• P R A A T • T O P I C

    SPEEL TOPICROLLEN TOPIC

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 22:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michonne schreef:
    (...)
    Omdat ze zo emotioneel beschadigd zijn geraakt.

    Dat vind ik juist leuk, of althans, dat geeft ze meer diepte en dat betekent meer "drama".


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Dat vind ik juist leuk, of althans, dat geeft ze meer diepte en dat betekent meer "drama".


    Dat is ook wel zo. 8D Maar ik heb nog steeds medelijden met ze, haha. Blij toe dat ik hen niet ben.


    Your make-up is terrible

    Shachath schreef:
    (...)

    Ik beken. Het spijt me niet!
    Loved it all the way

    Nee, dat dacht ik al.. The rebel that you are :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Nee, dat dacht ik al.. The rebel that you are :3.


    I know right ;D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik raad je aan om Maia's post met Xavier te lezen (of gewoon alles van de mensen als je tenminste wilt weten waar iedereen mee bezig is) waarin ze vertrekken want je zit er inderdaad volledig naast.


    Your make-up is terrible

    Janine, ik vind je post mooi beschreven, ze zijn alleen al vertrokken haha. Het kan gebeuren dat je even niet meer wist van hoe en wat, dat maakt niet uit. Laat het maar zo en dan zal ik één dezer dagen een post schrijven, dan valt het ook gemakkelijker erin te komen.

    Nikki, ik stel het prijs dat je probeert te helpen, maar ik zou het toch zelf af willen handelen als iemand het tegen mij heeft. Dat is immers toch mijn rol als TS.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik gaf alleen maar een tip hoor. Maar ik zal wel niks meer zeggen.


    Your make-up is terrible

    Hallo allemaal,

    Ik doe ook weer eens mee aan een RPG. Lange tijd niet meer gedaan, dus ik verontschuldig me alvast voor "newbie"-stuff. Voorlopig zal ik vooral meelezen denk ik, gezien ik compleet vergeten ben wat er met mijn personage in Dimension Travel is gebeurd. Als iemand daar nog wat van afweet hoor ik het graag, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grandfather schreef:
    Hallo allemaal,

    Ik doe ook weer eens mee aan een RPG. Lange tijd niet meer gedaan, dus ik verontschuldig me alvast voor "newbie"-stuff. Voorlopig zal ik vooral meelezen denk ik, gezien ik compleet vergeten ben wat er met mijn personage in Dimension Travel is gebeurd. Als iemand daar nog wat van afweet hoor ik het graag, haha.

    Je rol is goedgekeurd hoor, Mitchell. (:
    Ik weet niet precies meer wat er gebeurd is met je personage, maar dat is niet zo nodig hier, gezien het wel een nieuwe roleplay is alsnog.

    Mijn post komt pas na die van Janine (Shachath).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet het ongeveer omdat mijn hersens de capaciteit hebben om enkel de meest nutteloze dingen op te slaan, zoals dit. Damien was close met het personage van amparo (zo heet ze toch?) en had ruzie met Sage over elektrocutie. Omdat hij niet zoveel reageerde als de rest was dat het, haha.


    Your make-up is terrible

    Damien en het personage van Amparo waren inderdaad veel bij elkaar, want ze werd veel gewaarschuwd haha. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Tigerlily: Sorry dat mijn post zo lang duurt deze keer. Eerlijk gezegd staat mijn hoofd er niet helemaal naar, maar ik zal proberen zo snel mogelijk te posten voor je. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    @ Tigerlily: Sorry dat mijn post zo lang duurt deze keer. Eerlijk gezegd staat mijn hoofd er niet helemaal naar, maar ik zal proberen zo snel mogelijk te posten voor je. c:

    Dat is niet zo erg, ik had het zelf heel druk deze vakantie. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Maseo --> Iparis


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Even een bump: graag een berichtje van de personen die nog mee willen doen.
    Ik heb een post geschreven, dus kijk maar of er iets gedaan mee kan worden. Vooral naar Rogier toe, aangezien ik niet zeker wist tegen wie hij het had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.