• Een groep vrienden gaan samen op vakantie naar een tropisch eiland. Een dure reis, maar de meeste zijn dan ook vastbesloten er een onvergetelijke vakantie van te maken. Alles gaat goed, totdat ze in de auto zitten. Ze zijn net aangekomen met hen vlucht en in hen huurauto's rijden ze naar de accomodatie waar ze de dagen zullen doorbrengen. Daar komen ze echter nooit aan. Tijdens de reis komt er plots een diepe mist, waardoor alle auto's terecht komen in een botsing en iedereen even van de wereld is. Wanneer ze wakker worden, hebben ze geen idee waar ze zijn. Het enige wat ze kunnen herinneren is wat ze hebben gedaan sinds ze op het eiland zijn aangekomen. De enige hulpmiddelen die ze hebben, zijn degenen waarbij ze in de auto zaten. Of ze zich uit de situatie gaan redden weet niemand. Één ding is zeker; het wordt een onvergetelijke vakantie...

    Erieka || Caffeine
    Xantha || DocRoe
    Anna || Rider
    Naima || DecemberRain
    Ana || Sabaism
    Leonie || Goya
    Jente || Mangata
    Julie || Quivers
    Marie || Malarkey
    Anouk || Rawhide
    Mirte || Hijacked
    Ilona || Sobremesa
    Floor || Heffron
    Savannah || Phillia
    Fleur || Davon

    Laat het even weten als je naam verkeerd in het topic staat of als je liever niet hebt dat deze uberhaupt in het topic te vinden is.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 18:26 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Moeten de aankomende posts dan over het moment gaan dat ze naar de auto's lopen? Want dan schrijf ik even een nieuwe post voor Patch nu ik nog tijd heb.


    Hijacked schreef:
    Moeten de aankomende posts dan over het moment gaan dat ze naar de auto's lopen? Want dan schrijf ik even een nieuwe post voor Patch nu ik nog tijd heb.


    Ja in principe wel. Ik zal ook een post over de auto schrijven als ik mijn schoolwerk af heb.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zal vandaag helaas niet mee reageren aangezien ik afgelopen nacht niet geslapen heb en te moe ben om logisch na te denken.... sorry...


    We've lived in the shadows for far too long.

    @ Amaris/Ana: Yes, close friends haha. Since when do they know each other? He helped her a couple of years ago to bring back her keys from her bicycle that fell out her purse/jacket on the street?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    @ Amaris/Ana: Yes, close friends haha. Since when do they know each other? He helped her a couple of years ago to bring back her keys from her bicycle that fell out her purse/jacket on the street?


    Noem me gerust Ana, zoals jij liever wilt. Superleuk idee! En sindsdien zijn het echte close vrienden en dat ze elkaar zegmaar zo goed kennen, dat ze weten dat er iets is ofzo? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    (...)

    Noem me gerust Ana, zoals jij liever wilt. Superleuk idee! En sindsdien zijn het echte close vrienden en dat ze elkaar zegmaar zo goed kennen, dat ze weten dat er iets is ofzo? :Y)

    Hehe yes, perfect uitgewerkt! Let's do that, A, ghehe. C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Hehe yes, perfect uitgewerkt! Let's do that, A, ghehe. C:


    Oké, haha. Ze zitten toch bij elkaar in de auto, maybe time voor Elle -- gezien ze een beetje pissed off is en alleen in de wagen zit. :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Zit mijn groepje al in de auto en met wie kan Seb praten? ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Zit mijn groepje al in de auto en met wie kan Seb praten? ^^


    Elisa, Amy en Daniel staan bij de auto. Je zou één van hen aan kunnen spreken.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Amaris schreef:
    (...)

    Oké, haha. Ze zitten toch bij elkaar in de auto, maybe time voor Elle -- gezien ze een beetje pissed off is en alleen in de wagen zit. :Y)

    Ja, maar ik word verward door de beginpost :'D Daar staat Jason nog bij de oude groep. En hm, moet hij naar haar toegaan? :'D

    Oh, @ Ferrars: Wat voor auto is het btw? Is het zo'n grote auto (1, 2) of.. niet? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben even afwezig geweest, maar is er een manier zodat ik mijn personage erbij kan trekken? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ja, maar ik word verward door de beginpost :'D Daar staat Jason nog bij de oude groep. En hm, moet hij naar haar toegaan? :'D

    Oh, @ Ferrars: Wat voor auto is het btw? Is het zo'n grote auto (1, 2) of.. niet? :'D


    Ja, het is inderdaad zo'n soort auto. Anders zouden ze er niet in passen :')


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Malarkey schreef:
    Ik ben even afwezig geweest, maar is er een manier zodat ik mijn personage erbij kan trekken? ^^


    Jouw personage zit in de auto waarin Sam, Vincent, Jeremiah en Patch ook zitten. Je zou kunnen kijken of je je personage in hen gesprekken kunt voegen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Malarkey schreef:
    Ik ben even afwezig geweest, maar is er een manier zodat ik mijn personage erbij kan trekken? ^^

    Hehe, ik zou zeggen, je kan haar naar mijn personage sturen -- maar ze zit niet bij die van mij :').

    @ Ferrars: Okay ;3. That's why I asked.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ja, maar ik word verward door de beginpost :'D Daar staat Jason nog bij de oude groep. En hm, moet hij naar haar toegaan? :'D

    Oh, @ Ferrars: Wat voor auto is het btw? Is het zo'n grote auto (1, 2) of.. niet? :'D


    Misschien wel, gezien ik moeilijk een post van tweehonderd woorden bijeen krijg dat Elle om de auto loopt -- maybe a sort of aanpassing in jouw post? Natuurlijk if u only want. :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."