• Hoi allemaal. (:

    Nu de kerstvakantie een vakantie vol meetings was die hartstikke gezellig waren, lijkt het me leuk om er weer eentje te organiseren, maar dan in de meivakantie. ^^
    Dat duurt nog wel even, maar dan hebben we iets om naar uit te kijken, kunnen we de dingen goed regelen en heeft men voldoende tijd om de dag vrij te houden.

    Waar?
    In Leiden

    Wanneer?
    Donderdag 7 mei.

    Hoelaat?
    Ik stel voor dat we om 12:00 afspreken. Dan kunnen we een beetje door de winkelstraat banjeren.
    Om 14:00 zijn we dan weer op het station om naar de Tolkienwinkel te gaan, dus wie 12:00 niet redt kan dan aansluiten.c;

    Wat gaan we doen?
    Gewoon lekker Leiden verkennen. Uiteraard moeten we de enige Tolkienwinkel ter wereld bezoeken en daarnaast zijn er nog veel meer leuke winkels. We kunnen naar het fort gaan om daar lekker te chillen, een terrasje pakken en gezellig met elkaar eten. Vlakbij het station zit een heerlijke, spotgoedkope Griek die ik echt wil aanraden.^^
    Uiteraard zijn andere suggesties ook welkom. (:

    Met wie?
    Veel leuke Q’ers, hoop ik.
    Als je mee wilt, laat dan even een berichtje achter met je naam, leeftijd en woonplaats (of in elk geval waar je op de trein zal stappen :p)

    Zeker
    Deadshot • Natas • 25 • Schiphol
    HalfBloodPrince • Sharon • 20 • Heerlen • Sharon kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Futterwacking • Alica • 20 • Hoorn • Alicia kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Blodsvept • Belle • 17 • Zeist
    Altaria • 17 • Heiloo
    Starlord • Anna • 18 • Vanaf 14:00 uur
    Krull • Emma • 21
    Naesse • Lisa • 23 • Almere
    VladiFerr • Noëlle • 16 • Almere
    Tokugawa • Sam
    PUKKELxDING • Annick • 21 • Schiphol • Vanaf 14:00 uur
    Bloody_Mary • Ellen • 19 • Haarlem
    Lizor • Lisa • 17 • Nijmegen • Lisa kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting.
    Dauth • Mitchell • 20 • Amsterdam • Mitchell kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Assassin • Nikki • 22 • Amsterdam • Nikki kan eventueel drie mensen meenemen met 40% korting
    Andria • Ellen • 17 •

    Misschien
    Philip • Naomi • 19 • Ede-Wageningen of Arnhem

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 17:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahaha, niks zo veranderlijk als weer en vrouwen!
    Tis tricky om een week van tevoren 't weer te voorspellen, maar laten we hopen dat 't gunstig wordt.
    Ik kom ook definitief!


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    Hahaha, niks zo veranderlijk als weer en vrouwen!
    Tis tricky om een week van tevoren 't weer te voorspellen, maar laten we hopen dat 't gunstig wordt.
    Ik kom ook definitief!

    Hehe. Leuk dat je komt! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is nog steeds goed weer volgens de voorspellingen.

    Hoi! Ik heb om 12:30 een sollicitatiegesprek bij KLM, daarna kom ik, dus ben er rond 13:30/14:00 vanaf Schiphol ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hoi! Ik heb om 12:30 een sollicitatiegesprek bij KLM, daarna kom ik, dus ben er rond 13:30/14:00 vanaf Schiphol ;)

    Okee! (:
    Ik zet je erop.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    PUKKELxDING schreef:
    Hoi! Ik heb om 12:30 een sollicitatiegesprek bij KLM, daarna kom ik, dus ben er rond 13:30/14:00 vanaf Schiphol ;)

    *O**O*

    Ik kan niet mee, omdat ik alsnog moet werken. Eigenlijk precies waar ik al bang voor was.
    Ik wens jullie iig heel veel plezier en een volgende keer wil ik mee.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oeh, Leiden is voor mij echt om de hoek met de trein.. Mhm.. Maarja, ik moet werken die dag D: Iig heel veel plezier!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oakheart schreef:
    Ik kan niet mee, omdat ik alsnog moet werken. Eigenlijk precies waar ik al bang voor was.
    Ik wens jullie iig heel veel plezier en een volgende keer wil ik mee.

    Aaah jammer D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    (...)
    Aaah jammer D:

    Ik baal er best wel van, want m'n werk doet nu echt alleen moeilijk omdat ze het daar niet leuk vinden dat ik er een ander baantje bij heb.
    Maarja als ik het forum goed in de gaten houd kan ik volgende keer op tijd vrij vragen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik kom donderdag 7 mei, nu weet ik het zeker.


    Vampire + Servant = Servamp

    Oakheart schreef:
    (...)
    Ik baal er best wel van, want m'n werk doet nu echt alleen moeilijk omdat ze het daar niet leuk vinden dat ik er een ander baantje bij heb.
    Maarja als ik het forum goed in de gaten houd kan ik volgende keer op tijd vrij vragen.


    Oh, dat is echt heel flauw. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bloody_Mary schreef:
    Ik kom donderdag 7 mei, nu weet ik het zeker.

    Leuk! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal weer even een app maken voor donderdag! Degenen die mijn nummer nog niet hebben en in de app willen kunnen me even een berichtje sturen: 06-25376437.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Futterwacking > Thlayli


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes