• Hoi allemaal. (:

    Nu de kerstvakantie een vakantie vol meetings was die hartstikke gezellig waren, lijkt het me leuk om er weer eentje te organiseren, maar dan in de meivakantie. ^^
    Dat duurt nog wel even, maar dan hebben we iets om naar uit te kijken, kunnen we de dingen goed regelen en heeft men voldoende tijd om de dag vrij te houden.

    Waar?
    In Leiden

    Wanneer?
    Donderdag 7 mei.

    Hoelaat?
    Ik stel voor dat we om 12:00 afspreken. Dan kunnen we een beetje door de winkelstraat banjeren.
    Om 14:00 zijn we dan weer op het station om naar de Tolkienwinkel te gaan, dus wie 12:00 niet redt kan dan aansluiten.c;

    Wat gaan we doen?
    Gewoon lekker Leiden verkennen. Uiteraard moeten we de enige Tolkienwinkel ter wereld bezoeken en daarnaast zijn er nog veel meer leuke winkels. We kunnen naar het fort gaan om daar lekker te chillen, een terrasje pakken en gezellig met elkaar eten. Vlakbij het station zit een heerlijke, spotgoedkope Griek die ik echt wil aanraden.^^
    Uiteraard zijn andere suggesties ook welkom. (:

    Met wie?
    Veel leuke Q’ers, hoop ik.
    Als je mee wilt, laat dan even een berichtje achter met je naam, leeftijd en woonplaats (of in elk geval waar je op de trein zal stappen :p)

    Zeker
    Deadshot • Natas • 25 • Schiphol
    HalfBloodPrince • Sharon • 20 • Heerlen • Sharon kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Futterwacking • Alica • 20 • Hoorn • Alicia kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Blodsvept • Belle • 17 • Zeist
    Altaria • 17 • Heiloo
    Starlord • Anna • 18 • Vanaf 14:00 uur
    Krull • Emma • 21
    Naesse • Lisa • 23 • Almere
    VladiFerr • Noëlle • 16 • Almere
    Tokugawa • Sam
    PUKKELxDING • Annick • 21 • Schiphol • Vanaf 14:00 uur
    Bloody_Mary • Ellen • 19 • Haarlem
    Lizor • Lisa • 17 • Nijmegen • Lisa kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting.
    Dauth • Mitchell • 20 • Amsterdam • Mitchell kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Assassin • Nikki • 22 • Amsterdam • Nikki kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Andria • Ellen • 17 •

    Misschien
    Philip • Naomi • 19 • Ede-Wageningen of Arnhem

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 17:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga zo naar mijn werk :s, maar ik wens jullie allemaal heel veel plezier!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik vond het echt een geslaagde dag, dames en heer (:

    De foto's
    Quizlet meeting Leiden
    07-05-2015



























    "Rebellion's are build on hope"

    Leeeuk.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    Leeeuk.^^


    Your make-up is terrible

    Wauw, ze zijn echt super!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Shit, waarom keek ik nou net weg op die ene foto x'D


    Stenenlikker

    Super leuk!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De foto's zijn echt super leuk ^^ Kan btw pas volgende week mijn naam veranderen :p


    Happy Birthday my Potter!

    Hoi!

    Ik ben bezig met mijn meetinglijst (zie mijn blog) en daardoor ben ik er achter gekomen dat ik deze foto's niet heb opgeslagen op mijn computer. Ik zou ze graag willen hebben. De foto's in dit topic (pagina 9) doen het niet meer, en Noëlle is al eventjes niet online geweest zie ik.

    Is er iemand die de foto's wel heeft en deze aan mij wil geven?? Alvast hartelijk bedankt! _O_ _O_