, Campbell. H-het is goed.' Eigenlijk wil ik schreeuwen dat George vooral weg moet blijven, maar dat is meer omdat ik bang ben dat ik hem weer sla en hij me nooit meer wil zien.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 20:51 ]


    Spoiler alert: you will save yourself