• P R A A T • T O P I C

    SPEEL TOPICROLLEN TOPIC

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 22:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En de rest, wanneer gaan jullie eens reageren? 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    En de rest, wanneer gaan jullie eens reageren? 8D

    Oops, ik was er van overtuigd dat ik gepost had. Niet dus. Ik ga het meteen eventjes doen (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    "Zoals een groep mensen die plotseling besluiten ons gebied binnen te dringen, zoals ooit gebeurt is. Dat was één van de weinige keren dat wij met zijn allen hebben samengewerkt."


    Sorry to say, maar dat klopt niet :'x

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 23:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    (...)

    Sorry to say, maar dat klopt niet :'x

    Oh, sorry, ik had totaal geen inspiratie, dus ik heb dat maar neergezet. Ik zal het wel eventjes veranderen (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Oh, sorry, ik had totaal geen inspiratie, dus ik heb dat maar neergezet. Ik zal het wel eventjes veranderen (:


    Maakt niet uit! Je deed vorige keer niet mee, dus je kon het niet weten ^^
    Er werd toen meer ruzie gemaakt tussen de wezens dan dat ze samenwerkten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    (...)

    Maakt niet uit! Je deed vorige keer niet mee, dus je kon het niet weten ^^
    Er werd toen meer ruzie gemaakt tussen de wezens dan dat ze samenwerkten.

    :X ik moet echt eens wat beter op letten, ik had niet eens door dat er een vorig topic was. Wauw. Naja, ik heb het even aangepast, alhoewel de post er niet echt beter van wordt ofzo (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Merlyn schreef:
    (...)

    Maakt niet uit! Je deed vorige keer niet mee, dus je kon het niet weten ^^
    Er werd toen meer ruzie gemaakt tussen de wezens dan dat ze samenwerkten.


    Er staat in James' rol beschreven dat hij zijn slachtoffers niet wilt delen en bezitterig is, dus het is wel logisch dat hij niet gaat samenwerken.


    Your make-up is terrible

    Ik heb überhaupt al niet het idee dat de wezens samen zouden werken om de mensen te pakken te krijgen, dat betekent toch minder voor henzelf. Dus in dat opzicht heeft James een verrekt goede logica. Hoewel er natuurlijk wel wezens kunnen zijn die zulke dingen sluw uitvoeren om ze (de slachtoffers) vervolgens toch te claimen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Ik heb überhaupt al niet het idee dat de wezens samen zouden werken om de mensen te pakken te krijgen, dat betekent toch minder voor henzelf. Dus in dat opzicht heeft James een verrekt goede logica. Hoewel er natuurlijk wel wezens kunnen zijn die zulke dingen sluw uitvoeren om ze (de slachtoffers) vervolgens toch te claimen.

    Als je het zo zegt klinkt het inderdaad logischer, ja. Ik zat meer te denken aan samenwerken om hun territorium te verdedigen ofzo, maar dat is eigenlijk helemaal niet logisch. Ze zien die mensen eigenlijk toch alleen maar als eten.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sacramental schreef:
    Ik heb überhaupt al niet het idee dat de wezens samen zouden werken om de mensen te pakken te krijgen, dat betekent toch minder voor henzelf. Dus in dat opzicht heeft James een verrekt goede logica. Hoewel er natuurlijk wel wezens kunnen zijn die zulke dingen sluw uitvoeren om ze (de slachtoffers) vervolgens toch te claimen.


    Natuurlijk heeft James een verrekte goede logica. ;o


    Your make-up is terrible

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Als je het zo zegt klinkt het inderdaad logischer, ja. Ik zat meer te denken aan samenwerken om hun territorium te verdedigen ofzo, maar dat is eigenlijk helemaal niet logisch. Ze zien die mensen eigenlijk toch alleen maar als eten.

    Hoezo zouden ze hun territorium verdedigen? De wezens zijn vele malen sterker dan de mens, dus die hebben ze zo hoogstwaarschijnlijk overwonnen. Ik denk dat het doel voor de wezens eerder is om ze te pakken te krijgen, maar voor de personen om te overleven. :'D
    Als iemand in het gebied van een bepaald monster is binnengedrongen, dan wordt dat wel opgemerkt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    (...)

    Natuurlijk heeft James een verrekte goede logica. ;o



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    (...)
    Natuurlijk heeft James een verrekte goede logica. ;o

    Ik denk er nu pas zo over na, maar hij houdt zich eigenlijk wel aan zijn afspraken. Hij is een eerlijk wezen. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Hoezo zouden ze hun territorium verdedigen? De wezens zijn vele malen sterker dan de mens, dus die hebben ze zo hoogstwaarschijnlijk overwonnen. Ik denk dat het doel voor de wezens eerder is om ze te pakken te krijgen, maar voor de personen om te overleven. :'D
    Als iemand in het gebied van een bepaald monster is binnengedrongen, dan wordt dat wel opgemerkt.

    Dat bedacht ik me dus ook net. Soms ben ik zo slim. Maarja, ik zal vanaf nu wat activer zijn in het speeltopic (: hopelijk houden we het nog eventjes vol, het is zo een leuke RPG (; Maar de laatste tijd gaan RPGs zo snel dood...


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sacramental schreef:
    (...)
    Ik denk er nu pas zo over na, maar hij houdt zich eigenlijk wel aan zijn afspraken. Hij is een eerlijk wezen. :'D


    Daar is Willow het niet mee eens (joehoe).


    To the stars who listen — and the dreams that are answered