• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Ik- ik weet het echt niet. Hoe kan ik hem hierna nog aan kijken? Ga jij maar Campbell.. I-ik- ik kom er zo aan.' Zachtjes zuchtte ik voordat ik ruw naar zijn hand greep.
    ‘Denk je werkelijk dat ik daar in trap; Ralf. Geloof het of niet- maar soms lijk je op mij. En ik zou mezelf waarschijnlijk in het meertje geduwd hebben zodat ik van de kou onder water bevroor. Weet je wat Romeo en Juliet deed sterven? Gebrek aan communicatie; de oplossing hiervoor is dus praten.’ Vertelde ik veels te wijs voor mijn doen waarbij ik hem naar boven trok; Zweinstein in. Het kwam dan nu ook goed van pas dat ik de wegen wist om bij de Gryffindor leerlingenkamer te komen waardoor we in een mum van tijd bij het schilderij van de dikke dame kwamen.
    ‘Mimbulus Mimbletonia..’ met dat trok ik Ralf de portret door om naar de slaapkamers te lopen waar ik Leo nog net langs me zag lopen. Hij zag er misselijk uit. Alsof hij moest kotsen. Snel trok ik Ralf de trappen op om de zevende leerjaar slaapzaal in te lopen waar Fred op bed lag. Zachtjes liet mijn hand die van Ralf los om in een paar stappen Fred bij zijn kraag te grijpen waar ik hem eigenaardig dichterbij trok. Het was zo vreemd dat ik dit bij Fred durfde- hoewel ik me dit nog lang niet zag doen bij George- misschien was dit dan ook de reden waarom ik zo zeker was dat dit Fred was.
    ‘..We weten beiden dat dit jóuw fout is. Je hebt nu kans om alles goed te maken. Dus kies je keuzen juist..’ met dat liet ik hem ruw los waarna ik Ralf nog een soort troostend-glimlachje gunde om de deur uit te lopen en die op SLOT te doen. (op SLOT betekend da t je ER NIET uit kan. Als iemand het ook waagt om de kamer uit te lopen.. ik zweer je. Ik WURG je tot de licht uit je ogen DOOFD :<)
    Even keek ik om me heen tot ik tot mijn verbazing een stoel zag staan op de drempel van de gang. Snel pakte ik die om hem onder de klink door te zetten. Zelfs met magie zouden ze NIET uit de DEUR komen. Snel renden ik weer de trap af waar automatisch weer eigenaardige steken in mijn zij voelde branden terwijl ik de portret haast door vloog om Leo te achtervolgen die zich als vermoedelijk in de wc’s bevond waar ik hem water in zijn gezicht zag spetteren. Snel rukte ik een stuk papier uit de torkrol waar ik het in zijn handen gaf. ‘Ziek geworden, plotseling.. of moet ik een reden zoeken achter jou- haastig de leerlingenkamer uit rennen en het feit dat Fred op bed lag- die ik middels opgesloten heb met Ralf op onze slaapzaal. Ik weet dat het lastig voor je is- en dat ik nu echt als een verrader over kom. Maar wil je alsjeblieft niet naar de slaapzaal?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    Jonah Barret

    ‘..Die drie woorden waar jij zo naar verlangt vormen samen de grootste leugen op de hele wereld. Ze betekenen niks anders dan verraad jegens een ander. Maar als jij graag wilt dat ik zo word als al die herzenloze minkukels; dan moet jíj jezelf maar eens afvragen wie hier fout zit. Je probeert me maar te veranderen-Jonah. En dat gaat je niet lukken..’ Hij staat op en kleed zich om. Ik loop naar mijn bed en kleed me ook om, hoewel ik het eigenlijk niet wil. Net als ik weg wil lopen klopt er iemand op de deur. Ik open de deur en zie Snape staan.
    'Barret, er is iemand voor je. Kunnen we binnen komen?' Ik knik en in mijn hoofd gaat er meteen een alarmbelletje af. Is het mijn moeder omdat ik het lokaal van Banning had gesloopt? Of omdat mijn cijfers dit jaar flink gedaald zijn?
    Ik doe een stap achteruit en Snape doet een stap naar binnen, waarna nog een man de kamer binnen loopt. Zijn blik is gefocust op mij en ik herken hem niet meteen.
    Maar zijn haar is bruin zoals dat van mij en ik heb dezelfde oogkleur. Ons gezicht is ongeveer dezelfde vorm en dezelfde blik siert het. Ik hoef geen moment meer te twijfelen wie dit is.
    'Pap...'


    Ik weet eigenlijk niet iets wat ik hierop moet posten. Of course zou Kealan in mijn post weglopen..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik weet eigenlijk niet iets wat ik hierop moet posten. Of course zou Kealan in mijn post weglopen..


    Ehm laat hem maar weglopen dan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Moet ik trouwens met Fred posten of wachten op Ralf?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Moet ik trouwens met Fred posten of wachten op Ralf?


