• Hoi allemaal. (:

    Nu de kerstvakantie een vakantie vol meetings was die hartstikke gezellig waren, lijkt het me leuk om er weer eentje te organiseren, maar dan in de meivakantie. ^^
    Dat duurt nog wel even, maar dan hebben we iets om naar uit te kijken, kunnen we de dingen goed regelen en heeft men voldoende tijd om de dag vrij te houden.

    Waar?
    In Leiden

    Wanneer?
    Donderdag 7 mei.

    Hoelaat?
    Ik stel voor dat we om 12:00 afspreken. Dan kunnen we een beetje door de winkelstraat banjeren.
    Om 14:00 zijn we dan weer op het station om naar de Tolkienwinkel te gaan, dus wie 12:00 niet redt kan dan aansluiten.c;

    Wat gaan we doen?
    Gewoon lekker Leiden verkennen. Uiteraard moeten we de enige Tolkienwinkel ter wereld bezoeken en daarnaast zijn er nog veel meer leuke winkels. We kunnen naar het fort gaan om daar lekker te chillen, een terrasje pakken en gezellig met elkaar eten. Vlakbij het station zit een heerlijke, spotgoedkope Griek die ik echt wil aanraden.^^
    Uiteraard zijn andere suggesties ook welkom. (:

    Met wie?
    Veel leuke Q’ers, hoop ik.
    Als je mee wilt, laat dan even een berichtje achter met je naam, leeftijd en woonplaats (of in elk geval waar je op de trein zal stappen :p)

    Zeker
    Deadshot • Natas • 25 • Schiphol
    HalfBloodPrince • Sharon • 20 • Heerlen • Sharon kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Futterwacking • Alica • 20 • Hoorn • Alicia kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Blodsvept • Belle • 17 • Zeist
    Altaria • 17 • Heiloo
    Starlord • Anna • 18 • Vanaf 14:00 uur
    Krull • Emma • 21
    Naesse • Lisa • 23 • Almere
    VladiFerr • Noëlle • 16 • Almere
    Tokugawa • Sam
    PUKKELxDING • Annick • 21 • Schiphol • Vanaf 14:00 uur
    Bloody_Mary • Ellen • 19 • Haarlem
    Lizor • Lisa • 17 • Nijmegen • Lisa kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting.
    Dauth • Mitchell • 20 • Amsterdam • Mitchell kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Assassin • Nikki • 22 • Amsterdam • Nikki kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Andria • Ellen • 17 •

    Misschien
    Philip • Naomi • 19 • Ede-Wageningen of Arnhem

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 17:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Starlord schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat jullie dan al ergens midden in Leiden zitten en dat dan zo'n leuke speurtocht gaat worden om jullie te vinden, haha.

    Het station is ook midden in Leiden dus dat scheelt. 8D
    Ik denk dat we dat wel moeten kunnen regelen hoor. Desnoods spreken we om 12 uur af, gaan we twee uur door de winkelstraten zwerven en pakken we om 14:00 uur bij het station de bus om naar de Tolkienwinkel te gaan. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik woon in Leiden en het lijkt me echt heel leuk! Ik moet alleen nog even kijken of ik dan kan (:


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    DolGuldur schreef:
    (...)
    Het station is ook midden in Leiden dus dat scheelt. 8D
    Ik denk dat we dat wel moeten kunnen regelen hoor. Desnoods spreken we om 12 uur af, gaan we twee uur door de winkelstraten zwerven en pakken we om 14:00 uur bij het station de bus om naar de Tolkienwinkel te gaan. :'p


    Ik mag zeer waarschijnlijk ^^
    Dus ik wil dan ook gelijk snel even iets zeggen!
    Ik heb een spierziekte, HMS voor als iemand het wilt opzoeken :')
    Hierdoor kan ik niet lang staan, lopen, rennen etc.
    Dus als het plan is om voor twee uur te lopen neem ik waarschijnlijk een rolstoel mee (tenzij we in die twee uur vaak zitten)
    De vraag is dus (als we niet vaak zitten) of jullie het erg vinden om mij te duwen...?
    Ik denk, ik zeg het even (:

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 17:32 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Voor mij is het geen probleem en ik heb de nodige duw-ervaring ;')


    Stenenlikker

    Ook ik vind het geen probleem om je te duwen! Ik heb niet veel duw-ervaring xD


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Duwen is geen probleem, maar veel zitten ook niet haha. Maar ik weet tijdens meetings nog wel eens te verdwalen dus misschien is een rolstoel wel het verstandigste!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Echt super bedankt! Dan neem ik mijn rolstoeltje gezellig mee. Weet wel dat de zin die heel vaak te horen zal zijn: "They see me rolling. They haaatttiiingg"
    zal zijn :')


    "Rebellion's are build on hope"

    Tot hoe laat duurt zo'n meeting?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    DolGuldur schreef:
    (...)
    Het station is ook midden in Leiden dus dat scheelt. 8D
    Ik denk dat we dat wel moeten kunnen regelen hoor. Desnoods spreken we om 12 uur af, gaan we twee uur door de winkelstraten zwerven en pakken we om 14:00 uur bij het station de bus om naar de Tolkienwinkel te gaan. :'p


    Dat zou ik wel super vinden want dan kan ik mee naar de Tolkienwinkel c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga er vanuit dat ik er gewoon bij ben :)

    tubbietoost schreef:
    Tot hoe laat duurt zo'n meeting?

    Meestal tot een uur of zeven!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Starlord schreef:
    (...)

    Dat zou ik wel super vinden want dan kan ik mee naar de Tolkienwinkel c:

    Doen we dat gewoon! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Krull schreef:
    Ik ga er vanuit dat ik er gewoon bij ben :)

    Gezellig! :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    (...)
    Meestal tot een uur of zeven!


    Dan zet mij maar bij misschien... Ligt eraan of ik vervoer heb.

    Irma, 22, als ik kom dan ga ik met de auto =)

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 20:30 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Zet mij maar op misschien, aangezien ik nog niet zeker ben of ik wel kan :)

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}