• Hoi allemaal. (:

    Nu de kerstvakantie een vakantie vol meetings was die hartstikke gezellig waren, lijkt het me leuk om er weer eentje te organiseren, maar dan in de meivakantie. ^^
    Dat duurt nog wel even, maar dan hebben we iets om naar uit te kijken, kunnen we de dingen goed regelen en heeft men voldoende tijd om de dag vrij te houden.

    Waar?
    In Leiden

    Wanneer?
    Donderdag 7 mei.

    Hoelaat?
    Ik stel voor dat we om 12:00 afspreken. Dan kunnen we een beetje door de winkelstraat banjeren.
    Om 14:00 zijn we dan weer op het station om naar de Tolkienwinkel te gaan, dus wie 12:00 niet redt kan dan aansluiten.c;

    Wat gaan we doen?
    Gewoon lekker Leiden verkennen. Uiteraard moeten we de enige Tolkienwinkel ter wereld bezoeken en daarnaast zijn er nog veel meer leuke winkels. We kunnen naar het fort gaan om daar lekker te chillen, een terrasje pakken en gezellig met elkaar eten. Vlakbij het station zit een heerlijke, spotgoedkope Griek die ik echt wil aanraden.^^
    Uiteraard zijn andere suggesties ook welkom. (:

    Met wie?
    Veel leuke Q’ers, hoop ik.
    Als je mee wilt, laat dan even een berichtje achter met je naam, leeftijd en woonplaats (of in elk geval waar je op de trein zal stappen :p)

    Zeker
    Deadshot • Natas • 25 • Schiphol
    HalfBloodPrince • Sharon • 20 • Heerlen • Sharon kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Futterwacking • Alica • 20 • Hoorn • Alicia kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Blodsvept • Belle • 17 • Zeist
    Altaria • 17 • Heiloo
    Starlord • Anna • 18 • Vanaf 14:00 uur
    Krull • Emma • 21
    Naesse • Lisa • 23 • Almere
    VladiFerr • Noëlle • 16 • Almere
    Tokugawa • Sam
    PUKKELxDING • Annick • 21 • Schiphol • Vanaf 14:00 uur
    Bloody_Mary • Ellen • 19 • Haarlem
    Lizor • Lisa • 17 • Nijmegen • Lisa kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting.
    Dauth • Mitchell • 20 • Amsterdam • Mitchell kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Assassin • Nikki • 22 • Amsterdam • Nikki kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Andria • Ellen • 17 •

    Misschien
    Philip • Naomi • 19 • Ede-Wageningen of Arnhem

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 17:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Waar spreken we eigenlijk af om 12 uur? gewoon op het station? En hoe ga ik jullie in godsnaam herkennen xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    Waar spreken we eigenlijk af om 12 uur? gewoon op het station? En hoe ga ik jullie in godsnaam herkennen xD


    Ik stel voor dat we buiten het station wachten. Als we allemaal bij de centrumkant eruit gaan, dan kom je op een plein en daar staat een soort enorme paal waar we kunnen meeten? En misschien dat Alicia weer een Q-ballon kan meenemen? :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zet mij maar op komen c:
    Ik kom vanuit Nijmegen en kan drie mensen meenemen op 40% korting

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 19:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    Zet mij maar op komen c:
    Ik kom vanuit Nijmegen en kan drie mensen meenemen op 40% korting

    Gezellig! :D


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    (...)
    Gezellig! :D

    Het kan ook zijn dat ik vanuit Hilversum kom though c; ligt eraan hoe laat ik naar het station kan worden gebracht


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DolGuldur schreef:
    (...)

    Ik stel voor dat we buiten het station wachten. Als we allemaal bij de centrumkant eruit gaan, dan kom je op een plein en daar staat een soort enorme paal waar we kunnen meeten? En misschien dat Alicia weer een Q-ballon kan meenemen? :'p



    hahahaha super!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    DolGuldur schreef:
    (...)

    Ik stel voor dat we buiten het station wachten. Als we allemaal bij de centrumkant eruit gaan, dan kom je op een plein en daar staat een soort enorme paal waar we kunnen meeten? En misschien dat Alicia weer een Q-ballon kan meenemen? :'p


    Jaa! De Q ballon komt er. Ik ben alleen minn stokje kwijt, maar ik verzin wel wat (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik moet helaas werken die dag, kon er geen vrij meer voor krijgen! ):
    Wel veel plezier allemaal!!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 10:04 ]


    Opgeven is geen optie.

    201013 schreef:
    Ik moet helaas werken die dag, kon er geen vrij meer voor krijgen! ):
    Wel veel plezier allemaal!!

    Jammer! Volgende keer beter dan maar!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nikki en ik komen donderdag naar deze meetup. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    We kunnen vanaf Amsterdam 6 mensen met korting meenemen. ;3


    Your make-up is terrible

    Aah superleuk dat jullie komen c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kunnen jullie me nog even een appje sturen (als jullie dat hebben :P) zodat ik jullie in de groep kan gooien? Mijn nummer is 0625376437.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Er komen echt veel mensen, zeg. Leuk!

    Jaa, vijftien al. c;


    Every villain is a hero in his own mind.