• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Ik kijk naar de man voor me, mijn vader. Mijn váder. Elf jaar lang heeft hij zichzelf niet laten zien.
    En dan zie ik Kealan weglopen. Hij loopt weg, nu ik hem zo hard nodig heb. Maar voor hem beteken ik niks, want liefde betekent niks voor hem. Ergens maakt dat me heel erg boos, omdat hij daarmee zegt dat hij nooit van me hield. In mijn ogen heeft hij me gebruikt.
    'Jonathan-' '-Jonah,' onderbreek ik hem.
    Hij zucht. 'Jonah, ik heb slecht nieuws. Kunnen we ergens gaan zitten?'
    Meteen schud ik mijn hoofd. 'Nee, ik wil zo snel mogelijk weer weg, dus zeg het zo maar.' Mijn stem klinkt fel en vol haat, zoals ik me ook naar hem voel. Hij kan niet zomaar na elf jaar verschijnen.
    'Jonah, het is misschien beter om-' 'Nee! Vertel gewoon!' roep ik boos.
    'Oké dan. Gisteravond is het lichaam van je moeder gevonden. Ze is vermoord door de doodsvloek, dader onbekend. Aangezien Matthew Barret niet je officiële vader is en ik nog steeds het ouderrecht heb, zal je vanaf nu weer bij mij intrekken.' Hij kijkt me serieus aan, bijna zakelijk.
    'Nee, ik ben meerderjarig.' Ik zie zijn gezichtsuitdrukking veranderen en meteen voel ik me beter. 'Ik ben meerderjarig, maar dat wist je natuurlijk niet. Want élf jaar lang heb je niks van je laten horen. Nieteens een kaart voor mijn verjaardag!' Tranen springen in mijn ogen en ik ga bedreigend dicht bij hem staan. 'Als je al weet wanneer ik jarig ben! Maar nu is het mijn keuze en ik kies ervoor om jou nooit meer te zien. Nooit meer.'
    Ik pak mijn boekentas en loop woedend weg, naar het lokaal. Voorspellend rekenen. Als ik daar aan kom zie ik dat de plek naast Kealan al bezet is, dus ga ik voor hem zitten. Snel veeg ik de tranen weg en open ik mijn boek op de goede pagina.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Rustig blijven, Campbell. H-het is goed.’ Nerveus schudden ik mijn mond voordat ik met mijn vrije hand bruut aan mijn afgekloven nagels begon te knagen voordat ik werkelijk uit het niets uit viel.
    ‘Merlin; blijf allemaal eens rustig en haal adem..’ met dat gooide ik gestrest een hand door mijn haar voordat ik me los rukte en naar beneden stormde. Mijn ademhaling ging als een wilde stier heen en weer terwijl ik enorm de neiging had om mezelf gewoon neer te pleuren op de trap om tot adem te komen. Iets wat ik me niet gunden door Leo’s stem die naar boven schreeuwde. ‘Campbell ik heb hem gevonden!’ alsof het me nog de laatste adrenaline boost gaf renden ik de trap af terwijl ik haast piepend naar adem zei; ‘A-alles is goed… G-ga gewoon naar boven..’ met dat stormde ik de portret door waar ik bijna uitviel om mezelf tegen de muur aan te drukken. Met grote happen naar adem kroop ik mezelf dicht tegen de muur aan waar ik mijn handen alleen maar nog gestrester naar mijn hoofd duwde waar ik aan mijn haren begon te trekken terwijl ik enkel maar aan een zinnetje kon denken; ‘..niks komt goed- alles word erger.’


    Noh; nu kunnen George en Leo 't goedmaken met Fred en dan hebben ze weer een happy ending.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Rustig blijven, Campbell. H-het is goed.’ Nerveus schudden ik mijn mond voordat ik met mijn vrije hand bruut aan mijn afgekloven nagels begon te knagen voordat ik werkelijk uit het niets uit viel.
    ‘Merlin; blijf allemaal eens rustig en haal adem..’ met dat gooide ik gestrest een hand door mijn haar voordat ik me los rukte en naar beneden stormde. Mijn ademhaling ging als een wilde stier heen en weer terwijl ik enorm de neiging had om mezelf gewoon neer te pleuren op de trap om tot adem te komen. Iets wat ik me niet gunden door Leo’s stem die naar boven schreeuwde. ‘Campbell ik heb hem gevonden!’ alsof het me nog de laatste adrenaline boost gaf renden ik de trap af terwijl ik haast piepend naar adem zei; ‘A-alles is goed… G-ga gewoon naar boven..’ met dat stormde ik de portret door waar ik bijna uitviel om mezelf tegen de muur aan te drukken. Met grote happen naar adem kroop ik mezelf dicht tegen de muur aan waar ik mijn handen alleen maar nog gestrester naar mijn hoofd duwde waar ik aan mijn haren begon te trekken terwijl ik enkel maar aan een zinnetje kon denken; ‘..niks komt goed- alles word erger.’


