• P R A A T • T O P I C

    SPEEL TOPICROLLEN TOPIC

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 22:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sciles schreef:
    Ik zeg niet dat hij dat niet kan, maar ik vroeg het me gewoon af :') Gezien hij het "uit" had gemaakt met James - om zo maar te zeggen - vorige keer in de dimensie en niet vice versa.

    Dat klopt, maar dat betekent niet dat hij het met een happy-face heeft gedaan. :'D Hij heeft die keuze gemaakt omdat ze weggingen uit die wereld (over lange afstandsrelatie gesproken ^^), hij nog altijd een wezen is en nog wel wat meer redenen die ik niet allemaal ga uitleggen.
    Long story short: Vanwege de dingen die hij heeft ervaren, wilt hij James niet op zo'n manier zien. Dat kan je in verschillende posts lezen.:Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alrighty, I was just curious :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sciles schreef:
    Alrighty, I was just curious :Y)

    Hoe is dat met Willow dan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Well, ze voelde iets voor hem en hij heeft basically haar hart gebroken :') + ze vindt dat hij haar bespeeld heeft


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb alweer zin om voor James te schrijven.


    Your make-up is terrible

    Sciles schreef:
    Well, ze voelde iets voor hem en hij heeft basically haar hart gebroken :') + ze vindt dat hij haar bespeeld heeft

    Dus net zoals Zav vanwege de nare emoties? Even weglatende dat hij hem ook heeft zien moorden.
    Alright, just asking.:Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James is leuk geschreven, Nikki!
    Alleen, volgens mij heb ik het een beetje vreemd neergeschreven, want het was mijn bedoeling dat Zav het lijk meenam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    James is leuk geschreven, Nikki!
    Alleen, volgens mij heb ik het een beetje vreemd neergeschreven, want het was mijn bedoeling dat Zav het lijk meenam.


    Echt? Ik dacht dat hij hem ter plekke wilde begraven, haha. Ik zal mijn post even aanpassen.


    Your make-up is terrible

    Hoe gaan we het nu eigenlijk verder doen? Want wij zijn eigenlijk de enige die nog reageren :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moeten we even aan Belle vragen of ze nog met Rogier wilt schrijven. ;3


    Your make-up is terrible

    Yeah, maar vier mensen is ook niet echt heel veel xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misschien dat we een van de overgebleven wezen kunnen vragen of ze naar het kamp komen of zo.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ze meerdere malen achter hun kont aangezeten, en ze zeiden dat ze zouden schrijven, maar ik word er zo onderhand gestoord van.
    Ik probeer het nog één laatste keer en anders schrijf ik hun er ook uit. Misschien lukt het als ik wat andere mensen erbij vraag. Dus als jullie nog mensen weten: vraag het vooral.:Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Furiosa schreef:
    (...)
    Echt? Ik dacht dat hij hem ter plekke wilde begraven, haha. Ik zal mijn post even aanpassen.

    Nee, hij wilde hem meenemen, zodat James (of een ander wezen) er niets meer mee kon doen. Dit laat Zav nu ook niet blij worden. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn wezen kan eigenlijk niet tegen elektriciteit. . .


    Don't walk. Run, you sheep, run.