• Hoi allemaal. (:

    Nu de kerstvakantie een vakantie vol meetings was die hartstikke gezellig waren, lijkt het me leuk om er weer eentje te organiseren, maar dan in de meivakantie. ^^
    Dat duurt nog wel even, maar dan hebben we iets om naar uit te kijken, kunnen we de dingen goed regelen en heeft men voldoende tijd om de dag vrij te houden.

    Waar?
    In Leiden

    Wanneer?
    Donderdag 7 mei.

    Hoelaat?
    Ik stel voor dat we om 12:00 afspreken. Dan kunnen we een beetje door de winkelstraat banjeren.
    Om 14:00 zijn we dan weer op het station om naar de Tolkienwinkel te gaan, dus wie 12:00 niet redt kan dan aansluiten.c;

    Wat gaan we doen?
    Gewoon lekker Leiden verkennen. Uiteraard moeten we de enige Tolkienwinkel ter wereld bezoeken en daarnaast zijn er nog veel meer leuke winkels. We kunnen naar het fort gaan om daar lekker te chillen, een terrasje pakken en gezellig met elkaar eten. Vlakbij het station zit een heerlijke, spotgoedkope Griek die ik echt wil aanraden.^^
    Uiteraard zijn andere suggesties ook welkom. (:

    Met wie?
    Veel leuke Q’ers, hoop ik.
    Als je mee wilt, laat dan even een berichtje achter met je naam, leeftijd en woonplaats (of in elk geval waar je op de trein zal stappen :p)

    Zeker
    Deadshot • Natas • 25 • Schiphol
    HalfBloodPrince • Sharon • 20 • Heerlen • Sharon kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Futterwacking • Alica • 20 • Hoorn • Alicia kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Blodsvept • Belle • 17 • Zeist
    Altaria • 17 • Heiloo
    Starlord • Anna • 18 • Vanaf 14:00 uur
    Krull • Emma • 21
    Naesse • Lisa • 23 • Almere
    VladiFerr • Noëlle • 16 • Almere
    Tokugawa • Sam
    PUKKELxDING • Annick • 21 • Schiphol • Vanaf 14:00 uur
    Bloody_Mary • Ellen • 19 • Haarlem
    Lizor • Lisa • 17 • Nijmegen • Lisa kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting.
    Dauth • Mitchell • 20 • Amsterdam • Mitchell kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Assassin • Nikki • 22 • Amsterdam • Nikki kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Andria • Ellen • 17 •

    Misschien
    Philip • Naomi • 19 • Ede-Wageningen of Arnhem

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 17:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Gezellig, dan zouden we nog best bij elkaar in de trein kunnen zitten. ^^


    Zou best kunnen :) maar ik moet sowieso een keer overstappen dus ik weet het niet moeten we kijken tegen die tijd ;)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 16:00 ]


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Ik woon al m'n hele leven op 10 minuten afstand van Leiden en ik wist niet eens dat er een Tolkienwinkel in Leiden zat... Auwtsj :')
    Ik ga even kijken of ik kan!


    Opgeven is geen optie.

    Zet mij er maar bij misschien als je wilt; Naomi (19) ik stap op in Ede- Wageningen of Arnhem.

    Stiekem ben ik best benieuwd naar de Tolkienwinkel :'3

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 18:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Zet mij er maar bij misschien als je wilt; Naomi (19) ik stap op in Ede- Wageningen of Arnhem.

    Stiekem ben ik best benieuwd naar de Tolkienwinkel :'3


    Yaay. :'3


    Every villain is a hero in his own mind.

    201013 schreef:
    Ik woon al m'n hele leven op 10 minuten afstand van Leiden en ik wist niet eens dat er een Tolkienwinkel in Leiden zat... Auwtsj :')
    Ik ga even kijken of ik kan!


    Leuk :3


    Every villain is a hero in his own mind.


    Zet mij maar gewoon op Zeker, hoor! Er moet wel iets heel erg misgaan in de planning, wil ik dat niet redden. :'P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oki.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kom waarschijnlijk. 7 mei is nog best ver weg en van alles kan gebeuren, dus ik ga mezelf nog niet op zeker zetten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ik kom waarschijnlijk. 7 mei is nog best ver weg en van alles kan gebeuren, dus ik ga mezelf nog niet op zeker zetten.


    Your make-up is terrible

    Coooount me in ^^

    Ik heb dan gewoon vakantie en zover ik weet nog geen familieplannen, dus zet me maar op zeker ;') Ik hou die datum gewoon vrij, hehe.
    Behalve als mn ouders opeens besluiten om dan op vakantie te gaan (wat erg onwaarschijnlijk is) zou het zijn dat ik opeens niet kan.

    Belle, 17, Zeist btw ;')

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 21:36 ]


    Stenenlikker

    Oh mijn god ik wil zo graag komen. Waarom wist ik niet dat er een tolkienwinkel is in Leiden. Helaas pindakaas is het echt veel te ver weg voor mij en ik denk dat ik dan gewoon school heb D:

    Holder schreef:
    Oh mijn god ik wil zo graag komen. Waarom wist ik niet dat er een tolkienwinkel is in Leiden. Helaas pindakaas is het echt veel te ver weg voor mij en ik denk dat ik dan gewoon school heb D:


    Puh. Als wij naar Groningen kunnen, kun jij ook naar Leiden hoor. :'D
    Volgens internet heeft heel Nederland tegelijk vakantie dan. (Behalve de uni's natuurlijk)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Benor schreef:
    Coooount me in ^^

    Ik heb dan gewoon vakantie en zover ik weet nog geen familieplannen, dus zet me maar op zeker ;') Ik hou die datum gewoon vrij, hehe.
    Behalve als mn ouders opeens besluiten om dan op vakantie te gaan (wat erg onwaarschijnlijk is) zou het zijn dat ik opeens niet kan.

    Belle, 17, Zeist btw ;')


    Oké ik had dus totaal niet door dat jij dat was. Ik heb vanmiddag zelfs nog op je profiel gekeken xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Oké ik had dus totaal niet door dat jij dat was. Ik heb vanmiddag zelfs nog op je profiel gekeken xD


    Hahahaha, sorry, had zin in een nieuwe username en wilde eigenlijk ook een nieuwe sig ;')

    Ik moet btw ook nog wennen aan mn eigen username, haha.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 21:55 ]


    Stenenlikker

    Benor schreef:
    (...)

    Hahahaha, sorry, had zin in een nieuwe username en wilde eigenlijk ook een nieuwe sig ;')

    Ik moet btw ook nog wennen aan mn eigen username, haha.


    Hehe. Oké je profiel is niet veranderd dus ik denk dat het niet jouw profiel was waar ik keek haha. Maar ik zat wel te bedenken dat het een coole naam was en dat ik diegene niet kende. xD


    Every villain is a hero in his own mind.