• Hoi allemaal. (:

    Nu de kerstvakantie een vakantie vol meetings was die hartstikke gezellig waren, lijkt het me leuk om er weer eentje te organiseren, maar dan in de meivakantie. ^^
    Dat duurt nog wel even, maar dan hebben we iets om naar uit te kijken, kunnen we de dingen goed regelen en heeft men voldoende tijd om de dag vrij te houden.

    Waar?
    In Leiden

    Wanneer?
    Donderdag 7 mei.

    Hoelaat?
    Ik stel voor dat we om 12:00 afspreken. Dan kunnen we een beetje door de winkelstraat banjeren.
    Om 14:00 zijn we dan weer op het station om naar de Tolkienwinkel te gaan, dus wie 12:00 niet redt kan dan aansluiten.c;

    Wat gaan we doen?
    Gewoon lekker Leiden verkennen. Uiteraard moeten we de enige Tolkienwinkel ter wereld bezoeken en daarnaast zijn er nog veel meer leuke winkels. We kunnen naar het fort gaan om daar lekker te chillen, een terrasje pakken en gezellig met elkaar eten. Vlakbij het station zit een heerlijke, spotgoedkope Griek die ik echt wil aanraden.^^
    Uiteraard zijn andere suggesties ook welkom. (:

    Met wie?
    Veel leuke Q’ers, hoop ik.
    Als je mee wilt, laat dan even een berichtje achter met je naam, leeftijd en woonplaats (of in elk geval waar je op de trein zal stappen :p)

    Zeker
    Deadshot • Natas • 25 • Schiphol
    HalfBloodPrince • Sharon • 20 • Heerlen • Sharon kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Futterwacking • Alica • 20 • Hoorn • Alicia kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Blodsvept • Belle • 17 • Zeist
    Altaria • 17 • Heiloo
    Starlord • Anna • 18 • Vanaf 14:00 uur
    Krull • Emma • 21
    Naesse • Lisa • 23 • Almere
    VladiFerr • Noëlle • 16 • Almere
    Tokugawa • Sam
    PUKKELxDING • Annick • 21 • Schiphol • Vanaf 14:00 uur
    Bloody_Mary • Ellen • 19 • Haarlem
    Lizor • Lisa • 17 • Nijmegen • Lisa kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting.
    Dauth • Mitchell • 20 • Amsterdam • Mitchell kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Assassin • Nikki • 22 • Amsterdam • Nikki kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Andria • Ellen • 17 •

    Misschien
    Philip • Naomi • 19 • Ede-Wageningen of Arnhem

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 17:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Hehe. Oké je profiel is niet veranderd dus ik denk dat het niet jouw profiel was waar ik keek haha. Maar ik zat wel te bedenken dat het een coole naam was en dat ik diegene niet kende. xD


    Skyriiiiim :Y) Benor is mijn trouwe helper ^^


    Stenenlikker

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Puh. Als wij naar Groningen kunnen, kun jij ook naar Leiden hoor. :'D
    Volgens internet heeft heel Nederland tegelijk vakantie dan. (Behalve de uni's natuurlijk)


    Hmm da's waar. Heeel misschien als ik een vriendin mee kan krijgen kom ik ook (;
    Oja vakantie, alweer bijna vergeten dat dat ook nog bestaat :p

    Holder schreef:
    (...)

    Hmm da's waar. Heeel misschien als ik een vriendin mee kan krijgen kom ik ook (;
    Oja vakantie, alweer bijna vergeten dat dat ook nog bestaat :p


    Haha, gelukkig wel.
    Nou, neem de hele Groningen gangbang maar mee. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Haha, gelukkig wel.
    Nou, neem de hele Groningen gangbang maar mee. 8D


    Klinkt als een goed plan!

    OakenshieId schreef:
    Daar zijn meetings toch ook voor, om mensen te leren kennen 8D

    In de Tolkien winkel verkopen ze alle boeken van Tolkien... En andere merchandise. (:

    I know, maar laat ik nou net niet zo goed zijn in ontmoetingen met onbekenden. :$


    'Nobody said it was easy

    Nou klink ik als een ontzettende wijsneus, maar mijn handen kriebelen iedere keer dat ik het zie. Heiloo is met twee o's. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Amiable schreef:
    (...)
    I know, maar laat ik nou net niet zo goed zijn in ontmoetingen met onbekenden. :$

    Oké! Nou ja, het zou leuk zijn als je erbij bent, maar als je er enkel tegenop zou gaan zien, dan zou ik het niet doen :Y)
    Misschien een vriend of vriendin die je kan meenemen als je het wel een keer wilt proberen? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wiarda schreef:
    Nou klink ik als een ontzettende wijsneus, maar mijn handen kriebelen iedere keer dat ik het zie. Heiloo is met twee o's. x)

    Oeps.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahah ik had het niet eens gezien van Heiloo. Oakenshield kan je mij op zeker zetten? Ik hou die dag gewoon vrij :)


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Altaria schreef:
    Hahah ik had het niet eens gezien van Heiloo. Oakenshield kan je mij op zeker zetten? Ik hou die dag gewoon vrij :)

    Tuurlijk, leuk! ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    (...)

    Wil je bij 'zeker' of 'misschien'? (:

    Sorry late reactie XD bij zeker is goed ^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Anansi > Hohenheim


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LzzyHale schreef:
    (...)
    Sorry late reactie XD bij zeker is goed ^^


    Hehe oké. Je staat erbij. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mitchell en ik kunnen trouwens niet, we gaan die dag naar zijn vader in Duitsland.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Mitchell en ik kunnen trouwens niet, we gaan die dag naar zijn vader in Duitsland.

    Oké, jammer!


    Every villain is a hero in his own mind.