• Een groep vrienden gaan samen op vakantie naar een tropisch eiland. Een dure reis, maar de meeste zijn dan ook vastbesloten er een onvergetelijke vakantie van te maken. Alles gaat goed, totdat ze in de auto zitten. Ze zijn net aangekomen met hen vlucht en in hen huurauto's rijden ze naar de accomodatie waar ze de dagen zullen doorbrengen. Daar komen ze echter nooit aan. Tijdens de reis komt er plots een diepe mist, waardoor alle auto's terecht komen in een botsing en iedereen even van de wereld is. Wanneer ze wakker worden, hebben ze geen idee waar ze zijn. Het enige wat ze kunnen herinneren is wat ze hebben gedaan sinds ze op het eiland zijn aangekomen. De enige hulpmiddelen die ze hebben, zijn degenen waarbij ze in de auto zaten. Of ze zich uit de situatie gaan redden weet niemand. Één ding is zeker; het wordt een onvergetelijke vakantie...

    Erieka || Caffeine
    Xantha || DocRoe
    Anna || Rider
    Naima || DecemberRain
    Ana || Sabaism
    Leonie || Goya
    Jente || Mangata
    Julie || Quivers
    Marie || Malarkey
    Anouk || Rawhide
    Mirte || Hijacked
    Ilona || Sobremesa
    Floor || Heffron
    Savannah || Phillia
    Fleur || Davon

    Laat het even weten als je naam verkeerd in het topic staat of als je liever niet hebt dat deze uberhaupt in het topic te vinden is.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 18:26 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Don't mind ^^ Ik kan er wel wat mee haha. Ik schrijf al een post terug C: Als er iets niet goed is, hoor ik dat graag.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Don't mind ^^ Ik kan er wel wat mee haha. Ik schrijf al een post terug C: Als er iets niet goed is, hoor ik dat graag.


    Ik vind je stuk juist leuk, vooral met die herinnering. C:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Trouwens heb ik weer gereageerd, Elle is van de kaart geveegd. Totaal moedeloos. x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    Trouwens heb ik weer gereageerd, Elle is van de kaart geveegd. Totaal moedeloos. x)
    Yoo kindje reageer eens met Jerce c;


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Sabaism schreef:
    Trouwens heb ik weer gereageerd, Elle is van de kaart geveegd. Totaal moedeloos. x)

    Haha, ahw, ja. En Jason probeert haar nog 'bij elkaar te rapen'. Ik heb terug geschreven, hope you like it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waar zijn de mensjes waar Seb mee in de auto zit? :C


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Waar zijn de mensjes waar Seb mee in de auto zit? :C


    Net gereageerd. Echt sorry! Hopelijk raak ik niet nogmaals al mijn RPG topics spontaan kwijt :')


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Net gereageerd. Echt sorry! Hopelijk raak ik niet nogmaals al mijn RPG topics spontaan kwijt :')



    Geeft niet :p Ik doe er soms ook echt lang over, omdat ik vergeet te checken of ik de "verberg rgp' s" optie heb aangeklikt ._.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    (...)


    Geeft niet :p Ik doe er soms ook echt lang over, omdat ik vergeet te checken of ik de "verberg rgp' s" optie heb aangeklikt ._.


    Ja, alleen heb ik geen idee wanneer ik dat ding dan heb aangeklikt en heb ik dat dus de laatste tijd wel vaker -_- (stiekem is het er voor mij met die functie niet op vooruit gegaan, haha)


    Happy Birthday my Potter!

    Caffeine schreef:
    (...)
    Haha, ahw, ja. En Jason probeert haar nog 'bij elkaar te rapen'. Ik heb terug geschreven, hope you like it.


    Jup, he's such a sweety. Ik heb Elle even de deur laten open krijgen, gezien het anders wat lang zou worden? Hopelijk not to bad? C:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    (...)

    Jup, he's such a sweety. Ik heb Elle even de deur laten open krijgen, gezien het anders wat lang zou worden? Hopelijk not to bad? C:

    Haha, dat maakt niks uit c: Het is goed, maar eh, zal ik bij de volgende post dan doen dat ze op de stoel en een hand van Jason leunt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Haha, dat maakt niks uit c: Het is goed, maar eh, zal ik bij de volgende post dan doen dat ze op de stoel en een hand van Jason leunt?


    Doe maar gewoon wat beter voor je post uitkomt, ik vind het allemaal prima. ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik reageer pas als Lucca gereageerd heeft (Mirte en Julie), omdat ik anders een dubbele post zou krijgen.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    Ik reageer pas als Lucca gereageerd heeft (Mirte en Julie), omdat ik anders een dubbele post zou krijgen.
    En Jerce? :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Sorry guys.. Ik heb vandaag erg slecht nieuws te horen gekregen en ik ben er een beetje kapot van :/
    Ik reageer later even.


    26 - 02 - '16