    Post maar eerst met Fred, aangezien Ralf al voor Camp gepost had.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ok.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    Ik wilde weer terug het wc's uit lopen, tot er een stuk wc papier plotseling mijn handen in werd gedrukt en ik opkeek naar Campbell die voor mij stond.
    ‘Ziek geworden, plotseling.. of moet ik een reden zoeken achter jou- haastig de leerlingenkamer uit rennen en het feit dat Fred op bed lag- die ik middels opgesloten heb met Ralf op onze slaapzaal. Ik weet dat het lastig voor je is- en dat ik nu echt als een verrader over kom. Maar wil je alsjeblieft niet naar de slaapzaal?’
    Ik keek hem verbaasd een en knikte zachtjes met mijn hoofd.
    'Ja- nee- ik zal er niet heen gaan..' mompelde ik dan voordat ik met de stukje papier wat mijn gezicht droogde.
    'Maar nee; ik ben gewoon een beetje ziek. Maak je maar geen zorgen.' Zei ik dan waardoor ik een prop van het wc papier creëerde om vervolgend deze kleine kamertje te verlaren en de propje in de eerste beste prullenpak die ik zag te werpen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    ‘ik- ik ben in de leerlingenkamer als je wat nodig hebt. En Fred; roep me als je wat nodig hebt.’ Daarmee loopt hij weg en blijf ik in mijn eentje over. Ik ga weer op mijn bed liggen en staar naar het plafond, denkend aan gisterochtend. Ik was zo gelukkig, ik kon het bijna niet bevatten. Nu lijkt dat allemaal eeuwen geleden, alsof ik het niet eens echt mee heb gemaakt. Maar ik maakte het allemaal mee in een ander tijdperk, een gelukkiger tijdperk met Ralf, de jongen van mijn dromen.
    En dan opeens word mijn dagdroom verstoord door Campbell, die me aan mijn kraag omhoog trekt. ‘..We weten beiden dat dit jóuw fout is. Je hebt nu kans om alles goed te maken. Dus kies je keuzen juist..’ Hij loopt weg en doet de deur van buiten op slot. Dat slot hebben ze ooit gemaakt zodat we niet 's nachts naar buiten zouden gaan en ik weet dat het niet open gaat.
    En daar staat hij dan. Ralf Auron. Ik wil zo graag naar hem toe rennen en hem kussen en knuffelen tot ik alles vergeten ben, maar dat kan ik niet.
    'Ik hou van je, ik blijf altijd van je houden. En ik doe het nooit meer. Dat beloof ik.' Met tranen in mijn ogen kijk ik hem aan. 'Ach, waarom zou je me geloven. Ik snap dat je me haat, iedeen zou me moeten haten. Maar blijkbaar doet iedereen dat al.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Nadat Camobell ons verliet en vervolgens de deur achter ons op slot gooide, keek ik Fred aan, maar voor enkele secondes voordst ij weer wegkeek en naar een willekeurige bed toe liep, ver van Fred vandaan.
    'Ik hou van je, ik blijf altijd van je houden. En ik doe het nooit meer. Dat beloof ik. Ach, waarom zou je me geloven. Ik snap dat je me haat, iedeen zou me moeten haten. Maar blijkbaar doet iedereen dat al.'
    Ik hield even mijj adem in voordat ik op een kleermakerszit op het bed kwam zitten en in plaats van Fred aan te kijken, staarde ik naar de pluisje van het deken.
    '..ik ben benieuwd.. voor als dit niet gebeurt was, wat we eigenlijk nu deden.' Mompelde ik alsof ik zijn eerdere zin niet gehoord had waarna ik eindelijk naar hem keek; naar zijn glinsterende ogen waaruit continu tranen uit stroomden.
    'I-ik haat je niet, Fred.' Murmelde ik dan.
    'I-ik ben alleen t-teleurgesteld.. boos en verdrietig. I-ik- ik-'
    Ik beet op mijn lip om mijn tranen tegen te houden, wat dus niet lukte maar ondanks dat keek ik Fred nog steeds aan.
    'B-beloftes kunnen te- t-te makkelijk breken..'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley


    '..ik ben benieuwd.. voor als dit niet gebeurt was, wat we eigenlijk nu deden.' Eindelijk kijkt hij naar me. En ik kijk in zijn grijze ogen, de ogen waarvan ik al twee jaar lang hou. Die ik iedere nacht zie voor ik ga slapen. En die ik iedere maand zie veranderen. 'I-ik haat je niet, Fred. I-ik ben alleen t-teleurgesteld.. boos en verdrietig. I-ik- ik. B-beloftes kunnen te- t-te makkelijk breken..' Ik kijk hem niet aan en loop dan naar hem toe, waarna ik mijn armen om hem heen sla en hem naar me toe trek.
    'In de les zitten misschien,' begin ik, 'of we hadden besloten te spijbelen om de dag samen door te kunnen brengen. We zaten samen op mijn bed en we knuffelden zonder dat er iets was wat alles erg maakte. Na een tijdje kust ik je en de bom met vinders ontploft weer. Dan zou ik denken aan hoe geweldig je bent en hoe een wrak ik zou zijn als ik je niet had.' En zo, met hem in mijn armen en met fantasie kan ik het me nog best wel voorstellen. 'Ik haat mezelf voor wat ik gedaan heb. Want ik maakte jou ongelukkig en het enige wat ik wil is jou gelukkig zien.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dit was het liefste wat ik Fred nu kon laten doen. Ik heb echt heel erg mijn best gedaan (flower)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Dit was het liefste wat ik Fred nu kon laten doen. Ik heb echt heel erg mijn best gedaan (flower)


    Haha, ja dat zie ik :')

    Nou, zal ik Fred nog wat plagen of zal ik maar "vooruit dan maar" zeggen ;')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, ja dat zie ik :')

    Nou, zal ik Fred nog wat plagen of zal ik maar "vooruit dan maar" zeggen ;')


    Kies maar. Fred zit nu in zijn lieve modus.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omfg mijn kamer werd net verlicht door een auto en dat zorgde er al haast voor dat ik een hartaanval kreeg.

    Maar ach ja. Moest je overigens 51 minuten geleden niet gaan slapen :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ja ik moet van mijn ouders eigenlijk al bijna twee uur slapen maar daar heb ik geen zin in.


    Spoiler alert: you will save yourself