• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Dáww. George is sad D';


    Hij is sad, en is het zat om nig te schreeuwen, huilen of slaan omdat hij de afgelopen uur dat te vaak gesaan heeft. Gefeliciteerd, Naomi en Li de, jullie hebben George een succesvolle moordneigingen gegeven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij is sad, en is het zat om nig te schreeuwen, huilen of slaan omdat hij de afgelopen uur dat te vaak gesaan heeft. Gefeliciteerd, Naomi en Li de, jullie hebben George een succesvolle moordneigingen gegeven.


    meer Linde dan ik! D'; Camp gaat hem troosten; ook al is dat het laatste wat hij nog in zijn leven kan doen!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    meer Linde dan ik! D'; Camp gaat hem troosten; ook al is dat het laatste wat hij nog in zijn leven kan doen!


    ...en jij vraagt je vaak af waarom george van camobell houd. Nou, dit is een van de redenen. Campbell is gewoon te lief voor hem, te lief dat het gewoon onmogelijk is dat hij zo lief kan zijn.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Angstig keek ik toe hoe George, Kealan op de grond duwde waarbij hij op hem sprong en een vuist in Kealans gezicht boorde.
    'Ik heb- niets gedaan- jij wel-' nerveus begon ik op mijn afgekloven nagels te bijten terwijl George op stond om Kealan nog een keer in zijn zij te trappen waarna hij zelf neer viel tegen een willekeurig muurtje. Ik kon overduidelijk zien dat hij pijn had terwijl hij ‘Stom mens..’ siste. Zonder nog om mijzelf te bekommeren of het feit dat ik misschien George zou bevuilen snelde ik naast hem toe om naast hem neer te ploffen en zachtjes met mijn niet-gewonden hand over zijn buik te strelen alsof ik daarmee de pijn weg kon nemen. ‘Gaat het..’ murmelde ik toch wat gespannen waarbij ik Kealan overeind zag komen; die zonder wat te zeggen ons verliet met een harde klap van de deur.
    ‘..wat is er gebeurd; George. Heb je met Fred gepraat..?’ vroeg ik aarzelend gezien zijn houding en de blik in zijn ogen. Langzaam kroop ik tegen hem aan waarbij ik de emoties op zijn gezicht probeerde te peilen- wat me alleen maar meer angstiger maakte gezien ik geen flauw idee wat er nu afgetekend stond behalve iets triests. ‘..George; praat alsjeblieft met me..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Laat maar, ik had het fout. Ik heb slaap D: en ik ben 19 minuten over mijn eigen grens. Dus morgen ochtend zal ik wel wat posten ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ...en jij vraagt je vaak af waarom george van camobell houd. Nou, dit is een van de redenen. Campbell is gewoon te lief voor hem, te lief dat het gewoon onmogelijk is dat hij zo lief kan zijn.


    Daarom is Camp secretly een Pufje :'x en Campbell houd van George omdat hij zijn grote sterke beer is <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Laat maar, ik had het fout. Ik heb slaap D: en ik ben 19 minuten over mijn eigen grens. Dus morgen ochtend zal ik wel wat posten ^-^


    Haha okay; Just keep in mind; Be a Vampire; not a zombie D'; omg mijn katten vermoorden elkaar op dit moment x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha okay; Just keep in mind; Be a Vampire; not a zombie D'; omg mijn katten vermoorden elkaar op dit moment x'D


    Be a vampire, zal ik onthouden (Y) en overigens ik bedoelde vamdaag ochtend, eh, deze ochtemd :'D maar ach ja. Zorg jij er maar voor dat er voor morgen geen katten begrafenis bij je huis komt?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Be a vampire, zal ik onthouden (Y) en overigens ik bedoelde vamdaag ochtend, eh, deze ochtemd :'D maar ach ja. Zorg jij er maar voor dat er voor morgen geen katten begrafenis bij je huis komt?


