• Aloha.
    Voor mijn nieuwe verhaal zoek ik uiteraard een cover, en aangezien bijna iedereen hier beter is dan ikzelf :'), dacht ik dat ik het beter hier kon vragen in plaats van zelf een falende cover te maken waar ik toch niet tevreden mee ben :')

    De titel van het verhaal zal The Elementals worden, en het verhaal zal in het engels geschreven worden.
    Het verhaal is gebaseerd op een RPG van mij en Sobremesa; Klikk.
    Mijn verhaal zal gaan over de liefde tussen het meisje uit Ignis, die de naam Alyssa zal krijgen, en een nog naamloze jongen uit Aqua. Natuurlijk is deze liefde niet een liefde die mensen willen zien door de rivaliteit tussen de secties, die zeker tijdens de Elementals extra hoog is.
    Maar als de twee verliefd worden op elkaar tijdens de Elementals komen er natuurlijk problemen enzo.
    Het verhaal zal niet 100 % hetzelfde zijn als het RPG denk ik.

    Wat ik graag op mijn cover wil:
    •Het meisje uit Ignis, met de faceclaim Barbara Palvin
    •De jongen uit Aqua, met als faceclaim francisco lachowski
    •Alle vier de elementen als het kan, en dan met vuur en water iets groter/uitgelicht
    •De titel
    Mijn username hoeft er niet op.
    Ik zou graag een versie met en zonder titel willen.
    Voor de rest van de eisen ben je zelf volledig vrij (:

    Ik heb helaas geen credits dus hier kan ik je dan niet mee belonen. Wel zal ik je naam vernoemen in de story.

    Ik ga het verhaal samn schrijven met sobromesa

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 7:03 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Uhu, but I have it. c:

    En Leah, *Elementals, maar wauw zo mooi! ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Secondetje, zie net dat de titel fout is. Going to fix that in a minute.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Offside schreef:
    Uhu, but I have it. c:

    En Leah, *Elementals, maar wauw zo mooi! ^^


    Zag het net, ja, hehe. En super bedankt! (=


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zo, hier met de juiste titel. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Zo, hier met de juiste titel. (:



    Ik vindt 'm echt gaaf Leah! Ik vindt het allen erg Jammer dat de hoofdpesonage's zo klein op de achtergrond staan..
    Zou je 'm misschien wat langer/verticaler kunnen maken en dat de hoofdpersonage's iets meer naar voren komen?


    take me back to the basics and the simple life

    Somethin' like this? Of heb je dat stuk vanonder liever anders?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Somethin' like this? Of heb je dat stuk vanonder liever anders?



    Het stuk als het kan hetzelfde als in de eerste. Dit ziet er net wat 'nepper' uit :')
    En zou je de personages iets meer op de voorgrond kunnen doen? Dus voor die lementgassies?


    take me back to the basics and the simple life

    Hm, ik zit met het probleem dat ik textures over de personages gegooid heb die enkel op die achtergrond een mooi effect hebben. 'k Zal morgen eens kijken wat ik kan doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Hm, ik zit met het probleem dat ik texturen over de personages gegooid heb die enkel op die achtergrond een mooi effect hebben. 'k Zal morgen eens kijken wat ik kan doen.


    Ooohw. Okii ^-^


    take me back to the basics and the simple life

    Hem verticaler krijgen lukt niet zo goed, gezien het achtergrondplaatje zo'n vierkant is en het anders totaal uitgerekt raakt. Ik heb de personages wat groter gezet, omdat het anders een nogal vreemd effect werd, lol.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Hem verticaler krijgen lukt niet zo goed, gezien het achtergrondplaatje zo'n vierkant is en het anders totaal uitgerekt raakt. Ik heb de personages wat groter gezet, omdat het anders een nogal vreemd effect werd, lol.



    Oh ik vind 'm echt heel mooi!


    take me back to the basics and the simple life

    Meeeh, weet je hoe jammer dat het is dat zij niet bij Aqua zit? Zie hoe mooi dat blendt. (Sorry, ik houd ervan later nog te prutsen met de covers, zelfs al klopt het dan helemaal niet meer met het verhaal, lol. Wilde 'm gewoon laten zien, haha.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik denk dat ik de mijne maandag af heb!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Tot nu toe:



    Ik ga nog lettertypes uitproberen. Ook lijkt hij nog niet helemaal af..

    Let me know what you think!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Tot nu toe:



    Ik ga nog lettertypes uitproberen. Ook lijkt hij nog niet helemaal af..

    Let me know what you think!


    Ik vind't m wrl leuk, al valt de jongen wel iets weg en ziet cover er lichtelijk 'nep' uit. Zou je er misschien een effect/texture ovetheen kunnen gooiden?


    take me back to the basics and the simple life