• Aloha.
    Voor mijn nieuwe verhaal zoek ik uiteraard een cover, en aangezien bijna iedereen hier beter is dan ikzelf :'), dacht ik dat ik het beter hier kon vragen in plaats van zelf een falende cover te maken waar ik toch niet tevreden mee ben :')

    De titel van het verhaal zal The Elementals worden, en het verhaal zal in het engels geschreven worden.
    Het verhaal is gebaseerd op een RPG van mij en Sobremesa; Klikk.
    Mijn verhaal zal gaan over de liefde tussen het meisje uit Ignis, die de naam Alyssa zal krijgen, en een nog naamloze jongen uit Aqua. Natuurlijk is deze liefde niet een liefde die mensen willen zien door de rivaliteit tussen de secties, die zeker tijdens de Elementals extra hoog is.
    Maar als de twee verliefd worden op elkaar tijdens de Elementals komen er natuurlijk problemen enzo.
    Het verhaal zal niet 100 % hetzelfde zijn als het RPG denk ik.

    Wat ik graag op mijn cover wil:
    •Het meisje uit Ignis, met de faceclaim Barbara Palvin
    •De jongen uit Aqua, met als faceclaim francisco lachowski
    •Alle vier de elementen als het kan, en dan met vuur en water iets groter/uitgelicht
    •De titel
    Mijn username hoeft er niet op.
    Ik zou graag een versie met en zonder titel willen.
    Voor de rest van de eisen ben je zelf volledig vrij (:

    Ik heb helaas geen credits dus hier kan ik je dan niet mee belonen. Wel zal ik je naam vernoemen in de story.

    Ik ga het verhaal samn schrijven met sobromesa

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 7:03 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Niemand?


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    Niemand?


    take me back to the basics and the simple life

    Geef mensen wat tjd joh, ik kan geen covers maken, maar misschien kan je nog wat zeggen over sfeer, lettertype, kleur, etc. en ook foto's? Het is nogal vaag nu.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga iets proberen


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    BadDreams_ schreef:
    Ik ga iets proberen


    Yay! Dankjee


    take me back to the basics and the simple life

    Met titel:



    Zonder titel:



    Ze zijn allebei aanklikbaar^^
    Moet er nog iets veranderen?


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    I tried something too, not really happy with it, but yeah..
    Ik heb het bestand nog, dus ik kan alles nog veranderen. ^^



    @Beiden: Heel erg bedankt! Maar eigenlijk zou ik liever een verticale cover hebben :x
    En het zou ook fijn zijn als het vuur en het water er iets minder 'nep' uit zien..


    take me back to the basics and the simple life

    Ook al kan ik het niet, I will try. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    Ook al kan ik het niet, I will try. (:


    Haha. Tenk Joe ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zal proberen om betere plaatjes te zoeken :)


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.





    I tried


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    BadDreams_ schreef:





    I tried


    Im vindt 'm leuk, maar zou je de lijn bij het meisje misschien kunnen vervagen? Evenals de lijnen om het hoofd? Want het ziet er nu hele erg 'geplakt' uit en dat vindt ik er eigenlijk een beetje slordig uit zien. Zou je misschien ook de namen van de sections weg kunnen halen? Ik zie daar namelijk niet echt een goede toevoeging van.. En zou je een ander lettertype kunnen proberen als je die hebt? Sorry voor het gezeik


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Im vindt 'm leuk, maar zou je de lijn bij het meisje misschien kunnen vervagen? Evenals de lijnen om het hoofd? Want het ziet er nu hele erg 'geplakt' uit en dat vindt ik er eigenlijk een beetje slordig uit zien. Zou je misschien ook de namen van de sections weg kunnen halen? Ik zie daar namelijk niet echt een goede toevoeging van.. En zou je een ander lettertype kunnen proberen als je die hebt? Sorry voor het gezeik


    Het is geen gezeik, het wordt jouw cover dus jouw wens is mijn bevel:




    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Ik wil ook wel iets proberen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.