• P R A A T • T O P I C

    SPEEL TOPICROLLEN TOPIC

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 22:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fergus schreef:
    Iemand mag gerust naar mijn wezen toegaan.

    Za ik mijn perso naar jou sturen?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    (...)
    Za ik mijn perso naar jou sturen?

    Ja hoor, is goed (: Wat had je ook al weer? Gewoon een wetenschapper of iets, toch?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fergus schreef:
    (...)
    Ja hoor, is goed (: Wat had je ook al weer? Gewoon een wetenschapper of iets, toch?


    Jups dat klopt!
    Kan alleen niet schrijven nu, ik lig al in bed


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    (...)

    Jups dat klopt!
    Kan alleen niet schrijven nu, ik lig al in bed

    Ik ook :x Morgen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe kan ik het best op je wezen afgaan? @Lilo


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    Hoe kan ik het best op je wezen afgaan? @Lilo

    Als in een goede impressie bij het wezen of wat? Om enige goede impressie bij het wezen op te wekken, of er gewoon voor te zorgen dat je niet doodgaat, moet je respect voor het wezen tonen - erg belangrijk. Wait.

    “Er is niettemin wel een overlevingskans om aan dit schepsel te ontsnappen. Respect. Vooral de mannen – laat zien dat je respect toont jegens het waterorganisme en het zal je laten gaan.
    Als je een hoofddeksel op had, maakte je een grote fout tegenover dit schepsel. Neem dit snel af, begroet het met respect en met je vriendelijke, opgewekte stem – en dan heb je nog enig kans om te overleven.
    Wanneer je geen hoofddeksel draagt, maar je wel bevindt in het water, kan je het 't beste iets te eten aanbieden, want anders ben jij het eten dat op z'n menu staat en zal het je verminken."


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fergus schreef:
    (...)
    Als in een goede impressie bij het wezen of wat? Om enige goede impressie bij het wezen op te wekken, of er gewoon voor te zorgen dat je niet doodgaat, moet je respect voor het wezen tonen - erg belangrijk. Wait.

    “Er is niettemin wel een overlevingskans om aan dit schepsel te ontsnappen. Respect. Vooral de mannen – laat zien dat je respect toont jegens het waterorganisme en het zal je laten gaan.
    Als je een hoofddeksel op had, maakte je een grote fout tegenover dit schepsel. Neem dit snel af, begroet het met respect en met je vriendelijke, opgewekte stem – en dan heb je nog enig kans om te overleven.
    Wanneer je geen hoofddeksel draagt, maar je wel bevindt in het water, kan je het 't beste iets te eten aanbieden, want anders ben jij het eten dat op z'n menu staat en zal het je verminken."


    yush.
    Dus ik stuur haar gewoon richting het water en dan is ze het haasje?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    (...)

    yush.
    Dus ik stuur haar gewoon richting het water en dan is ze het haasje?

    Hahaha. Als je haar dood wil hebben wel, ja.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fergus schreef:
    (...)
    Hahaha. Als je haar dood wil hebben wel, ja.


    she's naive enough

    [ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 22:51 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    (...)

    she's naive enough

    Omg.
    Now you've done it.

    The beast is gonna eat her. With love.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben aan het schrijven! Ja eindelijk, haha. Maar ik ga ondertussen ook nog The Boondock Saints kijken op RTL 7 (baby Reedus <3) dus ik hoop ze vanavond laat nog te kunnen posten.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik ben aan het schrijven! Ja eindelijk, haha. Maar ik ga ondertussen ook nog The Boondock Saints kijken op RTL 7 (baby Reedus <3) dus ik hoop ze vanavond laat nog te kunnen posten.

    Die kwam inderdaad gisteravond, ik twijfelde nog om het te bekijken haha. Heb het namelijk nog niet gezien. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Blodsvept - GhostDivision

    En er komt nog ergens binnenkort een post van mij aan.


    Stenenlikker

    Wow, thanks for the bump GhostDivision. I feel very ashamed for neglecting this, but it wasn't something on my mind.

    Dunno what to write.
    Cheryl & Nikki, is het ok dat ik Zav jullie tegen laat komen of hebben jullie nog genoeg inspiratie samen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Wow, thanks for the bump GhostDivision. I feel very ashamed for neglecting this, but it wasn't something on my mind.

    Dunno what to write.
    Cheryl & Nikki, is het ok dat ik Zav jullie tegen laat komen of hebben jullie nog genoeg inspiratie samen?


    Van mij mag hij komen. ;3 Ik weet ook niet wat Cheryl met Willow wilt gaan doen.


    Your make-up is terrible