• Aloha.
    Voor mijn nieuwe verhaal zoek ik uiteraard een cover, en aangezien bijna iedereen hier beter is dan ikzelf :'), dacht ik dat ik het beter hier kon vragen in plaats van zelf een falende cover te maken waar ik toch niet tevreden mee ben :')

    De titel van het verhaal zal The Elementals worden, en het verhaal zal in het engels geschreven worden.
    Het verhaal is gebaseerd op een RPG van mij en Sobremesa; Klikk.
    Mijn verhaal zal gaan over de liefde tussen het meisje uit Ignis, die de naam Alyssa zal krijgen, en een nog naamloze jongen uit Aqua. Natuurlijk is deze liefde niet een liefde die mensen willen zien door de rivaliteit tussen de secties, die zeker tijdens de Elementals extra hoog is.
    Maar als de twee verliefd worden op elkaar tijdens de Elementals komen er natuurlijk problemen enzo.
    Het verhaal zal niet 100 % hetzelfde zijn als het RPG denk ik.

    Wat ik graag op mijn cover wil:
    •Het meisje uit Ignis, met de faceclaim Barbara Palvin
    •De jongen uit Aqua, met als faceclaim francisco lachowski
    •Alle vier de elementen als het kan, en dan met vuur en water iets groter/uitgelicht
    •De titel
    Mijn username hoeft er niet op.
    Ik zou graag een versie met en zonder titel willen.
    Voor de rest van de eisen ben je zelf volledig vrij (:

    Ik heb helaas geen credits dus hier kan ik je dan niet mee belonen. Wel zal ik je naam vernoemen in de story.

    Ik ga het verhaal samn schrijven met sobromesa

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 7:03 ]


    take me back to the basics and the simple life

    BadDreams_ schreef:
    (...)

    Het is geen gezeik, het wordt jouw cover dus jouw wens is mijn bevel:





    Haha. Dankje

    Zou je een iets dikker Lettertype kunnen doen of de tekst vet maken en ook wat groter? Misschien zou je de tekst ook in het zwart of een andere donkere kleur kunnen proberen? :x

    @Maleficia: Dat zou erg fijn zijn ^-^


    take me back to the basics and the simple life

    Er zit een filter overheen, maar ik kan die nog weghalen.

    Zonder tekst:


    Met tekst:
    Ik wist niet goed wat voor lettertype je wilde, kan het nog aanpassen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goya schreef:
    (...)

    Haha. Dankje

    Zou je een iets dikker Lettertype kunnen doen of de tekst vet maken en ook wat groter? Misschien zou je de tekst ook in het zwart of een andere donkere kleur kunnen proberen? :x

    @Maleficia: Dat zou erg fijn zijn ^-^




    Deze vond ik ook wel een grappig effect hebben:


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Hoewel ik niet erg goed ben in het maken van covers kan ik morgen wel wat voor jullie proberen (:


    -

    Offside schreef:
    Er zit een filter overheen, maar ik kan die nog weghalen.

    Zonder tekst:


    Met tekst:
    Ik wist niet goed wat voor lettertype je wilde, kan het nog aanpassen.



    Ik vindt 'm erg leuk! Het vuur zit alleen niet echt goed verwerkt met de rest van cover, voor mijn oog dan, misschien dat je die er iets meer in zou kunnen blenden?
    En wat betreft het Lettertype, Ik vindt het wel leuk, alhoewel ik al die streepjes en versiering wat minder vindt. Zou je tekst misschien ook boven hun hoofden kunnen plaatsen en dus in een ander lettertype? Dus een zonder tekst, een met en dan onder, en eentje met tekst boven? Ik zit weer te zeiken

    @BadDreams_ Dankjee, ik denk niet echt dat er iets aan te passen valt zonder er een geheel andere cover van te maken


    take me back to the basics and the simple life

    Mangata schreef:
    Hoewel ik niet erg goed ben in het maken van covers kan ik morgen wel wat voor jullie proberen (:


    THnx Henkie ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Ik vindt 'm erg leuk! Het vuur zit alleen niet echt goed verwerkt met de rest van cover, voor mijn oog dan, misschien dat je die er iets meer in zou kunnen blenden?
    En wat betreft het Lettertype, Ik vindt het wel leuk, alhoewel ik al die streepjes en versiering wat minder vindt. Zou je tekst misschien ook boven hun hoofden kunnen plaatsen en dus in een ander lettertype? Dus een zonder tekst, een met en dan onder, en eentje met tekst boven? Ik zit weer te zeiken

    @BadDreams_ Dankjee, ik denk niet echt dat er iets aan te passen valt zonder er een geheel andere cover van te maken


    Nah ik weet het, weet je hoe moeilijk vuur is? :S moeilijk.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    (...)

    Nah ik weet het, weet je hoe moeilijk vuur is? :S moeilijk.


    Yeah, I know. Ik gaf het zelf maken van een cover daarom ook al snel op haha


    take me back to the basics and the simple life

    Offside schreef:
    (...)

    Nah ik weet het, weet je hoe moeilijk vuur is? :S moeilijk.


    Ik vind hem heel mooi
    Misschien past het vuur er beter in als je hem iets doorzichtiger maakt?


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    The trouble: ik heb ze niet als aparte layers, meeh.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    The trouble: ik heb ze niet als aparte layers, meeh.


    Waar werk je dan mee?


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Waar werk je dan mee?


    Photoshop online.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    But nvm,opgelost. Ik heb het.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    (...)

    Photoshop online.


    Heb je die afbeeldingen dan niet gewoon allemaal apart er in staan? Idk hoe photoshop werkt tho :')


    take me back to the basics and the simple life

    Mijn eerste poging, zeg het maar als er wat veranderd moet worden.



    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried