• P R A A T • T O P I C

    SPEEL TOPICROLLEN TOPIC

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 22:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik reageer sowieso ergens dit weekend.


    Your make-up is terrible

    Oh, ja, ik had Rogier eigenlijk naar Ian toegeschreven, had ik misschien even duidelijk moeten maken. Mais bon, zo is het ook goed ;')
    Off course wil ik nog meedoen btw ;')


    Stenenlikker

    Yes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Benor schreef:
    Oh, ja, ik had Rogier eigenlijk naar Ian toegeschreven, had ik misschien even duidelijk moeten maken. Mais bon, zo is het ook goed ;')
    Off course wil ik nog meedoen btw ;')

    Doordat het er inderdaad niet zo duidelijk stond, heb ik dit maar geschreven. Eveneens zodat iedereen door kan en er weer wat pit in de roleplay komt, dat hoop ik althans. Zo ben je in ieder geval doorgestuurd naar de man die je wel bedoelde, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dan wacht ik nog wel even op de post met Ian. Anders Krijg ik er waarschijnlijk niet zo veel uit.
    ..


    Stenenlikker

    Benor --> Blodsvept


    Stenenlikker

    Shachath -> Mhyresa


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik heb Rogier maar weer terug naar Zav gedirigeerd, omdat ik niet zo heel goed weet wat met hem te doen...

    Hoe maken jullie btw die inspringingen? Dat maakt je tekst echt veel overzichtelijker, maar het lukt mij niet...

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 22:24 ]


    Stenenlikker

    Blodsvept schreef:
    Ik heb Rogier maar weer terug naar Zav gedirigeerd, omdat ik niet zo heel goed weet wat met hem te doen...

    Hoe maken jullie btw die inspringingen? Dat maakt je tekst echt veel overzichtelijker, maar het lukt mij niet...

    [tab-] Zonder - natuurlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blodsvept schreef:
    Ik heb Rogier maar weer terug naar Zav gedirigeerd, omdat ik niet zo heel goed weet wat met hem te doen...

    Hoe maken jullie btw die inspringingen? Dat maakt je tekst echt veel overzichtelijker, maar het lukt mij niet...

    Dat is prima voor mij, ik waardeer je post. (:

    En: [ tab], zonder spatie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Thanks both ^^


    Stenenlikker

    Blodsvept schreef:
    Thanks both ^^

    No problem ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het personage van Tigerlily (Ian Adams) op Willow als zowel James afgestuurd. Zo komt er althans weer beweging in de roleplay en wellicht kan James wat met hem, aangezien hij dood mag. Tigerlily heeft zich uitgeschreven en daardoor zijn haar beide personages beschikbaar daarvoor, haha. Dus mocht iemand het andere personage willen vermoorden (Dremira Shadowend “De Necromancer”) ; be my guest.
    Eveneens staat er op hetzelfde lijstje Nathan Joseph Cole, een jongere. Ik ben even kwijt of hij al vermoord is, de ja of nee, maar anders mag iemand tevens op hem jagen. Happy hunting!

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 20:56 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yaaay, er is weer leven!


    Stenenlikker

    Oef, nice. 8D James is daar wel blij mee.


    Your make-up is terrible