• Een groep vrienden gaan samen op vakantie naar een tropisch eiland. Een dure reis, maar de meeste zijn dan ook vastbesloten er een onvergetelijke vakantie van te maken. Alles gaat goed, totdat ze in de auto zitten. Ze zijn net aangekomen met hen vlucht en in hen huurauto's rijden ze naar de accomodatie waar ze de dagen zullen doorbrengen. Daar komen ze echter nooit aan. Tijdens de reis komt er plots een diepe mist, waardoor alle auto's terecht komen in een botsing en iedereen even van de wereld is. Wanneer ze wakker worden, hebben ze geen idee waar ze zijn. Het enige wat ze kunnen herinneren is wat ze hebben gedaan sinds ze op het eiland zijn aangekomen. De enige hulpmiddelen die ze hebben, zijn degenen waarbij ze in de auto zaten. Of ze zich uit de situatie gaan redden weet niemand. Één ding is zeker; het wordt een onvergetelijke vakantie...

    Erieka || Caffeine
    Xantha || DocRoe
    Anna || Rider
    Naima || DecemberRain
    Ana || Sabaism
    Leonie || Goya
    Jente || Mangata
    Julie || Quivers
    Marie || Malarkey
    Anouk || Rawhide
    Mirte || Hijacked
    Ilona || Sobremesa
    Floor || Heffron
    Savannah || Phillia
    Fleur || Davon

    Laat het even weten als je naam verkeerd in het topic staat of als je liever niet hebt dat deze uberhaupt in het topic te vinden is.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 18:26 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hijacked schreef:
    (...)

    Ik wil wel als je het echt niet fijn vindt? Volgens mij ben je maar heel even met die groep samen. Dus dan wil ik wel met je ruilen (:

    Ah oké, is goed — haha. Thanks (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psst, @Caffeine (Lucca right?), wat zit er nou tussen Elle en Jason? Misschien zijn ze van die vrienden die wel close zijn en elkaar veel vertellen óf vaak dingen ondernemen, zegmaar naar de city of museums ofzo. ;')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Psst, @Caffeine (Lucca right?), wat zit er nou tussen Elle en Jason? Misschien zijn ze van die vrienden die wel close zijn en elkaar veel vertellen óf vaak dingen ondernemen, zegmaar naar de city of museums ofzo. ;')

    Ja, such sort. And yes, you can call me Lucca (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik lig momenteel nog in bed. Ik ga over, ik schat, ongeveer een uur reageren (:


    26 - 02 - '16

    Fleur en Anna, ik vind het echt awesome hoe jullie mijn personage er bij betrekken. (:


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    Ik lig momenteel nog in bed. Ik ga over, ik schat, ongeveer een uur reageren (:


    Is goed, haast je niet. ^^ Ik had toch per ongeluk op verzenden geklikt terwijl die nog niet klaar was.:x
    Zelf lig ik ook nog op bed, maar dat is meer omdat ik geen zin heb om op te staan en niet meer kan slapen. :c

    Edit: Hahaha, het is niet leuk als één iemand niemand mee heeft om te praten. En ik was toch al van plan om hen op haar af te sturen. Uiteindelijk zijn ze toch beste vrienden. :Y)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 9:36 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Femke/JamesPotter komt vanmiddag, dus ik weet niet of ik dan vandaag ga kunnen reageren. Dan wordt het waarschijnlijk vanavond. Oftewel doe idd maar rustig aan Erieka c; en het is graag gedaan. Heb ik ook meteen wat te doen met mijn personage :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Femke/JamesPotter komt vanmiddag, dus ik weet niet of ik dan vandaag ga kunnen reageren. Dan wordt het waarschijnlijk vanavond. Oftewel doe idd maar rustig aan Erieka c; en het is graag gedaan. Heb ik ook meteen wat te doen met mijn personage :Y)


    Veel plezier!c:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vindt iedereen het goed als we zo in de auto's zitten (volgens de groepen)? We hebben besloten het vliegtuig over te slaan, aangezien een rpg vaak op zulke momenten dood loopt.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ferrars schreef:
    Vindt iedereen het goed als we zo in de auto's zitten (volgens de groepen)? We hebben besloten het vliegtuig over te slaan, aangezien een rpg vaak op zulke momenten dood loopt.


    Ik heb er geen problemen mee, gezien Elle toch wacht op Vince en dinges Jerce het vliegtuig al binnenloopt. :')
    Nope, I can deal with it. :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Geen probleem :3


    26 - 02 - '16

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ja, such sort. And yes, you can call me Lucca (:


    Oké, haha. Aangenaam -- Ana. But okay, vrienden die wel is iets ondernemen?.
    :'3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    N'ah — ik had Patch's vliegangst wel willen uitspelen. Maar als er veel mensen graag naar de auto's willen dan doen we dat wel.


    Hijacked schreef:
    N'ah — ik had Patch's vliegangst wel willen uitspelen. Maar als er veel mensen graag naar de auto's willen dan doen we dat wel.


    We kunnen desnoods enkel door laten gaan dat ze opstijgen? Dan gaan we daarna door naar de auto's.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ferrars schreef:
    (...)

    We kunnen desnoods enkel door laten gaan dat ze opstijgen? Dan gaan we daarna door naar de auto's.


    Nee joh — je hoeft dat niet alleen voor mij te doen. Doe maar gewoon naar de auto's. Dat willen de meeste personen.