• P R A A T • T O P I C

    SPEEL TOPICROLLEN TOPIC

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 22:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jaa, zo'n idee had ik al wel, haha. James mag zich helemaal uitleven, misschien maakt hij daar Willow bang mee. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Voor Willow bewijst het alleen maar weer wat voor een verschrikkelijk persoon James is :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Well, voor hem - een wezen - is het hoogstwaarschijnlijk enkel eten. Net zoals de mens dieren vermoorden voor voedsel.
    Dat neemt echter niet weg dat het een verschrikkelijk aanzicht is om mee te maken. Daar moet je wel sterk genoeg voor zijn, het houdt sowieso wel wat achter bij de persoon in kwestie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    People, you alive?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik was van plan af te wachten op een post, dacht van Nikki. Kan eventueel vanmiddag even kijken of ik al eerder wat kan.


    Stenenlikker

    Yesss, ik ga binnenkort echt schrijven. (cat) Ik heb alleen al een paar dagen visite en het komt er niet zo van steeds, haha.


    Your make-up is terrible

    Dit topic is niet dood, het is springlevend! :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hehe, ik probeer levend te zijn, maar eigenlijk ben ik daar te lui voor de laatste tijd. Vandaag toch maar even schrijven.


    Your make-up is terrible

    Sorry Mai, ik ben dood de laatste tijd. Heb echt totaal geen zin/fut in schrijven. Ik zal proberen zsm een antwoord terug te schrijven.


    † Love? I want to sleep.

    ik heb kinda niemand voor mijn personage :S


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Assassin schreef:
    Hehe, ik probeer levend te zijn, maar eigenlijk ben ik daar te lui voor de laatste tijd. Vandaag toch maar even schrijven.

    James en Zav horen elkaar nog eens te ontmoeten. :Y)

    Nebthet schreef:
    Sorry Mai, ik ben dood de laatste tijd. Heb echt totaal geen zin/fut in schrijven. Ik zal proberen zsm een antwoord terug te schrijven.

    Het is oké, vergeet het alleen niet. Wouldn't wanna kill off your perso.

    Stygian schreef:
    ik heb kinda niemand voor mijn personage :S

    Ontmoet één van de wezens, die moeten ook weer eens tot leven komen.
    Of misschien kan je naar Blodsvept haar personage.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    James en Zav horen elkaar nog eens te ontmoeten. :Y)


    Inderdaad, ghehe. Maar hij moet eerst eten!


    Your make-up is terrible

    Stygian schreef:
    ik heb kinda niemand voor mijn personage :S


    Jaaah, kom Rogier stalken! Ik kan nog niks schrijven, omdat ik niet weet wat ik met hem kan doen/ ik wacht op Nikki.


    Stenenlikker

    Okay, ik ben aan 't schrijven.


    † Love? I want to sleep.

    Iemand mag gerust naar mijn wezen toegaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.