• Heey,
    Ik weet niet echt of het hier goed staat omdat ik niet echt opzoek ben naar een co-writer, maar dit leek me toch de beste plek hiervoor :)
    Ik ben dus bezig met een OP/fantasie verhaal te schrijven dat ik, eens het af is, graag zou willen opsturen naar een uitgeverij (als ik het ooit af krijg, tenminste)
    Ik heb het hele verhaal al voor me, in grote lijnen in ieder geval.
    Maar als ik aan de kleine stukjes kom blokeer ik vaak en dan schrijf ik er weer een tijdje niet aan.
    Ook ben ik best onzeker over mijn verhaal en zou ik graag iemand hebben die er met een frisse, kritische blik naar kijkt.

    Ik ben dus opzoek naar iemand dit zin en tijd heeft om de komende maanden mijn verhaal na te lezen (Ik heb nu zo'n 10 hoofdstukken, de rest zal met stukjes en beetjes doorgestuurd worden). Iemand die iets of wat goed is in spelling en niet bang is om eerlijk kritiek te geven over de zinsbouw of de verhaallijn.
    Maar ook iemand die me misschien een beetje aanmoedigt om verder te gaan als ik weer even geblokeerd zit.

    Iemand die zich hiervoor in wilt zetten?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik zou wel willen, al kan ik wel slechts gemiddeld 1x in de twee weken grondig nalezen. (Maar dan doe ik wel grote blokken)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Het hangt af van de hoeveelheid woorden, maar ik wil je wel helpen. (:


    wat was dit ookalweer

    Corporalki schreef:
    Ik zou wel willen, al kan ik wel slechts gemiddeld 1x in de twee weken grondig nalezen. (Maar dan doe ik wel grote blokken)


    Zo snel schrijf ik nu ook weer niet, dus het is niet zo dat ik je elke dag weer een hoofdstuk zou opsturen, dus dat is niet echt een probleem^^
    Maar ik zou het wel fijn vinden om tussendoor een beetje over het verloop van het verhaal te kunnen praten, zou je daar dan tijd voor hebben of niet zo echt?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Stylinsexual schreef:
    Het hangt af van de hoeveelheid woorden, maar ik wil je wel helpen. (:


    Het zijn voorlopig zo'n 40 pagina's.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik zou graag willen helpen, maar mijn spelling is niet perfect. Ik kan best dt fouten herkennen als/dan wat/dat hen/hun/zij fouten, maar lang niet alles. Maar ik heb aardig veel tijd aangezien ik twee uur per dag met de bus reis, kan ik dan ook best veel doen(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Diaval schreef:
    (...)

    Zo snel schrijf ik nu ook weer niet, dus het is niet zo dat ik je elke dag weer een hoofdstuk zou opsturen, dus dat is niet echt een probleem^^
    Maar ik zou het wel fijn vinden om tussendoor een beetje over het verloop van het verhaal te kunnen praten, zou je daar dan tijd voor hebben of niet zo echt?


    Ja hoor, met grote blokken bedoel ik echt grondig ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik ga het voorlopig naar Corporalki opsturen, moest ik nog meer testlezers nodig hebben dan zal ik het nog laten weten :)
    Alvast bedankt allemaal!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik zoek nu toch nog iemand anders die mijn verhaal zou willen nalezen en beoordelen.
    Nog iemand die geïnteresseerd is?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik wil wel ^^
    Ben benieuwd, ik wil het wel nalezen en beoordelen.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 20:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.