    Noh; nu kunnen George en Leo 't goedmaken met Fred en dan hebben ze weer een happy ending.


    En jij denkt dat George naar Fred zal gaan, terwijl hij juist weg probeert te rennen :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Awh, dit is zo zielig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wie gaat eerst posten?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf? Ik heb voor Camp gepost.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    ‘Stop… moord… elkaar.. niet… uit..’
    Ik keek verward op en trok mijn wenkbrauwen op toen ik een vermoeide Campbell bij het deur zag staan die ons verbaasd aankeek.
    ‘Uhm… Uhm… sorry. Ik wil jullie niet storen.. Ziet er goed uit.. F-fred. George komt zo.. deze keer zonder geweld. Voor beide. Alsjeblieft. Alsjeblieft. Alsjeblieft. Alles komt goed. Alsjeblieft… Ik bedoel.. maak het net zo goed als je bij Ralf deed. Hoewel ik niet kan garanderen dat ik niet jaloers word als je in elkaar gekropen met George gaat zitten…’
    Ik knipperde een aantal keren met mijn ogen.voordat ik de lippen van Fred bij mijn slaap voelde drukken waardoor ik gauw weg keek toen hij op ging staan en naar Campbell toe liep.
    'Rustig blijven, Campbell. H-het is goed.'
    'Merlin; blijf allemaal eens rustig en haal adem.' En met dat verliet Campbell ons weer. Ik keek Fred verbaasd aan voordat ik op ging staan en ietwat twijfelend naar hem toe schuifelde, zonder hem aan te kijken ook.
    'Wat- wat is er gebeurd tussen jou en George?' Vroeg ik voordat ik hem weer aankeek en even met mijn hoofd schudde.
    'Ik bedoel- kwam het door mij- ik bedoel- ik- je hoeft het niet te vertellen als je het niet wilt- ik heb geen zin deze situatie erger te maken. Of.. wij tenminste.' En de laatste zei ik met een glimp van kilte in mijn stem, wat ook spontaan tevoorschijn kwam. Noor.aals gesproken praat ik nooit kil.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En toen was het stil D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jup, maar ik ga al reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Merlin; blijf allemaal eens rustig en haal adem.' Campbell loopt weer weg en ik kijk hem verbaasd na. Ach, het zal allemaal wel goed komen en ergens ben ik blij dat ik George nu niet hoef te zien. Ik weet dat ik nog steeds niet helemaal nuchter ben en daarom kan ik maar beter weg blijven.
    'Wat- wat is er gebeurd tussen jou en George? Ik bedoel- kwam het door mij- ik bedoel- ik- je hoeft het niet te vertellen als je het niet wilt- ik heb geen zin deze situatie erger te maken. Of.. wij tenminste.' Hij klinkt kil, iets wat ik nog nooit bij hem gehoord heb.
    'We hadden ruzie, maar jij hoeft je niet schuldig te voelen. Ik wil hem gewoon even niet zien.' Met een glimlach - ik weet niet of hij echt of nep is - draai ik me om naar Ralf en neem ik hem in mijn armen.
    'Ik wil gewoon even alleen zijn met jou.' Ik kus hem eindelijk weer en de bom ontploft weer in mijn buik. Het verschil tussen Leo kussen en hem kussen is groter dan enkel die vlinders, want als ik Ralf kus betekent het iets en is het niet gewoon een kus.
    Als ik hem los laat kijk ik hem aan. 'Ik weet dat het maar even was, maar ik heb dat verschrikkelijk gemist.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Waarom is het stil D:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sprey, ik was iets aan het lezen en was je post helemaal vergeten :') ik ben al aan het schrijven ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha oké is goed. Vandaag vergeet iedereen me ):


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'We hadden ruzie, maar jij hoeft je niet schuldig te voelen. Ik wil hem gewoon even niet zien.'
    Hij draaide zich om en trok me in een omhelzing. Zachtjes sloot ik mijn ogen en loet mijn gedachtes maar los. De vele vragen of dit goed was of slecht, of ik hem echt kom vertrouwen of niet. Ik zuchtte zachtjes en ondanks al deze vragen, kroop ik wat dichter tegen hem aan zodat ik zijn hartslag kon gaan beluisteren die zachtjes tegen zijn borstkas aan klopte.
    'Ik wil gewoon even alleen zijn met jou.'
    En met dat drukte hij zijn lippen na een zeer lange tijd wederom tegen die van mij aan. Maar enkele secondes tot hij me weer losliet, en ik hek nog steeds niet aankeek.
    'Ik weet dat het maar even was, maar ik heb dat verschrikkelijk gemist.'
    Zachtjes beet ik op mijn lip en keek hem uiteindelijk toch weer aan.
    '..ik ook.' Murmelde ik muisstil en schuifelde weer naar hem toe om mijn hoofd weer tegen zijn borstkas aan te kunnen plaatsen.
    'Zullen we dit alles vergeten.. eh- door dit hebben we ook al onze lessen gemist.' Murmelde ik. Dat boeide me niet eens- maar wrgens had ik geen zin meer in deze onderwerp; het laat mr maar nog onzekerder voelen em geeft me het idee dat Fred mijn vertrouwen probeert te winnen, terwijl hij liegt. En dat wil ik ect niet denken.



    George Weasley

    Toen Campbell de leerlingenkamer uit beende en ik alleen met Leo achterbleef, bleven we nog enkele secondes zo op deze positie staan, tot ik tegen Leo zijn knie schopte die met een kreet achteruit deinsde en ik op ging staan om richting het portret toe te lopen, waarin ik falade doordat Leo naar.mijn hand greep en ik me verbaasd omdraaide en en zag hij met zijn andere hand zijn knie vasthield.
    'Luister naar je vriendje jij!' Gromde hij. Ik rukte mijn hand los uit die van hem om tegen een muur aan te leunen en koppig met mijn hoofd te schudden.
    'Ik zeg het je toch Leo; ik heb nu geen zin in Fred. Je zag wat er allemaal gebeurde..'
    'Kom op zeg, George; ooit komt het toch wel goed? En misschien is het dus een goed plan om van dat "ooit" "vandaag" te maken.'
    Ik zucht diep en liep terug naar het bank goe waarna ik naar de deur van het trappenhuis staarde, niet wetend wat ik moest doen.
    'Ga gewoon naar hem toe, praat wat en voor je het weet is alles weer net als de oude.. ik ga even naar de liefdes dokter toe en ik ga even kijkem of hij nog leeft, na al die stess. En wij beiden verwachten dat je intussen tijd met Fred aan het praten bent.' En met dat verliet hij mij ook waarna ik alleen achterbleef. Ik zuchtte zachtjes en keek terug naar de deur toe, waarachter ergens Fred en Ralf stonden. Merlin weet wat ze aan het doen waren. Maar natuurlijk; ik ga nog echt niet met hem praten. Wie weet war er dan zal gebeuren. En ondanks dat,.marcheerde ik alanog richting de trappenhuis toe en in plaats van onze slaapker binnen te lopen, nam ik tegenover het deur tegen het muurtje aan plaats en staarde maar naar de aantal schaduws die vanonder het deur kwamen.
    'We hadden ruzie, maar jij hoeft je niet schuldig te voelen. Ik wil hem gewoon even niet zien.' Ik kneep mijn ogen dicht en woest liet ik mijn handen door mijn haren gaan waar ik automatisch aan trok. Dit kan toch niet waar zijn..
    'Ik wil gewoon even alleen zijn met jou. Ik weet dat het maar even was, maar ik heb dat verschrikkelijk gemist.'
    '..ik ook. Zullen we dit alles vergeten.. eh- door dit hebben we ook al onze lessen gemist.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    Haha oké is goed. Vandaag vergeet iedereen me ):


    Ik vergat je niet, ik was iets aan het kezen en stelde het schrijven van een post steeds yit en op een gegeven moment ging ik gewoon echt te ver, sorreh $:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••