    Auch 's avonds maken ze altijd zo veel lawaai omdat het nachtdieren zijn T.T altijd maar lopen spelen en blèren want ze mogen 's avonds niet naar buiten zodat ze niet met vreemden katten gaan vechten; want dan is het niet meer spelen :Y) agressieve beestjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Even haalde ik een hand door mijn haren voordat ik Campbell aankeek die naast mij plaats nam en met zijn hond (daduq x'D) hand wat over mijn gewonde buik streek, wat me ergens een ontspannende gevoel gaf.
     ‘Gaat het..’
    In plaats van een antwoord daarop te geven, knikte ik nutteloos met mijn hoofd voordat Kealan plotseling op kwam staan en de wc's uit beende om de deur vervolgens met een harde klap dicht te gooien en ik zuchtend weer voor me uit ging staren.
    ‘..wat is er gebeurd; George. Heb je met Fred gepraat..?’
    Hij schuifelde naar mijn richting terwijl ik naar de juiste woorden zocht om dit heel netjes te beschrijven zonder Campbell af te schrikken met mijn gescheld. Maar nee, ik zei uiteindelijk niets en staarde maar naar de kleine spinnetje die vliegensvlug langs de muren kroop.
    ‘..George; praat alsjeblieft met me..’
    Ik zuchtte en keek Campbell aan, voordat ik weer voor mij uit ging staren.
    'Idioten, allemaal. Ik zweer, ik ga dansen hun graf.. boeit het niet als Fred me nooit meer wilt zien en.. en..' bij de laatste brak mijn stem wat af en voelde me wat bleek worden voordat ik met mijn hoofd schudde en me naar Campbell wierp. Even bleef ik hem wat aanstaren voordat ik mijn trillende hand tevoorschijn haalde en zachtjes over zijn wang streelde.
    'Laat maar.. ik- je bent gewond.. jij bent belangrijker op dit momemt.. zal ik je naar het ziekenzaal brengen?' Vroeg ik dan, en kon de kille ondertoon echt niet onderdrukken.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Idioten, allemaal. Ik zweer, ik ga dansen hun graf… boeit het niet als Fred me nooit meer wilt zien en.. en..’ met dat brak zijn stem waardoor ik maar zachtjes verder zijn buik streelde. Zijn gezicht was bleker geworden; iets wat zelden bij hem zichtbaar was. Zachtjes voelde ik hoe zijn trillende hand zachtjes over mijn wang streelde.
    'Laat maar.. ik- je bent gewond.. jij bent belangrijker op dit moment.. zal ik je naar het ziekenzaal brengen?' In plaats van dat het zoals gewoonlijk zorgzaam klonk- klonk het deze keer kil alsof hij een hekel aan mij had. Onzeker keek ik maar naar mijn hand die ook stil viel. Hij wist net zoals mij dat ik de oorzaak was dat ze ruzie hadden. Ik moest me zo nodig weer mee bemoeien. Als ik dit niet gedaan had waren ze waarschijnlijk nu weer aan het lachen, alsof er niks gebeurd was.
    ‘Nee. Ik ben maar gewoon van de trap gevallen. Het zijn maar een paar schrammetjes.’ Loog ik waarbij ik mijn kapotte pols achter mijn lichaam zetten.
    ‘Maak je maar niet ongerust..’ eigenlijk sloeg dat nergens op gezien hij zich niet ongerust maakte. Het was niet alsof hij dat deed- en het was ook niet dat ik dat wilde dat hij zich ongerust om mij maakte.
    ‘Zou je me willen vertellen w-wat er gebeurd is? Alleen als jij het wilt.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    In magic land kan alles... ahaha ik las net pas de post van mijn lieve broer Fred Jr. en die voert dus zijn hond zuurtjes.... x'D mijn kat heeft ooit eens jam gelikt van mijn brood 's ochtends en dat vond ik al raar D'; ohja en mijn kat eet ook Tomatensoep... maar zuurtjes? Daar gaat zo'n beest toch kapot aan x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Nee. Ik ben maar gewoon van de trap gevallen. Het zijn maar een paar schrammetjes. Maak je maar niet ongerust.. Zou je me willen vertellen w-wat er gebeurd is? Alleen als jij het wilt.’
    Even bleef ik hem aanstaren waardoor mijn ogen op de snee in zijn wang vielen waar ik mijn hand naar zijn wond verplaatste en teder met mijn duim er wat over heen streelde.
    'Dan ben je ruw gevallen.' Murmelde ik dan zachtjes terwijl ik hem aankeek.
    '..het was maar een.. dom ruzie. Het ging wel zo ver dat ik hem een keuze gaf om bij mijn zijde te blijven of op te gaan rotten. Hij koos de tweede..' siste ik zachtjes en trok mijn hand terug om te voorkomen dat ik hen pijn zou doen aangezien ik mijn handen in een vuist balde en mijn nagels in mijn handpalm boorde.
    'Het komt.. ooit wel goed..' fluisterde ik dan en keek weer weg.
    'Camp; ik ben moe. Ik kan even niet meer helder denken dus vertrouw ik dat je werkelijk van de trap gevallen bent.. maar alsnog breng ik je mee naar het ziekenzaal.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Oké het is middels avond dus Fred kan weer nuchter zijn. Camp komt er aan :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wist het x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••